Eve Online > Dyskusje ogólne
Fanfest 2012
Jonas:
--- Cytat: Ranshe w Kwiecień 02, 2012, 13:42:17 ---Ta, dustowcy zdaje się mają mieć dostęp do jakichś ion cannonów żeby odpowiadać ogniem czy czegoś takiego. Nie wiem dokładnie bo nie słuchałem dokładnie tej prezentacji, tylko mi się jakiś taki szkic przewinął.
--- Koniec cytatu ---
Było powiedziane, że jak będzie ostrzał to będzie dwukierunkowy, więc działa planetarne też się pojawią.
Inna sprawa w tym wątku, że ja nadal nie widzę celu walki na planetach (poza samą walką - ale jakie to ma przełożenie na EVE). Ktoś tam przebąkiwał, że zdobywanie planet będzie potrzebne dla przejęcia systemu (sov/FW) ale wprowadzenie tam mocnej zależności pomiędzy dwoma grami wydaje się być mało prawdopodobne, bo wtedy każdy sov holder i korp milicyjny musiałby mieć własnych najemników, żeby planety zdobywać. Ładna wizja, ale mało realna.
A wy co sądzicie o "sensie walki" w Dust względem EVE? Ktoś spotkał się z jakimś sensownym wytłumaczeniem?
Ptysiu:
--- Cytat: Jonas DaVerde w Kwiecień 02, 2012, 14:04:38 ---Było powiedziane, że jak będzie ostrzał to będzie dwukierunkowy, więc działa planetarne też się pojawią.
Inna sprawa w tym wątku, że ja nadal nie widzę celu walki na planetach (poza samą walką - ale jakie to ma przełożenie na EVE). Ktoś tam przebąkiwał, że zdobywanie planet będzie potrzebne dla przejęcia systemu (sov/FW) ale wprowadzenie tam mocnej zależności pomiędzy dwoma grami wydaje się być mało prawdopodobne, bo wtedy każdy sov holder i korp milicyjny musiałby mieć własnych najemników, żeby planety zdobywać. Ładna wizja, ale mało realna.
A wy co sądzicie o "sensie walki" w Dust względem EVE? Ktoś spotkał się z jakimś sensownym wytłumaczeniem?
--- Koniec cytatu ---
Już kiedyś zadawałem to samo pytanie. Myślę, że najbardziej oczywistym rozwiązaniem było by zwiększenie kasy z PI.
Jonas:
--- Cytat: Ptysiu w Kwiecień 02, 2012, 20:15:39 ---Już kiedyś zadawałem to samo pytanie. Myślę, że najbardziej oczywistym rozwiązaniem było by zwiększenie kasy z PI.
--- Koniec cytatu ---
Jest to rozwiązanie równie oczywiste jak to, że rozwiązaniem problemu nadmiaru supercapsli w grze byłoby skasowanie supercapsli. Nie da się tak po prostu zwiększyć kasy z PI, żeby całego marketu nie rozpieprzyć. Pamiętaj, że w ramach PI produkowane jest teraz paliwo do POSów, a to stanowi znaczny koszt wszelkich producentów, wydobywców itp. więc przekłada się na koszt statków, modułów itd. A szczerze wątpię, aby dało się w taki sposób osiągnąć poziom opłacalności PI uzasadniający wydanie całej góry isków na najemników planetarnych.
Bamsey Amraa:
W takim razie bedzie to zmniejszenie produkcji PI a kiedy dustowcy zdobeda dla ciebie planete poziom produkcji wroci do normy ;-) teraz pasuje ? :-)
Gaavrin:
Dla dustowców walka na planetach będzie oczywistą oczywistością, celem gry, więc dla nich nie będzie istniało pytanie, po co walczyć o planety, skoro nic innego nie będą mogli robić.
A dla graczy EVE? Pewnie będą to robić, bo mogą, żeby zobaczyć jak to jest walić w planetę. Jak już każdy raz postrzela z baddona do bazy planetarnej, to się okaże, że jest to opcja nie używana, ale wydali na jej stworzenie masę kasy i czasu i ma się podobać :P
Realny powód, który nie zaburzałby ekonomii eve, to dodanie możliwości budowania tych dustowych pojazdów i broni przez graczy eve i robienie tego na planetach, z rzeczy wydobywanych na planetach. Ale takiej opcji chyba nie przewidują.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej