Eve Online > PVP

Coercer - PVP

(1/4) > >>

Klecha:
Kolejny okręt, który pragnę wykorzystać w działaniach milicyjnych i kolejna prośba o opinię i wskazówki.

Przeznaczenie:
- solo lub mały gang
- walka na dystansie do 21k (zasięg optimala)
- jak najszybsze dojście i odstrzelenie przeciwnika
- celuję we fregaty i destroyery, wszystko inne omijam

[Coercer, pvp]
8x Dual Light Pulse Laser II (Scorch S)

Limited 1MN Microwarpdrive I
X5 Prototype Engine Enervator (celem spowolnienia jak coś wleci na <10k)

2x Heat Sink II
Damage Control II

3x Small Energy Locus Coordinator I


Statystyki All V, bez implantów
Effective HP: 5 840 (Eve: 5 154)
Tank Ability: 7,36 DPS
Damage Profile - <Omni-Damage> (EM: 25,00%, Ex: 25,00%, Ki: 25,00%, Th: 25,00%)
Shield Resists - EM: 12,50%, Ex: 56,25%, Ki: 47,50%, Th: 30,00%
Armor Resists - EM: 57,50%, Ex: 32,00%, Ki: 36,25%, Th: 44,75%
Capacitor (Lasts 2m 49s)
Volley Damage: 399,28
DPS: 252,53
Propulsion: 1708,65

All OH
Effective HP: 5 840 (Eve: 5 154)
Tank Ability: 7,36 DPS
Damage Profile - <Omni-Damage> (EM: 25,00%, Ex: 25,00%, Ki: 25,00%, Th: 25,00%)
Shield Resists - EM: 12,50%, Ex: 56,25%, Ki: 47,50%, Th: 30,00%
Armor Resists - EM: 57,50%, Ex: 32,00%, Ki: 36,25%, Th: 44,75%
Capacitor (Lasts 2m 49s)
Volley Damage: 459,18
DPS: 290,42
Propulsion: 2403,60

Azbuga:
[Coercer, coercer]
400mm Reinforced Rolled Tungsten Plates I
Damage Control II
Reactive Armor Hardener

Faint Epsilon Warp Scrambler I
Tracking Computer II, Tracking Speed Script

Small Focused Pulse Laser II, Scorch S
Small Focused Pulse Laser II, Scorch S
Small Focused Pulse Laser II, Scorch S
Small Focused Pulse Laser II, Scorch S
Dual Light Pulse Laser II, Scorch S
Dual Light Pulse Laser II, Scorch S
Dual Light Pulse Laser II, Scorch S
Dual Light Pulse Laser II, Scorch S

Small Trimark Armor Pump I
Small Trimark Armor Pump I
Small Energy Locus Coordinator I

czasem latam takim - skrypty do tracking compa zmieniam zależnie od tego czy biję kitera czy coś na bliskiej orbicie. A reaktywny hard w 1v1 jest genialny - nalezy go przepalać przez 5 cykli od wejścia na twój armor. no i oczywiście palimy guny

SokoleOko:

--- Cytat: Azbuga w Sierpień 14, 2013, 11:23:40 ---nalezy go przepalać przez 5 cykli od wejścia na twój armor

--- Koniec cytatu ---

Co takiego?

Odpalasz przepalony w momencie, dostajesz redboxa i - w przypadku bufora - trzymasz przepalony. Walka nie trwa tak długo, żeby coś się od tego przepaliło. Nawet w dużych flotach szybciej spadniesz lub przeciwnik zmieni cel niż spalisz RAH.

Czekanie aż dmg wejdzie w armor to tylko niepotrzebne opóźnianie dostosowania się RAH.

Azbuga:
w sumie można i tak - ja staram się oszczędzać itemki kiedy mogę. Ale fakt - w 1v1 nie zdąży się zjarać.

Klecha:
@Azbuga
Hmm... dlaczego bez AB lub MWD?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej