Eve Online > NoobGarten

Newbie w świecie Eve poszukuje wiedzy. Pytania rasa, zarobkowosc, skille

<< < (2/9) > >>

Miycerion:
Mogę zatem poprosić was o ułożenie mi w eve mon celu do którego powinienem dążyć w 1 tygodniu jako newbie/noob player jako Gallente Federation?

Poczytam w necie o tych paczkach ze steam. I jeszcze raz dziękuje za odpowiedzi :)

Edit:

W paczce starter jest jeden item który jest bardzo opłacalny dla nowego gracza który działą tylko na konta poniżej 14-15 dni.
Skraca o połowę tempo nauki nowych skilli.

Xeovar:
Moim zdaniem ten pack wyglada sensownie. Dwa plexy, lub 60 dni grania to jest 2x20EUR, czasem taniej jak wezmiesz większa paczkę. 25 EUR za 30d grania, PLEXa, impla do skilowania oraz 4 content packi wyglada na dobry deal. Nie mam natomiast pojęcia jak dokładnie działa integracja steam z EVE, wiem że nie mogę ściągnąć EVE przez steama bo nie kupiłem na nim ani jednego konta, ale czy problemy są w drugą stronę to nie wiem.

Główna różnica między większością MMO a EVE jest taka że w poza EVE często masz sztuczne ograniczenia - limit statków/slotów/itp. W EVE wszystko to sprawa logistyki, a świat jest dość duży. Ergo, kupisz statki w jednym miejscu, przenosisz się w drugie no i wszystkie te statki trzeba fizycznie przewieźć - nie ma maila przesyłającego itemy, itp itd. Albo robisz tyle kółek ile masz statków na piechotę, albo kombinujesz inaczej...

Co do skilowania to ciężko zrobić konkretny plan, to naprawdę zależy od tego co chcesz robić. Moja sugestia jest taka, wybierz sobie:
jedną rasę pod kątem statków
rodzaj tanka (armor / shield) tak żeby pasował do rasy
typ broni (missile/drone lub z gunów hybrydy/projectile/lasery) tak by pasowało do rasy
i skiluj te 3 obszary, do tego inwestuj dużo w skile poboczne - np energy czy electronics.

Moim zdaniem najważniejsze jest przeczytanie opisów skili i zrozumienie jak mniej więcej działa mechanika. Pamiętaj że podstawowe skile z reguły mają niski Rank (1) więc nie dość że łatwo je rozróżnić to jeszcze szybko się skilują.

Pisząc że amarzy ci się podobają przykładowo można zrobić tak:
wybierasz amarrów, więc armor tank bo tego używają i lasery bo to tez ich broń.
Lasery zużywają dużą prądu, więc od razu trzeba skilować capacitor.

Przykładowe skile na pierwszy miesiąc:
Gunnery
Amarr Frigate
Small Energy Turret
CPU Management
Power Grid Management
Capacitor Management
Navigation
Afterburner
Fuel Conservation
Evasive Maneuvering
Amarr Destroyer
Warp Drive Operation
Amarr Cruiser
Amarr Battlecruiser
High Speed Maneuvering
Acceleration Control
Mechanics
Repair Systems
Hull Upgrades
Controlled Bursts
Medium Energy Turret
Motion Prediction
Rapid Firing
Sharpshooter
Surgical Strike
Target Management
Astrometrics
Jury Rigging
Capacitor Systems Operation
Weapon Upgrades

Wszystkie te skile chcesz mieć na level 3. Statki po kolej, najpierw frytki, potem deski, crusy i bcki (frigate, destroyer, cruiser, battle cruiser).
Bron tez analogicznie, small energy turret dla frytek i desek a potem lepiej juz wsadzic medium.
kilka skilli z tej listy o rank 1 warto pociagnac na 4-5 od razu, np Mechanics, Gunnery, Navigation, CPU management, Power grid management, capacitor management (bardzo ważny dla amarrów, dla innych mniej). Pierwsza piątka nie rank 1 to albo evasive manouvering (interceptor, frytki t2, bardzo wygodne do transportu i latwe do uciekniecia, czesto pierwszy statek t2) albo hull upgrades (armorowe hardenery t2).

GlassCutter:

--- Cytat: qlko1 w Listopad 27, 2015, 11:19:32 ---Każda rasa ma konkretne statki, które mają bonusy do tankowania:
- Caldari (resisty) i Minmatar (ilość naprawianego hp) to shield tank (pierwsza powłoka ochronna).
- Gallente (ilość naprawianego hp) i Amarr (resisty) to armor tank (druga powłoka).
Jeśli krótki zasięg i tank, polecam Gallente. Blastery na krótkim zasięgu robią rzeźnię, na średni zasięg wystarczą drony.

--- Koniec cytatu ---

Nie piszcie takich rzeczy młodemu, bo jeszcze weźmie to za pewnik. Nie ma w tej grze takiego rozgraniczenia. U każdej rasy znajdzie się przynajmniej kilka przykładów przeczących temu co zacytowałem powyżej. Chociażby ishtara można tankować na wszystkie 4 rodzaje tanku i nikt nie powie że się nie sprawdzi, a są statki znacznie bardziej elastyczne. Protka którym najprzyjemniej mi się latało miałem zafitowanego na shieldzie :P

Qlko1:

--- Cytat: GlassCutter w Listopad 27, 2015, 13:40:37 ---Nie piszcie takich rzeczy młodemu, bo jeszcze weźmie to za pewnik. Nie ma w tej grze takiego rozgraniczenia. U każdej rasy znajdzie się przynajmniej kilka przykładów przeczących temu co zacytowałem powyżej. Chociażby ishtara można tankować na wszystkie 4 rodzaje tanku i nikt nie powie że się nie sprawdzi, a są statki znacznie bardziej elastyczne. Protka którym najprzyjemniej mi się latało miałem zafitowanego na shieldzie :P

--- Koniec cytatu ---

Myślę, że na wyjątki i fitowanie statków na różne typy tanka przyjdzie czas później. Jeśli zaczyna grę, to przez kilka/kilkanaście miesięcy będzie jechał na jednym typie tanka i broni do zadawania bólu. Jasne, że każdy statek można zafitować na kilka różnych sposobów, ale na start warto, żeby skupił się na regułach, a nie wyjątkach.


--- Cytuj ---Każda rasa ma konkretne statki, które mają bonusy do tankowania:
- Caldari (resisty) i Minmatar (ilość naprawianego hp) to shield tank (pierwsza powłoka ochronna).
- Gallente (ilość naprawianego hp) i Amarr (resisty) to armor tank (druga powłoka).
Jeśli krótki zasięg i tank, polecam Gallente. Blastery na krótkim zasięgu robią rzeźnię, na średni zasięg wystarczą drony.
--- Koniec cytatu ---
Ani Ishtar nie łapie się w tym co pisałem, ani Twój protek (chyba że wsadziłeś armorowe systemy i otankowałeś go shieldem. Nie kojarzę statków Gallente i Amarr z bonusami do shielda, Caldari i Minmatar z bonusami armorowymi to chyba równie częsty przypadek. Więc to co napisałem to raczej pewnik.

Miycerion:

--- Cytat: qlko1 w Listopad 27, 2015, 13:46:36 ---Myślę, że na wyjątki i fitowanie statków na różne typy tanka przyjdzie czas później. Jeśli zaczyna grę, to przez kilka/kilkanaście miesięcy będzie jechał na jednym typie tanka i broni do zadawania bólu. Jasne, że każdy statek można zafitować na kilka różnych sposobów, ale na start warto, żeby skupił się na regułach, a nie wyjątkach.

--- Koniec cytatu ---

Pięknie ująłeś to o co was prosiłem. Chcę się skupić chwilowo na jednej frakcji/rasie. A nie się błąkać miedzy nimi inne frakcje przyjdą z czasem, podobnie jak kombinacje statków. Wiem, że to jest gra na tyle rozbudowana, że będę ją badał z rok jak nie dłużej. Może się też okazać, że zacznie mnie leb boleć po tygodniu i stwierdzę, że gra nie jest dla mnie. Nie mniej nie zamierzam jak debil biegać po omacku i dlatego proszę was o radę. Xeovar podał mi wstępny cel do którego muszę dążyć i za to jestem wdzięczny. I za to dziękuje.

I teraz jak tworze postać przy samym końcu mam do wyboru wykształcenie i prace. Możecie mi powiedzieć co to jest/daje ?

GlassCutter

Młody już nie jestem niestety, dom starców za rogiem. Nowicjuszem w tej grze i owszem :P (wybacz musiałem! :) )
Na chwilę obecną kieruje się wygladem statków, i ubraniami/wyglądem.

I jak mówiłem Amarr podobają mi się najbardziej. Pewnie zrobię tak, że zrobię 2 postać włączę dual skilowanie i przetestuje Ammarow i Gallente.

Edit1: Literówka
Edit2: Odpowiedziałem Cutter-owi

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej