Forum Gry > Inne gry

Scam Citizen

<< < (43/192) > >>

Zgudi:

--- Cytat: VonBeerpuszken w Wrzesień 04, 2013, 14:08:35 ---Chyba powoli zaczynam dołączać do sceptyków co do tej gry  ;) bo z tego co widzę to twórcy idą w wygląd, a historia juz nie raz pokazała, że samą grafiką nie podbije sie serc graczy. Fajnie że będzie ładna, systemy niepowtarzalne... ale jakos nie wyobrażam sobie nawet połowy graczy EVE zalogowanych na raz na tych parudziesięciu systemach...to tak jakby świat EVE ograniczyć do jednego max dwóch regionów...  ;).

--- Koniec cytatu ---

Nie zakładaj, że jeden system będzie ciasny. :) Zobacz to z drugiej strony.  Jak duży jest nasz układ słoneczny, ilu ludzi się w nim zmieści?. Twórcy jeden system mogą robić dowolnie duży i dowolnie rozbudowany. Nie zakładaj też, że dostaniesz LOKAL i skaner, który będzie daleko skanował. :) Te rzeczy sprawiają że mówimy "jaki ten świat mały".



--- Cytuj ---A ja mam pytanie. Przeglądałem sobie ten cały sklep i ceny porażają. Czy te statki które można teraz kupić za grube $$ będzie można normalnie sobie wyprodukować / kupić, czy też to są hiper ekskluzywne wersje?
--- Koniec cytatu ---

Będzie można wyprodukować i kupić za kasę w grze niemal wszystko, dopiero po premierze. Czy będą jakieś ekskluzywne starki i itemki, które kupisz w tedy tylko za real money? Tego teraz nie wiadomo, ale patrząc na politykę twórców, wysoce prawdopodobne, że takie będą.

Goomich:

--- Cytat: VonBeerpuszken w Wrzesień 04, 2013, 14:08:35 ---Chyba powoli zaczynam dołączać do sceptyków co do tej gry  ;)

--- Koniec cytatu ---

Chwila, a co to było do tej pory?


--- Cytat: VonBeerpuszken w Wrzesień 04, 2013, 14:08:35 ---ale jakos nie wyobrażam sobie nawet połowy graczy EVE zalogowanych na raz na tych parudziesięciu systemach...to tak jakby świat EVE ograniczyć do jednego max dwóch regionów...  ;)

--- Koniec cytatu ---

Gra ma się dziać w jednym świecie, ale po pierwsze będzie szardowana, a po drugie wszystko będzie instancjowane.
Więc nawet jakby Australijscy Goonsi dokonali najazdu na Stanton i niszczyli wszystko co przeleci przez jumpointa, to jedyne co ty odczujesz na europejskim serwerze, to zwiększona podaż broni na lokalnym markecie i większy popyt wj Sol.

Zgudi:

--- Cytat: Mona X w Wrzesień 04, 2013, 14:46:41 ---Gra ma się dziać w jednym świecie, ale po pierwsze będzie szardowana, a po drugie wszystko będzie instancjowane.
Więc nawet jakby Australijscy Goonsi dokonali najazdu na Stanton i niszczyli wszystko co przeleci przez jumpointa, to jedyne co ty odczujesz na europejskim serwerze, to zwiększona podaż broni na lokalnym markecie i większy popyt wj Sol.

--- Koniec cytatu ---

Akurat to mi się średnio podoba. Gdy jeszcze pogrywałem w SWTOR, umówiłem się z kumplem na konkretnej stacji. Nie mogliśmy się spotkać, bo On był w innej instancji. Gdzieś o tym przeczytał? ;)

Goomich:

--- Cytat: Zgudi w Wrzesień 04, 2013, 14:51:53 ---Akurat to mi się średnio podoba. Gdy jeszcze pogrywałem w SWTOR, umówiłem się z kumplem na konkretnej stacji. Nie mogliśmy się spotkać, bo On był w innej instancji. Gdzieś o tym przeczytał? ;)

--- Koniec cytatu ---

https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/12770-Chris-Roberts-On-Multiplayer-Single-Player-And-Instancing

So the “magic” of Star Citizen’s multiplayer design is how we combine a persistent universe with a more traditional (and easier to implement) temporary multiplayer “battle” instance.

The way it works is that the persistent universe server, which we’re calling the Galaxy Server, keeps track of all players’ assets, group relationships and locations inside the Star Citizen universe. As the Galaxy server isn’t handling any realtime action it can handle our complete player base, which right now would be about 45,000 players, but is designed to be able to scale to millions if need be. The other key thing the Galaxy Server does is dynamically place players based on their location, skill level, alignment and player versus player (PvP) preference into battle instances. Think of a “battle” instance like a Battlefield 3 multiplayer session or a World of Tanks Battle with the key difference that the selection of players is done transparently and is “in fiction”.


--- Cytat: Khurghan w Wrzesień 04, 2013, 14:21:26 ---A ja mam pytanie. Przeglądałem sobie ten cały sklep i ceny porażają. Czy te statki które można teraz kupić za grube $$ będzie można normalnie sobie wyprodukować / kupić, czy też to są hiper ekskluzywne wersje?
--- Koniec cytatu ---

Można będzie je kupić normalnie, do tego co jakiś czas będą wypuszczać nowe wersje, tak że przewaga backerów powinna zostać zniwelowana po jakimś czasie.


--- Cytat: Khurghan w Wrzesień 04, 2013, 14:21:26 ---W jaki sposób ma działać ubezpiecznie w grze?
--- Koniec cytatu ---

https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/12986-Lifetime-Insurance-Clarification

 Lifetime Insurance *

    Replaces your ship hull in the event of destruction or theft.
    Hull is replaced with an identical model in equivalent condition.
    Effective indefinitely with no additional in-game fee.

Standard Hull Insurance *

    Replaces your ship hull in the event of destruction or theft.
    Hull is replaced with an identical model in equivalent condition.
    Effective for a set period of time: currently one, three or six months.
    Must be renewed with in-game credits once expired.


 
--- Cytat: Khurghan w Wrzesień 04, 2013, 14:21:26 ---Bo widziałem, że Ci co zaczęli płacić wcześniej mają dożywotnie ubezpiecznia statków.
--- Koniec cytatu ---

Każdy może mieć LTI. Wystarczy znaleźć zaufanego kolegę, który ma status oryginała bądź weterana, kupić wymarzony statek, dać mu, on go zmieli kupi na swoim koncie z LTI i zwróci razem z paroma dodatkowymi skórkami, bo są też tańsze.

 
--- Cytat: Khurghan w Wrzesień 04, 2013, 14:21:26 --- Mam nadzieję, że nie da rady zrobić w tym przypadku wałka ubezpieczeniowego jak w EVE i drukować milionów :D

--- Koniec cytatu ---

https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/12820-Insurance-FAQ-And-Update

Can I use my insurance as an excuse to simply ram other ships to death knowing I will get my ship back?

You can, but this will be a very bad idea as it is inconvenient and time consuming in getting your replacement ship ready to go again. Additionally there will be an increasing delay in replacing your ship every time you make a claim within a certain period of time.
Can I insure alien or one-off ships?

No. The only exception is the limited number of Vanduul fighters sold through the RSI site during the pledge campaign; these ships do have lifetime insurance included.
What will you do to combat insurance fraud?

A ship cannot be sold without a legitimate hull id code. Claiming on the insurance policy invalidates the hull code on your previous ship, so if it was captured or stolen the new owner will be unable to sell the ship at a regular ship dealer. Additionally if you have claimed on a policy and someone is flying the stolen ship in a well policed system, the hull id will mark it as a stolen ship, the law will be after you and landing privileges will be denied on any lawful planet. You will be able to fly a “hot” ship to the less savory parts of the Star Citizen universe, where you will probably be able to land and may be able to purchase a fake hull id code, but it will take effort and not necessarily be cheap.

Finally the Advocacy takes insurance fraud very seriously. If it can be proven that a player has colluded with another player to defraud the insurance company, that hull’s lifetime insurance will be invalidated and the player may have to pay a large amount of credits to keep their record clean and not be marked as a wanted criminal.

VonBeerpuszken:

--- Cytat: Mona X w Wrzesień 04, 2013, 14:46:41 ---Chwila, a co to było do tej pory?

--- Koniec cytatu ---
Ja się ino dopytywałem  ;)
Ale im więcej informacji o tej grze dostaję, tym bardziej dochodze do wniosku że żadna rewelacja toto nie bedzie... przynajmniej w oparciu o bieżące newsy.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej