Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - SokoleOko

Strony: 1 ... 190 191 [192] 193 194
6686
NoobGarten / Odp: Scalanie dwóch kont - czy to exploit?
« dnia: Marzec 27, 2009, 13:12:11 »
Celem ćwiczenia jest możliwość równoległego wyskillowania "misjonarza" najtańszym kosztem.

6687
NoobGarten / Odp: Scalanie dwóch kont - czy to exploit?
« dnia: Marzec 27, 2009, 13:00:34 »
Nie zrozumieliśmy się - main i alt będą robić misje razem tylko wtedy, gdy alt będzie na innym koncie. Potem "scalę" i albo będzie w grze main latał sobie w jakiejś korporacji, albo alt będzie farmił ISK. Oczywiście, że nie jednocześnie.

6688
NoobGarten / Odp: Scalanie dwóch kont - czy to exploit?
« dnia: Marzec 27, 2009, 12:51:19 »
Słyszałem o tej akcji - obiektywnie rzecz biorąc, wychodząc z domu też może nam spaść na głowę samolot.

Shit happens - ale znacznie rzadziej w empire (od listopada nigdy nawet nie zdarzył mi się ninja-salvager na mojej misji), niż gdzie indziej.

EDIT: to było suicide, czy misjonarz był na tyle głupi, żeby złapać aggro?

6689
NoobGarten / Odp: Scalanie dwóch kont - czy to exploit?
« dnia: Marzec 27, 2009, 12:08:53 »
Odpowiadając hurtem

1) Zdaję sobie sprawę, że można zarabiać w null i że null nie jest takie niebezpieczne - ostatnio sporo latałem tam... indykiem (bez cloaka).

Ale misje w hi altem mają tą zaletę, że są absolutnie pozbawione jakiekolwiek ryzyka. Cokolwiek by się nie wydarzyło z mainem, alt zawsze może ukręcić szybką kasę. Nigdy nie będzie na przykład war-targetem. Ship do misji kosztuje - nawet jeśli zbudowałem "I win button" w oparciu o hull wart 50kk, to i tak dziś całość jest już warta bliżej 400kk. Strata tego, to cofnięcie się o miesiąc. Dlatego wolę zainwestować troszkę ISK i czasu, żeby mieć taki "backup". Zwłaszcza, że po scaleniu kont nie będzie dodatkowych kosztów.

2) Jak to jest z dwoma tygodniami - konto musi zostać założone w ciągu dwóch tygodni od wysłania maila z invite'm czy też trial musi był aktywowany nie później niż po 14 dniach?

3) Julius - słuszna uwaga, słowo "przyszła" było niepotrzebne. A petycję Ci chociaż uznali?

6690
NoobGarten / Scalanie dwóch kont - czy to exploit?
« dnia: Marzec 27, 2009, 11:27:26 »
Antycypując - trudne słowo - przyszłą przeprowadzkę do nullseca, zastanawiam się nad stworzeniem altkonta, na którym wyhoduję misjonarza-niewolnika, który będzie potem zarabiał na moje PvP.

Pomysł jest następujący:
1) Wyślę zaproszenie na lipny mail, drugie konto będzie miało trial 21-dni.
2) Po skończeniu triala, main przelewa altowi kasę na plexa
3) Alt kupuje plexa, Main powinien dostać 30 dni free (wiem, że nie zawsze działa)
4) W ciągu 21+(2x30) dni powinienem mieć wyskillowanego alta na misje
5) Scalam oba konta, przenosząc "misjonarza" z alta na maina (płacę 20 euro).

Czy takie postępowanie jest legalne czy można to potraktować jako exploit? Nie wiem, z zasady brzydzę się cheatem, ale chętnie ograniczyłbym koszty tego pomysłu.

I jeszcze pytanie dodatkowe - misjonarz będzie potrzebował standa do korporacji. Nie chce mi się tłuc misji od zera, skoro mam uber-standa na mainie. Czy wystarczy odpalić dwa klienty Eve (main i alt jednocześnie online), założyć sobie flotę dla obu charów, alta zostawić zadokowanego na stacji, mainem zrobić misję i zdać ją "na flotę"? Czy też alt fizycznie musi być w pockecie, żeby to zaliczono? Jeśli by to działało tak jak opisałem, to stand potrzebny do L4 nabiłby się szybciej niż alt robiłby potrzebne skille.

Bardzo dziękuję za pomoc :)

6691
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Marzec 23, 2009, 15:39:24 »
http://bydi.griefwatch.net/?p=details&kill=20987   - gornicy tez lubia pimped ships

Co w nim, poza samym shipem, jest wypimpowane? Na własnym Dominixie zdegradowanym do roli koparki mam lepszy fit (choćby extendery T2  :2funny:)

6692
Wsparcie techniczne / Odp: MSI WIND
« dnia: Marzec 23, 2009, 02:07:38 »
Sugerowałbym darować sobie Acery - raz że to sprzęt z niskiej półki (niżej stoją tylko składaki typu "California Acces"), dwa że jak coś strzeli, to serwis jest w... Brnie (Republika Czeska).


6693
Z punktu widzenia nooba  O0

Beach Boys: - każdy noob śni o "byciu jak BUFU"  >:D
CBC Interstellar: - znani z tego forum
Federation Of Free Worlds: - nie spotkałem
Frontier Combine: - nie spotkałem
GBTeam: - instruktorzy w Unseen Academy, sympatyczni zabijacy  o7
Hanys: - widywani w Molden Heath, przemysłowcy
Husaria: - brr... popierają tych fanatyków religijnych  :angel:
Koza z Piekła: - "Ej, wtopmy te statki i chodźmy już spać!"  :2funny:
Lamb Federation Navy: - nie spotkałem
MegaTech Enterprises: - nie spotkałem
Unseen Academy: - Alma Mater  o7
Unseen Chimera: - "professional carebears" - trafione w stu procentach. Ale przyp... też potrafią  :coolsmiley:
Pink Bunnies: - nie spotkałem
Polish Cavalry: - zdaje się, że toczą wojenkę z Republiką Orła
Polish Task Force: - nie spotkałem
Qrdelesh: - nie spotkałem
Radio Maryja - Hard Rock Station: - nie spotkałem (plus za nazwę)
Rave Technologies: - nie spotkałem
Republika Orla: - dopiero zaczynają, zajmują się produkcją, siedzi tam kilku moich dawnych podkomendnych z [1stCav] (www.1stcav.pl).
Shocky Industries Ltd: - Mandoleran  :coolsmiley:
Tanie Dranie: - nie spotkałem
The Gummy Bears: - nie spotkałem
TKM: - nie spotkałem
Voodoo: - piractwo w romantycznym wydaniu, szacun dla Cherrymana  o7
White Eagle Federation: - czy ktoś mi powie dlaczego UA ma do nich minusa?  >:D

6694
Dyskusje ogólne / Odp: Ile gra casual player a ile nałogowiec? :)
« dnia: Marzec 07, 2009, 02:30:16 »
W sieci jest gorzej, bo newsy na portalach piszą jacyś studenci za "chińskie pieniądze"... jak człowiek patrzy na stawki za jakie oni pracują oraz poziom merytoryczny "newsów", to zaczyna się marzyć o koncesjach na zawód dziennikarza.

6695
Dyskusje ogólne / Odp: Ile gra casual player a ile nałogowiec? :)
« dnia: Marzec 06, 2009, 14:25:33 »
Media nie działają w próżni, tylko trafiają do odbiorców. Przekaz robiony jest "pod odbiorcę", co umożliwiają badania focusowe. Ponieważ sprawę znam z pierwszej ręki i mam w te klocki wieloletnie doświadczenie, mogę odpowiedzialnie napisać, że przekaz medialny z konieczności dawno już przekroczył granicę sensownego uproszczenia.

Przykład - 10 lat temu średnia długość jednego newsa w radiu wynosiła około 2 minut, dziś w Radiu Zet obowiązuje standard 50 sekund. Proponuję w ramach eksperymentu wziąć do ręki zwykły zegarek z sekundnikiem i zobaczyć ile treści można zmieścić w takiej "objętości czasowej". 50 sekund w radiu to odpowiednik 400-500 znaków tekstu, SMS to 160 znaków.

W gazetach nie lepiej - "odbiorcy" nie rozumieją tekstów pisanych "jak chłopu na miedzy", wszystko jest dla nich "za długie, za trudne" i ogólnie "myślenie boli". A najlepiej, żeby było w formie komiksu plus napakowane emocjami (emocje nie wymagają myślenia). Efekt? www.efakt.pl

To tak w kwestii "backgroundu".

6696
Wsparcie techniczne / Odp: Grafa pod dodatek
« dnia: Marzec 05, 2009, 15:03:01 »

6697
Wsparcie techniczne / Odp: Grafa pod dodatek
« dnia: Marzec 05, 2009, 14:42:08 »
Jeśli masz sensacje w windowsach, to znaczy że karta jest "zdechnięta".

Odesłać, zażądać zwrotu kasy, w razie oporu wystawić negatywa. A potem kupić nową GF 8600 za mniej niż 300 zł.


6698
Dyskusje ogólne / Odp: Ile gra casual player a ile nałogowiec? :)
« dnia: Marzec 05, 2009, 12:51:20 »
amatarską zabawą

Freudowska pomyłka?  :diabeł:

Ja jestem uzależniony od grania - ale dobrze mi z tym. Nie przeszkadza mi to w utrzymywaniu dobrych realnych znajomości i życia od lat w stabilnym związku. Granie > alkohol + papierosy > narkotyki.

Eve traktuję na razie jako... emeryturę gracza. Przez trzy lata byłem pełnoetatowym clan leaderem mającym pod sobą 100+ osób. Forum klanowe otwarte na kompie 18h na dobę (także w pracy!), telefony od podkomendnych, co niedziela dwugodzinna narada sztabowa, do tego treningi, klanówki, wkuwanie regulaminów ligowych, zarządzanie budżetem i organizacja corocznego spędu graczy w realu.

Teraz mogę sobie popykać lajtowo i dla relaksu. Grając w CoD4 DM musiałem po prostu być najlepszy na serwerze, walczyłem o każdego fraga a jak już byłem na szczycie statystyki sesji, to zaczynało się ciągnięcie FR w górę. Kto grał i zna mapę Shipment czy Killhouse to wie jak wygląda tam rozgrywka (200 killi w 20 minut). A teraz? Tu pyknę misję gadając na czacie, tam sobie pokopię pracując, to zorganizuję noobgang frytek T1 w lowsecu. Jak skończy się życie wg. EveMoona (kolejkowanie skilli) to już będzie pełen luz.  :angel:

6699
NoobGarten / Odp: EFT vs Ship info vs. real
« dnia: Marzec 05, 2009, 12:39:36 »
A one trwają dłużej niż 50 sekund? :P

Stopera to używam na misjach, żeby pilnować "znikania wraków", na PvP - nie.

Doświadczenie w PvP mam tylko oczko wyższe od zerowego, ale nie zdarzyło mi się żeby mi brak capa sprawił mi kłopot, mimo że fit w EFT wygląda przerażająco. 

6700
NoobGarten / Odp: EFT vs Ship info vs. real
« dnia: Marzec 05, 2009, 11:13:42 »
Dodam, że chyba kwestie "na ile starczy cap" jest najbardziej mylącą w EFT. Jak ktoś widzi "last 50 sec" to się odechciewa takim shipem wydokowywać, a tymczasem okazuje się że taka konfiguracja całkiem sprawdza się w jakiś drobnych walkach 1v1.

6701
Wsparcie techniczne / Odp: Grafa pod dodatek
« dnia: Marzec 03, 2009, 13:15:51 »
I bardzo dobry wybór - karta stara, ale high-endowa, tania jak barszcz i z banalną grafiką Eve poradzi sobie spokojnie.

Żadnych Radeonów serii X1900 - prądożerne, głośnie jak wiertarka, ze skłonnością do przegrzewania się (ale to w najbardziej wymagających grach). Miałem, wywaliłem po paru miesiącach.

Jak ktoś szuka grafiki zgodnej z Shader 3.0, to generalnie GF 7600-7800 będzie najlepszym wyborem. Jeśli mamy jakiś większy monitor (rozdzielczości 1440x900 lub większe),to lepiej wersję z 256 MB lub 512 MB pamięci. Zanim Eve będzie wymagać Shaderów 4.0 (czyli zgodności z DX10), to bardzo dużo wody upłynie i wtedy za grosze będzie można kupić doskonałe karty GF 8800 (GT, GTS 512 MB i GTX).

6702
Gank Night PL / Odp: Gank Night - Polish version
« dnia: Luty 25, 2009, 12:35:23 »
Rewelacyjny screen

A tyłek czego widać na pierwszym planie? Z tymi dwiema kwadratowymi dyszami?

6703
Gank Night PL / Odp: Gank Night - Polish version
« dnia: Luty 23, 2009, 14:17:38 »
Ej a gdzie podziękowanie dla Col'a za zwiad? :P

Nie wtajemniczałeś mnie w swoje modus operandi...  :coolsmiley:

6704
Gank Night PL / Odp: Gank Night - Polish version
« dnia: Luty 23, 2009, 12:49:32 »
Dopiszcie jeszcze mojego Catalysta na 8 railach (110 DPS), który już - dzięki Mandoleranowi O0 - leży w hangarze w Evaulon.

Do zobaczenia  o7

6705
Dyskusje ogólne / Odp: Misje w highsec są okropne, empire to zło
« dnia: Luty 18, 2009, 18:40:50 »
Poza przejsciami z low do high lowsec to w 90% pustynia

Tylko co Ci po takiej pustyni, gdzie nie można oczu oderwać od localu i gdzie tak naprawdę trzeba wiać na SS-a przy pierwszych objawach "przybierania".


6706
Dyskusje ogólne / Odp: Misje w highsec są okropne, empire to zło
« dnia: Luty 18, 2009, 10:04:27 »
No tak, bo gracz z miesięcznym stażem powinien przecież polecieć jakimś cruiserem T1 ze sprzętem - w porywach - best named do null seca i stanowić karmę dla amatorów PvP.

Ja tłukę misje już drugi miesiąc i mam zamiar jeszcze potłuc przynajmniej drugie tyle, a w międzyczasie latam do low i null na jakieś akcje, zdobywając doświadczenie. Dzięki misjom mogę budować "poduchę finansową" i skillować efektywnie dzięki implantom. W ten sposób, gdy już wtopię statek na PvP, nie będzie to winą jedynie kiepskich skilli (np: niższy DPS) i marnych modułów (bo lepszych szkoda mi pakować do shipa na straty), tylko raczej braku samych umiejętności walki. Ale to będzie szybko do nadrobienia.

Osobną sprawą jest obserwowana przeze mnie tendencja do traktowania jako "sukces" zwycięstwa doświadczonego gracza nad jakiś tygodniowym noobem w noobshipie albo ciut lepszej frytce. Rozumiem że takie osoby w realu doskonale się bawią zabierając dzieciom na podwórkach piłki czy inne zabawki?  ;D

6707
Dyskusje ogólne / Odp: Czyżby zmiany w "inteligencji" NPC
« dnia: Luty 13, 2009, 09:56:52 »
I to tylko potwierdza słuszność mojej decyzji, by nie silić się na Dominixa - "uber_drone_carriera", tylko powrócić na łono konstrukcji matarskich i nie polegać na misjach L4 wyłącznie na dronach.

Niestety, już dziś są misje "niezrabialne" samymi dronami - takie na przykład "Enemies Abound part łan" - albo NPC biją w drony i nie ma DPS-u, albo aggrujemy cały pocket i wtedy co się jednego NPC ubije, trzeba robić warp-out.

Potwierdzam też, że heavy drony padają jak muchy - i to pomimo Drone Durability, Drone Navigation, Drone Navi Comp na shipie - są duże, ociężałe i jeśli poślemy je na 40 km gdzie złapią aggro, to z pięciu wrócą góra trzy.

6708
Nie ma się co kłócić o to, że eksperymentowałem na racie - chodziło mi o znalezienie na szybko czegoś, wokół czego będę mógł sobie poorbitować.

Już widzę, że z moimi obecnymi skillami to jednak lipa :/ No, ale skilluję dalej, na razie PvP nie jest moim chlebem codziennym.

6709
Blasterami walczy sie na faloffie.

Really? Kurczę... patrząc po EFT to zamiana raili na blastery daje mi przyrost DPS-a o jakie 40%. Tyle, ze na fallofie to spadnie o jakieś 20-40%, czyli do poziomu raili.

Popelniles podstawowy blad nie posiadania weba, poza tym Rax chyba powinien miec scrambla ale nie dam sie o to pociac bo nie latalem nim po QR.

Zgoda, nie używałem niczego do zwolnienia tej frytki - czyli gdybym ją zwebował to powinienem się utrzymać na sensownej (z punktu widzenia blasterów) orbicie? Ale z MWD on czy off?

6710
Brak plejta dzień wcześniej uratował mi tyłek - szybciej złożyłem się w warp "przez ramię", gdy omyłkowo warpnąłem nie na tego gejta, co potrzebowałem - w sam środek kilkunastu nieprzyjaciół - na szczęście nie zdążyli zlockować. Cały "tank" mojego Thoraxa sprowadza się do "nie_bycia_celem". Jakąś tam odporność mam (pasywną), ale bardziej liczę na to, że do mnie nikt nie strzeli (co się potwierdziło - dokładnie zero dmg w ostatnim roamie).

Na następną akcję lecę Brutixem, planowałem postawić na nim 7x Dual 150mm rail. Razem z dronami mam z tego jakieś 250 DPS z odległości 7-8 km. Zamiana tego na 7 blasterów meta 3 dobranych tak, żeby zmieściły się gridem, powoduje wzrost do 350 DPS, ale optimal to 1,6 km. Zrobiłem więc eksperyment - poleciałem Brudasem na pasek i próbowałem zasymulować taką walkę z ratem - MWD on, orbita 500 m i jedziemy. Ratem była jakaś frytka, poruszająca się pewnie 400-500 m/s. I tu nastąpił zonk - na MWD udawało się utrzymać stabilną orbitę 2000-2500 m, bez MWD pierwsze okrążenie ciasno, ale potem frytka odjeżdżała mi (Brudas lata około 200 m/s). Czyli nawet jeśli te blastery w EFT dają większy DPS (na tej samej amunicji co raile), to w realnej walce mam zerowe szanse utrzymania celu w optimalu. To z kolei spowoduje spadek DPS-a...

Czy coś źle robiłem? Czy po prosty bez blasterów T2 i amunicji T2 to się nie uda?

6711
Mystiq, przecież napisałem "O ILE NIE tłukę się z BS-em", co oznacza, że cała moja wypowiedź odnosiła się do walki przeciwko cruiserom i BC-kom.

A co do skillowania określonej rasy - skoro z wykształcenia nie jestem żołnierzem, to na jedno wychodzi. Plus wolę latać tym, co mi najlepiej pasuje - akurat do tej pory były to jednak statki Gallente, choć teraz na misjach L4 przesiadłem się z Dominixa na Typhoona - mam na nim takie same drony, a dodatkowo jeszcze 4xCruise Missiles.

6712
bo zajmuje mniej czasu zeby zabic, musisz i tak siedziew w dirsu range, a z disru range juz blisko do webrange i scram range.

To, że złapany nie odlecę to jedno, ale

1) w przedziale 12-20 km mogę być trudny do trafienia przez przeciwnika posiadającego blastery lub inną "broń krótką". Nawet jeśli ma również coś strzelającego efektywnie na 20 km, to jest różnica między próbą trafienia w cel poruszający się 800-1000 m/s, a cel zwebowany 2x bliżej.
2) o ile nie tłukę się z BS-em, jestem poza zasięgiem neuta (neut na mnie -> brak capa -> nawet najlepszy blaster nie wystrzeli)
3) zawsze mogę spróbować się urwać z disruptora, przecież to nie jest niemożliwe.

Z tego co pisze Mystiq - blastery tak, ale dopiero T2 i amunicja T2. W połączeniu z faktem, że blastery są też bardziej "fitożerne", wynika że jak się nie ma dobrych skilli (specjalizacji podtrzebnej do T2, tudzież dobrego gridu w shipie), to jednak raile. Czyż nie?

6713
Kwestia zasięgu w PvP - kto mi wyjaśni i dobrze uagumentuje?

Każda rasa ma broń "krótką" i "długą" (blastery vs. raile, autocannony vs. artillery). Ja mam dość pokomplikowaną osobowość w grze - taki pół matar, pół gallente. Na PvP latam Thoraxem lub Brutixem, z czasem przymierzam się do BS-ów. Przeglądając fity znalezione w necie widzę praktycznie same oparte na blasterach, Thorax na railach jest wręcz wyśmiewany... i tego kompletnie nie rozumiem.

OK, blastery zadają większy dmg, ale ich zasięg jest żałosny. Nie dość, że muszę przeciwnika gonić, żeby go trafić (MWD żrące capa), to jeszcze aby zadać mu sensowny dmg, muszę znaleźć się w zasięgu weba, scrambla czy neuta. Biorąc pod uwagę jak kruche są cruisery, wydaje się to średnim pomysłem. Raile umożliwiają utrzymanie bezpiecznego dystansu, choć może faktycznie wolniej zdają dmg ("może" - bo blastery tylko w optimalu mają większe dmg). Słabszy tracking jak dotąd nie był dla mnie problemem - udało mi się zadać niezłe dmg szybkiemu AF-owi.

Bawię się EFT i wychodzi mi, że blastery zaczynają mieć sens jeśli wsadzimy "large T2" na BS-a, pod warunkiem że będzie się on szybko poruszał. Medium a tym bardziej small - zupełnie mnie nie przekonują. Gdyby z punktu widzenia wojska liczył się tylko rozmiar zadawanych obrażeń, to nadal najlepsza byłaby dzida, a nie karabinek na nabój pośredni. Więc dlaczego wszyscy PvPerzy mają takie parcie na broń "krótką"?

6714
Wsparcie techniczne / Odp: eve w 19xx*1200
« dnia: Luty 05, 2009, 02:19:48 »
Mystiq, pociągnie z palcem w nosie i nie classic, tylko premium.

Przykład - 8800GTX przy 1680x1050 -> 170 FPS. Po padzie karty i przymusowej przesiadce na 9800GT - 130-140 FPS.

Z Twoją kartą powinieneś robić 90+ FPS-ów w rozdzielczości Full HD, przy włączonych efektach i tak dalej. Grafika w Eve wygląda nieźle, ale od strony technicznej to zabytek. Natomiast licz się z tym, że jeśli będziesz chciał pograć w coś bardziej współczesnego w rozdzielczości natywnej takiego minitora, to spodziewaj się marnych wyników - w jakiegoś FarCry 2 na przykład (bardzo dobry engine graficzny, dobrze zoptymalizowany kod) będziesz miał maks 30 FPS, czyli - IHMO - za mało do normalnego grania.

6715
Total Noob Questions / Odp: TNQ - statki
« dnia: Styczeń 26, 2009, 20:15:53 »
za zadne skarby nie moge zrozumieć, że czym szybciej orbituje np na 800m wokół ślamazarnego BSa, który dla mnie (jako punkt odniesienia) jest nieruchomy na jednej burcie, trans velocity rosnie up jak chore no i co za tym idzie, trafić sie nie daje.

Gdzieś czytałem (nie pamiętam gdzie), że mechanika gry powoduje, że prędkości kątowe dla dział liczone są tak samo jak Ty orbitujesz wokół celu, jak i gdy cel orbituje wokół Ciebie.

Na logikę latając na ciasnej orbicie wokół BS-a Twoje działa powinny być nieruchome, bo cały Twój ship się kręci. Cel odwrotnie - leci po prostej (w uproszczeniu), więc musi swoimi działami Cię "śledzić". Niestety, gra tego nie uwzględnia.

6716
Total Noob Questions / Odp: TNQ - statki
« dnia: Styczeń 25, 2009, 12:07:22 »
"Long" to dla mnie jedyna opcja... dziś mam optimal railgunów na poziomie 25 km (czyli i tak grubo dalej niż najlepsze i największe blastery) i szlag mnie trafia, że muszę często gonić cel, który ucieka!

A tak - lock, puff, lock, puff. Jak coś mniejszego podleci bliżej, to zjedzą to drony.

Hmm... a czy duże shipy NPC (cruisery, HAC-e, BC, BS) na misjach same korzystają z "dopalaczy"? Bo jakoś nie wydaje mi się?

6717
Total Noob Questions / Odp: TNQ - statki
« dnia: Styczeń 25, 2009, 11:52:38 »
Czy fitując BS-a na misje mogę pominąć AB?

Z AB korzystam tylko wtedy, gdy muszę dogonić jakiś cel, żeby wszedł mi w zasięg dron i optimal dział. Nigdy nie zdarza mi się na AB uciekać, bo jeśli już wiać, to raczej warp-out. Jednak zaraz będę miał optimal dział "sięgający" maksymalnej odległości lockowania celu (plus minus 70 km), więc - jak mi się wydaje - mógłbym wybić wszystkie cele poruszając się w dostojnym tempie 100-150 m/s.

Dobrze myślę?

6718
Total Noob Questions / Odp: Total Noob Questions: Misje
« dnia: Styczeń 21, 2009, 15:45:35 »
Cytuj
Misje od początku EVE robi się na 4 hardenery, bo to zapewnia wytankowanie pocketa.

Czyli co zamiast plejta i EANM, wsadzić kolejne dwa takie same hardenery? Albo 2 aktywne i 2 pasywne, żeby oszczędzić capa?

W tej drugiej wersji mam 83,6% resistów dla dwóch rodzajów dmg - czy to dobry wynik?

6719
Total Noob Questions / Odp: Total Noob Questions: Misje
« dnia: Styczeń 21, 2009, 13:57:33 »
A "effective HP" nie mówi mi ile jestem w stanie wytrzymać w PVE?

Nawet jeśli w obu przypadkach wydajność reperek do armora będzie taka sama (ilość HP na sekundę), to bufor w Navy Issue powinien być znacznie większy.

6720
Total Noob Questions / Odp: Total Noob Questions: Misje
« dnia: Styczeń 21, 2009, 13:46:50 »
Cytuj
Megasa wolalbym seta med i malych niz duze,jesli nawet 5 ogrow zwiekszy dps o 300 i duze shipy pospadaja szybciej to zostanie caly legion malego scierwa ^^ czas to pieniądz =]  

Po pierwsze bezpieczeństwo, po drugie koszty, po trzecie czas.

Frytki ściągam z większej odległości niż większe cele, więc frycie giną pierwsze :0

Z ciekawości patrzyłem w EFT ile lepszy jest ten Megathron Navy Issue. Przy identycznym ficie, tylko jeszcze jednym plejcie 1600mm (bo Navy Issue ma jeden low-slot więcej), przy taki samych resach, różnica w "effective HP" jest następująca:

Megathron: 66231
Megathron Navy Issue: 106100.

Na papierze prawie dwa razy więcej, ale - jak rozumiem - to parametr wirtualny, coś jak dane producenta samochodu o zużyciu paliwa. Ale wygląda na "niezniszczalny"  >:D

Kasę mam - warto szarpnąć się więc na tego Navy Issue? Są jakieś minusy? Czy automatycznie stanę się celem suicide gangów robiąc takim shipem misje w hisecu? Na kontraktach stoją po 260-280 milionów, patrząc ile zarobiłem na misjach lvl4 to mi się to zwróci w 10 dni... a mam zamiar to klepać z 5-6 tygodni, skillując sobie.

Cytuj
assalut launchera .. ma zasieg ok 30 km, spory rot,  i jest niezlym dodatekim na kazdy cel, bo napychasz go standard missilami

Wg. EFT "assault launcher" ma "duration" 2x większą od "heavy assault launcher" - o którym mówimi?

Cytuj
a i tak target painter pomaga .. w sumie pomaga tez do rails, nie wiem czy nie warto by w meda wsadzić tracking comp lub painter

Tu mam zgryz - bo wsadzenie takiego modułu to osłabienie capa, a cap to tank. Przy 4 mid-slotach... na Dominixie przy 5 to tak, ale tu?

Strony: 1 ... 190 191 [192] 193 194