Eve Online > Patche i dodatki

Luźny wątek o rozszerzeniach EVE

<< < (5/6) > >>

Gaavrin:
Użyłem skrótu myślowego. Przez asset seavty rozumiem kasę za wykupienie gratów w low seku, bodajrze 10% wartości. Teraz to jest isk sink, a fajniej według mnie by było gdyby kasę za wykup trzeba było zapłacić graczom któży rozwalili cytadelę. Inne rozwiązanie, pełen drop np. byłby chyba jednak zbyt brutalny.

Tloluvin:

--- Cytat: Oberst w Sierpień 07, 2017, 12:52:12 ---Co do assetów to generalnie miło byłoby gdyby pozbyli się asset safety
--- Koniec cytatu ---
Jakby to wprowadzili na samym początku to pewnie nie było by problemu, ale teraz 0 szans. Za dużo ludzi jest przyzwyczajonych do tego.


--- Cytat: Oberst w Sierpień 07, 2017, 12:52:12 ---był z nich drop na normalnych zasadach, kwestia czy exclusive dla ekipy od final blowa to już temat do dyskusji.

--- Koniec cytatu ---
IMO jakby miał być drop to na ogólnych zasadach, bo wszystko inne wprowadziłoby niespójność logiczną mechaniki. Niby w EVE jest ich tak dużo, że jedna w tą czy w tamtą nie robi różnicy, ale po co kolejne wprowadzać


--- Cytat: Gaavrin w Sierpień 07, 2017, 20:59:04 ---Przez asset seavty rozumiem kasę za wykupienie gratów w low seku, bodajrze 10% wartości. Teraz to jest isk sink, a fajniej według mnie by było gdyby kasę za wykup trzeba było zapłacić graczom któży rozwalili cytadelę.
--- Koniec cytatu ---

Tylko jak to logicznie uzasadnić  ;) No bo dlaczego ktoś może oddać coś za okup, ale nie może tego sobie zatrzymać?
Inna rzecz, że aby takie coś miało sens musiałyby zniknąć wszystkie stacje NPC. Ewentualnie zostać zamienione na cytadele. Pozostaje wtedy jednak kwestia hi/low seca.
Osobiście jednak tego bym nie ruszał bo wtedy każda dłuższa przerwa w grze będzie oznaczać wyprzedaż wszystkiego. Niby nie powinienem się tym martwić bo miałbym wtedy niezłe źródło zarobku, ale masa graczy by przez to odeszła, a do tego dużo mniej wracałoby do gry

Oberst:

--- Cytat: Tloluvin w Sierpień 07, 2017, 21:15:43 ---Jakby to wprowadzili na samym początku to pewnie nie było by problemu, ale teraz 0 szans. Za dużo ludzi jest przyzwyczajonych do tego.

--- Koniec cytatu ---

Imho niewprowadzenie tego przy wejściu cytadel to jeden z największych błędów devsów EVE w ostatnich latach.

Tloluvin:
Jakby to na samym początku wprowadzili to pewnie nie miałbym teraz własnej cytadeli  ;) Próbuje sobie teraz przypomnieć jak to jest z POSami jak się rozwali wieże. Jakkolwiek by to jednak nie wyglądało przy cytadelach imo powinno być podobnie bo w końcu docelowo mają one zastąpić POSy.

Nie zastanawiałem się jakoś specjalnie nad tym jakie błędy są największe, ale jakbym miał typować to za nr 1 uznałbym jednak wieloletnie skupianie się na walce statków w przestrzeni, a za nr 2 wprowadzanie ograniczeń mechaniki z końca pleców sprzecznych z logiką świata. Ewentualnie odwrotnie  ;)

Filip Bonn:

--- Cytat: Tloluvin w Sierpień 08, 2017, 21:37:29 ---Jakby to na samym początku wprowadzili to pewnie nie miałbym teraz własnej cytadeli 

--- Koniec cytatu ---

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej