Eve Online > PVE

Catalyst - PvE lvl1/2 - jaki fit?

(1/3) > >>

Nawighator:
Witam wszystkich.

bardzo bym was prosił o pomoc w doborze odpowiedniego/początkowego fitu. W chwili obecnej gram zaledwie ~tydzień (w dalszym ciągu na trialowym koncie, więc chciałbym się skoncentrować na statku, który posiadam i mogę wykorzystywać... mam też kilka innych statków, ale ze względu na restrykcje na tym koncie, nie mogę nauczyć się wielu skilli, m.in. odpowiedzialnych za używanie niektórych statków - i żeby mnie nikt nie zlinczował - nie kupiłem ich - dostałem je za wykonanie kilku misji  :P ).

przede wszystkim zależy mi na wykonywaniu na tą chwilę misji na poziomie 1 i 2, ewentualnie radzeniu sobie w anomaliach (?) w hi-sec. Dodatkowo chciałbym mieć jakiś sensowny zasięg broni, bo na tą chwilę mój fit jest beznadziejny (nie będę wdawał się w szczegóły fitu, w każdym razie dmg jest żenujący, zasięg poniżej 10km - powyżej strzelać mogę, ale z zerowym efektem...  :( do tego w epic arc - jednej z pierwszych misji nie dość ze mnie raz zestrzelili to kilkukrotnie musiałem uciekać  :-X). Dodatkowo wyszkoliłem się w użytkowaniu dronów - który polecacie na początek?

z gry dziękuję za wszelkie wskazówki,
Nawighator

Isengrim:
Witamy. :) Proponuje od razu uderzyc do dzialu "Noob Garden".

Misje lvl 1 spokojnie mozesz robic Incursusem (fregata) albo jeszcze lepiej Federation Navy Cometem (trzeba troche w niego zainwestowac, ale bedziesz smigal blyskawicznie), misje lvl 2 juz zazwyczaj wymagaja Cruisera (Thorax i Vexor to bardzo dobre statki :)). Wiec akurat z niskimi skillami nie ma co sie meczyc z Destroyerem, bo on paradoksalnie zaczyna miec sens, jak masz juz duzo support skilli zrobionych.

Drony Gallente sa najlepsze, bo maja stosunkowo najwiekszy dmg, a nie walczysz z przeciwnikami, na ktorych trzeba by stosowac jakies szczegolne tricki. Wiec Hobgobliny i Hammerheady. Tym bardziej ze z pytania domyslam sie, ze grasz Gallente i zaczynasz w Gallentyjskich systemach, wiec wiekszosc misji ktore robisz bedzie przeciwko przeciwnikom, wobec ktorych te drony sa najskuteczniejsze (nieodpornych na Thermal dmg).

Zasieg broni, dmg, ilosc rzeczy, ktora dasz rade zaladowac na statek - to wszystko zalezy od skilli. Na poczatku to moze wydawac sie nieco frustrujace, ale trzeba zacisnac zeby i pomalutku zaczynac - potem bedzie coraz lepiej (chociaz i apetyt na nastepne zabawki bedzie rosnac :)).

A i Epic Arca tez raczej bym nie ruszal dopoki nie wyskillujesz Cruisera porzadnie.

Nawighator:
wiem, wiem, uparty jak osioł jestem, w każdym razie chciałbym się skupić na tym konkretnie statku (przede wszystkim ze względu na jego capacity, ilość hi/med/low slotów i ograniczenia na moim koncie - trial - jak już z resztą wspomniałem). Cruisera będę mógł "dosiąść' dopiero po 7 maja - wypstrykałem się z pieniędzy na tą chwilę a wtedy też dostanę kolejną wypłatę, więc będę mógł aktywować i przedłużyć konto, tym samym wszystkie dotychczasowe ograniczenia zostaną zniesione...

wróćmy jednak do tematu, tak, moja postać to Gallente/Gallente/mining. jeśli to coś pomoże to tak się przedstawia na tą chwilę moja lista skilli:

drones:
combat drone operation - 2
drone durability - 2
drone navigation - 3
drones - 4
mining drone operation - 3
scout drone operation - 3

electronics:
electronics - 3
electronics upgrades - 3
long range targeting - 3
propulsion jamming - 2
signature analysis - 3
survey - 3
targeting - 3

engineering:
energy grid upgrades - 2
energy management - 3
energy systems operation - 3
engineering - 3
shield emission systems - 2
shield management - 2
shield operation - 3
shield upgrades - 2

gunnery:
controled bursts - 3
gunnery - 3
motion prediction - 3
rapid firing - 3
sharpshooter - 3
small energy turret - 3
small hybrid turret - 3
small projectile turret - 3
weapon upgrades - 3

industry - w tej sytuacji jest nieistotne

mechanic:
frigate construction - 2
hull upgrades - 2
mechanics - 3
remote armor repair systems - 2 ...
repair systems - 3
salvaging - 2

missiles:
missile launcher operation - 3
rockets - 3
standard missiles - 2

navigation:
evasive maneuvering - 2
navigation - 3
warp drive operation - 3

science:
archaeology - 2
astrometrics - 2
cybernetics - 2
hacking - 2
science - 3

starship command:
amarr frigate - 2
caldari frigate - 2
destroyers - 3
gallente frigate - 3
minmatar frigate - 3
spaceship command - 3

trade - również nieistotne

W kwestii Federal Navy Comet - drogie to cholerstwo jak diabli - zanim uzbieram tyle ISKów to zdąży sie mnie trial skończyć, a jak tylko aktywuję konto, będę mógł już korzystać z innych statków (chociażby cruiserów). Czy z moimi obecnymi skillami warto korzystać z Catalysta, czy mimo wszystko przesiąść się na jakąś tanią fregatę, pokroju Incursusa i ją porządnie dozbroić...? Jak to również wygląda w kwestii anomalii - przy odpowiednim ficie dam radę przeżyć (bez jakiś większych męczarni) używając fregaty/destroyera?

ps. z epic arca zrobiłem już, żeby nie skłamać 4 albo 5 misji...? z ciekawości po powrocie do domu to sprawdzę...

Isengrim:
Hmm... co do anomalek w hisecu to Ci nie podpowiem, bo szczerze mowiac nie pamietam jaki maja poziom trudnosci, ale chyba przerastajacy mozliwosci fregaty / slabo wyskillowanej deski.

Wiec misje lvl 1, tu tak naprawde co Ci sie bardziej podoba. Jak polubiles Catalysta to mozesz nim probowac dzialac. Sporo niepotrzebnych na razie skilli masz (remote repair, shield emission, construction, etc) ale spokojnie przydadza sie pozniej. Skilluj Hull Upgrades, Mechanics i skille do Energy Grid / Electronics ktore podnosza Ci Power Grida i CPU, skille do nawigacji (zeby moc uzywac Afterburnera chociazby). Chyba na razie tyle.

Nie wiem jak teraz, moze to zmienili, ale ostatniej misji w Epic Arcu nie bylem w stanie sam zrobic Omenem (cruiser)

Nawighator:
tak to jest jak się gra kilka dni i ma się blade pojęcie na temat gry... poczytałem trochę, kupiłem za dużo książek ze skillami (bo miały "słowo klucz" lub gdzieś je znalazłem w jakimś drzewku certyfikatów - już nawet nie pamiętam - w każdym razie co raz większą uwagę zwracam na trenowanie skilli - szczególnie, że mam raptem ~600k SP i i trwa to co raz dłużej i dłużej  :o gdybym mógł jednak prosić o jakieś uwagi w kwestii doboru broni/amunicji (pod kątem średniego-dalekiego zasięgu z jednocześnie sensownym DMG) to chętnie doczytam jakie skille są potrzebne i to "przetrawię"  ;)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej