Eve Online > NoobGarten

freighter - który wybrać?

<< < (3/7) > >>

Skeer:
Całkiem dużo poważnych pvperów jest specjalistami od latania frachtami  ;D

PS

Charon/Rhea. Pod align i warp speed można sobie kupić imple, natomiast największe cargo jest jednak nie do przecenienia.

Phobeus:
Provi - sexy wygląd, average staty pod każdym względem (align, speed, cargo, EHP)
Fenrir - jeśli podróżujesz dużo i często afk na autopilocie. Najszybszy align i speed kosztem najniższej poj. cargo
Charon - krowa. Kupujesz, jeśli największa pojemność cargo to priorytet. Największe cargo kosztem najwolniejszego align i speed
Obelisk - większość pilotów lata nim, ponieważ wcześniej mieli wytrenowany skill pod Iteron Mark V, dzięki czemu niemal od razu mogli zacząć pilotować frachtowca. Average staty, w tym prawie największe cargo i największe EHP (jednakże tak jak pisano wyżej - jak ktoś będzie chciał zgankować, to i tak zgankuje)

I takie przydatne info: nie woź towaru o wartości przekraczającej 1 bil, gdyż obecnie jest to suma na granicy opłacalności gankowania.
Zwróć też uwagę, że często nie potrzeba zapychać całego cargo, żeby towar już osiągał wartość 1 bil.
W przypadku gankowania możesz zostać cudem uratowany przez implanty. Sugerowane są te, które podnoszą skille: mechanics, hull upgrades, shield operation, shield management
Poleca się także implanty zwiększające allign i speed: evasive manuvering i navigation
Pojemności frachtów (patrz na lvl IV): https://sites.google.com/site/redfrogrecruiting/cargo-and-collateral

Doom:
Kiedyś w modzi był set bodajże nomadów, tyle że z racji tego ze lubili go też piloci tytków i matek (to moja wiedza jest sprzed mody na bufor tank na superach) to  mimo ze set jest tylko low grade, to był droższy niż dowolny inny high grade

Craxon Crais:
Jeden **** przyjacielu. Go for teh looks ;]

SokoleOko:
IMHO freightery powinny mieć rig sloty. Tak, żeby była możliwość wyboru co wolimy - tank, speed/align, czy "moar cargo".

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej