Eve Online > Dyskusje ogólne
Mobile Warp Disruptor - naprawmy je razem
[VIDE] Herezja:
W końcu jakaś konstruktywna i z sensem propozycja.
Zgadnijcie jakie mi się słowa cisną na usta jak widzę te minusy przy tym poście? A także co o tych osobach myślę? ];)
GlassCutter:
--- Cytat: TTesla w Czerwiec 30, 2014, 17:58:00 ---Zrobić bańki jako deployable, bez możliwości ponownego zebrania. Objętość baniek małych 1m3, średnich 5m3, dużych 10m3. Czas pracy na wbudowanych akumulatorach zależny od meta level i rozmiaru, mała t1 20 min, średnia t1 40 min, duża t1 60, T2 +50% frakcja +100% T1 ale przy zachowaniu średnicy T1. Koszt produkcji mała 200k isk, średnia 500k, duża 1 mil, T2 x5
Deployowanie tak samo jak zabieranie kasy z ess, przez 1/2/3 minuty jesteś punktowany i w bani bez możliwości odwarpowania. Masz możliwość wcześniejszego zniszczenia bańki w taki sam sposób. Do produkcji wymagane cap boostery, do frakcji mogą być navy.
Jak odejdziesz na odległość większą niż 2500m podczas deployowania, bania robi puff.
--- Koniec cytatu ---
To przeskrob to na eve-o, bo pomysł gitarra
Anthar:
--- Cytat: TTesla w Czerwiec 30, 2014, 17:58:00 ---Zrobić bańki jako deployable, bez możliwości ponownego zebrania. Objętość baniek małych 1m3, średnich 5m3, dużych 10m3. Czas pracy na wbudowanych akumulatorach zależny od meta level i rozmiaru, mała t1 20 min, średnia t1 40 min, duża t1 60, T2 +50% frakcja +100% T1 ale przy zachowaniu średnicy T1. Koszt produkcji mała 200k isk, średnia 500k, duża 1 mil, T2 x5
Deployowanie tak samo jak zabieranie kasy z ess, przez 1/2/3 minuty jesteś punktowany i w bani bez możliwości odwarpowania. Masz możliwość wcześniejszego zniszczenia bańki w taki sam sposób. Do produkcji wymagane cap boostery, do frakcji mogą być navy.
Jak odejdziesz na odległość większą niż 2500m podczas deployowania, bania robi puff.
--- Koniec cytatu ---
Pomysl super ... ale banki te maja istotne zadanie podczas lapania superow/capsli.
Nie raz podlatywalem jakim statkiem aby rzucic w srodek floty statyczna banie , gdy do okola dykty baniowaly wszystko.
Zazwyczaj w momencie gdy sie wlaczala to albo dykty juz prawie wyginely i byla przez to bezcenna, albo wrogie tackle byly wybite i sprawdzala sie gdy ktoras dykta przyspala.
I tak, jest to podejscie, wywalenie bani, wlaczenie i spierd..... na resztce EHP :D
TTesla:
Pomysł super, ale jednak całkowicie do dupy, co próbujesz mi udowodnić kiepskimi argumentami ;)
Theronth:
Po co kombinować, lobbujcie żeby podpięto je pod resztę mobile structures z kilku-godzinnym expiration time i tyle.
Kerbiry będą musiały robić cotygodniowe JF runy dla samych baniek i męczyć się co kilka godzin z rapecage, a samotny Taranisek też pokampi sobie bramę gdy będzie miał ochotę.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej