Forum Gry > Inne gry
Star Conflict
xantinos:
Ten temat ma 14 stron napisane jest w nim prawie wszystko o SC nie chcę mi się pisać tego samego jeszcze raz.
Napisałem powyżej, że w grze 12 vs 12 jest więcej akcji i adrenaliny niż w pykance exelowej z eve nic poza tym.
SC ma rożne tryby gry poczytaj sobie mnie się już nie chcę tłumaczyć każdemu z osobna poza chodzeniem po stacji (możne będzie za jakiś czas) i marketem nie widzę różnic większych, ba widziałem gameplay valkirie i stwierdzam, że to będzie marna podróbka ED i SC.
--- Cytat: Zgudi w Kwiecień 14, 2016, 12:39:05 ---Xantinos, wiesz dlaczego jest 12x12?
1. Gdyby było więcej, np. 50x50 to godzinę trzeba byłoby czekać aż skompletują się gracze na bitwę :)
2. Prawdopodobnie jednak i tak silnik gry nie jest w stanie uciągnąć więcej graczy na jedną instancję :)
--- Koniec cytatu ---
Cud moderowania odpowiadam w poście powyżej na to co niżej :)
Interesują cie zagadnienia techniczne ? Masz pytania o możliwości silnika ? Zapraszam na forum SC możesz sobie pogadać z developerem jak masz chęci i czas niestety po angielsku albo rusku :) ja takiej wiedzy nie mam, a dywagować nie będę jednak uczestniczyłem już w bitce 20 graczy w open space przeciwko rojowi obcych i jakoś silnik nie zdechł :)
Moje zdanie i chłopaków oraz dziewczyn z mojej korporacji jest takie, że wystarczy akcji w zupełności przy takiej liczbie graczy, zwiększanie jej nie ma sensu bo wprowadza bałagan, a nie dodaje w sumie już nic ciekawego do samej rozgrywki.
Zgudi:
Xantinos, wiesz dlaczego jest 12x12?
1. Gdyby było więcej, np. 50x50 to godzinę trzeba byłoby czekać aż skompletują się gracze na bitwę :)
2. Prawdopodobnie jednak i tak silnik gry nie jest w stanie uciągnąć więcej graczy na jedną instancję :)
Isengrim:
Czy xantinos to altkonto Xara? Bo obu dajecie się trollować jak dzieci. :D
Filip Bonn:
I rak ryba na bezrybiu.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej