Eve Online > Dyskusje ogólne
Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
Zgudi:
--- Cytat: Soulscream w Czerwiec 27, 2014, 14:10:22 ---Jednak stara mechanika pozwalała na więcej. W tym momencie dla mnie struktury mają za dużo hp to jedna rzecz.
--- Koniec cytatu ---
Było pisane, wprowadzić miękkie struktóry :)
--- Cytat: Soulscream w Czerwiec 27, 2014, 14:10:22 ---Sztuczne ograniczanie zasięgu cyno, też niczego nie zmieni. Po prostu będzie więcej cyno altów i mid pointów. Koszt paliwa powinien być większy, im większy szip, tym więcej do kotła to oczywiste
--- Koniec cytatu ---
Można dodać timer rosnący w trybie wykładniczym po każdym skoku i wytłumaczyć to przegrzewaniem się rdzenia :P Niech timer zeruje sie po 24 godzinach od ostatniego skoku.
W efekcie pierwsze kilka skoków (z bardziej ograniczonym zasięgiem niż dziś) pujdzie szybko, ale wykonanie już kilkunastu skoków będzie wiązało się z ogromnym delayem a kilkudziesięciu to już niemożliwe.
Soulscream:
--- Cytat: Zgudi w Czerwiec 27, 2014, 14:23:49 ---W efekcie pierwsze kilka skoków (z bardziej ograniczonym zasięgiem niż dziś) pujdzie szybko, ale wykonanie już kilkunastu skoków będzie wiązało się z ogromnym delayem a kilkudziesięciu to już niemożliwe.
--- Koniec cytatu ---
Jest coraz więcej sp na rynku. Nie ograniczy to wielkości flot tak naprawdę.
Dux:
Poproście o mechanikę sova zerżniętą z FW. Jak się systemy będzie przejmowało ryjąc anomalki, nabijając przez to ten pasek z lewej strony i będzie to trwało równie szybko jak w FW, to nikt nie będzie w stanie utrzymać więcej systemów niż te, w których mieszka. Resztę przejmie banda innego tałtajstwa, co przyleci w byle czym. Będzie tłum, będzie chaos, będą cele, będą bitki. Może :P
Zgudi:
Ale znalazłem niestety problem w mojej propozycji, który trzeba rozwiązać.
Gdyby udupić cyno, JB, JC, dodać timery, to po zmianie bloby podjęły by się próby utrzymywania 2/3x tyle kont i superów na kilku frontach na raz. Co wiązało by się z ogromnymi kosztami, ale w ramach desperackiej próby utrzymania terenu wielkie sojusze by tak zrobiły, tak myślę.
--- Cytat: Dux w Czerwiec 27, 2014, 14:44:05 ---Poproście o mechanikę sova zerżniętą z FW. Jak się systemy będzie przejmowało ryjąc anomalki, nabijając przez to ten pasek z lewej strony i będzie to trwało równie szybko jak w FW, to nikt nie będzie w stanie utrzymać więcej systemów niż te, w których mieszka. Resztę przejmie banda innego tałtajstwa, co przyleci w byle czym. Będzie tłum, będzie chaos, będą cele, będą bitki. Może :P
--- Koniec cytatu ---
Dobry pomysł, ale ma jedną małą wadę, faworyzuje kerbirów. Może zamiast tego dodać "pasek z lewej strony" kóry będzie zliczał samą obecność ludzi z sojuszu w systemie, jak nikogo nie ma to pasek schodzi, jak jest dużo ludzi to pasek rośnie.
Przykład:
Gdy nie ma nikogo w systemie, pasek schodzi w ciągu 48 godzin do zera i system staje się wolny.
Gdy jest jedna osoba pasek rośnie w tym samym tempie na korzyść danego sojuszu.
Gdy system należy do sojuszu A, jest 10 ludzi sojuszu A i 15 ludzi sojuszu B, to pasek powoli schodzi do zera po czym rośnie na sojusz B.
Anthar:
--- Cytat: Zgudi w Czerwiec 27, 2014, 14:54:58 ---Dobry pomysł, ale ma jedną małą wadę, faworyzuje kerbirów.
--- Koniec cytatu ---
Wlacz sobie mape w eve , daj npc kills 24 ... i przemysl to ;)
Jak Gaunt kontami znajomych wlatywal na anomalki , to te nie nadazaly sie spawnowac ....
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej