Eve Online > Odyssey

Letni dodatek 2013

<< < (103/106) > >>

Rash'kan:

--- Cytat: Mona X w Sierpień 02, 2013, 10:09:47 ---A ile potrzebują prądu, proca i power grida?

--- Koniec cytatu ---

Fitują się właściwie tak samo, faktycznie gistium potrzebują mniej prądu, ale dają tez mniejszy boost ;]
EDIT: Generalnie raczej chodzi o stosunek jakości do ceny.

Pol Kent:
I następny nius
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=3447832#post3447832

P.S. Hej, moderacja, może by tak wydzielić ostatnie posty i zatytułować oficjalnie Odyssey 1.1

SokoleOko:
Nie no - odkąd gram jest konkretna propozycja co zrobić z JC (insta w obrębie systemu, 4h w obrębie konstelacji, 12h pomiędzy przyległymi rejonami - pozostałe 24h), a oni robią z dupy skill, który trzeba wbić na V, żeby było ciut lepiej.

FITTIpalti:
Wkleicie tu tekst z tej stronki bo mi w robocie tylko centrala chodzi ;)

SokoleOko:
CCP Rise:


--- Cytuj ---For Odyssey 1.1 we are adding a skill - Informorph Synchronizing - which will lower the time between jumping clones by one hour per level.

The goal here is to avoid situations where jump clone delay pushes jump clone use back a bit each play session until eventually people wind up stranded in the wrong clone during their few hours of play time. We don't want to accelerate the rate that you can jump significantly, we just want to make sure that switching once a day is actually possible.

Maybe I should mention that while there may be plenty of feedback related to jump clones as a whole, this change is simply something very easy to do which will have a very positive affect on player experience. Feedback on large scale plans or changes to jump clones, or clones generally, while totally valid, won't have an effect on 1.1. So, if possible, please focus feedback on this skill specifically.
--- Koniec cytatu ---

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej