Eve Online > PVP
Coercer - PVP
Klecha:
Kolejny okręt, który pragnę wykorzystać w działaniach milicyjnych i kolejna prośba o opinię i wskazówki.
Przeznaczenie:
- solo lub mały gang
- walka na dystansie do 21k (zasięg optimala)
- jak najszybsze dojście i odstrzelenie przeciwnika
- celuję we fregaty i destroyery, wszystko inne omijam
[Coercer, pvp]
8x Dual Light Pulse Laser II (Scorch S)
Limited 1MN Microwarpdrive I
X5 Prototype Engine Enervator (celem spowolnienia jak coś wleci na <10k)
2x Heat Sink II
Damage Control II
3x Small Energy Locus Coordinator I
Statystyki All V, bez implantów
Effective HP: 5 840 (Eve: 5 154)
Tank Ability: 7,36 DPS
Damage Profile - <Omni-Damage> (EM: 25,00%, Ex: 25,00%, Ki: 25,00%, Th: 25,00%)
Shield Resists - EM: 12,50%, Ex: 56,25%, Ki: 47,50%, Th: 30,00%
Armor Resists - EM: 57,50%, Ex: 32,00%, Ki: 36,25%, Th: 44,75%
Capacitor (Lasts 2m 49s)
Volley Damage: 399,28
DPS: 252,53
Propulsion: 1708,65
All OH
Effective HP: 5 840 (Eve: 5 154)
Tank Ability: 7,36 DPS
Damage Profile - <Omni-Damage> (EM: 25,00%, Ex: 25,00%, Ki: 25,00%, Th: 25,00%)
Shield Resists - EM: 12,50%, Ex: 56,25%, Ki: 47,50%, Th: 30,00%
Armor Resists - EM: 57,50%, Ex: 32,00%, Ki: 36,25%, Th: 44,75%
Capacitor (Lasts 2m 49s)
Volley Damage: 459,18
DPS: 290,42
Propulsion: 2403,60
Azbuga:
[Coercer, coercer]
400mm Reinforced Rolled Tungsten Plates I
Damage Control II
Reactive Armor Hardener
Faint Epsilon Warp Scrambler I
Tracking Computer II, Tracking Speed Script
Small Focused Pulse Laser II, Scorch S
Small Focused Pulse Laser II, Scorch S
Small Focused Pulse Laser II, Scorch S
Small Focused Pulse Laser II, Scorch S
Dual Light Pulse Laser II, Scorch S
Dual Light Pulse Laser II, Scorch S
Dual Light Pulse Laser II, Scorch S
Dual Light Pulse Laser II, Scorch S
Small Trimark Armor Pump I
Small Trimark Armor Pump I
Small Energy Locus Coordinator I
czasem latam takim - skrypty do tracking compa zmieniam zależnie od tego czy biję kitera czy coś na bliskiej orbicie. A reaktywny hard w 1v1 jest genialny - nalezy go przepalać przez 5 cykli od wejścia na twój armor. no i oczywiście palimy guny
SokoleOko:
--- Cytat: Azbuga w Sierpień 14, 2013, 11:23:40 ---nalezy go przepalać przez 5 cykli od wejścia na twój armor
--- Koniec cytatu ---
Co takiego?
Odpalasz przepalony w momencie, dostajesz redboxa i - w przypadku bufora - trzymasz przepalony. Walka nie trwa tak długo, żeby coś się od tego przepaliło. Nawet w dużych flotach szybciej spadniesz lub przeciwnik zmieni cel niż spalisz RAH.
Czekanie aż dmg wejdzie w armor to tylko niepotrzebne opóźnianie dostosowania się RAH.
Azbuga:
w sumie można i tak - ja staram się oszczędzać itemki kiedy mogę. Ale fakt - w 1v1 nie zdąży się zjarać.
Klecha:
@Azbuga
Hmm... dlaczego bez AB lub MWD?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej