Forum Gry > Inne gry
The Elder Scrolls Online - wkrótce.
Soulscream:
--- Cytat: GlassCutter w Kwiecień 15, 2013, 10:49:46 ---Silnik graficzny jest na tyle niezależnym elementem gry że można go zmieniać 50 razy w tygodniu.. Naprawdę oceniacie grę w wersji beta po wyglądzie? Nie mam pytań :P
--- Koniec cytatu ---
Nie, nie oceniam. Jednak nie pieprzmy, ze grafe się robi na końcu. Testy closed beta robi się by znalesc game breaking bugi, a nie by czekac na dorobienie grafy. Sa elementy, które się dodaje oczywiście, ale większych zmian w silniku graficznym się już nie robi. Takie rzeczy to w alpha testach.
MGGG:
brales kiedy udział w beta testach czy tylko tak sobie strzepisz jezyk?
ps. ten filmik był nagrany na ustawieniach grafiki low-low.
Soulscream:
--- Cytat: MGGG w Kwiecień 15, 2013, 11:14:50 ---brales kiedy udział w beta testach czy tylko tak sobie strzepisz jezyk?
ps. ten filmik był nagrany na ustawieniach grafiki low-low.
--- Koniec cytatu ---
Brałem w nie jednych, nie mydl mi tu oczu. Technicznie zamknięte testy maja sluzyc w wyłapywaniu game breaking bugow. Mam zacząć wymieniac tytuly ? Żaden z tytulow, w których bralem udział, nie wprowadzal już większych zmian do silnika gry. No może poza World of Warplanes. A jak nazywasz podmienianie tekstur tymczasowych na ostateczne wieksza zmiana to jest cos nie ten tego bo takie rzeczy robia już w open testach również.
MGGG:
Z moich doświadczeń betatestera wynika, że do momentu premiery nie ma co przywiązywać sie do grafy.
Szczególnie, ze podczas alfa/bet obcina sie możliwość gry na wyższych ustawieniach i jedziesz na low z tymczasowymi teksturami. Doskonałym przykładem jest Guild Wars2 z ubiegłego roku, która nawet w fazie PLATNYCH opentestów nie dała możliwości pograć na najwyższych ustawieniach graficznych, a większość wodotrysków była wyłączona. Identycznie jest teraz w ESO.
Soulscream:
--- Cytat: MGGG w Kwiecień 15, 2013, 11:31:11 ---Z moich doświadczeń betatestera wynika, że do momentu premiery nie ma co przywiązywać sie do grafy.
Szczególnie, ze podczas alfa/bet obcina sie możliwość gry na wyższych ustawieniach i jedziesz na low z tymczasowymi teksturami. Doskonałym przykładem jest Guild Wars2 z ubiegłego roku, która nawet w fazie PLATNYCH opentestów nie dała możliwości pograć na najwyższych ustawieniach graficznych, a większość wodotrysków była wyłączona. Identycznie jest teraz w ESO.
--- Koniec cytatu ---
Akurat Guild Wars 2 to kiepski przyklad, ale SWToR bylby lepszym przykladem tutaj :). Co dwa tygodnie totalnie nowy build V:
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej