Śmietnisko > Off Topic

Latający cud techniki SUCHOJ T-50 co go napędza?

<< < (2/10) > >>

FN:

--- Cytat: Lt Rook w Październik 05, 2013, 15:27:07 --- (...)latające samoloty, w służbie.

--- Koniec cytatu ---
"15 listopada rozbił się na Panama City kolejny , chyba już piąty seryjny F-22 . Większość tych maszyn jest uziemiona , bo nie nadaje się do lotu . Te samoloty zabijają własnych pilotów. Samolot ma wadliwą wytwornicę tlenu , śle skonstruowany jest również skafander ciśnieniowy pilota . Kluczowe problemy , z punktu widzenia sprawności maszyn , związane są z powłokami absorbującymi fale radiowe. Widać , że pośpiech nie popłaca bo wszystkie te Raptory mogą trafić na złom."
Zresztą, dziś liczy się tylko wynik finansowy to nie lata 60'

Lt Rook:
"Te samoloty zabijają własnych pilotów."
Na 5 oficjalnych wypadków 2 przypadki śmiertelne, w tym jeden ostatecznie z nie winy samolotu, bo pilot katapultował się przy bardzo dużej prędkości.
Ci przynajmniej mają czasem odwagę przyznać się że coś spierdolili, ruskie nigdy do niczego nie chcieli się przyznać, cholera wie ilu pilotów zginęło bo "myśl techniczna ZSRR jest najlepsza", do dziś nie chcą przyznać że łożysko w Ił-62M "Tadeusz Kościuszko" było spierdolone z ich winy.

A przy okazji polecam lekturę:
http://lotnictwo.net.pl/10-lotnictwo_wojskowe/113-lotnictwo_wojskowe_od_1945_roku_do_zakonczenia_zimnej_wojny/4150-incydenty_i_zdarzenia_lotnicze_czasow_zimnej_wojny.html

Colonel:

--- Cytat: FN w Październik 05, 2013, 15:04:16 ---

--- Koniec cytatu ---

przestan jarac gówno którym handlujesz albo zmień dostawców :D

Zlorf:

--- Cytat: FN w Październik 05, 2013, 15:49:59 ---"15 listopada rozbił się na Panama City kolejny , chyba już piąty seryjny F-22 . Większość tych maszyn jest uziemiona , bo nie nadaje się do lotu . Te samoloty zabijają własnych pilotów. Samolot ma wadliwą wytwornicę tlenu , śle skonstruowany jest również skafander ciśnieniowy pilota . Kluczowe problemy , z punktu widzenia sprawności maszyn , związane są z powłokami absorbującymi fale radiowe. Widać , że pośpiech nie popłaca bo wszystkie te Raptory mogą trafić na złom."
Zresztą, dziś liczy się tylko wynik finansowy to nie lata 60'

--- Koniec cytatu ---

Typowe problemy dla maszyn w " wieku dziecięcym".
OT:
http://aviateam.pl/historie/katastrofy-i-incydenty/

FN:
Pomimo wszystko uważam, że odwalili kawał dobrej roboty z tak kiepskim finansowaniem.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej