Tak jeszcze wracając do tego nieszczęsnego warpowania i spamowania przycisku jump, jak tylko znajdziemy się w odległości 2,5km od bramki.
Już teraz jest sposób, żeby tego uniknąć.
Załóżmy że, startujemy z bazy A i lecimy na bramkę B, przez którą chcemy automatycznie przeskoczyć.
Wystarczy w czasie warpa kliknąć prawym przyciskiem myszy na bramkę, wybrać "set as next waypoint" (czy coś takiego)
następnie kliknąć przycisk autopilota i zrobione. Statek doleci nie na 15km od bramki a na odległość skokową i automatycznie skoczy do następnego systemu.
(Uwaga: jak mamy całą trasę w autopilocie, to trzeba go wyłączać po każdym skoku i nie pozwolić do zainicjowania warpa przez autopilot, bo skoczymy na 15km.
Autopilota można włączyć po ręcznym wydaniu komendy warpa na bramkę i usłyszeniu komunikatu "warp drive active". Nie trzeba czekać, aż statek wejdzie w warp.)
Pewnie 99% z was zna tą metodę. Napisałem to dla tego 1%.
...a co do właściwego tematu, to nie lubię ułatwień w tej grze. EvE jest trudna i powinna taka zostać. Dodawanie przycisku z autoskokiem powoduje, że gracz
ma już do wykonania jedną czynność mniej, a po co zwalniać go z myślenia?