Autor Wątek: Rubicon  (Przeczytany 248515 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #420 dnia: Październik 22, 2013, 09:10:37 »
niczym serial : 'korzenie'
Heh, dla mnie prehistoria  ;D
Te coś w prawym dolnym rogu to było coś w rodzaju dzisiejszego tacticala?
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #421 dnia: Październik 22, 2013, 10:22:50 »
W sumie ten wygląd gui z vegas pasuje do tego kurewskiego zlagowanego okrągłego menu..
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #422 dnia: Październik 22, 2013, 10:27:15 »
Litości...to był szczególik do którego szybko się wszyscy przyzwyczaili, a to co widać na tym screenie jest po prostu nieczytelne, nie widać tu NIC, gałki oczne w potylicę wbija.
HUD nie ma być śliczniusi, informacje z niego mam odczytać nawet kątem oka...

dlatego powinien byc wybor moda jesli juz wprowadzaja, jesli ktos lubi "oczojeb.." detale to krzyzyk mu na droge i kotwica w plecy.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #423 dnia: Październik 22, 2013, 10:32:24 »
Myślę że to "dzieło" jakiegoś gracza, raczej nie grożą nam choroby oczu  ;D
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 547
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #424 dnia: Październik 22, 2013, 10:41:51 »
Myślę że ci panowie by na tym latali:
www.pizza.eve-kill.net

"Castom ship kokpit" to by było fajne ale najpierw niech dadzą opcje chodzenia po stacji.
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

Nosum Hseebnrido

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #425 dnia: Październik 22, 2013, 11:32:20 »
Nie wiem co to ma być. Czy Rubicon czy nie ? Bo znalazłem bez żadnego opicu
Ale wygląda interesująco. Choć...może trochę przekombinowane...

Przypomina grafike zaprezentowaną przez grafików na tegorocznym fanfeście - to nie jest screen, ale art(nie ma na to kodu na TQ, Sisi, czy gdziekolwiek w grze). To tylko grafika prezentująca możliwości tego co można zrobić i tyle.
 Jak tylko to pokazali z sali poszło "buuuu.....";-), zresztą sami przyznali że to zbyt pstrokate i takie jakieś(oczo-jebne)..

Edit: Znalazłem - EVE Vegas 2013 http://youtu.be/3J0fztrurIc?t=20m20s(obejrzyjcie przedmowe :P)
« Ostatnia zmiana: Październik 28, 2013, 13:44:30 wysłana przez Nosum Hseebnrido »

Nosum Hseebnrido

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #426 dnia: Październik 22, 2013, 11:40:00 »
Nikt nie wspomniał o nowych wymaganiach skilli dla large i medium gunach?

Szaleństwo, z roku na rok ta gra robi się bardziej dziecinna. W tym tempie niedługo EVE przekfalifikuje się na PEGI 12, a ludzie będą nazywać korporacje na cześć ulubionego pokemona.

Khurghan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khurghan
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #427 dnia: Październik 22, 2013, 13:19:36 »
Szaleństwo, z roku na rok ta gra robi się bardziej dziecinna. W tym tempie niedługo EVE przekfalifikuje się na PEGI 12, a ludzie będą nazywać korporacje na cześć ulubionego pokemona.

http://www.pegi.info/pl/index/global_id/505/?searchString=eve+online&agecategories=&genre=&organisations=&platforms=&countries=&submit=Rozpocznij+wyszukiwanie#searchresults


Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #428 dnia: Październik 22, 2013, 13:55:46 »
Szaleństwo, z roku na rok ta gra robi się bardziej dziecinna. W tym tempie niedługo EVE przekfalifikuje się na PEGI 12, a ludzie będą nazywać korporacje na cześć ulubionego pokemona.

https://gate.eveonline.com/Corporation/Pikachu%20force
https://gate.eveonline.com/Corporation/Pikachu%20Inc
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Lt Rook

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Lt Rook
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #429 dnia: Październik 22, 2013, 17:54:22 »
Myślę że ci panowie by na tym latali:
www.pizza.eve-kill.net

"Castom ship kokpit" to by było fajne ale najpierw niech dadzą opcje chodzenia po stacji.

OPEN THE DOOR!!!
"Welcome to Eve Online, here's your Rubik's Cube, go f*** yourself"

Nosum Hseebnrido

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #430 dnia: Październik 23, 2013, 20:29:11 »
 ;D

edit do posta poniżej:
Tak z pół roku temu przewinął się podobny pomysł odnośnie Dusta. Czasami ktoś grający w EVE może powiedzieć że Dust to strata czasu, ale to jest wylęgarnia dobrych rzeczy i do tego z zapleczem 'testerów' chcących ulepszyć obie gry.
« Ostatnia zmiana: Październik 26, 2013, 17:05:49 wysłana przez Nosum Hseebnrido »

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #431 dnia: Październik 23, 2013, 22:15:35 »

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #432 dnia: Październik 29, 2013, 12:32:26 »
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=3739441#post3739441

najciekawszy jest ten fragment:
#1Posted: 2013.10.15 13:30 | Edited by: CCP Fozzie

The biggest change is to the Interdiction Sphere Launcher itself. We're removing the reactivation delay, and instead giving the Launcher a smaller three bubble magazine, 5 second cycle time and one minute reload time (like the ASB). Interdiction Sphere Launchers will then be limited to one per ship.
This will mean that pilots will be able to launch three bubbles in quick succession and then wait 60 seconds for the reload, or choose to save their bubbles and launch one at a time to avoid the reload for as long as possible.


Bardzo fajna zmiana.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #433 dnia: Październik 29, 2013, 13:06:18 »
Podejrzewam że różni specjaliści od spamu bańkami się z Tobą nie zgodzą. Widziałem już fity na bańkoloty zawierające 3 launchery które miały dużo większą możliwość spamu bańkami

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #434 dnia: Październik 29, 2013, 15:16:04 »
Czeka nas era HICów fitowanych na nano?
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #435 dnia: Listopad 07, 2013, 20:57:55 »

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #436 dnia: Listopad 08, 2013, 13:21:00 »
Fajne video
CCP Guard po strzale do Ibisa rulez !!!  ;D ;D
http://www.youtube.com/watch?v=x70cCW0oEco&feature=c4-overview&list=UU3cxDDMpYTZ7PqZma4NdNuA

CCP SEAGULL (Senior Producer for EVE) - to facet czy kobieta?

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #437 dnia: Listopad 08, 2013, 13:27:14 »
Kobieta, na pierwszej prezentacji Rubiconu widać było że jest w ciąży  ;)
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #438 dnia: Listopad 08, 2013, 15:44:44 »
CCP SEAGULL (Senior Producer for EVE) - to facet czy kobieta?
Po samym głosie słychać że babka. Bo widać to dopiero po kilkusekundowej analizie.  ;)

Kobieta, na pierwszej prezentacji Rubiconu widać było że jest w ciąży  ;)
Podobno mamy już taką technikę, że facet też może być w ciąży. ;)

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #439 dnia: Listopad 08, 2013, 16:52:42 »
Podobno mamy już taką technikę, że facet też może być w ciąży. ;)

Som chłopy co mają dzięki browarom większe brzuchy niż baba w ciąży z czworaczkami. I do tego na stałe. Tak więc nie trzeba do tego aż tak zaawansowanej techniki :P

Mnie za to ciekawi, dlaczego pomimo tego, że do zapowiedzianej premiery dodatku już tylko 11 dni, nie ma ciągle żadnego info o obsuwie. Czyżby mieli się wyrobić w terminie? Jakoś nie chce mi się ciągle wierzyć ;)
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #440 dnia: Listopad 08, 2013, 23:13:45 »

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #441 dnia: Listopad 09, 2013, 16:57:47 »
R.I.P. solo Cerberus.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #442 dnia: Listopad 10, 2013, 11:01:12 »
Jakieś krótkie tłumaczenie dla kogoś kto dość długo nie gra już?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Szakal

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 763
  • 16 lat z EvE. Kupa czasu ;] Date of Birth 2004
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Szakal
  • Korporacja: Caldari Provisions
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #443 dnia: Listopad 10, 2013, 11:35:48 »
rapidy 50s strzelania 40s reload.... bedzie sie to nadawac jedynie do hit & run.....

https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=294094

Zygi O.

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 136
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zygfryd Onomatopeya
  • Korporacja: Deep Core Mining Inc.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #444 dnia: Listopad 10, 2013, 11:41:06 »
Kurw.. Od rubiconu miałem latać sobie cerbem...

Edit:

Dobra a na spokojnie.. Podane tam jest że Karakal będzie miał ok 400 dpsa tak? Obecnie na all V w EFT pokazuje 250.. to troche więcej niż ma, więc cerbowi też podskoczy znacznie.. Może zrobienie 2 grup działek zadziała tak że z jednej dps będzie porównywalny z obecnym całym setem. Jedne strzelają, drugie reload. a gdy trzeba coś przebić to wystarczy taktycznie przecyklować coś..
« Ostatnia zmiana: Listopad 10, 2013, 11:47:13 wysłana przez LordSzagi »

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #445 dnia: Listopad 10, 2013, 11:55:47 »
acha znaczy te nowe wyrzutnie co to sie na nie cieszyłem że wreszcie golem bedzie zabawny do pve jednak bedą o kant dupy bo cruisy nawet ze stratami dmg z małe cele beda nadrabiały mniejszymi przerwami w spamie pocisków?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #446 dnia: Listopad 10, 2013, 14:00:49 »
 CCP Douchebag znów nerfi small gang i solo. Chce zmienić RLML i RHML, ponieważ uważa, że muszą być OP, skoro większość pilotów Cerbów i Caracali wybiera RLML. Ludzie, którzy nie są chujowi w tą grę latają z tymi wyrzutniami, nie dlatego że są OP, ale dlatego że pozostałe mediumowe pociski posysają, szczególnie HML. Gdybym mógł, z radością używałbym starych HML, albo nawet HAM-ów na Cerbie/ Caracalu, ale niestety na obecną chwilę HML oferują ciut większy dps z dużo gorszą aplikacją, a HAM-y wysoki DPS z jeszcze gorszą aplikacją. Cruisy z Phoona/ CNR biją fregaty z porównywalną efektywnością co HML...
 To tak, jakby nerfić 425mm na Cynabalu, bo skoro każdy z tym lata (albo z 720mm), to musi być zbyt dobre i OP.

Kurw.. Od rubiconu miałem latać sobie cerbem...

Edit:

Dobra a na spokojnie.. Podane tam jest że Karakal będzie miał ok 400 dpsa tak? Obecnie na all V w EFT pokazuje 250.. to troche więcej niż ma, więc cerbowi też podskoczy znacznie.. Może zrobienie 2 grup działek zadziała tak że z jednej dps będzie porównywalny z obecnym całym setem. Jedne strzelają, drugie reload. a gdy trzeba coś przebić to wystarczy taktycznie przecyklować coś..
400 DPS przez 50s, a przez następne 40s jego DPS będzie wynosił 0. To daje jakieś 200 faktycznego.
Tak, Douchebag pisze o dzieleniu launcherów. Twoje DPS spadło o kolejne 100. Nie dzielisz launcherów? No to patrz jak na gridzie pojawia się Enyo, a Ty masz załadowane jeszcze tylko cztery Scourge, z których strzelałeś do tacklującego Cię Stiletto. GL, Rest in Piss.
 W tym momencie lepiej opłaca się zamontować Light Missile i cały czas bić po z 160 DPS, tylko czy dla takiego DPS warto wsiadać w Cruiser, gdy to DPS na poziomie Talwara ( a i tak Talwar lepiej to zaaplikuje).
acha znaczy te nowe wyrzutnie co to sie na nie cieszyłem że wreszcie golem bedzie zabawny do pve jednak bedą o kant dupy bo cruisy nawet ze stratami dmg z małe cele beda nadrabiały mniejszymi przerwami w spamie pocisków?
Tak, szkoda, że aborcja nastąpiła dopiero w ósmym miesiącu. Albo trzeba było wyskrobać od razu, albo pozwolić się temu urodzić i najwyżej później oddać do sierocińca, jeśli wymagałoby nerfu.

 Ciekawe, czy Kil2 przeszedł lobotomię pierwszego dnia pracy w CCP.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #447 dnia: Listopad 10, 2013, 14:11:51 »
naprawdę aż tak dużo small gangowych bitek trwa dłużej niż 50 sekund, żeby miało to znaczenie ?
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Larving

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 159
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Galtan
  • Korporacja: GBTeam
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #448 dnia: Listopad 10, 2013, 14:59:44 »
Tak, zwłaszcza jak trafisz kogoś z ancillary repką, czy jakimkolwiek przyzwoitym tankiem. Dodatkowo jak Theronth zauważył, nowe wyrzutnie nie dadzą ci ,możliwości przeładować ammo, żeby zmienić dmg type pod przeciwnika. Tak samo odpada w większości przypadków szansa na przeładowanie ammo w czasie warpa (będzie trzeba po warpie czekać aż się skończą przeładowywać), czy w przypadku dostania jamma (a dziś czas zajammowania bardzo często wykorzystuje się do przeładowania amunicji)

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #449 dnia: Listopad 10, 2013, 15:14:32 »
Aż by się chciało zacytować kultową odpowiedź Serba z WoT
Nie lataj Cerbem. Nie fituj Rapid launcherów.

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #450 dnia: Listopad 10, 2013, 15:54:58 »
Nie wiem dlaczego wyciągnęli Cerba z Ginnungagap, tylko po to, żeby zaraz znerfić. Pomimo boostu jaki dostali w Oddysey, Caldari wciąż posiadają sporą ilość statków bezużytecznych w porównaniu do innych ras. Nie wiem też, czemu akurat RLML Cerb, gdy po EVE latają nowe Ishtary, które to jeśli istnieją jakieś naprawdę OP HAC-e, to są to właśnie one.
Zamiast nerfić dobre wyrzutnie, mogliby zboostować HML, które są w tym momencie tak słabe, że nawet medium Beamy są lepsze, tak właśnie to napisałem. Medium beamy są od czegoś lepsze.
Najgorsze jest to, że nowy Mussolini rebalansu, wcale nie uważa tych zmian za nerf, ponieważ wymuszą 'taktyczną i ekscytującą' rozgrywkę, zlewając przy tym cały negatywny feedback jako 'trolling'. Nie wiem jak wy, ale ja zabicie dwóch fregat i warp-out albo wpierdolenie się w bloba, i zaciukanie szybko kilku tacklerów tylko po to, żeby za chwilę eksplodować nie uważam za ekscytujące. Wolę wsiąść w statek, który nie daje mi jedynie wyboru pomiędzy wyrzutniami podrzędnymi w stosunku do innych medium weapon systems a wysoce sytuacyjnymi. O ile obecnie RLML Cerb jest dobrym anti-tackle w gangu i jakoś daje radę solo (są lepsze statki), to jeśli te zmiany wejdą w życie bardziej będzie się opłacać zamontować na nim LML, a w tym momencie już można znów zapomnieć o tym statku w tej roli i po prostu wrócić do Zealota/ONI/Deimosa.
Albo po prostu latać Ishtarem, bo ten statek potrafi wszystko.
naprawdę aż tak dużo small gangowych bitek trwa dłużej niż 50 sekund, żeby miało to znaczenie ?
50 sekund to wystarczy na zgankowanie riftera orbitującego plexa, a nie na walkę.

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #451 dnia: Listopad 10, 2013, 18:39:40 »
Jak zdążę coś wyskillować to dostaje nerfa. Pora na ishtara, ale nie wiem czy zdążę zanim CCP wprowadzi nowy ekscytujący pomysł.
« Ostatnia zmiana: Listopad 10, 2013, 20:07:59 wysłana przez Zgudi »

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #452 dnia: Listopad 10, 2013, 19:00:47 »
Ciekawe, czy Kil2 przeszedł lobotomię pierwszego dnia pracy w CCP.

Raczej był idiotą "z domu".

No to Cerb do piachu i muszę szukać kolejnego solo shipa. W tym momencie wygląda na to, że "Ishtar or GTFO".

fake edit: założę się, że u podstaw tego debilnego pomysłu, oprócz wstrzymywania bąków po zeżarciu fasoli, leżał jakiś whine ze strony milicjantów, że im frytki T1 za łatwo padają od HAC-ów.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Zygi O.

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 136
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zygfryd Onomatopeya
  • Korporacja: Deep Core Mining Inc.
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #453 dnia: Listopad 11, 2013, 00:17:13 »
Cytuj
400 DPS przez 50s, a przez następne 40s jego DPS będzie wynosił 0. To daje jakieś 200 faktycznego.
Tak, Douchebag pisze o dzieleniu launcherów. Twoje DPS spadło o kolejne 100. Nie dzielisz launcherów? No to patrz jak na gridzie pojawia się Enyo, a Ty masz załadowane jeszcze tylko cztery Scourge, z których strzelałeś do tacklującego Cię Stiletto. GL, Rest in Piss.
 W tym momencie lepiej opłaca się zamontować Light Missile i cały czas bić po z 160 DPS, tylko czy dla takiego DPS warto wsiadać w Cruiser, gdy to DPS na poziomie Talwara ( a i tak Talwar lepiej to zaaplikuje).


Jeżeli podzielimy działka to istotnie dps spada do 200.. ale nie ma tu już żadnego czekania na przeładowanie bo jak jedne strzelają to drugie się przeładowują więc nie wiem na jakiej podstawie znów dzielić to 200 na 2 bo dps jest stały.. (zakładamy że 200) a jest to porównywalne z obecną wartością.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Rubicon
« Odpowiedź #454 dnia: Listopad 11, 2013, 12:31:33 »
Przepraszam hac z 200 dps gdy t1 fregi mogą i często mają więcej?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.