Eve Online > Odyssey
Letni dodatek 2013
Kombat:
--- Cytat: SokoleOko w Sierpień 05, 2013, 22:07:50 ---Nie no - odkąd gram jest konkretna propozycja co zrobić z JC (insta w obrębie systemu, 4h w obrębie konstelacji, 12h pomiędzy przyległymi rejonami - pozostałe 24h), a oni robią z dupy skill, który trzeba wbić na V, żeby było ciut lepiej.
--- Koniec cytatu ---
Super, tylko że wtedy nikt nie latał by z implantami na pvp skoro mógłbym insta zmienić klona to zawsze przed wydokowaniem zmieniałbym na takiego który nic nie ma (albo tylko takie do pvp nie do atrybutów). Więc ilość spadających drogich jajeczek by spadła :(
SokoleOko:
W przypadku jakiś n00bów, owszem. Natomiast skończyłyby się sytuacje w stylu "siedzę w crystal secie na solo, to przecież nie polecę na armorowe CTA". Albo wywalanie ze łba siege/armor mindlinka, bo FC bez skirmish bonusów nie poleci.
Jump Clones to jeden z tych elementów gry, które nigdy nie zostały zweryfikowane w oparciu o feedback graczy. CCP uznało, że jest to narzędzie do szybkiego przemieszczania się i stąd masz ograniczenie 24h. Tymczasem o wiele ważniejszą funkcją JC jest możliwość posiadania różnych setów implantów i korzystania z nich w miarę potrzeby. Te funkcje powinny być rozdzielone (sety trzymasz tam gdzie mieszkasz - np. w Curse, a "jump clone" jest w Jita do robienia zakupów - na przykład) i OD LAT znana jest propozycja graczy jak to rozdzielić. Zamiast tego dostajemy kolejny z dupy z skill, na który trzeba będzie poświęcić tydzień, a który rozwiąże problem w minimalnym stopniu.
Będzie można skoczyć po flocie do Jita na zakupy i wrócić na następną flotę o tej samej porze (timer - 19h). Tylko czy naprawdę potrzebny jest do tego skill? Nie można po prostu zmienić timera z 24 na 19h?
Niestety, to nie załatwia kwestii zmiany klona z implantami na inny w obrębie jednego systemu.
MGGG:
Zabawne jest to jeczenie casulowego gracza Sokole. "Gra nie jest ergonomiczna" buuuu :'(
Gaunt:
już mogliby chociaż do 12 godzin zwiekszyć, 5h daje zbyt dużą ilość swobody...
skoro już jc trwa 5h to czemu nie ma miedzygalaktycznego teleportu kuwa?
Goomich:
--- Cytat: Gaunt w Sierpień 06, 2013, 10:39:31 ---już mogliby chociaż do 12 godzin zwiekszyć, 5h daje zbyt dużą ilość swobody...
skoro już jc trwa 5h to czemu nie ma miedzygalaktycznego teleportu kuwa?
--- Koniec cytatu ---
Ten skill skraca o godzinę na level...
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej