Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - [VIDE] Herezja

Strony: [1] 2 3 ... 84
1
O ile pamiętam o tych zależnościach czytałem na www.stalker.pl

2
Dyskusje ogólne / Odp: Polski sov alliance w EVE - hipoteza badawcza
« dnia: Wrzesień 16, 2018, 10:17:41 »
Tak sobie czytam i mam wrażenie, że spora część tu obecnych tęski za czasami sprzed jump frachtów, cyn, skakania na 0 na brame itd.

Ciekawe czy CCP nie mogłoby stworzyć jakiegoś regionu gdzie te relatywnie nowe udogodnienia byłyby wyłączone i gdzie na gridzie przy 100 osobach byłby lag, gdzie lotnisko w ally to deficytowy produkt itd?

3
@Ptysiu twórca Escape ... stworzył wcześniej Survarium.
Domyślnie miał to być sieciowy stalker. Gra istniała i ... praktycznie nikt już w nią nie gra bo zamiast poprawiać i dodawać do niej obiecany content woleli zrobić skok na kase (znowu bo survarium też dotowali ludzie) i zacząc robić nową grę o podobnej mechanice i klimacie (docelowym).

4
Twój wybór.
Swoją drogą sporo gier klasy AAA jest teraz wypuszcza niedokończonych i czasami ciśnie się na usta określenie, że to praktycznie bety?

5
Od roku czy dWóch oficialnie jest wydana na steam.

https://store.steampowered.com/app/327070/Gloria_Victis/

ps. Steam podaje, że to chyba nadal wczesny dostęp choć ... myślę, że już ta gra jest na to zbyt rozbudowana.

6
Inne gry / Odp: Warhammerowe Diablo
« dnia: Wrzesień 07, 2018, 09:08:27 »
Mam nadzieje, że nie zrobią kalki diablo 3 bo gra będzie już z marszu badziewiem.
Jedynie w HALO (strzelance od microsoftu) mogłem strawić te kolorki ale już diablo 3 pokazalo, że nadmiar kolorów a brak zwyczajowego klimatu gore jest równoważne z dupną grafiką (pomijam mechanike diablo 3 ale to już inny temat - za długi aby tu pisać).

7
Może zainteresuj się polską grą?
Gloria Victis.
Sieciówka oparta na skomplikowanym trybie walki (dobór uzbrojenia do osłon przeciwnika dla przykładu), nieźle przemyślanym craftem i ogólnie ciekawie poprowadzoną grą?

Grafika nie jest zła i nie ma tam w ogóle magi a świat choć opisuje coś ala średniowiecze jest oddany w spoób naturany bez wodotrysków i oczojebków.

8
Przedpokój / Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« dnia: Sierpień 04, 2018, 10:56:10 »
Tak to już jest, że tak zwany szary pracownik nigdy nie rozumie zachowań i pomysłów pionu dyrektorskiego a ten ostatni ma w dupie co myśli szary człowiek (i nie ma to znaczenia, że jego pomysły - kierownika, dyrektora czy kogo tam jeszcze są nie logiczne i sprzeczne np z prawem)
To coś jak GM.
1. GM ma zawsze rację.
2. Nawet jak GM nie ma racji patrz punkt pierwszy.

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka


9
Przedpokój / Odp: Prawdopodobnie pożeganie z EVE
« dnia: Sierpień 03, 2018, 10:02:23 »
Jak zwykle @Jakub dobrze pisze.
W ostateczności rozpocznie się gównoburza na forum i będzie ciężej się CCP wyłgać od odpowiedzi.

10
Inne gry / Odp: Diablo 2 - spotkanie po latach
« dnia: Lipiec 03, 2018, 09:35:00 »
Fanboj i to jeszcze nie douczony.

11
Inne gry / Odp: Diablo 2 - spotkanie po latach
« dnia: Lipiec 01, 2018, 12:05:13 »
Diablo 1 było rewolucyjne jak na czas wyjścia.
Diablo 2 pokazało, że można coś ciekawego w H&S stworzyć, dodać i uzyskało tytuł gry legendy (dodatek silnie to wszystko zaburzył w negatywny sposób - patologia hammera).
Diablo 3 to nieporozumienie.
 
Blizzard nie słuchał w ogóle co piszą do niego betatesterzy (których w jakichś celu przecież wybrał).
Byłem betatesterem Diablo 3 i pisałem wiele negatywnych opinii o tym co chcą wprowadzić do gry ale firma wykazała zerowe zainteresowanie spostrzeżeniami. Pisałem o potencjalnych problemach jakie może spowodować AH, o braku pomysłu na rozwój postaci i praktycznie zerowym ENDGAME.
Co ciekawe musiałem kupić grę gdy wychodziła (pewnie za negatywne spostrzeżenia nie dano mi jej w gratisie jak części betatesterów) i już kilka dni po premierze za sprawą AH i problemów ze szczelnością serwerów zostałem po raz pierwszy zhakowany, po około tygodniu po raz kolejny i w tym momencie odpuściłem sobie ten wypierdek myśli ludzkiej.

Czy to naszemu fanbojowi @Soulscream otworzyło oczka?

12
Inne gry / Odp: Diablo 2 - spotkanie po latach
« dnia: Czerwiec 29, 2018, 09:03:41 »
DIII = jedna z największych pomyłek, w które grałem w beta testach i kupiłem po rynkowej cenie.
W skrócie śmieciowa gra.

13
Przedpokój / Odp: Witam serdecznie,
« dnia: Czerwiec 27, 2018, 12:15:01 »
Ojjj.
To, że się wypowiadam na forum nie znaczy, że w EVE gram (jak zresztą spora liczba użytkowników tego forum).
Ostatnia moja większa aktywność była w sierpniu 2012 + epizod dwumiesięczny pod koniec 2014 roku.

Nie zmienia to faktu, że życzę powodzenia w EVE.

14
Off Topic / Odp: Szaruga
« dnia: Czerwiec 25, 2018, 11:33:27 »
Szaruga nie jest zła bo zawsze towarzyszy jej deszcz. Nie jestem rolnikiem ale słyszałem, że w wielu miejsach w kraju od miesiąca deszcz nie padał więc chyba dobrze, że coś się w tej kwestii zmieniło.

Co do piłki nożnej. Już jak nasza kadra jechała do Rosji to od razu mówiłem, że będziemy znów wołać "Polska nic się nie stało" choć przyznaje, że nie spodziewałem się, że dostaną baty od Senegalu. Praktycznie 100% pewności było, że z Kolumbią przegrają i ... nie zawiedli nas (przynajmniej mnie w tej kwestii).

W naszej kadrze jest kilku zawodników dobrze grających ale zgrać to oni między sobą nie potrafią w ogóle a efekty widać.

15
Przedpokój / Odp: Witam serdecznie,
« dnia: Czerwiec 22, 2018, 01:07:19 »
Chyba koleżanka nie grała za moich czasów.
Powodzenia ponownie w grze.

16
Przedpokój / Odp: Witam wszystkich
« dnia: Czerwiec 17, 2018, 23:58:36 »
Plus za przywitanie się i humor.

17
Zapewne i tak będziesz miał program skilowania ustawiony czyli znów rób tak, tak i tak ];)

18
Inne gry / Odp: Gloria Victis
« dnia: Maj 11, 2018, 19:49:14 »
Mam tą grę od kilku lat.
Przez sporo lat gra bardzo niewiele się zmieniała i nawet przez większość czasu nie można było umieszczać o niej wiadomości w sieci.
Sama gra jest stworzona przez polskie studio a akcja dzieje się w powiedzmy średniowieczu.
Grafika nie powala ale i nie bije po oczach, wszystko jest szczególowe.
Z ciekawostek to myślę, że wymienie dwie.
Po pierwsze BARDZO rozbudowany crafting.
Po drugie walka, są 4 rodzaje broni na ta chwilę i każda z nich wymaga innego stylu walki bo np piką robisz pchnięcia a nie zamachy a toporem vice versa. Są jeszcze miecze i łuki.
Tak jak są różne rodzaje broni tak i pancerzy. Płytówki, kolczugi i skórki.
Ogólnie dość sporo jest ludzi na serwerze a Polacy pomagają swoim.
Gdybyś miał jakieś inne pytania z chęcią odpowiem.

19
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Maj 06, 2018, 10:27:59 »
Dziękuję za te sprawozdanie. Jak zwykle na poziomie i aż się łezka w oku kręci ];)
Oczywista oczywistość to plus dla Ciebie ];)

20
NoobGarten / Odp: nub zaczyna gre
« dnia: Maj 06, 2018, 10:10:59 »
Moja rada.
Zapoznaj się na naszym forum z postami osoby o nicku @Jan Morgenstern
Myślę, że większość (jak nie wszyscy) przyznają mi rację, że to co on potrafił robić tanim śmieciem nie raz o ból głowy przyprawiało a opisy jakie nam dawał na stronie bardzo humor poprawiały.
Dla przykładu
http://eve-centrala.com.pl/index.php/topic,5867.msg240068.html#msg240068

21
Dyskusje ogólne / Odp: Najlepsze i najdroższe wtopy
« dnia: Kwiecień 17, 2018, 17:16:09 »
Mieli chłopaki z low jackpot-a ];)

22
Ogłoszenia na stronę główną / Odp: ZLOT 2018 Wawrzkowizna v3.0
« dnia: Kwiecień 16, 2018, 18:10:45 »
TO miejsce ];)

23
Inne gry / Odp: Kingdom Come: Deliverance
« dnia: Luty 21, 2018, 12:52:45 »
Z tym ostatnim się zgodzę ale bardziej mi chodziło o porównanie mechanik obu produkcji.

24
Inne gry / Odp: Kingdom Come: Deliverance
« dnia: Luty 20, 2018, 08:47:42 »
Ktoś z grających w Kingdom-a miał może do czynienia z naszą rodzimą produkcją Gloria Victis i mógłby te dwie gry porównać?
Podobny typ tak walk jak i rozwoju postaci, czasy ala średniowiecza itd.
Pokusi się ktoś o to?

25
Ogłoszenia na stronę główną / Odp: ZLOT 2018 Wawrzkowizna v3.0
« dnia: Luty 18, 2018, 13:49:39 »
To kup spodnie z odpowiednio dużymi kieszeniami. Kiedyś miałem fajne bojówki, łączna pojemność kieszeni to 3 i pół czteropaka piwa. Świetne na wyjścia w plener, szkoda że z nich wyrosłem...

Musiałbym kupić do tego dobre szelki. Pasek zbyt silnie by mi się wrzynał pod takim ładunkiem ];)

26
Ogłoszenia na stronę główną / Odp: ZLOT 2018 Wawrzkowizna v3.0
« dnia: Luty 18, 2018, 13:22:30 »
Zależy co dla kogo jest standardem.
Ja przynajmniej nie noszę (i nawet nie próbuje) w tylnej kieszeni spodni kartonika z sokiem o pojemności 2 litrów. Tak byłem tego świadkiem ];)
Po prostu nie mam takiej pojemności kieszeni.

27
Ogłoszenia na stronę główną / Odp: ZLOT 2018 Wawrzkowizna v3.0
« dnia: Luty 17, 2018, 01:48:22 »
AAA widzisz Filip.
Jestem troszkę dłużej na tym forum a DOOM miał mi cztery litery skopać na zlocie i ... na szczęście nie próbował ];)
Co do zawartości to po prostu pewnie byłem ciekaw a jeśli się wypowiadam na temat gry to zwykle w nią grałem po prostu. Jak by nie było pykam w gierki od 32 lat z czego po sieci już 19 lub 20 ];)

28
Ogłoszenia na stronę główną / Odp: ZLOT 2018 Wawrzkowizna v3.0
« dnia: Luty 16, 2018, 08:47:47 »
To tylko winszować.
Swoją drogą trochę jeszcze zostało do tegoż wydarzenia i może się jeszcze wiele zmienić. Czyż nie?

29
Ogłoszenia na stronę główną / Odp: ZLOT 2018 Wawrzkowizna v3.0
« dnia: Luty 15, 2018, 20:54:08 »
Ubić czy Upić  Doom];)))

30
Ogłoszenia na stronę główną / Odp: ZLOT 2018 Wawrzkowizna v3.0
« dnia: Luty 08, 2018, 22:39:07 »
Może za wcześnie ale ... gratulacje. Ja już z żoną od 4 lat jesteśmy razem (oficjalnie oczywiście).

31
Ogłoszenia na stronę główną / Odp: ZLOT 2018 Wawrzkowizna v3.0
« dnia: Luty 08, 2018, 09:06:57 »
Własny?

32
Widzę, że mecz wyrównany pod względem ilości przeciwników. Choć siłę ogniową mieli znacznie większą od Was i możliwości.

Na marginesie fajny mają awatar The Wraithguard. ];)

33
Dyskusje ogólne / Odp: Czy zwolnił wam komputer?
« dnia: Styczeń 11, 2018, 11:05:16 »
Tylko jaki jest cel tych zmian (poza potencjalnie nabiciem kieszeni producentów podzespołów)?

34
NoobGarten / Odp: Pytanka.
« dnia: Styczeń 03, 2018, 09:40:40 »
W sprawie skilla ludzi w grze i co oznacza to w życiu codziennym podam przykład naszego kolegi @   Jan Morgenstern, który robił takie cyrki w low sec, że nie jednemu nadal łezka w oku staje jak je czyta (dla przykładu tu http://eve-centrala.com.pl/index.php/topic,5867.msg232759.html#msg232759)
Potrafił tzw noobship-em (podstawowym darmowym statkiem) atakować i rozwalać wielokrotnie większe statki ludzi, który jak Ty @tukowski myśleli, że skill w tej grze nie wystepuje a liczy się tylko wielkość i siła uzbrojenia statku.
https://zkillboard.com/character/702984016/

ps. Z moich osobistych doświadczeń tak z CS-em jak i EVE.  W CS-ie skill to jedynie refleks i znajomość mapy, na której się gra a w EVE między innymi musisz znać mechanikę ograniczeń danych broni, statków itd. Musisz znać miejsce w którym walczysz (w low sec występuje tzw jedynie agro działek przy stacjach i bramach między systemowych, w hi sec szybko zlatują się statki npc polcji, której nie można pokonać, w 0,0 masz wiele różnych technik ograniczających poruszanie się po systemie dla przykładu specjalne bańki, w których nie wlączysz tzw warp-a, worm hole gdzie mechanika jest podobna jak w 0,0 ale np nie masz wiedzy czy ktoś jest w danej lokacji bo nie ma lokalu i dodatkowo są różne zmienne zależne od danego WH. Do tego są zależności pomiędzy szybkością statku, jego wielkością a np szybkością pracy i nadążania za celem działek lub rakiet.

W skrócie nauczenie się skill-a w EVE to nie lada wyczyn przy, którym skill gracza cs-a praktycznie nie ma porównania.
Tu mała grafika obrazująca to zagadnienie.


35
NoobGarten / Odp: DODATKOWA BROŃ DLA AMARRA
« dnia: Styczeń 01, 2018, 16:58:44 »
Na wczesnym stadium rozwoju postaci (przynajmniej kiedyś) gdy już przeszło się z latania małym gówienkiem najlepiej i najbezpieczniej było wejść w arbitrator-a dla jego zestawu dron. Trzymasz dystans nie wkładasz w hi sloty broni więc pg i power przeznaczasz na pancerz i mocne afterburner.
Harbinger jest ciężkim, mało zwrotnym statkiem a arbitrator jest mobilny i można go dobrze przytankować.
Ale rób jak chcesz bo ... to Twoja gra.

Strony: [1] 2 3 ... 84


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal