Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - observer

Strony: 1 2 3 [4]
106
NoobGarten / Odp: Amarrscy początkowi agenci
« dnia: Maj 19, 2011, 20:56:22 »
Jeśli skończyłeś komplet tutoriali (52 misje) to masz 0,5 standingu do amarr, jak zrobisz to co pisze MasaHuku (kolejne 104 misje), to będziesz miał około 1,5, co razem ze skilami socjal pozwoliło by wbić odrazu na misje lvl2. Milicja jest fajna, lub bardzo nie fajna - zależy gdzie się lata i z kim. Rejon amarr-minmatar jest na tyle gorący, że na misje drejem to nawet nie dolecisz, chyba że będziesz miał pomocników. Robiąc normalne misje np dla ministry of war, co 16 misja to storyline. Podnosi ona standing do frakcji, nie pamiętam dokładnie czy do sojuszników (caldari) też.
Jeśli chodzi o cruzy amarrskie, to l2 robiłem omenem, mallerem, arbitratorem. Najłatwiej dla mnie było arbitratorem, ale każdy ma inne preferencje i sposób latania, sam musisz potestować co wolisz.

107
PVE / Odp: [PVE]Abbadon L4 Bloodriders/Sansha
« dnia: Maj 17, 2011, 22:04:04 »
Skoro w statku wymienne jest wszystko poza rigami bez ponoszenia kosztów, to jaki sens ma wymyślanie przez Ciebie jakichś ulepszeń, "kontr" i super uniwersalnych fitów, skoro te podane przez starszych graczy działają doskonale, a do tego zostały sprawdzone nie w EFT, a na misjach?
Mając porządne skile i porządny statek można sobie pozwolić na lenistwo, zamontować 2x enam na paladyna czy batona i latać wszędzie, a jak się nie ma to się czyta opis misji i fituje statek odpowiednio do misji. Taki "zaczarowany ogórek" jest eleganckim fitem wyjściowym,  który można dostosować sobie do większości misji i nie potrzeba do tego EF, wystarczy minuta szukania w hangarze, a przeróbek może być kilkadziesiąt i nie bardzo jest sens zamieszczania każdej.

108
PVP / Odp: [pvp] Slicer
« dnia: Maj 05, 2011, 15:27:48 »
Polecam lekture http://www.unseen.pl/killboard/, jak widzisz większość sukcesów (porażek również) mają ludzie w zwykłych thrasherach (czasem rifter, punisher i jakieś inne wynalazki). Tu nie chodzi o latanie frakcyjnym statkiem, czy t2, tylko o to, żeby ludzie wiedzieli co chcą zrobić, mieli pojęcie jak to zrobić i byli zgrani, a zgranie właśnie osiąga się tracąc hurtem jakieś tanie stateczki i próbując kolejny raz. Daj sobie spokój z rożnymi Imperial Navy xxx, Centi C-Type xxx, w ramach szaleństwa możesz zamontować coś z II i idź do akademii póki ktoś jeszcze chce z Tobą latać.

109
NoobGarten / Odp: Skanowanie problem
« dnia: Maj 04, 2011, 00:42:51 »
Nie potrzeba miesięcy skilowania, żeby zacząć skanowanie, po tygodniu - dwóch możesz zaczynać próby.
Super rozrywka to nie jest, ale bardzo nudne też nie, bywa za to bardzo irytujące (6x wyjście z wh k162 pod rząd potrafi zniechęcić).
Dobra alternatywa dla osób, które mdli na myśl o klepaniu ciągle tych samych l4, ewentualnie lepsza kasa dla górnika w hi-sec
Skanowanie w low-sec jest zdrowsze - poprawia krążenie :)
W Unseen są całkiem fajne szkolenia ze skanowania, polecam.

110
Przedpokój / Odp: Ongaku
« dnia: Maj 02, 2011, 16:05:34 »
Cytuj
nie wymuszamy haraczy,
nie gankujemy w highsecu, 
nie okradamy innych z loot
etc
zdobywamy swoje isk w sposob przypomijajcy budowe a nie wyzysk
bronimy swego terytorium
To brzmi jakbyś chciał się do milicji przyłączyć, tylko jeszcze o tym nie wiesz  ;D
Oczywiście New Eden nie jest światem idealnym i w milicji też ludzie piracą, ale można spotkać sporo osób, których nie bawi strzelanie do koparek i hulków, bo walczyć jest z kim, a i zarobić można sporo bez piracenia.

111
Ogłoszenia / Odp: Wizyta CCP w Polsce (17.04.2011) Warszawa
« dnia: Kwiecień 23, 2011, 14:18:18 »
Dlaczego miałby local w 0.0 zniknąć? Są gate-y, jest local, bramy raportują po systemie kto wleciał, kto wyleciał, powinni tylko trochę to poprawić. Osoby wlatujące przez wh i cyno nie były by pokazywane na localu, do czasu zbliżenia się do jakiejś stacji/bramy, no i przydała by się możliwość czasowego hackowania gate-ow uniemożliwiająca raportowanie. Było by weselej, myśliwi cichaczem mogli by się dostać do systemu i od razu widzieć czy duże stadko się pasie :)

112
Ogłoszenia / Odp: Wizyta CCP w Polsce (17.04.2011) Warszawa
« dnia: Kwiecień 23, 2011, 11:40:24 »
Cytuj
CCP powinno zmienić hisce w lowsec, lowsec w 0.0 a 0.0 w totalny rozpierdol
Najlepiej w ramach niespodzianki, nie uprzedzając nikogo :), tyle że przy takiej ilości osób jaka mieszka w hi sec, to właśnie tam była by największa mordownia, przynajmniej dopóki większość by nie uciekła do sov 0.0 - oazy ciszy, spokoju i "niebieskich" na localu :)
A co do tego górnika, to czekam na jego relacje z hulkagedonu i tak nieźle ogarnia, bez zadawania setek błahych pytań na polishu :)
Cytuj
Tekst tekstem, ale przerażające są komentarze, jak pomyślę że teraz te podjarane dzieci noestrady wpadną do eve to mi się słabo robi
Na szczęście nie wszyscy mają predyspozycje psychiczne do grania w EVE :)  http://www.youtube.com/watch?v=Wh8kqaVEemM&feature=related

113
NoobGarten / Odp: Dlaczego npc 0.0 jest npc?
« dnia: Kwiecień 21, 2011, 18:44:22 »
Mógłby ktoś opisać jak wygląda robienie misji w jakichś popularnych rejonach npc 0.0 mając na localu sporą listę mniej i bardziej znajomych osób? Jaki z tego zysk, czym latacie (czy da się to zrobić mając fit do pvp i statek mniejszy od bs), ile czasu zajmuje wykonanie misji, czy rozpoznajecie ludzi zajmujących się polowaniem na misjonarzy? Gdy byłem w akademii chyba Sokole Oko podjął kiedyś temat po szkoleniu, ale, że zajęty byłem, to połowy nie usłyszałem, a połowę zapomiałem, został mi tylko fit na machariela którym latał  :-X.
Jeśli misje wyglądają jak w hi sec, gdzie często trzeba wystrzelać wszystkie npc w pockecie, żeby odblokować drabinkę, to dla mnie było by zbyt stresujące, ale jeśli są podobne do misji milicyjnych, gdzie trzeba ustrzelić jednego ważniaka, pomachać pozostałym i wiać, to już nie wygląda to zbyt strasznie.
"Współpracę" z hostami znam troszkę latając czasami altem po low sec i robiąc misje dla milicji, tyle że milicja "oszukuje" pozwalając zarobić sporo ISK statkem kupionym za garstke drobniaków, co ujmuje sporo adrenaliny przy takich wyprawach :).

P.S. Czy stacja piracka np. Blood Riders-ów ostrzelała by mnie gdybym podleciał mając bardzo ujemny stand do nich?

114
Wsparcie techniczne / Odp: Eve pod Linuxem?
« dnia: Kwiecień 08, 2011, 17:25:43 »
Kilka dni temu zainstalowałem sobie Ubuntu 10.10, takie samo jak Trefnis, pokonfigurowałem trochę, doinstalowałem sterowniki do grafiki (nvidia), nowe wine i trochę windowsowych bibliotek w winetricks, poprawiłem rejestr itp. Eve skopiowałem z dysku z W7-64bit, próba odpalenia Evki bezpośrednio przez eve.exe dawała przycinającą muzyczkę i trochę komunikatów w terminalu, obrazu wogóle nie było, ale gra się nie wywalała. Odpalenie przez wine explorer dawało niebieski pulpit o zadanych parametrach, a na nim malutki (tak na oko 320x200) wycinek ekranu Eve z fragmentem tekstu eula, mogłem sobie tekst przewijać, ale akceptować się nie udało. Odpuściłem sobie próby uruchomienia Evki.
Dzisiaj z ciekawości skopiowałem z windowsowego dysku grę uaktualnioną do Inccursion 1.4. Udało się ją uruchomić bez żadnego problemu, akceptowałem eula, zalogowałem i polatałem troszkę, potem odpaliłem 2 konta bez użycia komendy wine explorer i też działało, chociaż tym razem gra się wywaliła przy opcji "quit game". Od poprzedniej próby nie uaktualniałem linuxa, nie dodawałem nic do wine.
Wszystko było by pięknie, gdyby nie zacinający się dźwięk, trzaski i popierdywania. Próbowałem ustawić inny system dźwięku ale to nic nie zmieniło, muzykę mam wyłączoną, ale grać bez dźwięku nie lubię.

115
PVE / Odp: [PVE]Abbadon L4 Bloodriders/Sansha
« dnia: Kwiecień 03, 2011, 14:48:50 »
cap jest stable na 42%, tyle że na szkłach scorch, na conflagration, tak jak masz na screene jest 6:41,  jak już chcesz strzelac z tak bliska, to weź IN Multi, zasieg ten sam, dps troche mniejszy, a cap stable jak na scorch.

116
NoobGarten / Odp: Milicyjne shipy do pvp i pve
« dnia: Marzec 31, 2011, 20:08:07 »
Cytuj
a dronki wspierane przez raile gdy amarzy nie uzywali tracking disruptorow spokojnie dawaly rade.
Fajne to musiały być czasy, teraz na wejściu mam na sobie 2 tracking disruptory, dla tego nadal myślę nad jakimś mocniejszym "rakietowcem" ale chyba zakupie jakiegoś małego gallenciaka do porównania.

117
NoobGarten / Odp: Milicyjne shipy do pvp i pve
« dnia: Marzec 30, 2011, 23:47:38 »
Nie spodziewałem się, że statki gallente będą do tego takie dobre, aktualnie lvl1 robie kestrelem i jest nawet łatwiej niż łatwo, byle utrzymywać przynajmniej te 15km dystansu (zasięg mam około 27km), za to jak się zagapię robi się bardzo gorąco bo nie założyłem nic co by chroniło przed EM dmg, latam tylko na small shield booster II.
Na ishkur używałeś dron czy raili do zniszczenia głównego celu?

118
NoobGarten / Odp: Milicyjne shipy do pvp i pve
« dnia: Marzec 30, 2011, 20:14:49 »
Jak by ktoś chciał popatrzec co ciekawego mają milicyjne lp-store, to na stronce, którą podał Mando http://www.ellatha.com/eve/LP-Stores, to milicja ukrywa się pod nazwami:
Amarr - było wyżej
Gallente - Federation Defence Union
Minmatar - Tribal Liberation Force
Caldari - State Protectorate
Jeśli chodzi o bs-y, to różnica 250k lp a 600k lp nie wydaje sie tak duża  (chociaż w hi-secowych corpach za misje dostaje sie sporo mniej lp), ale np w przypadku fregat navy jest to 80k lp za zwykłe misje i 10k w milicji.  W milicji za jedną misję można mieć 2 fregaty, a normalnie trzeba pewnie z 10 misji na jedną fregatę :) Niestety promocje cenowe dotyczą tylko statków, resztę trzeba kupować za tyle samo li, co w zwykłych corpach.
Jeśli ktoś ma alta/maina misjonarza w tej samej frakcji, to nexus chip potrzebne do kupienia statków, są do wzięcia w lp-store korporacji naukowych (tych z misjami R&D) odpowiednio za 500, 2k i 8k lp.
Jeszcze taki drobiazg o którym nikt nie wspomniał, jeśli ktoś z ciekawości chce na chwilę zapisać się do milicji, zeby spróbować, to kliknięcie "Enlist me" automatycznie powoduje opuszczenie korporacji, w której się postać znajduje, ja się tak niechcąco i zupełnie nieoczekiwanie wydostałem mainem z Unseen Academy :).
Teraz panowie milicjanci poradzcie co by tu podszykować na lvl2, caracal, stabber, a może jednak jakiś AF, albo frakcyjna fregata typu hookbil lub firetail?
Cruzem się troche stracham, że nie dam rady przez kampy przelecieć, a na AF-a nie mam pomysłu którego wybrać, nigdy żadnym nie latałem na mainie.

119
NoobGarten / Milicyjne shipy do pvp i pve
« dnia: Marzec 29, 2011, 21:28:57 »
Jakiś czas temu zacząłem skilować alta mając zamiar polatać nim na milicyjne misje i ostre wymiany argumentów z innymi milicjantami. Tyle, że najpierw zacząłem skilować, a później pytać innych graczy o co tam właściwie chodzi, dla tego mam postać rasy Amarr, latającą statkami Caldari dla Minmatarskiej milicji :). Zacząłem od skilowania missile na przyszłego bombera, przy okazji robiąc fregaty caldari żeby było czym latać chociaż na misje l1.
Teraz zastanawiam się czy warto zostać przy Caldari i robić skil caldari frigate na 5 i później cruzy na 5, żeby polatać ich wersjami t2, czy zostawić skile na 4 (dla caracal navy i drake) i przenieść skilowanie na statki Minmatar do t2 włącznie?
Wiem, że będę musiał zrobić galentyjskie fretki na 5, ale to tylko dla SB Nemesis i może jeszcze poczekać.
Co możecie powiedzieć o takich statkach jak Hawk, Cerberus i Rook z punktu widzenia przydatności w milicji do latania pvp solo i w małej grupie, ewentualnie milicyjnych misji?
Z drugiej strony są znane i popularne: Vagabond i Munin, czy dość tanie w lp-store Stabber Fleet i Scythe.
O fregatch Jaguar i Wolf niewiele wiem i poproszę o info, jeśli ktoś lata.
Do latania w większych flotach Drake z fitem t2 zrobi się niejako przy "okazji", missile t2 i shield i tak dla obu ras trzeba zrobić, chodzi mi głównie o sensowną inwestycję bardziej czasochłonnych skili na statki t2
(caldari cruiser 5= wstęp do tengu, ale ten argument głównie z przyczyn finansowych odpada na dłuższy czas).

120
NoobGarten / Odp: Paladyn i misje l4
« dnia: Marzec 24, 2011, 19:25:51 »
Machariel lata ponad 500m/s, niewiele wolniej od tengu (przynajmniej moj eft tak twierdzi), niby można go ustawić w miejscu i tylko strzelać, ale mam zamiar go kupić bo mnie się jednak podoba bardziej aktywny styl walki nawet z ratami. Poczekam jednak aż będzie mnie stać na 2, to wtedy jednego kupię, bo gdybym go teraz głupio wtopił to zostane całkiem goły, z zerowym kontem.
Zgudi, w ficie który podałeś dla apoc navy nie wejdzie Ci 2x ccc II + nano pump I, braknie 50 calibration points. Mozesz dac 2x ccc I + ccc II, lub ccc II + ccc I + nano I. Jesli chodzi o apoca zwykłego, latam nawet słabszym od Twojego, nie robie nim misji przeciwko guristas, bo to faktycznie koszmarnie wolno idzie, zamiast się męczyć lepiej dać decline u agenta, z pozostałymi vs sansha/blood nie ma żadnego problemu.
Jeszcze coś do tematu, skoro twierdzicie, że już nie warto na paladina montować salvagera i tractor beam, to pomyślałem, że szkoda marnować jego spory cargohold (1125m3), przecież zmieści się tam sporo bateryjek :)

[Paladin, kes l4 v2]
Heat Sink II
Heat Sink II
Heat Sink II
Armor EM Hardener II
Armor Thermic Hardener II
Imperial Navy Energized Adaptive Nano Membrane
Corpus A-Type Large Armor Repairer

Tracking Computer II, Optimal Range
Tracking Computer II, Optimal Range
Domination 100MN Afterburner
Heavy Capacitor Booster II, Cap Booster 800

Mega Pulse Laser II, Scorch L
Mega Pulse Laser II, Scorch L
Mega Pulse Laser II, Scorch L
Mega Pulse Laser II, Scorch L
Drone Link Augmentor I
[empty high slot]
[empty high slot]

Large Capacitor Control Circuit II
Large Capacitor Control Circuit II

Hammerhead II x5
Hobgoblin II x5

Skile: marauder 4, large pulse laser spec 4, gunnery 5, electronic 5, repair systems 5, inne wymagane 5, reszta w wiekszosci na 3-4 nie poprawialem wszystkich na postaci.

Prędkość 322m/s, cap stable 67%, przy wyłączonej reperce i ab można strzelać i uzywac hardenerow bez łykania baterii, cap stable 60%
defence vs sansha/blood 692 do wyczerpania baterii
dps: scorch 638, zasieg 56+16
        confalgration 894, zasieg 19+16
        i navy multi 801, zasieg 19+16

121
NoobGarten / Odp: Paladyn i misje l4
« dnia: Marzec 24, 2011, 00:55:23 »
Coś mi nie pasuje ten przyszłościowy fit, brakuje 50 calibration points.
Maelstrom z propozycji Mando po małym dostosowaniu fitu do mojej postaci i wcisnieciu ab (kiedyś zamiast ab wkladalem tracking compa i usnołem pewnego razu przy kompie lecąc do drabinki około 100km) wygląda na bardzo fajny sprzęt, ale nie zamiast machariela, a w drodze do niego. Tylko mnie zastanawia czy nie bylo by lepiej zmienić też frakcji/agenta? Latanie przeciwko  sansha/blood riders na shiedzie chyba nie jest tak bezproblemowe jak na armor tanku?

122
NoobGarten / Odp: Paladyn i misje l4
« dnia: Marzec 21, 2011, 23:41:42 »
Cytuj
Połowę na Machariela?
Dokładnie 78 dni na shieldowego macha z t2 800mm, tank ledwie 300-350, dps 600-750 w zaleznosci od amunicji, liczone bez dron, zasieg 3.6+55 do 7.2+82km.
W 2-3 tygodnie - działka t1, 600+ dps na EMP L zasieg 3.6+51, tank ten sam.
Zaczynając grę w EVE też myślałem, że fajnie było by mieć paladina, teraz już nie jestem taki pewien, bo ten paladin po poświęceniu mu 150 dni, wydaje się być niewiele lepszy od apoca navy, czy abaddona na tych samych skilach.

123
NoobGarten / Odp: Paladyn i misje l4
« dnia: Marzec 21, 2011, 20:17:17 »
Tak sobie sprawdziłem z ciekawości ile czasu potrzeba, żeby wsiąść do paladina z laserami t2, jak dla mnie wychodzi ponad 150 dni, a postać wiekowo mam podobną jak Zgudi, później xxx dni na dopracowanie skili.
Warto wogóle pchać skile w stronę maraudera, czy może lepiej "iść na łatwiznę" i w połowie tego czasu wsiadać do tengu lub machariela, a pozostały czas przeznaczyć na dopracowanie skili?

124
Off Topic / Odp: O muzyce rozmowy rozne:
« dnia: Styczeń 28, 2011, 20:50:33 »
Każdy z wiekiem chyba przechodzi pewne zmiany muzyczne, przy czym w moim przypadku w raz z wiekiem drastycznie wzrastał poziom tolerancji dla różnych gatunków muzycznych. Kiedyś liczyła się tylko "klasyka"  :P
http://www.youtube.com/watch?v=xzyOD6QhbjI&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Wn05D6OK_hE&feature=related

Obecnie słucham właściwie wszystkiego, ale jakiś sentyment pozostał, tyle że już nie potrzeba tego "powera"
http://www.youtube.com/watch?v=ouZQ7rgAq-I&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=aMzWysnhr5c

EVE ma swoją playliste, całkowicie odmienną od powyższych przykładów, przyjemnie mi się lata przy muzyce tego rodzaju:
http://www.youtube.com/watch?v=tFXYuw96d0c
http://www.youtube.com/watch?v=VqgYE5IqXfs&feature=BF&list=PL85136E79956ADA49&index=25
troche d&b http://www.youtube.com/watch?v=6ZUBGgWGCyo&feature=related


125
Off Topic / Odp: WAŻNE --- Nie logujcie się nigdy na POBIERACZEK.pl
« dnia: Styczeń 26, 2011, 15:20:03 »
Z tego co jakiś czas temu wyczytałem w necie, to większość ludzi poprostu olała te maile z żądaniem zapłaty, nie są w stanie udowodnić, że to Ty osobiście  podpisałeś umowę nie mając Twojego podpisu, a skąd mogli by go mieć, skoro nie miałeś jak się podpisać. Gdybyś użył zarejestrowanego podpisu elektronicznego to wtedy mógłbyś mieć problem. Tak poza tym, kto na strony typu pobieraczek rejestruje się na swoje prawdziwe dnane?

126
Events & Competitions / Odp: Nowe awatary - konkurs
« dnia: Styczeń 24, 2011, 17:02:46 »
mój main jako kobieta http://eveolution.de/portrait.php?user=kesmond
alta faceta nie wystawiam, bo straszy, ciekawi mnie tylko, dlaczego nie można zobaczyć starego portretu mojej postaci?

127
Przedpokój / Powitanko
« dnia: Styczeń 24, 2011, 16:38:27 »
Witam wszystkich.
Od ponad miesiąca poznaję świat New Eden, na forum zaglądam często i od samego początku.
Aktualnie jestem na etapie szkoleń w Unseen Academy i mam zamiar pograć dłużej w tą grę.

Strony: 1 2 3 [4]