Eve Online > Dyskusje ogólne
Mobile Warp Disruptor - naprawmy je razem
Anthar:
Zastanow sie co lepsze.
--- Cytuj ---stały dmg dla baniek stojących na gate (rozumiem, że tylko na gate, inne nie)
--- Koniec cytatu ---
Co 15->30min trzeba wymienic banki , jesli nie chcesz wymieniac musisz podlatywac czesciej i je naprawiac.
Praca 24/7 jesli masz duzo baniek na gate , gdyz jedna naprawisz , to juz inna trzeba.
--- Cytuj ---czy mechanika z paliwem (jak pos)
--- Koniec cytatu ---
Ile tego paliwa? Skoro banke mozna rostawic frejka to i paliwo trzeba w cargo wozic? Jesli tak to frejka moze dotankowac kilka baniek.
Czytaj.
Cep-tanker.
Lub przy duzej ilosci baniek T3 z rigami do cargo, nullifierem i cloakiem tankujaca banki.
--- Cytuj ---z refreshem (jak mobilne kontenery)
--- Koniec cytatu ---
Cep-refresher
GlassCutter:
Ale wymaga to twojej uwagi, musisz polecieć i odklikać wszystko.
Anthar:
--- Cytat: GlassCutter w Czerwiec 30, 2014, 14:50:03 ---Ale wymaga to twojej uwagi, musisz polecieć i odklikać wszystko.
--- Koniec cytatu ---
https://wiki.eveonline.com/en/wiki/Mobile_Large_Warp_Disruptor_I
Moja sugestia :
Damage otrzymywany przez ta banie zabija ja w 25minut
Czyli chcac ja "utrzymac przy zyciu" co 15-20minut musisz na niej wyrepowac :
Structure Hitpoints : 120000 HP
Armor Hitpoints : 60000 HP
Shield Capacity : 40000 HP
Sugestia z paliwem -> podlec , przeloz z cargo A do cargo B
Sugiestia z refreshem -> podlec kliknij/przeloz
Jak sadzisz co jest bardziej upierdliwe dla osob rozstawiajacych dziesiatki baniek na gate?
Zauwaz ehp na bani Shield < armor <struktora.
Czyli aby wpelni naprawic banke musza wypompowac 3 rozne rzeczy a i ehp kazdej z nich jest nie bagatelne.
T1 logistyk -> zajedzie sie utrzymujac 2-3 banki przy zyciu ;)
EDIT:
Zreszta mozna zrobic 2 w jednym.
Moja sugestia + paliwo.
GlassCutter:
No a co z pilotem taranisa który sobie kampi jakiś przelot? Czyż nie w tym celu zostały powołane do życia bańki?
TTesla:
Zrobić bańki jako deployable, bez możliwości ponownego zebrania. Objętość baniek małych 1m3, średnich 5m3, dużych 10m3. Czas pracy na wbudowanych akumulatorach zależny od meta level i rozmiaru, mała t1 20 min, średnia t1 40 min, duża t1 60, T2 +50% frakcja +100% T1 ale przy zachowaniu średnicy T1. Koszt produkcji mała 200k isk, średnia 500k, duża 1 mil, T2 x5
Deployowanie tak samo jak zabieranie kasy z ess, przez 1/2/3 minuty jesteś punktowany i w bani bez możliwości odwarpowania. Masz możliwość wcześniejszego zniszczenia bańki w taki sam sposób. Do produkcji wymagane cap boostery, do frakcji mogą być navy.
Jak odejdziesz na odległość większą niż 2500m podczas deployowania, bania robi puff.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej