Forum Gry > Inne gry
Carmageddon: Reincarnation
HammerSnake:
Zrozumieć można, że stawianie infrastruktury, która ma nagle w jednym momencie obsłużyć kilkanaście milionów ludzi to nie jest taka prosta sprawa, ba firmy prowadzą badania w tym zakresie, głównie w Azji i to wszystko jest jeszcze w powijakach. No i jest jeszcze taka kwestia, żeby postawić tyle aby było ok, ale żeby się nie kurzyło, bo wszystko kosztuje.
Tam panie kolego jest wiele poziomów trudności nie bój, jeden jest taki że ludzie podają na zwykłych mobach przed bossem, nolify i hardcory też mają w co grać. Do tego lokacje za każdym razem się na nowo generują.
Lagi? Tnij kabel!.
Soulscream:
--- Cytat: mapryl w Maj 26, 2012, 13:27:45 ---Tzn. co doskonale rozumiesz? Że wypuścili niedopracowaną grę i bezczelnie na niej zarabiają? Że ludzie którzy za nią zapłacili spore pieniądze nie mogli z niej korzystać z powodu oszczędzaniu na serwerach przez Blizzard? że D3 jest bez PvP (!!), bez szeroko nagłaśnianych domów aukcyjnych, jest fatalnie zoptymalizowana , uproszczoną do granic przyzwoitości , z rażąco nikim poziomem trudności na normal typowo dla 'niedzielnych' graczy oraz mnóstwem lagów.
Jeśli to rozumiesz to mogę tylko pozazdrościć 'wyrozumiałości' ponieważ ja nie rozumiem jak można wypuszczać na rynek niedopracowany nie w pełni działajacy produkt przez firmę pokroju Blizzard , która przecież zarabia miliony na WoW.
--- Koniec cytatu ---
WoW ma 7 lat, podczas premiery WoW'a było jeszcze gorzej. Szlifowali grę parę lat by doszła do stanu, który jest teraz. I widać bagaż doświadczeń wyniesionych z WoW'a. Po 2-3 tygodniach od premiery sytuacja jest stabilna. Swoją drogą Blizzard nie posiada szklanej kuli by wiedzieć czy wystarczająca moc serwerów działających pod czas premiery jest ok.
Dla mnie pvp jest zbędne i żaden to dla mnie argument. PVP będzie tak samo głupie jak PVP w WoWie. Wiecznie sprawiające kłopoty w PVE, w które gra większość ludzi. Prosze podać mi przykłady fatalnej optymalizacji. Na moim komputerze działa bez zarzutu. Mechanika jest intuicyjna i sprawuje się całkiem nieźle w zastosowanym modelu gry.
A co do argumentu trudności to LOL. Za łatwo to chodź na trudniejszy poziom, nikt nie zabrania.
Swoją drogą ja przypomnę dwie gry w których zrobiono za dużo serwerów podczas premiery - Warhammer i SWTOR (koszty).
--- Cytuj ---I po co te dziecinne złośliwości ?
Rozumiem ,że jak nie masz konkretnych argumentów do dyskusji to podpierasz się obraźliwymi obcojęzycznymi "zwrocikami".
--- Koniec cytatu ---
Dziedzinna złośliwość? A może trzeźwe spojrzenie poparte doświadczeniem niejedną premiera "głośnej" gry.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej