Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Pol Kent

Strony: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 39
1191
Off Topic / Odp: Zakup F-16 do polskiej armii
« dnia: Listopad 10, 2010, 22:37:17 »
Nie, nie, nie, nie. Rozumiem że jesteś mega koks i dla Ciebie tonowa rakieta to jest manpad  :P, a Twój koleś co pokazał Ci cel to ma troje uszu które mają częstotliwość 18 GHz  :P Pozatym ma tak wielka głowe żę kazde ucho jest oddalone od siebie o kilkaset metrów  ;D

Ale o co Ci kaman ?? Tonowy Stinger ?  ??? F-117 latają poniżej prędkości dzwięku.
Ale doceniam wtrącony, wesoły akcent  ;)

1192
Off Topic / Odp: Zakup F-16 do polskiej armii
« dnia: Listopad 10, 2010, 21:35:52 »
Co do tego ktory samolot jest lepszym mysliwcem.. hmm... We wspolczesnej walce samoloty wybuchaja duzo duzo wczesniej zanim znajda sie w zasiegu wzroku innego pilota :) (Dogfight is so 1970) Nie pamietam ale ostatnio to chyba samoloty zestrzeliwaly samoloty w ktorejs wojnie Izraela gdzies tak z 30-40 lat temu no i chyba w bylej jugoslawi spadlo sie jakiemus MiG 29 9.12
Chyba nie zupełnie. W końcu owe osławione lub nie F-16 mają klasyczne działko na wyposażeniu a nie tylko rakiety. Szał na rakiety był w Wietnamie. ówczesne myśliwce miały tylko rakiety na wyposażeniu ale jak się okazało, że nie jest tak pieknie push button i win to zaczęto ponownie montować działka. W obecnej chwili chyba wszystkie konstrukcje myśliwskie mają montowane klasyczne działka oprócz pocisków rakietowych.

Czy polska dala by rade obronic sie przed Rosja? mysle ze od 7 do 14 dni spokojnie bysmy wytrzymali :) A dalej to NATO :P
Gdyby to był atak na pełną skalę (nieważne jak by do niego doszło) to ruscy w ciągu 1-2dni byli by na linii Wisły. Czy w 2 następne dni byliby na linii Odry...gdyby NATO się nie ruszyło...moim zdaniem byliby. O ile rzecz jasna wcześniej nie dosżło y do podpisania kapitulacji ze względów humanitarnych czy innych politycznych.

1193
Off Topic / Odp: Zakup F-16 do polskiej armii
« dnia: Listopad 10, 2010, 19:45:31 »

Bledne zalozenia, nawet nie warte komentowania. Bo :
a) wojny wybuchaja i tu nie wyglada na to aby sie cos zmienilo
Kane, chyba jednak wygląda A jeśli nie dostrzegasz różnic jak zmieniały się wojny od połowy 19-wieku do II WŚ a jak zmieniają się od II WŚ do współczesności to cóż...

b) zadaniem tych 48 samolotow bedzie obrona Polskiej przestrzeni powietrznej, jeśli to da nam tylko 1-2 dni, na zabezpieczenie skladow/przemyslu/ewakuacje ludosci itd... A juz na 100%  ich zadaniem nie jest ucieczka do niemiec
Tia....mała zagadka. Czy dowództwo naszej armii w 39 roku było głupsze od Kane'a czy mądrzejsze nakazując naszej skromnej flocie ewakuację do Anglii zamiast poświęcić te kilka niszczycieli i okrętów podwodnych w celu "zyskania" 1-2 dni.

I jakie 1-2dni?! Weź no popatrz na ostatnie większe (z udziałem NATO) konflikty. Jugosławię, Irak. Gdzie Ty tam widziałeś te walczące mężnie lotnictwo aby dać 1-2 dni na Twoje wydumane "zabezpieczenie skladow/przemyslu/ewakuacje ludosci itd..." ??

E-war jest już taki że jak NATO uderzyło na Jugosławię to radary "zgłupiały" nawet w połowie Turcji w Iraku było tak samo.
Może warto by poszukać ii sprawdzić ile to samolotów, powiedzmy od 1990 roku NATO straciło w walkach powietrznych a ile od broni AA, bo słynne F-117 w Jugosławii spadały (może nie wszystkie nie pamiętam) nie dlatego że zostały zestrzelone przez mężne lotnictwo - bo to wcale się nie ujawniało. Nie przez super nowoczesne wyrzutnie AA bo radary nie działały/zostały zniszczone tylko od ręcznej broni AA (Stingery i pochodne) bo koleś strzelał kiedy WIDZIAŁ samolot z dachu budynku.

Apropos jeszcze Kaliningradu i tych 64+64 vs nasze 48. Zagadka ile różnej maści lądowych środków AA można by kupić za kasę wydaną na F-16 i czy nie rozwaliłyby (hipotetycznie) więcej z tych 64+64 niż nasze dzielne myśliwce.

1194
Off Topic / Odp: Zakup F-16 do polskiej armii
« dnia: Listopad 10, 2010, 13:34:03 »
Pytanie czy nam w ogóle te F-16 czy inne Grippeny potrzebne ? Czy tylko generałowie chcą mieć lepsze samopoczucie i mieć o czym mówić na paradach. Takie samoloty jak F-16 to broń ofensywna. Jaką wojnę ofensywna przewidujemy, hę ? Ze cenę samolotów, które jak donoszą media i tak nie latają bo nie mamy ciągle dosyć pilotów, można by kupić w pytę Stigerów czy innego tałatajstwa AA i wyposażyć w to gęsto jednostki armii lądowej. JEŚLI - oby nie - dojdzie do jakiegoś konfliktu z konkretnym przeciwnikiem to i tak te ca. 40 F-16 ani 60 Grippenów nie pomoże. Albo NATO się ujmie za nami a wtedy bieda...albo nie i wtedy też bieda. a te samolociki... e-peen generalicji, może ministra urósł. Może ktoś przy okazji zarobił jakieś drobne , a może i nie drobne.

1195
Trwa, trwa. Przy tej liczbie w jednym systemie to aż dziwne że się nie wywaliło wszystko jeszcze. Więc "trwa".

1196
Off Topic / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Październik 30, 2010, 11:35:46 »

1197
Dyskusje ogólne / Odp: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
« dnia: Październik 29, 2010, 15:09:15 »
No dobra. Ale co dalej.... co z tego konkursu ma być ? Zmienią model Tempesta na Tornado ?? Czy wszystkim rasom chcą dorzucić po jakimś nowym shipie ? Czy w ogóle to był tylko Event taki..? Bo jakoś morału nie widzę z tego konkursu...  :(  Ktoś zechce mnie oświecić ?

1198
Dyskusje ogólne / Odp: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
« dnia: Październik 22, 2010, 15:21:15 »
Podobno robienie od zera nowego modelu zajmuje 6 miesięcy.

Niemniej, update samych tekstur nie powinien być aż tak trudny.

Ani jedno ani drugie to nie jest problem. To tylko kwestia "chciejstwa" ze strony CCP. Myślicie, ze gdyby CCP skontaktowało się z Panem X czy Y np. z którymś z autorów prac na DevArcie i zagadało na temat udostępnienia softu czy czego tam trzeba żeby Pan zrobił model w 3D - tak jak trzeba do wykorzystania w EVE a CCP w zamian umieściło by ów model w grze dodatkowo dorzucając autora modelu do listy twórców gry + proponując jakąś gratyfikację w $$ czy innych Euro to nikt chętny by się nie znalazł ? Nie jeden chciałby móc do portfolio dopisać - moja praca jest wykorzystywane m.in w takim a takim projekcie, np. EVE. Tylko nie chce im się zupełnie dupy ruszyć. Albo jak ktoś to napisał wszyscy robią Incarnę czy inne WoD licząc, ze stamtąd będzie rzeka kasiory.

1199
Dyskusje ogólne / Odp: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
« dnia: Październik 22, 2010, 14:07:15 »
ten: http://axian.deviantart.com/art/Tempest-also-57937370?q=boost%3Apopular+tempest+eve+online&qo=0 ?

Jak tak to z projektów tego pana bardzie rureczka mi sie spodobała: http://axian.deviantart.com/gallery/#/dycmdh

Dokładnie te modele. Jak widzisz Sokole jest z czego czerpać tylko musi się chcieć CCP. Fakt,  Vaga uczciwie mówiąc jest ochydna  :P
Bozia dała nam oczy i nic na to nie poradzimy, że dla ludzi jako rasy, wzrok jest najważniejszym zmysłem poznawania świata otaczającego. Jako taki służy tez do oceny ładne/brzydnie. W EVE wszystkie, no dobra 90% starszych modeli shipów niż BC Tier 2 nadaje się do mniejszej lub większej wymiany/przemodelowania.

@Albo obecny model Scimitara/Scythe  top też efekt projektu "zewnętrznego" a nie CCP. Oryginał był chyba równie brzydki co BB/Falcon bo wyglądał jak rura od odkurzacza omotana taśmę monterską  ;D

1200
Dyskusje ogólne / Odp: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
« dnia: Październik 22, 2010, 12:19:08 »
I to jeszcze model nowy model scorpa jest IMO dość marny. Stary scorp miał coś w sobie - tę asymetrię i charakterystyczną Właśnie jedną z rzeczy, które przyciągnęły mnie do (a raczej zatrzymały w) eve, był niebanalny design statków, a mówię o czasach przed trinity i update'm grafiki.

Tia, jasne. Nie żaden niebanalny design tylko brak designu. Bo losowe połączenie n-brył to nie jest żaden design A jak Ci się EVE przed updatem grafiki bardziej podobało niż teraz to zapraszamy do WoW tam nadal jest grafika przed updatem, choć Cataclysm ma coś poprawić w tej materii. Nie chce flameować ale nóż mi się w kieszeni otwiera jak słucham takich wypowiedzi. Wracaj grac w MUDy o ile wiesz co to jest. Tam grafika była jeszcze bardzie "przed upgadem"  :P :P

1201
Dyskusje ogólne / Odp: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
« dnia: Październik 22, 2010, 10:33:14 »
Tornado wymiata po prostu - wywalić Tempesta, wstawić taki model :)

Nic nie wywalać tylko zmienić model na sensowny. Na DeviantArt już od dawna wisi taki model Tempest Mk2 jest tak samo wyczesany jak Tornado. Tylko CCP się opi***ala. Będą zmianiać jeden model - patrz Scorp - na każde rozszerzenie to na najbliższe 20lat mają zajęcie  :-X

1202
CR - Archiwum / Odp: [B.AMA] BLOODY AMARR'S
« dnia: Październik 19, 2010, 13:07:26 »
Korporacje? Myslałem że alliance nie mogą brać udziału w FW

Hmm...a może Azbudze chodziło po prostu o inną korporację i wspólne latanie a nie od razu Ally.

1203
Dyskusje ogólne / Top Ten Newbie Mistakes In EVE Online
« dnia: Październik 17, 2010, 19:34:23 »
Do poczytania o najczęstszych błędach popełnianych na starcie gry w EVE

http://www.tentonhammer.com/eve/guides/politics/newbie-mistakes

1204
Off Topic / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Październik 16, 2010, 19:39:13 »
Może nie tyle śmieszny filmik, co po prostu szacun dla tego gościa za pomysł i wykonanie. Dzieciaki musiały mieć kupę frajdy :)

http://vimeo.com/15091562

Zgadzam się. Szacun dla gościa.

1205
Dyskusje ogólne / Odp: Boty
« dnia: Październik 14, 2010, 08:52:50 »
(...) I jak byscie chcieli to wykryc?? ;)

Normalnie. Choćby tak jak w Ultima Online. GM zagaduje takie "coś" i jak nie potrafi raz, drugi, trzeci - nie odpowiadasz... Ban! W Ultimie działało i tu też by działało. Nie mówiąc o kontach mających nazwy typu "Gjhfjfkfg" - losowe znaki i 50 takich na jednym belcie - a takie sprawy były raportowane do GMów i na forum były opisywane.

1206
Incursions / Odp: Nowe avatary
« dnia: Październik 07, 2010, 09:14:34 »
a teraz wyobraźcie sobie epicką walkę i ładowanie się tych pięknych awatarów w okienku lokal. Sam miód:) ale chociaż będzie na co popatrzeć zanim zmusisz działa działka do odpalenia:)

Ty piszesz takie bzdety bo lubisz czy masz inną motywację ?? Te Avatary to będzie taki sam pliczek PNG czy inny JPG jak obecne. A to ze ładniej wygląda absolutnie nie znaczy, że zamiast 3kb będzie miał 300kb. Więc co to za &^$&#@$% z tym ładowaniem.

1207
Incursions / Odp: Nowe avatary
« dnia: Październik 06, 2010, 19:05:21 »
Nowy patchyk na SiSi, ca. 230MB i kto chce może już swoją sexi damulkę albo spoconego romka - według gustu robić. Wygląda to naprawdę nieźle.

1208
Dyskusje ogólne / Odp: Nasze żenujące akcje
« dnia: Październik 06, 2010, 11:45:55 »
Dzieki za jakże cenna uwage, w przyszlosci skorzystam jak mnie bedzie stac na nyxa. :P
Nie rób tego. Nyx więcej pali  ;D

1209
Dyskusje ogólne / Odp: Nasze żenujące akcje
« dnia: Październik 06, 2010, 11:19:24 »
Wniosek: w corp hangare nalezy zawsze trzymac paliwa conajmniej tyle ile miesci sie w baku aby uniknac takich niespodzianek.

Wniosek: Sprzedaj carriera bo nie powinieneś nim latać skoro takie oczywiste-oczywistości jak posiadanie paliwa na lot tam-i-z-powrotem są dla Ciebie odkrywcze.  ???

1210
Incursions / Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« dnia: Październik 05, 2010, 20:48:02 »
Ta nowa Brutorka, sądząc po spojrzeniu raczej nie wygląda na...uległą w pewnych sytuacjach  ;D ;D ;D ;D

1211
Dyskusje ogólne / Odp: Bitwy (Owned)
« dnia: Październik 03, 2010, 14:19:11 »
Jak sie widzi coś takiego, to aż się wierzyć nie chce ;)

Bo to kurka nie możliwe chyba ze kolesie sobie AFK lecieli co minute jeden. Inaczej by ich czapkami zarzucili  :P

1212
Dyskusje ogólne / Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« dnia: Październik 02, 2010, 22:17:03 »
jednak jesli ktos sam sobie by wychodowal taki modulek w pocie czola, modulek ktory ociekalby krwia przeciwnikow
bylby pewnie szczesliwym posiadaczem wychodowanego przez siebie modulku ociekajacego krwia przeciwnikow...

Fajna byłaby "historia modułku" pozwalająca poczytać np. kiedy i co ten modułem robił, w sensie np. działko liczba i daty shipów do których to działko strzelało, Scramble - shipy które scramblował, itd. Oczywiście tylko shipy żywych przeciwników nie NPC  :D Ciekawe ile byłoby historii jak to jeden moduł zmieniając właścicieli działał by po jednej a potem po drugiej stronie barykady :D

1213
Dyskusje ogólne / Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« dnia: Październik 02, 2010, 20:55:11 »
odnosnie modyfikacji,
kiedys myslalem nad taka niby prosta wersja ulepszania modulkow
a wygladalo by to tak:
Col Cherryman lata sobie stateczkiem na ktorym ma disruptor ktory mozna modyfikowac ( powiedzmy od meta 5 w gore )
modyfikowac bedzie mozna od wyjsciowych wartosci w gore
zeby miec mozliwosc modyfikacji, disruptor musi zebrac odpowiednia ilosc punktow za swoje uzycie ( podobnie jak zbieranie punktow na kb )
musi byc caly czas zafitowany na tym samym statku zeby punkty nie przepadly.
Po zebraniu odpowiedniej liczby punktow rownej uzyciem disruptora przeciwko 50 statkom, mozemy sciagnac modulek i zawiesc do naukowcow.

Przeglad techniczny wykazuje mozliwosc zwiekszenia parametrow modulu, do wyboru dostajemy pare suwaczkow i podkrecamy wybrany parametr o jakis niewielki procent
modul o zmodyfikowanej wartosci mamy prawo nazwac :)

Col Cherryman's disruptor

podkrecalnosc powinna byc ograniczona...powiedzmy do 3 razy
dostep do podkrecalnosci z uzbieranych punktow, punkty moglyby leciec tylko za statki wieksze lub rowne naszemu
zeby ograniczyc kombinacje
mozliwosc poddawania reserczowi tylko modulkom sciaganym z kruzow lub wiekszych statkow
...
wiekszosc modulkow by spadala a ich punkty przepadaly razem z naszymi wtopami...
wiec pewnie nie liczni mogliby pochwalic sie fajnym modulkiem...
mozna by jeszcze dodac brak mozliwosci zbierania takich punktow w hajseku, i moze wogole uniemozliwic podkrecanie niektorych lub ze wzgledu na zbyt zmasowane uzycie naliczac wolniej punkty
przyklad - disruptor HDictora

Tia...już widzę te 10 czy 20 osobowe gangi z jednego corpa albomainaz altami  ;D wiszące na SSie w low- czy 0.0 i strzelające do siebie z jednego działka, tudzież traktujące się WEBem/scramblem/TD/etc/etc..żeby nabić te Twoje "punkty" i researchować moduły a potem wywieść je do Jita jako v2.0 oficerskiego stuffu i opylić kerbirom  ;D ;D :P :P

Invencja powinna być możliwa nie na sztywno jak jest teraz ale np. +-5% czy 10% od standardu. Zamiast harda 50% mołbyś wyinwentować mając szczęście od 45% do 55%, działko zamiast na sztywno dmg moda np. 4 od 3,4 do 4,5 itd, itd... EANMnie po 20% all ale np. 20%, 22%, 22%, 25% na rózne resy, WMD czy AB dające większy speed czy dłuższy cykl w zamian za większe zużycie capa czy większe zużycie CPU/PG itd, itd..

1214
Off Topic / Odp: Druga ziemia - wielki krok w badaniach kosmosu
« dnia: Październik 02, 2010, 18:53:28 »
Nie no nie ukrywam, ze bardzo bym chciał. Ale jakoś zupełnie nie przykładałem się do tego, by cokolwiek zrobić w ta stronę :P

No to więcej zacięcia życzę  ;)

Ja bardzo lubię poczytać sobie o teoriach Stichina, czy Danikena. Nie żeby je obśmiać, ale dlatego, że mnie interesują tego typu historie. Tyle tylko, ze potem lepiej sobie poczytać kogoś (albo nawet sięgnąć po zrobione już przez kogoś "streszczenie"), kto ma nieco inne zdanie na ten temat. Szczególnie jeżeli dotyczy to teorii, które dobrze opakowane dają spore zyski jej autorowi ;)
Chętnie bym poczytał. Podlinkuj jeśli to możliwe lub podeslij linki na PM. Z góry dziękuję.
Zasadniczo problem z tym które tłumaczenie jest dobre a które nie polega na tym, że...wszystkie są tak samo do d**y lub tak samo dobre. Zależy do czego uda się je dopasować.
W końcu ani autor X ani Y nie mieli bliskich spotkań z ówczesnymi mieszkańcami tamtych regionów.  :)

1215
Off Topic / Odp: Druga ziemia - wielki krok w badaniach kosmosu
« dnia: Październik 02, 2010, 17:55:20 »
Fajnie. Tyle, ze ta cała bajka o planecie X wzięła początek z tłumaczeń pism sumeryjskich pewnego gościa. Tłumaczeń, nad jakością których można tylko siąść i płakać.

Nie żebym był guru od starosumeryjskiego języka czy jak on się tam prawidłowo nazywa. Ale jak rozumiem Ty nim jesteś lub posiadasz jakieś tłumaczenia które mają certyfikat jedynie sensownych i nad którymi to tłumaczeniami nie można, że zacytuję "tylko siąść i płakać"

1216
Off Topic / Odp: Druga ziemia - wielki krok w badaniach kosmosu
« dnia: Październik 02, 2010, 14:25:13 »
Moze tez sie okazac, ze prawda jest o dodatkowej znajdujacej sie daleko za plutonem planecie naszego ukladu slonecznego (nie pamietam jak sie nazywa) ktora porusza sie po elipsie powodujacej, ze w naszej czesci ukladu jest co kilkanascie tysiecy lat, i ze to z niej pochodzimy.
 :P

Zazwyczaj nazywana jest Nibiru, rzadziej Marduk. I leci właśnie do nas....

1217
Ja bym maina nie sprzedał, choćby był wart 1000 euro :P

Huh! Kto kupi mojego maina za 1000E ?  ;D
25mil SP w Spaceship, 15mil w Gunnery, reszta tu i tam.  ;D

1218
Off Topic / Odp: Druga ziemia - wielki krok w badaniach kosmosu
« dnia: Wrzesień 30, 2010, 21:50:52 »
Gdzieś ostatnio czytałem, że największą przeszkodą w takich podróżach jest sam człowiek a  ściślej brak przystosowania do życia w nieważkości. (o psychice nie wspomnę)
z badań przeprowadzonych na stacjach orbitalnych wynika że nawet głupia podróż na marsa spowodowała by u astronautów taką atrofię mięśni, że na miejsce doleciały by schorowane ledwo stojące na nogach szkielety :) i nie zmienią tego żadne ćwiczenia izolowane bo to nic nie daje - jesteśmy poniekąd uzależnieni od grawitacji. Trzeba by najpierw wyhodować rasę ludzką przyzwyczajoną do nieważkości.

Albo wykombinować jak mieć grawitację na statkach kosmicznych. W końcu wszystkie Star Warsy/Star Treki/itd/itd nie mają z tym problemu.

1219
No to konkret, Drunken Gang to niezłe chłopaki, fajnie jeśli zawitają do Stain, opalą dupsko IT i spólki ;D oraz nowych mieszkanców

Ano, chłopakom z BuFu już opalili dupsko wystarczy na KB BuFu spojrzeć  ;D

1220
Off Topic / Odp: Druga ziemia - wielki krok w badaniach kosmosu
« dnia: Wrzesień 30, 2010, 15:00:01 »
Nic nie trzeba. Dobrze zrigowany Cepik daje coś ok. 20AU/sek. Uwinie się raz dwa.  ;)

1221
Dyskusje ogólne / Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« dnia: Wrzesień 27, 2010, 18:52:25 »
@Doom
@Tloluvin

Nie chce mi się pisać Wall of Text więc nie będę przeprowadzał dowodu ile rzeczy w EVE się nie trzyma logiki a Wy tu z logiką wyjeżdżacie. To jest GRA - radze zapamiętać i powtarzać GRA ! I nie ma nic wspólnego z logiką. Tak jak ship lecący 20AU/sek, tak jak fregata kasująca BSa - nawet by mu idąc za logika pancerza nie porysowała i milion innych rzeczy. A obronić da się w tej GRZE wszystko co zaimplementuje CCP i warto o tym pamiętać zanim się zacznie dyrdymały pisać. :P

Cynojamery mogłyby spokojnie rozróżniać shipy na zasadzie FoF i pozwalać lub nie stawiać cyno. 4 Empire w każdej chwili można by oddzielić pasami zupełnie nowych low-seców - przypominam że znikąd pojawiło się Dronkowo i wprowadzenie FW też wrzuciło ot tak ileś tam systemów, bodaj jeden region.

1222
Dyskusje ogólne / Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« dnia: Wrzesień 27, 2010, 12:15:15 »
(...)najwięcej krzyku podnoszą piraci żyjący w low. Co ciekawe nie padają propozycje "ściągnijmy do low pvperów"  ;) tylko wciąż mowa o misjonarzach i kopaczach  ;)

Hehehe.. dokładnie. Ktoś przyrównywał low do dzielnicy gdzie można dostać w czapę. A tu jeszcze wychodzi na to że low-secowcy chcący dac komuś w czapę chcieli by żeby ci chętni do dostania w czapę  (kerbiry/minerzy/misjonarze) sami do nich, najlepiej w dużych grupach przybiegali/przylatywali  ;D Bo whinuja że muszą lecieć 20j - czytaj przejść 20przecznic - żeby znaleźć kogoś komu by mogli naklepać  ;D
Nie no, absurd, paranoja, itd, itd...  ;D ;D

1223
Zaraz się okaże że AAA dostaje po tyłku nie dla tego że stali się słabi, a dla tego że "podli rentiersi wbili im nóż w plecy"

Buhhahahhahaha...  ;D ;D ;D
To którzy polacy zdradziecko wbili nóż w plecy Atlasu ?? BuFu ? Czy jacyś inni byli tam ?  ;D ;D ;D

1224
"Szczekają", że to była zdrada - bo była.
Tu nie chodzi o to, że APA sobie załatwiła standy na czas ewakuacji assetsów - bo o to by nikt nie miał pretensji, tylko o to, że przekazali stacje w ręce wroga. Ściagli TCU należące do AAAC.
To było ich TCU ? Pozwolił im ktoś z AAA to zrobić ? Nie sądzę.

Any Proof Yogos? Czy tylko tak sobie szczekasz?
Niech się ktoś z APA wypowie albo ktoś kto wie jak było bo z tego co wiem to szeroko pojęci agresorzy najnormalniej w świecie stawiali swoje SBU po kolei w systemach ze stacjami AAA i w jak najbardziej klasyczny sposób je przejmowali przy zerowym zainteresowaniu AAA. Tylko w C3- jakaś bitka nieiwelka było bodajże.
A o jak piszesz "przekazaniu stacji" to chyba niemożliwe bo wszystkie stacje w Teneryfie zawsze należały do AAA nigdy do rentiersów. No chyba że APA było wyjątkiem.

1225
misjonarzy udało się ściągnąć wprowadzając faction warfare - jakoś wyszło i w znacznej większości przestali być tacy bezbronni :)

Azbuga odstaw zioło bo za silne dla Ciebie  :D Misjonarze siedza nie w żadnym low-secu tylko w Motsu i kilku/kilkunastu innych hubach misyjnych. Wystarczy obejrzeć parę killi wypasionych raciarek choćby i zrobionych przez suicide gangi. Nawet chłopaki z VooDoo bodaj w najdroższych wtopach linkowali. Wskaż mi te które są z low-seca. w low-secu to siedzą alty PvPerów żeby grindowac ISk na FW misjach a jak płakali po nerfie tych misji który się odbył !  :P Pokaz mi low-sec w którym 23h/dobę siedzi 200-300 luda tak jak np. w Motsu czy Dodixie.

Śmieszne jest to co napisał VonBeer(itd)  ;) ci "tzw" PvPerzy tylko by chcieli indyki/barki/ślepych noobów  widzieć w low-secu, kill whoreing pełną gębą. A jaki płacz ze przeleciał 10 czy 20j i nic nie ustrzelił taki PvPer. To jego problem. Chcesz killi to ich szukaj a nie maja ci zwierzynę przed nos przyprowadzić i może jeszcze do gate przywiązać  ;D

Zeby nie było że tylko marudze. Żeby low-sec się ożywił warto by się zastanowić nad tym co miało w EVE chyba być ale nigdy nei powstało. Przemyt, balck-market (nawet taki skill był podobno kiedyś) jakies rzeczy - produkcja/invencja/cokolwiek których nie dało by się ani w hi-sec ani w 0.0 robić.

Strony: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 39