Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Tim

Strony: 1 [2] 3
36
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Polaki
« dnia: Październik 24, 2012, 23:59:58 »
Gdzie mozna naszych najczesciej spotkac tez i korporacje, w jakich układach?!

Widzisz Marku, w EvE wałek jest taki, że nie ważne czy Lech, Czech albo Rus stoi po przeciwnej stronie lufy. Bardziej liczy się przynależność do korporacji/sojuszu. Istnieją korporacje, których członkami są w większości Polacy i jeżeli interesuje cię dołączenie do takowej, to zapoznaj się z ogłoszeniami w dziale rekrutacji. ^^

37
Przedpokój / Odp: Witam
« dnia: Październik 22, 2012, 10:32:43 »
Witaj w naszym skromnym gronie! :3
1. 3-4 h dziennie wystarczą w zupełności na większość rzeczy jakimi można się zajmować w tej grze.
2. W polskich sklepach z GTC można kupić przedłużenie subskrypcji na 2 miesiące za około 100 zł, w zagranicznych sklepach chyba wychodzi taniej, allegro należy omijać szerokim łukiem, ponieważ skorzystanie z tamtejszych ofert grozi banem w większości wypadków.
3. Zapisać się do Unseen Academy - jest to polska korporacja szkoleniowa, w której będziesz mógł poznać większość aspektów tej gry.

38
Przedpokój / Odp: Cześć.
« dnia: Październik 21, 2012, 18:44:31 »
Z tym bieganiem też bym nie przesadzał.

Czemu? Można przecież robić rundki wokoło wygodnej sofy, a kiedy się zmęczysz możesz nawet na niej usiąść.  ;)

39
Mieszkamy w strefie Caldari


Tzn. jesteście w milicji? Czy po prostu mieszkacie w Caldaryjskim hi/low-secu?

40
Dyskusje ogólne / Odp: New Eden Open $10,000 Cash Tournament
« dnia: Październik 16, 2012, 17:19:31 »
Ale Etny legalnie nie zmienisz na RL kasę z którą zrobisz co chcesz.
Budowę e-sportu trzeba od czegoś zacząć. Zwłaszcza jeśli CCP chciało by się wiązać z takimi bandami pier******** sukinsynów jak ESL czy różne federacje e-sportowe. Wolę żeby tam wchodzili mając własne zaplecze graczy zasad itp, niż korzystali z tak zwanych dobrodziejstw gotowych schematów
Dlaczego uważasz ESL za grupę osób, które przyszły na świat z łona żeńskiego okazu zwierzęcia zwanego psem? :<

41
Market / Odp: Pytanie ile posiada graczy kazda z czterech ras do wyboru?!
« dnia: Październik 14, 2012, 22:13:28 »

42
Retribution / Odp: Retribution - główny wątek
« dnia: Październik 12, 2012, 12:01:00 »
Miałem nadzieję, że rzeczywiście naprawią system bounty, a tak na dobrą sprawę nic z nim nie zrobili. Może to nieco nie fair, ale póki bounty będą publiczne to nie będą spełniać swojej roli.

43
Soulscream ma niesamowita sklonnosc do dawania wiary propagandzie z Something Awful, podejrzewam ze jest jedna z niewielu osob, ktora to bierze na powaznie... No ale kiedys dal sie wrobic w tankowanie posow Goonswarmu w Esoterii (za czasu gdy sovwar polegal na spamowaniu posami), w dodatku uwierzyl ze jest z tego powodu kims waznym, wiec w sumie nie nalezy sie spodziewac jakichs fajerwerkow intelektualnych...



TEST daje prawo do racenia w dowolnym systemie (bez wyłączności) w regionie Fountain.
Za to płacisz jako rentier i to (tylko) dostajesz.

Bez wyłączności na razie może być im wygodnie, później jak dojdzie więcej korpów, to może to skutkować organizacyjnym burdelem, tylko jeszcze dochodzi pytanie - co ze stawianiem jakichkolwiek struktur itp.?

44
Wsparcie techniczne / Odp: Problem z instalacją + pytania
« dnia: Wrzesień 29, 2012, 00:51:43 »
Mi magiczne okienko mówi, że folder, w którym mieści się EvE zajmuje ponad 13 GB, więc tutaj chyba musisz zainwestować w nowy dysk jeżeli nie jesteś w stanie wygospodarować więcej miejsca. A rasa nie ma praktycznie żadnego wpływu na rozgrywkę, można ją wybrać wyłącznie dla "ładnej mordy".

45
Off Topic / Odp: Ankieta dla studenta, poświęćcie mi proszę chwilkę
« dnia: Wrzesień 24, 2012, 20:07:51 »
Nie używam narzędzi typu google docs bo później dostaję czepki za to, że wszyscy widzą odpowiedzi innych. Nie każdy ma tez excela.

Widzę, że wyraźnie masz w dupie moją osobę, nie wiem dlaczego może miałeś cięższy dzień więc poszukam sobie możliwości gdzie indziej. Nie wciskam się na siłę tam gdzie mnie nie chcą, a czepianie się takich rzeczy dało mi to do zrozumienia.

Nie spotkałem się jeszcze z tak niechęcią co do mojej osoby ale cóż, spodziewałem się, że czasami tak jest. Jeśli chodzi o inne fora to dostałem wiele odzewu dzięki czemu udało mi się skompletować moje przemyślenia. Nie jesteś nikim wyjątkowym dzięki któremu miałbym dokonać przełomu, po prostu chcesz albo mnie wkurzyć albo wyładować na mnie swoje emocje. Proszę bardzo.

Pozdrawiam




Skoro to student psychologii, to może on tak naprawdę bada, jak szybko jest w stanie w różnych środowiskach wywołać flame'a na forum? E:
Moja siostra studiowała psycho i tam czasem trzeba z ankietami robić różne triki aby zmylić badanego tak żeby się nie dowiedział o co biega.

A tak na serio panie Ezio, to ja nawet panu mogę podlinkować, bo myślałem nad napisaniem maila, ale mi się nie chce/nie mam czasu.
http://www.surveymonkey.com/

46
NoobGarten / Odp: Salvaging - Danyana i okolice
« dnia: Wrzesień 17, 2012, 15:40:16 »
To jest zakazane, ponieważ na dobrą sprawę nigdy nie wiesz, do kogo lecisz "znindżyć". Mogłoby się okazać, że zawinąłeś salvage/loot postaci, która jest altem osoby współpracującej z UA, co mogłoby wywołać swego rodzaju dyplomatyczne komplikacje. (nie ma to jak wybujała fantazja)

EDIT: ale jeżeli cię to interesuje, to zawsze można po ;) UA zająć się tą profesją, w takim wypadku polecałbym zapoznać się z blogiem Tony'ego Solando (http://salvage-adventures.blogspot.com/).

47
NoobGarten / Odp: Salvaging - Danyana i okolice
« dnia: Wrzesień 17, 2012, 15:31:14 »
A co na to regulamin UA? ;)

48
Inne gry / Odp: Guild Wars 2
« dnia: Wrzesień 10, 2012, 12:03:40 »
Cały ten podgatunek traktuję bardzo sprawiedliwie. Nie ważne czy wow, linage, tibia, czy inne coś jeszcze oberwie odemnie od ścier itp :P

Tibia jest cacy!  >:(

49
NoobGarten / Odp: Planowanie postaci
« dnia: Wrzesień 03, 2012, 10:46:51 »
Chwila, chwila panowie!
Nie rozpędzajmy się tak, bo mam wrażenie (albo nie doczytałem), że zabrakło odpowiedzi na jedno bardzo ważne pytanie.
Do czego ta frejka ma być - do pvp czy do pve?
W przypadku pve, to na misjach L1 (bo na wyższych to już raczej frejką się nie lata) w przypadku Caldari wykorzystuje się raczej Kestrela, ale tak na dobrą sprawę na tych misjach nie robi dużej różnicy to w czym się leci.
W przypadku pvp w Merlinie będzie ci trudno kogoś zestrzelić (wymagana spora ilość czasu na szukanie odpowiedniego celu - jeżeli latasz sam), poza tym Rifter chyba z fregat T1 jest jednak nieco lepszy od Merlina (co oczywiście nie zmienia faktu, że na początku i tak warto jest nim polatać dla postrzelania w innych graczy, bo statki będzie się wtapiać tak czy inaczej).

50
NoobGarten / Odp: Jak znaleźć sobie miejsce w świecie
« dnia: Sierpień 25, 2012, 13:00:09 »
Po tutkach to jest właśnie najlepszy czas żeby udać się do UA i tam właśnie będziesz miał szansę spróbowania/usłyszenia o wszystkim co oferuje Evka - dzięki temu łatwiej będzie ci dokonać wyboru. Odległością od HQ się nie przejmuj tak na dobrą sprawę, bo dyrektorzy czepiają się tego raczej tylko wtedy, gdy będziesz spóźniał się na zajęcia.

51
Background / Samuel L. Jackson
« dnia: Sierpień 24, 2012, 13:16:31 »
W artykule ze strony http://gameplay.pl/news.asp?ID=70433 zostało napisane, że:

Cytuj
Samuel L. Jackson, otoczony w Internecie niemalże kultem, może bez obaw stanąć do walki z Vinem Dieselem i Robinem Williamsem o tytuł największego nerda przemysłu filmowego. Pomijając już jego miłość do komiksów (nie bez powodu gra Nicka Fury), Star Wars (wymusił na ekipie, by miecz Mace Windu był purpurowy) i Anime, Jackson był wniebowzięty, mogąc podkładać głos pod Tennpenny’ego w GTA: San Andreas i ceni sobie weekendowe napadanie na kosmicznych górników w EVE Online.

Ktoś coś wie na ten temat albo spotkał go na gridzie?   ;)

52
Flamewar / Odp: Czy Was już do końca pomiziało?
« dnia: Sierpień 10, 2012, 20:24:06 »
Mam w cholerę dobry humor, czas wrócić do tematu bo się powoli kończy  ::)
Nie było mnie parę dni bo padł mi komp. Błogi odpoczynek od wszystkiego co cyfrowe, od Evki, od Centrali.

Wczoraj odpalam maszynę no i wypadało przeczytać co się zdarzyło w naszym światku... teraz żałuję w sumie.

Czy wy jesteście na prawdę tak popierdoleni, że bez wylewania na siebie kubłów z pomyjami nie możecie wspólnie koegzystować? Nie tylko utrwalacie najgorszy stereotyp Polaka ale jeszcze dokładacie do tego ile wlezie. Ile można jechać po sobie, wyciągać jakieś zjebane logi z rozmów, korp maile i podpierdalać się na każdym kroku?
Jak przyjdzie co do czego to nie ma z kim polatać ale jak trzeba dopierdolić krajanowi to od razu znajdą się ludzie.

Skutecznie obrzydzacie nowym grę, a już w szczególności kontakty z innymi polakami. Tym starym graczom pozostaje tylko żal, że nasze community to takie bagno wymieszane z gnojówką. Z własnej winy nic nie znaczące w uniwersum.

Nie da się inaczej? Nie jest nas tak mało w Eve ale zamiast coś wspólnie zmontować to każdy szuka dziury w całym. Przecież na to nie da się już patrzeć. Ogarnijcie się, bo to już nawet nie jest pośmiewisko, to jakaś paranoja.
Trudno jest nie rzucać kubłami z pomyjami, kiedy ktoś działa nam na przekór. Ludziom zawsze będą towarzyszyć emocje, jedni kontrolują je lepiej
inni gorzej. W większości przez to, że dla jednych to "tylko" gra, dla drugich "aż" gra.  Gra pełna indywidualistów opętanych wizją zjednoczenia, która jeżeli doszłaby do skutku skończyłaby się nudą.

Co do obrzydzania nowym gry... ja trafiłem do evki przez to, że kumpel pokazał mi filmik z któregoś PLGankNightu, więc nie mówmy, że nasze community jest tak zanurzone w gnoju - bo to mi się wydaje nieprawdą, patrząc z perspektywy takiego noobka jak ja.  My, Polacy mamy przecież jedną z lepszych Akademii w Evce - UA (pewnie zaraz się odezwą głosy, że to źle, tamto w niej źle - byłem w UA, było super, super klimat, kursy naprawdę przygotowujące do późniejszej gry i możliwość poznania nowych pilotów); jest C0ven na, który wszyscy biadolą i narzekają, ale ma sova, widać go nawet na mapie wpływów jako mały smark, ale jest (!); co najważniejsze jest dużo polskich korpów, może nie żyjących ze sobą w zgodzie, ale zapewniającym dobrą zabawę - a to jest najważniejsze. Owszem są dramy, są problemy, szpiedzy, awoxing itp. - ale bez tego Evka byłaby niżej od Tibii. E:

54
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Delve War
« dnia: Lipiec 01, 2012, 19:07:47 »
Akurat północ nic nie straci, a czemu jestem pewny bo znam ludzi z północy no i generalnie -A- znowu spieprzy do stain jak znam życie i później będzie pisało jakie jest zajebiste odbijając pusty region po raz nty.

Nie zapominajmy, że tam samego -A- nie będzie, w końcu chyba nie wszystkie Solary będą musiały się NCdot zajmować, poza tym są jeszcze mieszkańcy Delve... tak czy siak to oczywiście tylko takie moje gdybanie  ;) jak wiadomo, może to również polecieć w drugą stronę i północ przejedzie się walcem po Delve/Querious/PB, a później poleci na teren -A- i do Stain, a może dalej... :p

Swoją drogą jeszcze odnośnie Solarów zajmujących się NCdotem (i vice versa :P) to czy może Interpid się tam u góry w to jeszcze jakoś nie zaangażuje...

55
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Delve War
« dnia: Czerwiec 30, 2012, 21:36:32 »
Oba filmiki są ble. Wywalając z obu napisy otrzymujemy w jednym przypadku fragment BSG, a w drugim filmik z Evki. O kant d*** rozbić taką propagandę.
To jest prawdziwy propagandowy filmik:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wuREEonWGJ8

A wracając do tematu wojny jako takiej - jestem ciekaw czy CFC i spółka wbiją się w to Delve czy może raczej odbiją się od niego jednocześnie możliwie tracąc fountain. Bo jakby nie patrzeć to sprowokowali mobilizację południa, które może siłą rozpędu zrobi coś więcej niż tylko obroni się przed wrażymi zakusami pszczółek i t-rexów, żyletek... itd.

56
Inne gry / Odp: Wzdychamy do starych gier
« dnia: Czerwiec 29, 2012, 18:35:05 »
http://pl.wikipedia.org/wiki/Go

zajebista gra

Aj, waj, zapomniałem o Go, a zagrałbym.  :-[

57
Inne gry / Odp: Wzdychamy do starych gier
« dnia: Czerwiec 29, 2012, 12:19:33 »
Najstarszą grą strategiczną to były qrna szachy  ::)

58
NoobGarten / Odp: Eksploracja i 3 mini profecje dużo pytań ;)
« dnia: Czerwiec 23, 2012, 12:08:24 »
@Skaza
Zależy czego szukasz. Z radarów/magneto w hi nie zarobisz. Najlepsze są combat site'y - complexy ded i unrated, jak ma się szczęście to boss na nich może wydropić sprzęt warty koło 80kk isków nawet, a do tego jeszcze jest szansa na ekspedycję, na której drop może być podobny. Z combat site'ami jedynie jest taki problem, że może nam na nie wlecieć nieproszony gość - inny gracz, który może szybciej zniszczyć raty i zwinąć loot.

59
NoobGarten / Odp: Eksploracja i 3 mini profecje dużo pytań ;)
« dnia: Czerwiec 22, 2012, 18:14:21 »
Odpowiedzi ogólne:
1. Jest coś takiego jak fregata skanująca, każda rasa ma swoją (np. Heron u Caldari) mają one bonusy do skanowania i one są najlepszą opcją na początku.
2. W każdym systemie możesz znaleźć 4 typy sygnatur Gravimetric - kopanie skał, Ladar - kopanie gazu, Magnetometric - Salvagowanie, Archeologowanie, Radar - Hackowanie i Uknown - Complexy i Wormhole. I to może się pojawić w każdym systemie. Jedyna zależność jaka jest między sygnaturami i systemami, to wpływ security status na to jak trudne do zniszczenia raty spotkasz w danej sygnaturze.
3. Skacząc po całej mapie szybciej się coś znajdzie, chociaż odnośnie spawnowania sygnatur istnieją jakieś zasady, ale ja ich akurat nie znam :p
4. Jeżeli wskoczysz do danej sygnatury i następnie wyskoczysz to znika po 15 minutach (nie jestem pewny czy akurat po takim czasie), jeżeli tylko wyskanujesz to sygnatura będzie istnieć do następnego DT (chyba, chociaż czasem mi się zdaje, że dłużej).
5. Tak.
6. W hi, najbardziej opłacalne są complexy, w gravi nie znajdziesz jakiś super skałek, ladary są śmiesznie słabe, w radarach też nie znajdziesz superciekawych rzeczy tak samo jak w magneto. Wormhole to sygnatura, która działa jak brama i przenosi cię do innego systemu, co w większości przypadków może się źle dla ciebie skończyć. Ded i unrated complexy to pve - zgadza się.

Odpowiedzi odnośnie statków
1. To prawda, większość dobrych complexów jest za ciężka do zrobienia w covert ops fregacie.
2. hacking/salvage.archeology w wypadku eksploracji możesz robić na jednym statku.
3. Imicus/thorax powinno być cacy na początek na wszystkie sygnatury w hi poza complexami 4/10 - tam możesz nie przetrzymać. (i też w niktórych unrated może być ciężko)

W sygnach nie ma co zbierać tak naprawdę, Noctisa się używa tylko jak jest sporo statków i najlepiej dużych, w innych wypadkach jak zależy nam na salvagu można użyć destroyera z salvagerami.

Polecam wstąpić do UA, tam to ślicznie wykładają i ślicznie wykładają jeszcze parę innych tematów. :)

60
NoobGarten / Odp: Nowy gracz szuka pomocy
« dnia: Czerwiec 19, 2012, 17:39:11 »
Witaj! :D
Jeżeli chcesz otrzymać 21 dniowy trial wpisz się w tym temacie zgodnie z podanymi tam zasadami:
http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=7486.0

1. Trudno odpowiedzieć na to pytanie, jak będziesz w grze i zapoznasz się nieco z mechaniką robiąc tutoriale myślę, że sam będziesz sobie w stanie na nie odpowiedzieć. Niezależnie od tego co się wybrało, dobrze jest podążać cały czas daną ścieżką, przerzucenie się między "profesjami" jest czasochłonne, a czas to iski.
2. Rasa nie ma wpływu na grę, tylko na wygląd twojego pod-pilota.
3. To prawda subskrypcję można wykupować za iski, jeżeli jesteś konsekwentnym graczem to do fundowania sobie gry w ten sposób możesz dojść w 3 miesiące - ale to bardzo optymistyczna wersja.
4. Unseen Academy

61
Dyskusje ogólne / Odp: 9 rocznica EVE.
« dnia: Maj 05, 2012, 22:11:29 »
Wziouem ksionżki, bo zafsze chciauem zostać procesorem, a fanatyczna makulatura mje nie jara.

62
Off Topic / Odp: O muzyce rozmowy rozne:
« dnia: Maj 05, 2012, 13:13:27 »

63
NoobGarten / Odp: Incurzja - co to ?
« dnia: Maj 03, 2012, 19:09:39 »
@Shaggy
Nikt ci nie powie z doświadczenia o Incursjach, bo się ludzie boją przyznać do kerbirzenia.  >:D
Ja napiszę tyle:
Incursja to jest tak jakby "najazd" Sanshy na daną konstelację, w której zajmują poszczególne systemy. Zajęcie tych systemów prowadzi
do pewnych ujemnych modyfikatorów, które gracze odczuwają pilotując swoje statki lub handlując na markecie w tych systemach.
O aktualnych Incursjach można dowiedzieć się z journala, tam jest opisany ich postęp i w jakiej konstelacji są.
Aby dołączyć do Incursji, czyli odparcia najazdu Sanshy, trzeba polecieć do zajętej konstelacji i tam zgłosić się do floty, którą zwykle ktoś organizuje :p
Od misji l4 różni się to tym, że sam Incursji nie zrobisz (Sanshy jest dużo dużo więcej niż na l4 i ma lepsze AI niż normalne misyjne raty), zapłata jest wyższa (nie mam pojęcia ile, pewnie to są bounty za pojedyncze statki + za uwolnienie pojedynczego systemu i chyba na koniec za uwolnienie konstelacji, do tego jeszcze CONCORDOWE LPki).

@Nex
Szukasz ludzi do corpa, że tak aktywnie ostatnio uczestniczysz w życiu forum?  ;)

64
Background / Odp: Trailery i najlepsze filmiki EVE
« dnia: Maj 01, 2012, 08:49:11 »
Game of Drones and Spaceships

http://www.evenews24.com/2012/05/01/video-game-of-thrones-eve-style/

Mogli to zrobić nieco lepiej, ale wiadomo o co chodzi, więc jest spoko :D

65
Centrum Rekrutacyjne / Odp: [UA] Konkurs na CE0 UA
« dnia: Kwiecień 02, 2012, 12:46:33 »
42 iski - czy to już nie podchodzi pod scam?  >:D

66
Dyskusje ogólne / Odp: Nowy Dev Blog - changes to war mechanics
« dnia: Marzec 29, 2012, 23:01:11 »
Na początku w devie piszo o tym, że wardecowanie jest spoko, ale może być lepsze. Starali się odnaleźć na nowo jego sedno i cel istnienia, co doprowadziło ich do pewnych wniosków, z których zrodziły się następujące pomysły:

Cytuj
- 'Scieśnić' system wojen, tak aby były jasno kiedy wojna się zaczyna, przebiega i kończy;
- Bardziej uwidocznić postęp jaki następuje w wojnie (np. kto ma przewagę), tak samo postęp strategiczny, jak i status wojny.
- Sprawić aby wojna była opłacalna dla korporacji najemniczych.

Więc jakie będą zmiany, które zobaczycie w Inferno? Wymienię parę z nich, które powinny dać wam wgląd w to
czego możecie się spodziewać, ale jak zwykle, Inferno jest prawie dwa miesiące przed nami, więc wiele może się zmienić.

- Zmienimy formułe kosztów poniesionych w przypadku wypowiedzenia wojny, tak aby koszt nie wzrastał już więcej
przez ilość wojen w jakie już jest zaangażowana atakowana korporacja. Zamiast tego, koszt będzie modyfikowany
przez liczbę graczy znajdujących się w danej korporacji.
- Wojny będą szły za korporacją, gdy będzie dołączać/opuszczać sojusz. Jeżeli zostałeś zaatakowany w wojnie, którą
ty zadeklarowałeś nie możesz dołączyć do sojuszu dopóki wojna nie zostanie zakończona.
- CEO/Drektor może zadeklarować wojnę, nie ma głosowania.
- Wojny nie będą automatycznie odwoływane. Poddawanie zostało usprawnione (nie będzie trzeba spotykać się na tej
samej stacji) i może wymagać formalnej opłaty w ISKach. Obie korporacje nie będą mogły wypowiedzieć sobie wojny przez pewien okres czasu, po jej zakończeniu.
- Wojny będą miały cykl tygodniowy, w którym agresor będzie mógł zdecydować się na wydłużenie czasu wojny (płacąć ISKami) za kolejny tydzień lub koniec wojny. Tak długo jak agresor będzie płacił za kolejne tygodnie wojny, tak długo będzie ona trwać.
- Wojny będą obserwowane, każda strata będzie pokazana w War Reporcie, możliwym do obejżenia przez wszystkich biorących udział w wojnie. Ta lista będzie jasno pokazywać wszystkie straty obu stron biorących w niej udział. Aby to działało poprawnie, my (z pomocą ekipy Game of Drones) dodaliśmy wszystko do marketu i dodaliśmy ceny tym rzeczom, które jej nie miały (np. Tytany), gdzie cena bazuje na materiałach potrzebnych do budowy. Poniżej jest przedstawione okno war reportu. Praca nad tym jest w toku.



- Zajęliśmy się również killmailami. Ponownie - praca w toku.



- Wszystkie korporacje będą miały historie wojen, będą tam zapisane wojny, w których brały udział i jaką
pozycję w tej wojnie zajmowały (poniesione straty w ISKach). Będzie to można zobaczyć również w profilach
postaci (np. historia wojen danej postaci).
- Korporacja broniąca się może wezwać swojusznika do pomocy. Sojusznik następnie dołącza do wojny po stronie
broniącego. Aby to ułatwić dodamy 'biura najemników/mercenary marketplace' do UI kontraktów, gdzie korporację
będą mogły znaleźć się nawzajem (zaatakowane korporacje będą mogły ogłosić, że szukają sojusznika, korporacje
najemnicze będą mogły zareklamować swoje usługi i dostępność). Dołączanie jako sojusznik jest formalnym kontraktem,
który może być opłacany ISKami. Gdy już sprzymierzyłeś się z kimś, będziesz brał udział w tej wojnie do jej końca.

67
Background / 'promocja' na wykopie
« dnia: Marzec 26, 2012, 20:46:59 »

69
No proszę, skądś pamiętam tego POSa :p
Co do nie podjęcia oporu, mieliście panowie po prostu szczęście, że uderzyliście na nas w takim, a nie innym momencie. I owszem wygraliście jedną bitwę, ale wojna trwa i idąca za nią historia również. Swoją drogą moglibyście też gdzieś wspomnieć o A4, bo bez nich wątpię czy byście dalej istnieli w unknown-space i byli w stanie przeprowadzić atak na kogokolwiek.

70
(...)
- działalność policyjna
(...)

Możesz wyjaśnić o co w tym dokładniej chodzi?

Strony: 1 [2] 3