Eve Online > Dyskusje ogólne

Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.

<< < (10/39) > >>

Soulscream:

--- Cytat: azell w Czerwiec 27, 2014, 13:57:12 ---to tu nie chodzi o capitale tylko o sov mechanikę. To wymaga zmian a nie cyno czy zasięg capitali

--- Koniec cytatu ---

Wszystko łączy się ze sobą, ale mechanika jest do wymiany. O czym piszę od lat :-D.

Zgudi:
No to rzucać konkretne propozycje i argumenty.

Jabolex:

--- Cytat: Zgudi w Czerwiec 27, 2014, 14:02:47 ---No to rzucać konkretne propozycje i argumenty.

--- Koniec cytatu ---

Zmieńcie gre.

Przepraszam.  :P

Soulscream:

--- Cytat: Zgudi w Czerwiec 27, 2014, 14:02:47 ---No to rzucać konkretne propozycje i argumenty.

--- Koniec cytatu ---

Nikt nie lubił strzelania w posy, tankowania ich etc. Jednak stara mechanika pozwalała na więcej. W tym momencie dla mnie struktury mają za dużo hp to jedna rzecz. Sztuczne ograniczanie zasięgu cyno, też niczego nie zmieni. Po prostu będzie więcej cyno altów i mid pointów. Koszt paliwa powinien być większy, im większy szip, tym więcej do kotła to oczywiste

Może to i głupie, ale ja lubię z gier 4x typu MoO 2 punkty floty. Duże statki więcej punktów, mniejsze mniej. Wyskilowanie odpowiednich skilli zajmie czas, ale to ograniczy 250 superów naraz w systemie chociaż to i tak jest rozwiązanie na jakiś czas.


--- Cytat: Jabolex w Czerwiec 27, 2014, 14:06:56 ---Zmieńcie gre.

Przepraszam.  :P

--- Koniec cytatu ---

No niestety to też jest jakaś prawda. W Eve nie powinno być superów.

Anthar:
Chodzi rowniez o mechanike capsli i power projection.

Przypominam o rzucaniu matek ( logistyki ) i tytki ( zamiast dredow ) na male posy.
Ciezko zlapac, nie da sie zalfowac , a ilosc ehp pozwala wrzucic flote ktora wybije tackle nim ktokolwiek inny doleci.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej