Eve Online > Dyskusje ogólne
Fanfest 2012
Tim:
Alliance panel
http://www.youtube.com/watch?v=E7Ki91U-mBE&feature=player_detailpage#t=2423s
Danath Riddick:
--- Cytat: Ptysiu w Marzec 25, 2012, 21:12:59 ---Świetne pytanie. Pozwoliłem sobie wytłuścić najważniejszą jego część.
--- Koniec cytatu ---
Ok Ptyś leniwa łajzo (jeżeli to jest obraźliwe to wyciąć) specjalnie dla ciebie (mam trochę czasu) ściąga to co pojawi się nie konieczne w najbliższym dodatku, ale co ogólnie CCP planuje z EVE.
Jak co tutaj masz link i polecam obejrzeć filmik z keynote.
http://www.eve-outpost.pl/newsy,EvE_Fanfest_2012_dzien_2_podsumowanie,26.html
Jeżeli mówię jakąś herezje w niektórych punktach to przepraszam ale mój angielski nie jest idealny, a oni za poprawną angielszczyzną też nie dukają
1.Generalizacja Tech 3 cruzów. O co chodzi. Jeżeli na tech 3 dasz moduł odpowiedzialny za Command Linki to będzie on miał bonus to wszystkich rodzajów Linków (do armora, skrimish'a, siege, inforation) jednak ten bonus będzie mniejszy niż u command shipów który będzie miał tylko rasowy bonus. To zapowiedziano. Nie wiem jak sprawa będzie jeżeli chodzi o np. moduł logistyczny czy moduł do electronic Warfare. Czy będzie to tak że będziemy mieli na dowolnej Tech 3 jednocześnie bonusy do webów, punkta, paintera, i jamów tylko one będą mniejsze niż na reconach. Zobaczymy.
2.Nowe tatuaże nie wiadomo czy będą darmowe czy a Aur
3.Oczywiście dużo mówiono o DUST i integracji z EVE
4.Nowy system przejmowania systemów w LOW secu przez milicję
5.Coś tam mówiono o eksploracji porzuconych odpostów z trybu awatara czyli na piechotkę nie statkiem.
6. Race Blending. Mieszanie ras. Na razie są czyste rasy, ale zapewne wielu Minmatarów bzyka się po kątach z Ammarami więc będzie nowa opcja przy tworzeniu awatarów.
7.Nowe modele Stealth bomberów. Manticora wygląda naprawdę zajebiście.
8.Modele Launcherów. Rakiety już nie będą lecieć z kadłuba statku.
9.Lepszy widok obrażeń zadawanych statkom. Teraz inaczej będzie to wyglądało gdy pocisk uderzy w osłony inaczej w armor i inaczej jeżeli w strukturę. Będzie więcej obrażeń widocznych na statku. Statki będą też efektowniej wybuchać, w szczególności capitale.
10.Micro drive jump. Moduł montowany na Bs'ach pozwalający skoczyć o 100 km w kierunku w którym jest skierowany statek.
11.Coś tam mówiono o zamianach w POS'ach ale nic konkretnego, ma być tańszy szybciej się stawiać i szybciej będzie go można zniszczyć.
12.Zlikwidowanie itemów które są sprzedawane przez NPC'ów i oddanie graczom możliwości ich produkowania i sprzedawania.
13.Nowe drony i zamiany w dronach. Rożne wielości Webujących dronek.
14.Przyznali się też do tego jakim failem była incarna oraz chęć wprowadzenia płatnych itemów i powiedzieli ze się skupią na graczach którzy już grają.
15.Lepszy system organizacji naszych itemów trzymanych na stacji.
16.Przełączanie razistów w locie. Nie wiem co dokładnie chodzi ale brzmi obiecująco
17.Nowe statki. Zapowiedzieli tak ok 1do 2 zestawów nowych statków na rok.
18.Nowy moduł operowania dronami. Będzie bardziej przejrzysty. W drone bay'a będziemy widzieli które dronki są uszkodzone i w jakim stopniu.
19.Zmiany w kopaniu skałek. Chcą (nie wiem czy dobrze usłyszałem)dać na paski asteroidów, minerały z które się wydobywa z księżyca. Poprawcie mnie jeśli się mylę.
20.Więcej kolorów skóry. Teraz Ci co mogli być tylko biali będą mogli być czarni i vice versa.
21.Jest nadzieje też na jakieś własne rysunki na burtach statków.
Jeżeli coś wychwyciliście co tutaj nie podałem to się podzielcie ja wszystkiego pewnie nie wychwyciłem.
Raan Kern:
--- Cytat: Danath Riddick w Marzec 26, 2012, 22:32:42 ---19.Zmiany w kopaniu skałek. Chcą (nie wiem czy dobrze usłyszałem)dać na paski asteroidów, minerały z które się wydobywa z księżyca. Poprawcie mnie jeśli się mylę.
--- Koniec cytatu ---
Nie chodziło o obecne paski, a o zupełnie nowe "pierścienie asteroidów" (planetary rings czy tam orbital rings czy jeszcze inaczej), czyli paski faktycznie bardzo wielkie i otaczające planetę lub cały system w formie pierścienia, a nie jak dzisiejsze, które paskiem są tylko z nazwy bo w rzeczywistości jest to punkt z kilkoma skałkami dookoła.
Na takim długim pasku trzeba by aktywnie szukać konkretnych złóż i myślą o tym, żeby przerzucić tam moon matsy.
Ranshe:
--- Cytat: Danath Riddick w Marzec 26, 2012, 22:32:42 ---5.Coś tam mówiono o eksploracji porzuconych odpostów z trybu awatara czyli na piechotkę nie statkiem.
--- Koniec cytatu ---
To bardziej z okazji gameplayu dla incarnowych avatarów i na zasadzie "mamy 5 ładnych obrazków, bo naszemu artyście się nudziło, ale to by było naprawdę fajne, jakby w przyszłości coś takiego zrobić", żeby nie było że to już teraz zaraz ;)
--- Cytuj ---7.Nowe modele Stealth bomberów. Manticora wygląda naprawdę zajebiście.
--- Koniec cytatu ---
Linkowałem już wcześniej, ale:
http://skyace.org/fanfest2012/manticore.jpg
http://skyace.org/fanfest2012/nemesis1.jpg
http://skyace.org/fanfest2012/nemesis2.jpg
--- Cytuj ---8.Modele Launcherów. Rakiety już nie będą lecieć z kadłuba statku.
--- Koniec cytatu ---
trailer z ingame grafiką: http://www.youtube.com/watch?v=zXNWgeQmiOE&feature=relmfu
http://skyace.org/fanfest2012/rakiety.jpg
--- Cytuj ---9.Lepszy widok obrażeń zadawanych statkom. Teraz inaczej będzie to wyglądało gdy pocisk uderzy w osłony inaczej w armor i inaczej jeżeli w strukturę. Będzie więcej obrażeń widocznych na statku. Statki będą też efektowniej wybuchać, w szczególności capitale.
--- Koniec cytatu ---
To też pokazali na zasadzie paru mockupów UI:
http://skyace.org/fanfest2012/damage1.jpg
http://skyace.org/fanfest2012/damage2.jpg
http://skyace.org/fanfest2012/damage3.jpg
http://skyace.org/fanfest2012/damage4.jpg
--- Cytuj ---10.Micro drive jump. Moduł montowany na Bs'ach pozwalający skoczyć o 100 km w kierunku w którym jest skierowany statek.
--- Koniec cytatu ---
I do tego bańka anchorowana 48km promienia blokująca to. Inne też będą blokować takie jumpy.
--- Cytuj ---13.Nowe drony i zamiany w dronach. Rożne wielości Webujących dronek.
--- Koniec cytatu ---
Także drony salvagujące.
--- Cytuj ---15.Lepszy system organizacji naszych itemów trzymanych na stacji.
--- Koniec cytatu ---
(placeholder na screena)
--- Cytuj ---16.Przełączanie razistów w locie. Nie wiem co dokładnie chodzi ale brzmi obiecująco
--- Koniec cytatu ---
Nowy moduł. Zamienia resy na takie, jakie obrażenia dostajesz - czyli strzelają do ciebie 2 dreje, to stopniowo zmienia twoje resy na kinetic, ale kosztem innych resów, tak więc przeciwnik może zmienić ammo i jesteś w czarnej dupie nagle.
Edit: a, i do WoDa potwierdzili, że bazują na oryginalnym Vampire: The Masquerade, nie na tej badziewnej drugiej edycji. To mi się podoba. :)
Kolejne rzeczy z ccp presents:
- przeniesienie logowania do launchera (także z google/facebookowymi loginami)
- możliwość prostszego patchowania (nawet pojedyńczych poprawek) poprzez launcher
- nowy vivox client, czyli zewnętrzny klient Eve Voice ( http://skyace.org/fanfest2012/evevoice.jpg )
- amarrskie i matarskie statki v3
- z posami (12 powyżej) chodzi o system modularny do nich, czyli to o czym jest ten zarąbiście długi wątek na eveonline
- z npcami (11 powyżej) chodzi też bardziej o oddanie graczom kontroli nad services albo nawet samymi stacjami dla graczy (dość hardkorowy plan)
- smuggling
- boost lowseca (nie tylko jako boost FW)
- pokazali też nowy mockup UI tactical overview ( http://skyace.org/fanfest2012/tactical.jpg )
Brave new module:
rzeczy do poprawienia:
- cap batteries, passive eccm
- defender modules
- sa jakieś niektóre moduły z zamieszaniem pomiędzy meta levelami (że np meta 2 z 1-4 jest najlepsze)
- nie wszystkie typy broni mają swoje odpowiedniki gyro/bcs
- brakujące meta levele
nowe moduły:
- wspomniany wcześniej tactical warp na 110km do przodu
- gyrostabilizer dla dron
- wspomniany wcześniej hardener armorowy ze zmiennymi resistami
- fuelled shield booster - mozna zasilac capem lub paliwem z cargo
- target breaker - taki ecm burst zależny od ilości osób, które cię zalockowały, przy 1-2 malutka szansa, przy blobie duża
zmiany w modułach
- cap batteries - counter na nosy i neuty ze stacking penalty, szansa na odbicie "damagu" neuta do przeciwnika
- tracking disruptory będą zmniejszać damage rakiet
- rig do max targetting range, tylko small - fregaty mogą lockować do 150km (ale nie wiem po co, koleś mówi o frigate snipers ale nie mam pojęcia gdzie on widział fregatę strzelającą na 150km)
- rig do cpu - t1 +7.1%, t2 +9.6%, w zamian za zredukowany recharge shielda
- wspomniane wcześniej małe i medium drony webujące
- salvage drone
- nowe rzeczy nie są dodawane do NPC marketów, tylko BPC
- różne metody dodawania BPC - dropy z explo/wh, oficerskie, inwencja, inkursje, lp story itp itd
- patrzyli na lokal i afk cloaking (wiem że nic nie ma to wspólnego z modułami ale tak na pytanie o "moduł usuwający cię z lokala" odpowiedział), nic ciekawego nie odpowiedział oprócz tego że zastanawiali się nad różnymi opcjami ale to delikatny temat więc nic nie odpowie
wywiad z CCP Soundwave o Inferno:
http://www.tentonhammer.com/eve-online/interviews/inferno-part-one
- nie są jeszcze pewni czy micro jump drive będzie warpował jak po gridzie czy po prostu pojawiasz się 100km dalej
- pomysł: wybory w FW na lidera
- rogue drony nie będą miały już minerałów w dropie
- możliwy nerf wszystkich bounty z ratów później np o 10% (wersja ekstremalna, raczej inne nerfy najpierw)
- możliwe zwiększenie podatku od transakcji w empire, bo jest bezsensownie niski
Edit - a i jeszcze zmiany w wardekach ale nie chce mi się teraz tego szukać po internecie, a nagranego nie mam akurat :P
Doom:
--- Cytuj --- rig do max targetting range, tylko small - fregaty mogą lockować do 150km (ale nie wiem po co, koleś mówi o frigate snipers ale nie mam pojęcia gdzie on widział fregatę strzelającą na 150km)
--- Koniec cytatu ---
Not exacly, but close :P
--- Cytuj ---[Harpy, New Setup 1]
Co-Processor II
Magnetic Field Stabilizer II
F-89 Synchronized Signal Amplifier
Tracking Computer II, Optimal Range
Tracking Computer II, Optimal Range
Tracking Computer II, Optimal Range
Tracking Computer II, Optimal Range
150mm Railgun II, Spike S
150mm Railgun II, Spike S
150mm Railgun II, Spike S
150mm Railgun II, Spike S
[empty high slot]
Small Hybrid Locus Coordinator I
Small Hybrid Burst Aerator I
--- Koniec cytatu ---
--- Cytuj ---Edit: a, i do WoDa potwierdzili, że bazują na oryginalnym Vampire: The Masquerade, nie na tej badziewnej drugiej edycji. To mi się podoba.
--- Koniec cytatu ---
To żeś się chyba z nWoD nie zetknął jak tak piszesz...
--- Cytuj ---- salvage drone
--- Koniec cytatu ---
A bardzo namiętnie się zarzekali że nie wprowadzą tego nigdy, teraz tylko wygladać jeszcze tracer / cargo dronek i już bedzie wiadomo na co w dominixsie przeznaczyc nadwyzkę miejsca w hangarze po załadowaniu standardowego zestawu small + med + heavy / sentry :P
--- Cytuj ---1.Generalizacja Tech 3 cruzów. O co chodzi. Jeżeli na tech 3 dasz moduł odpowiedzialny za Command Linki to będzie on miał bonus to wszystkich rodzajów Linków (do armora, skrimish'a, siege, inforation) jednak ten bonus będzie mniejszy niż u command shipów który będzie miał tylko rasowy bonus. To zapowiedziano. Nie wiem jak sprawa będzie jeżeli chodzi o np. moduł logistyczny czy moduł do electronic Warfare. Czy będzie to tak że będziemy mieli na dowolnej Tech 3 jednocześnie bonusy do webów, punkta, paintera, i jamów tylko one będą mniejsze niż na reconach. Zobaczymy.
--- Koniec cytatu ---
Z jednej strony fajnie że przywracają comandom rolę topowych bosterów, z drugiej troche nie fajnie dla tych którzy specjalnie skilowali support chara pod t3 nie pod comanda z racji bonusów
--- Cytuj ---7.Nowe modele Stealth bomberów. Manticora wygląda naprawdę zajebiście.
--- Koniec cytatu ---
Kwestia gustu, ja np uważam że robienie z niej czegos przypominającego dragonfly'a to zmiana na minus. Tak jak scorpionowi symetryczność wyszła na dobre tak bomberowi moim zdaniem się to nie przysłuzy, nie miałbym za to nic przeciwko aby wreszcie dali fajniejszy model dla BB i jego t2 pochodnych...
--- Cytuj ---15.Lepszy system organizacji naszych itemów trzymanych na stacji.
--- Koniec cytatu ---
Idea bardzo dobra ale boję się tej zmiany jak cholera. Jeśli bedzie ona równie "bezbolesna" co przebudowanie UI, to dzień przed pachem przerzucam zawartość changarów na lotnisko
--- Cytuj ---21.Jest nadzieje też na jakieś własne rysunki na burtach statków.
--- Koniec cytatu ---
Jak ostatnim razem o tym wspominali to miały być to loga corpów / sojuszy. Za takie ostemplowanie statków nawet bym zapłacił w aurum (jeśli cena by była rozsądna), natomiast już sie boję kreatywności graczy, oraz tego jak to może wplynąć na płynność gry jeśli na gridzie pojawi się duuużo statków z indywidualnymi wzorkami, czy innymi pinupami, które klient zacznie pobierać...
--- Cytuj ---- przeniesienie logowania do launchera (także z google/facebookowymi loginami)
- możliwość prostszego patchowania (nawet pojedyńczych poprawek) poprzez launcher
--- Koniec cytatu ---
A o tym żeby to gówno wreszcie zoptymalizować żeby zaczęlo dzialać jak nalezy to się nawet nie zająkneli?
--- Cytuj ---- amarrskie i matarskie statki v3
--- Koniec cytatu ---
Znaczy przerabiają maela i abadona czy znęcają się nad texturami tak jak kiedys nad scorpionem?
--- Cytuj ---- smuggling
--- Koniec cytatu ---
Przecież to już mamy w grze...
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej