Eve-Centrala

Eve Online => Starsze dodatki => Patche i dodatki => Tyrannis => Wątek zaczęty przez: silvia w Luty 19, 2010, 19:32:44

Tytuł: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: silvia w Luty 19, 2010, 19:32:44
bump, nazwa dodatku to "Tyrannis" w holdzie taranisowi.
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Luty 19, 2010, 20:28:59
Nowy dodatek: Tyrannis, lato 2010: http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=733 (http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=733)
Planety, eve-mail, kalendarz, kontakty i takie tam...
Tytuł: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Luty 19, 2010, 21:41:04
Trzeba zmienić nazwę działu.  ::)

http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=733 (http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=733)

Wejdzie interakcja z planetami, COSMOS aka New Eden aka EVE Gate, nowe bugi.
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Luty 19, 2010, 21:43:37
Spóźniłeś się :P
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Luty 19, 2010, 21:44:40
Bo jeszcze tego nie było w Incarnie. :P
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: JimmyBrownie w Luty 19, 2010, 22:50:49
fajnie - ciekawe tylko czy ta interakcja z planetami nie zmieni się w kolejny afk-mining jak z moonami, gdzie trzeba jedyne załadować paliwo i odebrać urobek.
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: owoc84 w Luty 19, 2010, 22:51:56
Cytuj
All graphics, UI, balancing and mechanics are subject to change, iteration and polish..

Dobrze zrozumiałem, tłumaczenie na polski? Już widzę te śmiechy i kłótnie :P
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: silvia w Luty 19, 2010, 22:56:45
Dobrze zrozumiałem, tłumaczenie na polski? Już widzę te śmiechy i kłótnie :P
Pols...

They approve patches  :knuppel2:
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: Loc0 w Luty 19, 2010, 22:59:47
Cytuj
Overall improvements

We are working on other optimizations and improvements throughout the game, as usual with our expansions. A task force is working on reducing fleet fight lag

moze w koncu ...

nie owoc, zle zrozmiales [irony mode?] ;)
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Luty 19, 2010, 23:01:56
polish (Ectaco-Poland)
v,
1 polski
2 polski
3 język polski
4 polszczyzna
5 połysk
6 blask

7 politura
8 pasta do czyszczenia
9 wyczyszczenie
10 gładkość
11 opolerowanie
12 wypolerowanie
13 polor
14 okrzesanie
15 ogłada
16 wygładzenie
17 polerować
18 wypolerować
19 wyszlifować
20 wygładzać
21 blask
22 nadać blasku
23 wyglansować
24 glancować
25 glansować
26 wyczyścić do połysku
27 wypucować
28 wyfroterować
29 pastować
30 lśnić się
31 nabrać ogłady
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: MightyBaz w Luty 23, 2010, 07:42:42
widzieliście panike wśród producentów i właścicieli  bpo t2 ..?
Masa stuffu jest wyprzedawna, dzisiaj widziałem sabre, hulka i vaga bpo.
Bye bye t2 producers... :'(
Powód: idzie nerf t2 bpo, defaultowo będą miały me-10, po researchu max -5. Koniec konkurencji dla inventorów.
Poniżej chat log:



Someone passed me this chatlog from goon FC jabber, dunno if it is legit tho

(11:57:02 PM) rawr_vuk_lau: guys
(11:57:07 PM) rawr_vuk_lau: sell all your t2 BPOs
(11:57:08 PM) rawr_vuk_lau: http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1273649&page=1 (http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1273649&page=1)
(12:03:06 AM) xxx: oh wait
(12:03:31 AM) xxx: they gonna nerf t2 bpo in new expansion?
(12:03:52 AM) rawr_vuk_lau: yup
(12:04:03 AM) rawr_vuk_lau: their max ME will be -5
(12:04:16 AM) rawr_vuk_lau: all t2 BPOs will be -10 by default
(12:04:23 AM) xxx: they should all be gone by default
(12:04:23 AM) rawr_vuk_lau: but u can research them up to -5
(12:04:29 AM) yyy: loooooooooooooooooooooooooooooooooool
(12:04:45 AM) yyy: thats a headshot
(12:04:46 AM) zzz: haha
(12:05:34 AM) yyy: well thats a realy smart idea
(12:06:31 AM) yyy: i thought they will just boost invention

Dunno could be troll, but knowing that guy with funny name is CSM chair and he is supposedly director in Vuk Lau's corp everything could be possible.
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Luty 23, 2010, 08:49:10
Bye bye t2 producers... :'(

W wersji dla idioty - shipy T2 będą tańsze czy droższe?  :coolsmiley:
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: sneer w Luty 23, 2010, 08:56:07
na początku raczej droższe ... potem może  -dzięki temu w inwencje wejdzie więcej ludzi niż teraz  skoro szanse są równe -  ceny spadną 
żeby oceniać wpływ to musiałbyś wiedzieć jaka część produkcji idzie z t2 bpo- ccp kiedyś to podawało ale ...
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: MightyBaz w Luty 23, 2010, 09:12:52
W wersji dla idioty - shipy T2 będą tańsze czy droższe?  :coolsmiley:

wygrałem parę t2 bpo na loterii, ostatnie jakie sprzedałem jakies 2 lata temu: large shield extender t2. Koszt jednej sztuki przy me50 wychodzi aktualnie ok 350k-400k, cena sprzedazy w jita 1,3-1,4m. Przy me-5 przestałbym byc konkurencyjny. Czyli producent t2 będzie musiał ostro walczyć z inwentorami ceną, ponieważ inventor spokojnie może uzyskać me-4.
Co w praktyce oznacza, że cena detaliczna powinna oscylowac wokół kosztów dla me-5 plus marża 20%-30%, czyli ok 1,2m za sztukę.

Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: Kara Mon w Luty 23, 2010, 09:50:09
Rownie dobrze moze sie nic nie zmienic a to jest tylko spekulacja. Dla mnie to jakas dziwne sianie paniki jak z technetium, ceny w pewnym momencie zaczely swirowac , Vagasy po 160m i nagle w dosc krotkim czasie znaczna czesc cen wrocila do poziomu przed dominion. Ktos na bank na tym zarobil.
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Luty 23, 2010, 10:02:21
Dokładnie.
Niepewne źródło, ktoś coś usłyszał i panikę sieje :)
Nagle, po takim czasie od wprowadzenia inwencji (3 lata?) CCP sobie przypomniało o BPO t2?
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: MightyBaz w Luty 23, 2010, 10:04:43
typowa spekulacja na markecie, jak masz na wallecie kilkadziesiąt (kilkaset) mld iskow, to zaden problem zarobić w ciągu kilku dni 20+.

Przykład uber dealu przed/po Dominium: fullerides 300/1500, nanotransistors 700/4500, neo mercurite 4500/28000.


Dokładnie.
Niepewne źródło, ktoś coś usłyszał i panikę sieje :)

moze, ale faktem jest, że masa rare bpo t2 jest teraz na sprzedaz na eve-o
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: devilsbirth w Luty 23, 2010, 10:19:31
O nerfie bpo t2 mówiło się na forach od dawna, więc coś jest na rzeczy. Oczywiście to że zrobią go już teraz to puki co plotka, musimy poczekać na oficjalne info z ccp.
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: JimmyBrownie w Luty 23, 2010, 12:35:05
Słuszna idea, w końcu nie będzie równych i równiejszych producentów t2 :-)
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: Kara Mon w Luty 23, 2010, 12:38:45
A na Scraphead uznano to za nedzna i malo wyrafinowana probe spekulacji na BPO
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: Sammani w Luty 23, 2010, 12:39:48
Jesli to prawda to zdrozaja smieciowate t2 statki, ammo i itemy, ktorych prawie nikt nie inwentowal, a produkowano tylko z bpo.
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: Rabbitofdoom w Luty 23, 2010, 13:20:01
True z tego co pamietam o bpo t2 to wlasciciele dominowali raczej niszowe segmenty rynku. W mainstreamie poprostu nie sa wstanie zaspokoic potrzeb rynku. Chociaz to tez jest plynne zwlaszcza w segmencie statkow bo zalerzy od tego co jest fotm pvperow w duzym stopniu.

Osobiscie jestem ciekaw czy zobaczymy nerf cynabala i dramiela. Sytuacja gdzie najszybszy takler w grze kosi jednoczesnie wszystkich innych taklerow jest troche chora.
Przydal by sie tez rebalans ratow.
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: Doom w Luty 23, 2010, 13:29:30
Cytuj
Przydal by sie tez rebalans ratow.
Znaczy overseerowie Angel Cartel pomimo straszenia banem, petycjami itp dalej nie chcą wysyłać Cherubinów i Seraphinów na te paski na których pojawia się twoja raciarka :2funny:
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: Kara Mon w Luty 23, 2010, 14:51:28
True z tego co pamietam o bpo t2 to wlasciciele dominowali raczej niszowe segmenty rynku. W mainstreamie poprostu nie sa wstanie zaspokoic potrzeb rynku. Chociaz to tez jest plynne zwlaszcza w segmencie statkow bo zalerzy od tego co jest fotm pvperow w duzym stopniu.

Osobiscie jestem ciekaw czy zobaczymy nerf cynabala i dramiela. Sytuacja gdzie najszybszy takler w grze kosi jednoczesnie wszystkich innych taklerow jest troche chora.
Przydal by sie tez rebalans ratow.

Dramiel moze i tak, nie da sie zlapac, a jak sie da to kretyn. Co do cynabala ..... az tak nie rozni sie od vagasa zeby koniecznie wymagal nerfa , do tego ma cudowny "Efekt Axe" w psotaci "omg lol wtf faction kill it!!!!!"
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: Sammani w Luty 23, 2010, 17:34:14
Odpitolic mi sie od tych statkow. Dramiel jest szybki, ma ok dps i tank, ale kazda proba nerfa skonczy sie tym ze bedzie smieciem nie wartym wozenia szczegolnie w perspektywie osiagow firetaila czy afow matarskich
Cynabal przentuje sie ok w porownaniu do vagasa wiec tez nie widze podstaw do nerfa
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: Rabbitofdoom w Luty 23, 2010, 18:22:46
Dramiel moze i tak, nie da sie zlapac, a jak sie da to Zostałem ocenzurowany. Co do cynabala ..... az tak nie rozni sie od vagasa zeby koniecznie wymagal nerfa , do tego ma cudowny "Efekt Axe" w psotaci "omg lol wtf faction kill it!!!!!"

Oba sa do zlapania problem w tym ze tylko jeden statek w grze stanowi skuteczna kontre i jest nim daredevil ktory przez bonus statku omija nerf weba.
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: silvia w Luty 23, 2010, 18:34:36
Cytuj
Dramiel moze i tak, nie da sie zlapac, a jak sie da to Zostałem ocenzurowany. Co do cynabala ..... az tak nie rozni sie od vagasa zeby koniecznie wymagal nerfa , do tego ma cudowny "Efekt Axe" w psotaci "omg lol wtf faction kill it!!!!!"

Cynabal ma tylko dwa razy wiecej ehp, dwa razy wiecej dps i drone bay'a, i lata porownywalnie szybko (wolniej lecz lepszy align o jakas sekunde). Do tego ma lepszy capacitor. No i trzy rig sloty.
Wszystko to jest zalezne od uzywanego fityA to wszystko w tej samej cenie.

Oczywiscie... nie jest overpowered, gdyz ty nim latasz.
Tez nim sobie chyba polatam... mam gallente i minmatar na L5.
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: Loc0 w Luty 23, 2010, 19:58:54
Cynabal ma tylko dwa razy wiecej ehp, dwa razy wiecej dps i drone bay'a, i lata porownywalnie szybko (wolniej lecz lepszy align o jakas sekunde). Do tego ma lepszy capacitor. No i trzy rig sloty.
Wszystko to jest zalezne od uzywanego fityA to wszystko w tej samej cenie.
Troche cie fantazja ponosi - dps bez dron niewiele wiekszy od vagi, a same dronki mozesz stracic zaraz na poczatku roama jesli sie okaze ze na twoj gank squad laduje sie wlasnie blob i trzeba zwiewac czym predzej. Ceny factionow narazie tancza ja glupie - jednego dnia kupujesz cb w cenie vagasa, drugiego 40-50m drozej.
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: silvia w Luty 23, 2010, 23:06:20
Powinni nerfnac zarowno cynabala jak i dramiela (oba w predkosc, cynabala albo w med slot albo w low slot).

Powinni dac troche "luv" dla gallente.
Np. +100% optimala, -20% falloff. Zasieg ogolny pozostanie "mniej wiecej" (kilometr w te, kilometr w tamta) taki sam, a mozna by cos ubic na scram range.
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: Sammani w Luty 24, 2010, 09:44:18
2x wiecej dpsa? A jak ktos uzywa small/ecm dronek? To jedyna poza neutem szansa na opedzenie sie od small gowna, ktore szczesliwie podszedlbo na bardzo krotka orbite.
2x wiecej efh? Nie wiem gdzie.
Silvia strasznie wyolbrzymiasz. Cynabal nie jest duzo lepszy od vagi, problemem jest ze moze byc nawet tanszy.
Nie mozna jednak uzasadniac nerfowania factionow ich dostepnoscia. Ceny wynikaja z faktu, ze curse, stain i venal to duze regiony z wieloma rozrzuconymi stacjami, gdzie rozne grupy graczy moga farmic jak najete. Wysokie ceny bloodowych i serpentisow to wina tego, ze mozna je farmic w paru stacjach umeijscowionych jedna kolo siebie w regionach kontorlowanych przez duzy powerblock.
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: Rabbitofdoom w Luty 25, 2010, 15:53:34
Znaczy overseerowie Angel Cartel pomimo straszenia banem, petycjami itp dalej nie chcą wysyłać Cherubinów i Seraphinów na te paski na których pojawia się twoja raciarka :2funny:

Raczej o to ze od od kiedy zaczalem grac praktycznie nic nie bylo ruszane jesli chodzi o zwykle raty. Jedynie mialy miejsce drobne prawie kosmetyczne zmiany. Jak dla mnie kazda frakcja ratow na chwile obecna powinna isc do gruntownego przegladu. Poczawszy od dps i damage type przez zasiegi orbitowania, czestotliwosc i sile ewar po sygnatury, drop table i bounty. To samo z anomaliami i plexami. Osobiscie mialem okazje latac hi endowe anomalie 3 frakcji ratow i mimo ze spawny teoretycznie sa identyczne ilosciowo i pod wzgledem bounty poziom trodnosci miedzy poszczegolnymi frakcjami ratow jest bardzo duzy. Opisy ratow tez powinno sie zmienic tak zeby zawieraly info na temat danego typu ratow to by dosc mocno zmniejszylo learning curve w pve dla nowych graczy.
np. Zamiast bezuzytecznego a fighter for sansha nation cos w rodzaju.

Sanshas nations ships are armed mostly with weapons dealing electromagnetic and heat damage. They are also known to deploy a tracking disruptor device that can render a turret based weapons systems nearly useless for a short periods of time. Their ships electronics is outdated making them vunerable to weapon using electromagnetic radiation and heat as a main damage source.

Sansha nation elite frigate. Those advanced frigates have upgraded offensive, defensive and propulsion systems. Its electronic warfare abilites are also updated.

Warning: This ship carries a propulsion jamming system that might prevent you from warping off from the area.

Itemy frakcyjne tez powinny isc do balansu polowa z nich nie nadaje sie nawet do reprocesowania. Kazdy frakcyjny item powinien byc uzyteczny. np czysto teoretycznie.
Domination web lepszy zasieg
Guristas web mniejsze wymagania do fitowania.
Blood riders wiekszy velocity mod
Sansha dluzszy cykl
Serpentis krotkie cykle mniejszy cap drain
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: Loc0 w Luty 25, 2010, 19:02:45
Tak, tak i juz bedzie prawie jak wowie - mapki instancji wolisz offline czy online? To gra mmo - problemy nowego gracza koncza sie po:
a) dolaczeniu do corpa
b) uzyciu googlarki
Item frakcyjny (czemu podales same pirackie?)jest lepszy od t1 a czasem i od t2 i takie sa zalozenia factionow. Nie rozumiem co z nimi nie tak?
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Luty 26, 2010, 14:35:00
wygrałem parę t2 bpo na loterii, ostatnie jakie sprzedałem jakies 2 lata temu: large shield extender t2. Koszt jednej sztuki przy me50 wychodzi aktualnie ok 350k-400k, cena sprzedazy w jita 1,3-1,4m. Przy me-5 przestałbym byc konkurencyjny. Czyli producent t2 będzie musiał ostro walczyć z inwentorami ceną, ponieważ inventor spokojnie może uzyskać me-4.
Co w praktyce oznacza, że cena detaliczna powinna oscylowac wokół kosztów dla me-5 plus marża 20%-30%, czyli ok 1,2m za sztukę.
Zapomniałeś doliczyć koszty inwencji. Powyższa kalkulacja z grubsza jest prawidłowa dla modułów/amo/dron (w sensie, że właściciel BPO będzie miał porównywalny koszt produkcji z inwentorem). Z tym, że wciąż inwentor będzie tracić na nieudanych szansach w inwencji.
Dodatkowo zwiększony popyt na datacore spowoduje podniesienie ich cen, a co za tym idzie wzrost kosztów dla inwentora. Koniec końców IMHO stanie na tym, że właściciel BPO będzie zarabiać i tak więcej (2 powody), aczkolwiek różnica będzie może kilkuprocentowa.

Wg mnie nie ma się co cieszyć, bo w każdym przypadku oznaczać to będzie zamieszanie w cenach T2 co koniec końców zawsze odbija się na ich cenach (znaczy się rosną, przynajmniej krótkookresowo). Posiadacze BPO za to mają wybór:
- sprzedać BPO i skorzystać na panice
- naprodukować zapas przed zmianą i podpędzić troszę popyt na surowce => podnieść cenę T2
- robić to co robili dotychczas i zaakaceptować mniejszą marżę.

PS
Pierwszy powód to wspominany brak kosztów inwencji, a szlifowanie BPO i tak się robi jednorazowo.
Drugi powód to fakt, że nie ma limitu produkcyjnego jaki jest w BPC, a już pan Ford udowodnił, że masowa produkcja jest dużo bardziej opłacalna.
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: Rabbitofdoom w Luty 27, 2010, 02:16:17
Tak, tak i juz bedzie prawie jak wowie - mapki instancji wolisz offline czy online? To gra mmo - problemy nowego gracza koncza sie po:
a) dolaczeniu do corpa
b) uzyciu googlarki
Item frakcyjny (czemu podales same pirackie?)jest lepszy od t1 a czasem i od t2 i takie sa zalozenia factionow. Nie rozumiem co z nimi nie tak?

Jak w wowie hmm jak bys nie zauwarzyl to dzieki ingame browser juz od dawna masz lepiej niz w wowie nie musisz robic alt tab zeby przeczytac jak zrobic instancje(plexa,misje). Nie widze zadnego sensownego powodu dla ktorego informacje o racie nie mogly by byc podane w jego opisie.
To z nimi nie tak ze 70% nikt nie uzywa bo sa tak "dobre". 
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: Soulscream w Luty 27, 2010, 04:15:06
wow to zajebista gra
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: silvia w Luty 27, 2010, 10:39:27
Cytat: rabbit
Raczej o to ze od od kiedy zaczalem grac praktycznie nic nie bylo ruszane jesli chodzi o zwykle raty. Jedynie mialy miejsce drobne prawie kosmetyczne zmiany. Jak dla mnie kazda frakcja ratow na chwile obecna powinna isc do gruntownego przegladu. Poczawszy od dps i damage type przez zasiegi orbitowania, czestotliwosc i sile ewar po sygnatury, drop table i bounty. To samo z anomaliami i plexami.
No i po co? Co niby zlego jest w ratach? Podobno wy tam pvp robicie, wiec moze sie na tym skup, a nie pve, kerbirze jeden.

Cytuj
Opisy ratow tez powinno sie zmienic tak zeby zawieraly info na temat danego typu ratow to by dosc mocno zmniejszylo learning curve w pve dla nowych graczy.
To chyba jestem geniuszem, gdyz nigdy nie mialem problemu z "Eve-learning" curve.
Dalej... imho eve-survival, eve info i podobne stronki powinny calkowicie zniknac - jest za latwo.

Cytuj
Jak w wowie hmm jak bys nie zauwarzyl to dzieki ingame browser juz od dawna masz lepiej niz w wowie nie musisz robic alt tab zeby przeczytac jak zrobic instancje(plexa,misje). Nie widze zadnego sensownego powodu dla ktorego informacje o racie nie mogly by byc podane w jego opisie.
To z nimi nie tak ze 70% nikt nie uzywa bo sa tak "dobre".
A to trzeba czytac? Czy nie mozna poprostu zrobic? Jak robilem plexy to nigdy nie czytalem nic na ich temat. Poprostu sie wpakowywalem i wybijalem co do joty.

Cytuj
Itemy frakcyjne tez powinny isc do balansu polowa z nich nie nadaje sie nawet do reprocesowania. Kazdy frakcyjny item powinien byc uzyteczny.
gowno, a nie powinny isc do rebalansu. sa dobre, a to jesli ci sie nie nadaja do refine'u to twoj problem.

a ten twoj czysto teoretyczny rebalans z pupy jest. A wiesz dla czego?
"Domination web lepszy zasieg" - sansha web MA wiekszy zasieg... gallente ma najwieksza moc.
"Guristas web mniejsze wymagania do fitowania"- guristas web MA mniejsze wymagania do fittowania w porownaniu do innych.
reszty nie skomentuje, bo z pupy to jest.

powiedz mi... czemu wedlug ciebie jakis faction w grupie mialby byc gorszy od innego? to, ze np. CN web ma 12km zasiegu a TS web ma 15km? wiec gorszy tak? a zauwazyles, ze cn bierze mniej cpu i kosztuje mniej? to moze dokonamy rebalansu wszystkiego, gdyz faction i plex itemy ch*jowe sa, jesli sie je porowna do commanderskich. i na cene wogole nie patrzmy... bo po co?


Jak ja lubie boty...
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: Loc0 w Luty 27, 2010, 12:33:42
To z nimi nie tak ze 70% nikt nie uzywa bo sa tak "dobre". 
A ta informacje masz z? Nie musisz mowic, juz sie domyslilem :D
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: Sammani w Luty 27, 2010, 12:55:00
Imo zgadzam sie, ze raty powinny pojsc do doglebnego przegladu, ale nie jak pisze Rabbit. Dla mnie cale PVE w eve ssie pale, no moze poza l5 i wh, ale z tym nie mialem doczynienia. Nie pogardzilbym dodaniem w tym odrobiny wyzwania.
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: silvia w Luty 27, 2010, 13:03:36
Przecierz misje L4 sa wyzwaniem!!
Ja mam problemy w tankowani drakiem np. dansel in distress L4, gdzie mi sie pojawia druga fala zanim pierwsza rozwale :(
BC mam na L3, 2x invu 2x lse...

Misje musza byc latwiejsze!!!

 :2funny:

-----
Mogli byc zmniejszyc ilosc npcy do rozwalenia a wiekszych ich tank+ehp+dps, tak by pve bylo jak pvp, tyle, ze przeciwko npcom.
cap booster + neut anyone? :)
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: Rabbitofdoom w Marzec 08, 2010, 11:46:49
Ehp ok dps tez jak zwiekszysz tank to ud..sz nowych graczy.
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Marzec 08, 2010, 11:51:22
Nie ma co wyważać otwartych drzwi - wystarczy, żeby raty na misjach zachowywały się jak Sleepersi i zaczęłaby się rzeźnia.
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: Okropniak w Marzec 08, 2010, 11:54:04
aha - i wszelkie zabawy z dronkami na misjach poszlyby do piachu... chyba ze ktos lubi tracic ustawicznie drony.
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Marzec 08, 2010, 11:57:27
Nie ma co wyważać otwartych drzwi - wystarczy, żeby raty na misjach zachowywały się jak Sleepersi i zaczęłaby się rzeźnia.
Przy okazji wprowadzenie Sleepersów, Devsi odgrażali się, że stopniowo będą wprowadzać te skrypty AI dla wszystkich npców. Na pierwszy ogień mają pójść encountery z eksploracji, potem npce na paskach, a na końcu misje (kompletnie przerobione, ze zmniejszoną ilością krzyżyków itp.).
Zobaczymy :P
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 08, 2010, 11:59:11
Nie ma co wyważać otwartych drzwi - wystarczy, żeby raty na misjach zachowywały się jak Sleepersi i zaczęłaby się rzeźnia.
+1  :knuppel2:
aha - i wszelkie zabawy z dronkami na misjach poszlyby do piachu... chyba ze ktos lubi tracic ustawicznie drony.
Słyszałeś kiedys o remote reperkach? Jak już nie montujesz dział na dronolocie to może dbaj o swoje źródło dps? :P
Przy okazji wprowadzenie Sleepersów, Devsi odgrażali się, że stopniowo będą wprowadzać te skrypty AI dla wszystkich npców. Na pierwszy ogień mają pójść encountery z eksploracji, potem npce na paskach, a na końcu misje (kompletnie przerobione, ze zmniejszoną ilością krzyżyków itp.).
Zobaczymy :P
Nawet jesli coś z tym robią to odwrócili kolejność bo na paru misjach raty zrobiły się dość dronożerne, a tak zmian nie widać
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Marzec 08, 2010, 12:07:33
Przy okazji wprowadzenie Sleepersów, Devsi odgrażali się, że stopniowo będą wprowadzać te skrypty AI dla wszystkich npców. Na pierwszy ogień mają pójść encountery z eksploracji, potem npce na paskach, a na końcu misje (kompletnie przerobione, ze zmniejszoną ilością krzyżyków itp.).
Zobaczymy :P

We are not going to change 80% of the NPCs in the game. Your faction-fit Navy XXXX is still going to allow you to run LV 4 missions solo. We haven't changed the NPCs that spawn in belts, nor in any of the classic dungeons, but that may change in future iterations (post-Apocrypha). (http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=636)
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Marzec 08, 2010, 12:20:31
We are not going to change 80% of the NPCs in the game. Your faction-fit Navy XXXX is still going to allow you to run LV 4 missions solo. We haven't changed the NPCs that spawn in belts, nor in any of the classic dungeons, but that may change in future iterations (post-Apocrypha). (http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=636)
No właśnie. W momencie wprowadzenia nic się nie zmieniło (80% npców w apocryphie to właśnie te "stare" npce na misjach i paskach). Reszta soon(tm). Moje wiewiórki doniosły, że to "may" zmieniło się już w "na pewno", i są już nakreślone ramy czasowe tych zmian.
I na 99% nie będzie nic zmienione w Tyrannis, ale już w Incarnie być może zdążą zrobić pierwsze zmiany.
A muszą to robić stopniowo, żeby się kerbirki im nie popłakały jak im npce nagle popną wypimpowane CNRy i Golemy, bo się ich AI zmieniło :P
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: F-YU w Marzec 08, 2010, 12:40:31
im trudniej tym lepiej, większego prezentu misjonarze dostać nie mogą - ktoś tu specyfiki hiseka nie rozumie.
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: Okropniak w Marzec 08, 2010, 12:49:34
+1  :knuppel2:Słyszałeś kiedys o remote reperkach? Jak już nie montujesz dział na dronolocie to może dbaj o swoje źródło dps? :PNawet jesli coś z tym robią to odwrócili kolejność bo na paru misjach raty zrobiły się dość dronożerne, a tak zmian nie widać

A byłeś TY kiedy w WH i widziałeś jak ci naparzaja drony?
Widział Ty jak drony trzeba wysyłać na 40km bo tam sleepersy krążą, albo na 20km - i drona z aggro nie daje rady 10km przelecieć z powrotem jak pufa?
A widział Ty jak sentry leczone remotką nie jest w stanie utrzymać aggro?
Bo ja widziałem - i wiem że czasem to działa a czasem się nie udaje - dzięki temu wszystkie dronkowce dostają po dupie nie wiedzieć czemu.
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Marzec 08, 2010, 13:11:03
im trudniej tym lepiej, większego prezentu misjonarze dostać nie mogą - ktoś tu specyfiki hiseka nie rozumie.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasne... A świstak siedzi i zawija...  :2funny:
Im prościej i szybciej iski wskakują na wallet, tym lepiej. Jak ktoś pragnie, żeby było trudniej, to leci do low/null, więc pls, na przyszłość ostrzegaj zanim walniesz takim tekstem, żebym nie musiał znowu monitora czyścić z herbaty :P
Tytuł: Odp: Devblog: Introducing Tyrannis.
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Marzec 08, 2010, 13:23:58
A muszą to robić stopniowo, żeby się kerbirki im nie popłakały jak im npce nagle popną wypimpowane CNRy i Golemy, bo się ich AI zmieniło :P

Wyobraźmy sobie coś takiego

- o, mail... Eve, 5 dni grania za darmo... heh, 2 lata temu w to grałem
- no dobra... Golem, fit oficerski... no to było coś... może machnę sobie jakąś misję?
- full aggro, dajemy drony
- k... mać, jpkm, mój Golem!!!!!!!!!

 :2funny: