Eve Online > Dyskusje ogólne

Bot holocaust

<< < (12/41) > >>

GlassCutter:

--- Cytat: Herezja w Marzec 02, 2012, 12:41:34 ---Phunas czyli istnieje Twoim zdaniem możliwość śledzenia poczynań graczy pod kontem powtarzalności pewnych zachowań a raczej komend?

--- Koniec cytatu ---

A dlaczego miałaby nie istnieć taka możliwość?

[VIDE] Herezja:
Nie jestem programista wiec skąd mam wiedzieć?

Dormio:

--- Cytat: GlassCutter w Marzec 02, 2012, 12:54:49 ---A dlaczego miałaby nie istnieć taka możliwość?

--- Koniec cytatu ---
Weźmy za przykład gracza kopiącego lód w danym systemie... w Mackinawie. Cykl ma około 6 minut i co 6 minut wykonywać powinien te same czynności - przeniesienie kostek lodu z ładowni do jet cana, albo do podstawionej Orci. Rozumiem, że na poziomie milisekund (a pewnie i sekund) będzie mu się to różniło, ale nawet najprostsze makro można rozpisać na całą dobę bez problemu by zapodać "ludzkie" opóźnienia.

To może pilota Orci da się złapać na makrowaniu ? Moja ma 89k m3 ładowności podstawowej, co w przypadku powyższego Mackinawa "zapełnia" się około 1.5h... tu chyba jeszcze łatwiej napisać makro, będzie mapowało "ludzkie" odruchy.

A co z tymi co makrują 0.01 ISK game ? Oni siedzą na stacji... nie muszą się nigdzie ruszać...

GlassCutter:

--- Cytat: Herezja w Marzec 02, 2012, 12:59:12 ---Nie jestem programista wiec skąd mam wiedzieć?

--- Koniec cytatu ---

Akurat nie trzeba być programista by na chwilę się zastanowić nad jakimś problemem. Skoro istnieją algorytmy wyszukiwania powtarzających się podciągów w tekstach to można je zastosować i tutaj. Wymaga to jakiegoś tam przekształcenia algorytmu bądź danych, ale koniec końców chodzi o to samo.

@Dormio