Eve Online > Dyskusje ogólne

Zmiany w skillach

<< < (3/4) > >>

Keniutek:

--- Cytuj ---Gram w to 6 lat z okładem i na własne oczy widzę, że gra idzie w stronę gracza przedkładającego prostą rozrywkę a'la wow czy inne jego klony nad coś wymagającego.
--- Koniec cytatu ---

Ja powiedziałbym, że EVE robi sie bardziej skomplikowana, jest coraz wiecej contentu, modułow, shipow, skilli...


--- Cytuj ---Learningi były be? Usuńmy. Paliwo posowe za ciężko się ogarniało? Ujednolićmy. Mechanika sova opartego na posach i tankowaniu zła?
--- Koniec cytatu ---
To wcale nie było trudne albo skomplikowane. To było upierdliwe lub pojebane i dobrze, że zostało zmienione.

--- Cytuj ---Zmieńmy na taką, gdzie jest odmóżdżające oranie supercapslami.
--- Koniec cytatu ---
Lepsze odmóżdżające oranie superami niż odmóżdżające oranie bsami :D

SokoleOko:

--- Cytat: Keniutek w Lipiec 04, 2013, 23:46:56 ---Ja powiedziałbym, że EVE robi sie bardziej skomplikowana, jest coraz wiecej contentu, modułow, shipow, skilli...
To wcale nie było trudne albo skomplikowane. To było upierdliwe lub pojebane i dobrze, że zostało zmienione.

--- Koniec cytatu ---

O to to. +1

Poważnym argumentem przeciwko tej zmianie jest natomiast wymieszanie ze sobą skilli wymagających różnych atrybutów w obrębie nowych grup. To jest znacznie większy ból dla młodego chara niż konieczność nauczenia się, że "elektronika = moar CPU" a "inżyniera = moar grid".

W tym pakiecie są zmiany bardzo fajne (ten skill od boosterów obecnie ma naprawdę nazwę z dupy) i kretyńskie (Spaceship Piloting - to jest po prostu nie po angielskiemu). Mam nadzieję, że CCP jeszcze pamięta jaką traumą skończyła się próba wywalenia "scourge'y" z gry :D

MGGG:

--- Cytat: Skeer w Lipiec 04, 2013, 23:10:29 ---Learningi były be?

--- Koniec cytatu ---

Learningi były akurat kretynskie w grze, która wówczas miała 8 lat. Kazdy tytuł MMO z brodą ułatwia start nowym i stało się to co jest w innych grach. Skasuj swojego liczącego X lat chara, rozdaj iski na prawo i lewo i poczuje sie jak noobek, ktory musiłaby - gdyby były learnigi - poswiecic miesiac z okladem na skilowanie rzeczy, ktore sa kompletnie z tylka i nie maja zadnego wpluwu na rozgrywke. Pamietam te zlote rady dla mlodych - zrobi sobie dwa chary na trailu - na jednym ucz sie grac, a na drugim skiluj learingi.

Zmiany w drabince skilli mnie grzeja. Jedyny mały plusik za wywalenie skilli do rigow do oddzielnej grupy. 

Pol Kent:

--- Cytat: SokoleOko w Lipiec 05, 2013, 00:26:17 ---Poważnym argumentem przeciwko tej zmianie jest natomiast wymieszanie ze sobą skilli wymagających różnych atrybutów w obrębie nowych grup. To jest znacznie większy ból dla młodego chara niż konieczność nauczenia się, że "elektronika = moar CPU" a "inżyniera = moar grid".

--- Koniec cytatu ---

Nie dziel skóry na niedźwiedziu Sokole. Kto wie, może CCP trzyma asa w rękawie i przetasuje też atrybuty do poszczególnych skilli.  >:D Wtedy misterny remap na Int-Mam czy Perc-Will pójdzie się chędożyć.  >:D

Dormio:

--- Cytat: Pol Kent w Lipiec 05, 2013, 08:14:40 ---Wtedy misterny remap na Int-Mam czy Perc-Will pójdzie się chędożyć.  >:D

--- Koniec cytatu ---
Jak często robisz remap ? Ja jak dotąd zrobiłem 1 remap na 5 charach jakie mam i nie widzę konieczności robienia remapa na żadnym.
Różnica kilku SP jest pomijalna w długiej perspektywie czasowej (w moim wypadku 8 rok) i obecnie więcej tracę SP zapominając nastawić skill niż na różnicy wynikającej z nieoptymalnego ustawienia atrybutów. Jak chcecie to można to nazwać inaczej - nie bardzo mam co skillować i każdy długo grający tak ma  :P

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej