Eve Online > Przedpokój
Cześć!
Majok:
Z racji, że nie wiem co sie w takich postach pisze to napiszę pare głupot.
W eve gram sobie od jakichś 10 miesięcy, więc dalej nubkiem jestem. W eve zacząłem grać, gdyż znudziło mnie gw2, a do wowa nie było co wracać, bo czasy świetności tej gry się skończyły(cataclysm ssał, pandy ssą, i już lepiej w tej grze na pewno nie będzie) a sw:tor wydawał się zbyt statyczny i ograniczony mikropłatnościami. Na samą grę, zresztą jak i na ten portal) natknąłem się przez przypadek(jakiś link o kradzionych tytanach, który spowodował, że sprawdziłem samą grę). Polaków nie szukałem na początku bo miałem dość użerania się o jakieś pierdoły z polakami(bo niestety miałem pecha co do gildii i w wowie i na gw2, że wciskali na siłe oficera a później w dupie mieli moje zdanie), aczkolwiek po jakimś czasie zaczęło mi brakować polskiego języka w tej grze, narazie jednak sobie z tym radzę. Odrazu na starcie wyłapał mnie jeden typek z corpa industrialowego, i być może dlatego wciąż gram(bo wiadomo, samemu grać to można po jakimś czasie oszaleć i rzucić to w cholere). Gra ma na tyle duży stopień skomplikowania, by być interesująca(czego w wowie mi brakowało już od cataclysmu) i odpowiednio dużą ilość contentu, bo w końcu sam się tworzy(czego brakowało w gw2, ile można siedzieć i farmić jednego dungeona po jakiś syfiasty fioletowy item, który i tak nic prócz skina nie da) no i przede wszystkim jest ryzyko, że coś stracisz jak będziesz grał jak idiota(czyli to co kiedyś było w tibii-tak, możecie się z tego śmiać ale kiedyś też i w to grałem), czego doświadczyłem na własnej skórze(http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=19883592). Jedynym minusem jaki w eve widzę to jest polityka, szczególnie część szpiegowania i niszczenia przeciwników od środka, dlatego pszczółek nie lubię. Myślę, że na początek w ramach przedstawienia się to wystarczy. Pozdrowienia
GlassCutter: