Eve Online > Patche i dodatki
Rubicon
Centurion:
Mnie się najbardziej podoba, że to będzie widoczne na OV i będzie można z czystej złośliwości opierdalać afk imperia i bociarzy.
A poza tym podzielam poniższą ironiczną opinię:
--- Cytuj ---Tak bedzie to spadac, ale coz - CCP przeciez chodzi o zabawe , rozwijanie EVE i rozwiazywanie problemow zglaszanych przez graczy.
Prawda?
--- Koniec cytatu ---
SokoleOko:
--- Cytat: Isengrim w Styczeń 16, 2014, 14:39:53 ---Za to właśnie małe, roamujące gangi będą wrzucać te ESS do systemów licząc na bitkę lub darmowe ISKi.
--- Koniec cytatu ---
Serio? Jak tylko gang odleci z systemu to lokalesi zabiją strukturę. A dopóki gang nie odleci, to będą siedzieć zadokowani i nie dlatego, że mniej zarobią, tylko dlatego że ktoś jest na localu.
Zatem równie dobrze możesz dziś kampić jakiś system i nie potrzebujesz do tego struktury za lol-50 mil.
Isengrim:
--- Cytat: SokoleOko w Styczeń 16, 2014, 15:01:35 ---Serio? Jak tylko gang odleci z systemu to lokalesi zabiją strukturę. A dopóki gang nie odleci, to będą siedzieć zadokowani i nie dlatego, że mniej zarobią, tylko dlatego że ktoś jest na localu.
Zatem równie dobrze możesz dziś kampić jakiś system i nie potrzebujesz do tego struktury za lol-50 mil.
--- Koniec cytatu ---
Fakt, nie pomyślałem ile toto kosztuje. No to będzie kolejny z dupy wynalazek z cyklu Spectrum Target Breaker, którego nikt nie używa.
SokoleOko:
Nawet gdyby to kosztowało 5 ISK, nie jesteś w stanie "opodatkować" w ten sposób roamowanego terenu. Co najwyżej, mogłoby to być jakieś uzupełnienie dla afk-cloakera w systemie.
CCP zabrało się do sprawy z dupy strony, podczas gdy są lepsze pomysły:
- na i-hubie jest dodatkowy cel (tak jak station services na stacji), w który mały gang strzela. 20 osób, 5 min strzelania - jest RF
- RF trwa 30 minut
- po RF jedna minuta strzelania i "mission accomplished"
- mission accomplished = wszystkie upgrade'u w I-hubie są offline przez 6 godzin, a po upływie tego czasu - włączą się samoczynnie.
- mieszkańcy systemu mają wybór - albo zbiorą się w 30 minut i obronią ihub, albo mają jeden wieczór racenia/kopania w plecy.
Timer sześciogodzinny załatwia dwie sprawy:
- niczego nie trzeba repować (jak station services), bo to nudne
- nie ma TZ ping-pong, bo jeśli do systemu zamieszkanego przez EU TZ przylecą jacyś AU po DT, to i tak - przy braku oporu - timer skończy się przed prime time mieszkańców.
Proszę, proste jak budowa cepa. Albo umiesz utrzymać teren, albo nie. Dzisiaj wystarczy warpnąć na POS/stację i przeczekać.
GlassCutter:
--- Cytat: SokoleOko w Styczeń 16, 2014, 15:29:09 ---- na i-hubie jest dodatkowy cel (tak jak station services na stacji), w który mały gang strzela. 20 osób, 5 min strzelania - jest RF
- RF trwa 30 minut
- po RF jedna minuta strzelania i "mission accomplished"
- mission accomplished = wszystkie upgrade'u w I-hubie są offline przez 6 godzin, a po upływie tego czasu - włączą się samoczynnie.
- mieszkańcy systemu mają wybór - albo zbiorą się w 30 minut i obronią ihub, albo mają jeden wieczór racenia/kopania w plecy.
--- Koniec cytatu ---
Jawna dyskryminacja mniejszych gangów oraz solo :P Ale coś w tym kierunku powinno być działać od momentu wprowadzenia generatora anomalek który zjebał eve dokumentnie.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej