Eve Online > Dyskusje ogólne

Fanfest 2013

<< < (22/36) > >>

Ptysiu:

--- Cytat: Pol Kent w Kwiecień 26, 2013, 22:30:36 ---Ale przynajmniej jeden region nie będzie miał monopolu na produkcję Capsli 5x taniej niż reszta.

--- Koniec cytatu ---

Dodaj do tego możliwość produkowania superów w low, a przestanę mieć jakiekolwiek zastrzeżenia :]. A EVE stanie się wyjątkowo interesującym miejscem :>. To było by jak zebrać grupę piromaniaków w rafinerii i rozdać zapałki.

[VIDE] Herezja:
Czyli norma. CCP dalej ma pomysły z końca pleców i nic szczególnego te bandy kretynów nie potrafią wymyślić.
Nadal nie widzę sensu powracania do tej gry.

Phobeus:

--- Cytat: Ptysiu w Kwiecień 26, 2013, 22:57:28 ---Dodaj do tego możliwość produkowania superów w low, a przestanę mieć jakiekolwiek zastrzeżenia :]. A EVE stanie się wyjątkowo interesującym miejscem :>. To było by jak zebrać grupę piromaniaków w rafinerii i rozdać zapałki.

--- Koniec cytatu ---
Supery produkowane w low? Dalej do tego niż do Kamczatki na piechotę

SokoleOko:

--- Cytat: Herezja w Kwiecień 26, 2013, 23:05:26 ---Czyli norma. CCP dalej ma pomysły z końca pleców i nic szczególnego te bandy kretynów nie potrafią wymyślić.
Nadal nie widzę sensu powracania do tej gry.

--- Koniec cytatu ---

Jak czytam Twoje posty to jedynym komentarzem do tego powyżej - "and nothing of value was lost".

Rebalans moonów - dużo lepiej niż się spodziewałem. Zamiast "coś tam będzie nowym technetium" na pierwszy rzut oka wygląda, że nie popełnią błędu w Dominion (który wykreował dominację Techa) i dystrybucja najcenniejszych moonów będzie taka, że po prostu jeden blob nie będzie w stanie ich kontrolować. To już bardzo dobrze.

Ukłon w stronę 0.0... coś za coś. Zmiany w ore są dobre NAWET jeśli ułatwi to produkcję superów, bo nie oszukujmy się, nic tego nie zatrzyma. Ale o wiele ważniejsze są zmiany w skanowaniu - teraz wreszcie będzie można precyzyjnie warpić na anomalki i znajdywać gravi bez cholernego alta z probe'ami. Fuck yes!

Efekt skoku przez gate - faktycznie "osom". Podobnie jak wcześniejsze zmiany wyglądu planet (znów: Dominion), zmiany nebuli tła, reorientacja gate'ów i teraz wytyczanie trasy w przestrzeni - ma to gigantyczne znaczenie dla imersji. Jedyne co mnie martwi to czy to nie wydłuży czasu skoku przez gejt. Dość krytyczne w sytuacji, gdy "Jump, jump motherfuckers and rage tackle!". Ale może to tylko subiektywne odczucie, że dziś następuje to insta - często stoi się i napiernicza w myszkę :)

Natomiast - niezależnie od tego co powyżej - topos "Space colonization". O ile nie jest to tylko marketingowy bullshit, którego pełno jest na Fanfestach (kto nie wierzy, niech obejrzy stare FF na YT i porówna ze stanem faktycznym), może to faktycznie będzie rozwiązanie dla obecnej zatęchłej sytuacji z "blue donought". "Goons? Who the fuck are Goons? Oh, those guys living 250j from us?" :)

GlassCutter:
W sumie to chyba dobra zmiana i chyba trafna decyzja, superów nie wywalą a takie rozwiązanie spowoduje że gra się sama zbalansuje. Jeszcze jakby zmiany w produkcji t2 zniwelowały monopol na technet.. I kto wie, 0.0 zacznie pływać w rudzie to może i zwykli producenci się przeniosą.. Tak czy inaczej trzymam za CCP kciuki :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej