Eve Online > Dyskusje ogólne

o 19.20 padla mi EVE

<< < (2/8) > >>

Zgudi:

--- Cytat: [WILD5] Filip Bonn w Luty 29, 2016, 19:44:09 ---to samo
Xantinos pewnie się  wysadził w serwerowni w imię SC

--- Koniec cytatu ---
Dobre, +1

--- Cytuj ---mam problemy z ortografia i interpunkcja ,zauważono to w 1 klasie szkoły podstawowej. Ortografia mnie nigdy nie lubiala , ani ja jej - PRZEPRASZAM  - nic na to nie poradzę. Jeśli wiec zauważysz jakiś błąd  ,PRZEPRASZAM,zachowaj to dla siebie , wypominane mi tego nic nie zmieni
--- Koniec cytatu ---
Odbiegając nieco od tematu napiszę, że ja też jestem dysortografikiem, ale ciekawi mnie jak to jest u ciebie. Bo to wygląda troszkę jak osobista wojna z systemem. Wstawiasz po 5 spacji i robisz orty, żeby zademonstrować swoją nienawiść wobec systemu, języka polskiego czy może to coś innego? :)

Krogulec:

--- Cytat: Zgudi w Luty 29, 2016, 20:29:39 ---Dobre, +1
Odbiegając nieco od tematu napiszę, że ja też jestem dysortografikiem, ale ciekawi mnie jak to jest u ciebie. Bo to wygląda troszkę jak osobista wojna z systemem. Wstawiasz po 5 spacji i robisz orty, żeby zademonstrować swoją nienawiść wobec systemu, języka polskoego czy może to coś innego? :)

--- Koniec cytatu ---

wybrałem zawod  w którym nie ma znaczenia  czy pisze poprawnie  czy nie  ,w związku z tym przestałem zwracać na to uwagę  , studentom przekazuje swoja wiedze słownie i w rysunkach .Nie ma mowy o buncie wobec systemu  to wychodzi samo  ............  dla mnie nie jest to problem  , to otoczenie widzi cos czego ja  nie dostrzegam 

Zgudi:

--- Cytat: Krogulec w Luty 29, 2016, 20:39:26 ---wybrałem zawod  w którym nie ma znaczenia  czy pisze poprawnie  czy nie  ,w związku z tym przestałem zwracać na to uwagę  , studentom przekazuje swoja wiedze słownie i w rysunkach .Nie ma mowy o buncie wobec systemu  to wychodzi samo  ............  dla mnie nie jest to problem  , to otoczenie widzi cos czego ja  nie dostrzegam

--- Koniec cytatu ---