Autor Wątek: Research material and time  (Przeczytany 10671 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

staxu

  • Gość
Research material and time
« dnia: Wrzesień 28, 2011, 14:22:24 »
Witam

Czy podwyższanie wartości Material lvl i Productivity lvl w BPO ma jakieś dodatnie efekty przy inwencji??
Nie wiem czy tracić czas i iski na research jak i tak chcę tylko zrobić inwencję a wiem, że podczas udanej inwencji wartości material lvl i produktivity  są obniżane, zeby przypadkiem za łatwo i za dobrze nie było.

Pozdrawiam
Staxu

Minna Hinata

  • Gość
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 28, 2011, 14:33:40 »
Inwencje robisz z kopii i nieważne jakie jest ME i PE. Podczas inwencji liczone są one na zero. Odpowiednimi decryptorami możesz zwiększać te wartości.

Podstawowa inwencja daje ci tech 2 BPC: 1 run ME -4 PE -4

sc0rp

  • Gość
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 28, 2011, 18:49:18 »
Podstawowa inwencja daje ci tech 2 BPC: 1 run ME -4 PE -4

No niezupełnie, ilosc bazowa runow zalezy od tego co sie inventuje np. moduly maja 10, banki maja 5 a shipy maja 1

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 28, 2011, 19:21:27 »
Moduły w liczbie 10 dostajesz z max run bpc, jak weźmiesz niepełne to dostaniesz ilość run zalezną od wzoru.
Ponadto warto zaznaczyć ze niektóre graty (głównie amunicja) jest robione w wiecej niż jednej sztuce na run

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

sc0rp

  • Gość
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 28, 2011, 23:56:26 »
Moduły w liczbie 10 dostajesz z max run bpc, jak weźmiesz niepełne to dostaniesz ilość run zalezną od wzoru.
No ale inventowanie bpc modulow z niepelnego bpc to glupota, bo nie przynosi zadnych korzysci, ani taniej ani szybciej ani o lepszych parametrach a koszt invencji taki sam

Minna Hinata

  • Gość
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 29, 2011, 01:30:36 »
Pardon, zapomniałem o modułach które są w pełnym bpc w więcej niż jednej sztuce, mea culpa  :P

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 29, 2011, 08:31:31 »
Cytuj
No ale inventowanie bpc modulow z niepelnego bpc to glupota, bo nie przynosi zadnych korzysci, ani taniej ani szybciej ani o lepszych parametrach a koszt invencji taki sam
Dla nas to oczywiste, dla kogoś kto dopiero zaczyna się w to bawić nie i dlatego należy o takich rzeczach pamiętać udzielając odpowiedzi 8)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 29, 2011, 09:31:57 wysłana przez Doom »

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

sc0rp

  • Gość
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 29, 2011, 09:20:32 »
W sumie racja :)

staxu

  • Gość
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 03, 2011, 18:16:03 »
Witam

Dzięki za odpowiedzi i postawę kolegi Doom'a, noob garden to noob garden.
Rezygnuję więc z Productivity lvl i jade samo Meterial lvl, przyda sie przy produkcji wyrobu bazowego do invencji, zawsze lepiej wypłodzić samemu Stabbera niż kupować, czas jest bo skille do inwencji.......
Tutaj nasuwa mi się kolejne pytanie. Do inwencji np Matarskich shipów potrzebne są

Mechanical Enginering
Minmatar starship Enginering
Minmatar Ecryption Methods

to jest minimum byle zacząć tracić kase (jeśli ma sie te skille lvl1-2), ale.....są też skille podrzędne (czyli te które są potrzebne do wyskillowania np Minmatar Encryption Methods) np

Hacking lvl2
Electronic Upgrade lvl3

Pytanie jest następujące, czy podwyższenie poziomu skilli podrzędnych np Hacking na lvl5 podniesie efektywność i prawdopodobieństwo inwencji?? Czy też "system" bierze pod uwagę tylko te podstawowe??
ME
MSE
MEM

Pozdrawiam
Staxu

Goomich

  • Gość
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 03, 2011, 18:28:06 »
Pytanie jest następujące, czy podwyższenie poziomu skilli podrzędnych np Hacking na lvl5 podniesie efektywność

Nie.

http://www.eve-guides.com/invention/decryptors.php

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 03, 2011, 18:37:26 »
http://games.chruker.dk/eve_online/invention_chance.php
generalnie polecam cały ten portal:
http://games.chruker.dk/eve_online/
dużo ciekawych informacji

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

sc0rp

  • Gość
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 03, 2011, 19:50:20 »
O to i ja sie podlacze, ma ktos bookmarka takiego site'u co pokazywal w tabelce jak wyglada oszczednosc matsow/czasu na kazdym bpo pamietam ze jak sie wybralo BPO to byl tam guzik Calculate ME & PL, wybieralo sie skille i byla tabelka dla ME z minsami jako kolumny i poziomem jako wiersze i na przecieciu bylo widac ile zuzywa danego minsa na danym poziomie, dla PL poprostu byla tabelka z czasem produkcji dla danego poziomu PL. A nie moge cos wyguglac bo chcialem obejrzec te passive targetery ;)

eloelo

  • Gość
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 03, 2011, 20:23:24 »
EVEHQ

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 03, 2011, 20:40:33 »
A próbowałeś eve mona uzyć?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

staxu

  • Gość
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 03, 2011, 20:58:38 »
O fajne linki. Widzę , że przy invencji ship'ów od cruisa zaczyna się loteria, nawet przy skillach lvl5. O decryptorach dowiedziałem się przez przypadek na RADAROWYCH anomalkach, ale w powodzeniu ten najdroższy ma kolosalną różnicę, jeszcze takiego nie widziałem, poza tym, lipa straszna wychodzi z Material Lvl!!! Jak tu żyć?? ehh, pozostaje też kwestia bazowego elementu, przy shipach to lvl0 czy lvl1??
« Ostatnia zmiana: Październik 03, 2011, 21:16:57 wysłana przez staxu »

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 03, 2011, 21:03:23 »
Przy shipach nie uzywaj komponentu do inwencji. Statek t1 w inwencji ma meta 0.
Do tej pory moje rozbawienie budzi rozowa z memberem jednego ze znanych pirackich korpów który przyszedł do mnie po radę co robi źle z inwentami że mu tak drogo wychodzi. Okazało się że "troche" dopłacił ładując do invencji Redymera gedony, bo ktoś mu powiedzial ze jak sie któryś item t1 wrzuci do inwenta to lepsza szansa ;) ;D

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

staxu

  • Gość
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 03, 2011, 21:25:45 »
Do teraz też tak myślałem :(

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 04, 2011, 08:31:35 »
Rezygnuję więc z Productivity lvl i jade samo Meterial lvl, przyda sie przy produkcji wyrobu bazowego do invencji, zawsze lepiej wypłodzić samemu Stabbera niż kupować, czas jest bo skille do inwencji.......
Troszkę na wyrost rezygnujesz. Dla shipów które i tak robisz w niewielkich ilościach PE>5 nie ma absolutnie żadnego uzasadnienia. W przypadku modułów jednak ma to większy sens. Jednak najważniejsze jest PE przy produkcji amunicji. Tych robi się dużo i w dużych ilościach, więc oszczędności rzędu minut na runie zaczynają mieć znaczenie.
Z drugiej strony jeśli zamierzasz sprzedawać BPC to ludzie nie patrzą na to czy coś ma sens tylko na to jakie ma parametry. Oszczędności na oszlifowanych BPC mogą wyciągnąć max 10% (zarówno ME jak i PE), z czego najwięcej zyskuje się na kilku/kilkunastu pierwszych poziomach. Wynika to z faktu, że oszczędność na wykresie przyjmuje postać krzywej dążącej do zera. Dalej... czasem warto policzyć co się bardziej opłaca, czy poświęcić czas i kilkaset tysięcy ISK by zaoszczędzić nawet 1%. W sytuacji gdy zysk 1% oznacza oszczędność rzędu kilku tysięcy ISK, sam przyznasz, że nie ma to większego sensu.
No i poza tym warto wiedzieć, że jak się ma POS z labami, to zawsze lepiej mieć zapełnione sloty niż puste. Nawet jeśli miałyby szlifować bezsensowne poziomy ME i PE.  ;)
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

eloelo

  • Gość
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 12, 2011, 16:30:44 »
Ja mogę dodac ze ponoć ze statkami jest mniej roboty i mniej kasy na dzień/ godzinę
Z itemami T2 wiecej zachodu i kasy . Na najlepszych modułkach da sie wyciagnąć 200mln dziennie z jednego chara

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 12, 2011, 16:37:36 »
Mniej roboty ze statkami? Waść kpisz sobie, albo nie chcesz na nich zarabiać

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

eloelo

  • Gość
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 12, 2011, 17:55:19 »
Mniej roboty ze statkami? Waść kpisz sobie, albo nie chcesz na nich zarabiać
Dokładniej to chce zarabiać a nie zapieprzac :P

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 12, 2011, 18:03:12 »
To albo bedziesz zarabila na statkach z 5% ich ceny rynkowej, albo bedziesz ostro zapindalał.

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

sc0rp

  • Gość
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 12, 2011, 22:43:02 »
Z itemami T2 wiecej zachodu i kasy . Na najlepszych modułkach da sie wyciagnąć 200mln dziennie z jednego chara
Hahahahahahaha powodzenia

eloelo

  • Gość
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 12, 2011, 23:34:37 »
Hahahahahahaha powodzenia
Sie pisze pogratulować albo pieprzysz głupoty [ bo pewnie ty tego nie ogarniasz i nie wyrabiasz tyle na 10 slotów ]

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 12, 2011, 23:42:05 »
Wiesz co to znaczy mieć 200kk zarobku dziennie? To znaczy ze schodzi Ci z marketu towaru za jakieś 400 do 800kk w zależności od tego jaki zysk jest z produkcji. Zakładając że item stoi po 1kk oznacza to 400-800 temów dziennie które schodzą z marketu, podczas gdy produkcja około 100 sztuk przeciętnego t2 modułu (samo składanie) to zajęte sloty przez mniej więcej 5 dni. Pomijam spekulacje typu wystawienie ordera w staging point floty która siedzi tam od kilku dni i codziennie skacze w walke w której ponosi takie straty że Ci te moduły sciąga z marketu

Podsumowując - ktoś Ci bajek naopowiadał

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

eloelo

  • Gość
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 13, 2011, 00:36:40 »
Cholera miałem iść spać ale za Twoje pobłażanie moim wygłupom postaram sie jakoś to wytłumaczyć :P
Nie pamietam co znaczy zarobić 200 kk dziennie bo by mnie chyba szlak trafił [ ja wyraźnie napisałem że taki mam rekord na jednym charze czyli 10 slotach ]- juz bym wolał klepać misje milicyjne [ kolega wyciaga 1 bln dziennie]
Na innych charach niestety jest dużo mniej bo właśnie chłonność rynku jest ograniczona
Standardowo żeby zarobić 200mln trzeba opchnąć 2 bln towaru - zazwyczaj jest 10% zysku z takich operacji
Itemy kosztują tyle co powinny są tańsze i droższe ... Produkcja 100 szt [ składanie modułu T2 ] Trwa okolo doby [kilka do 40h ] na 10 slotach [ POS] - Jest to mało opłacalne ale ciągnę to bo mam do tego słabość i mile wspominam czasy za nooba :P
Handlując w null podczas wojny przerabiałem 2-3 bln isk w towarze dziennie na jednym charze w jednej stacji - marża od 10-50 % sami se policzcie
Jeśli to sa bajki to ja je opowiadam - byłem z kolegą na misjach milicyjnych i też to widziałem na własne oczy jak trzepie iski
Wydaje mi sie że gracze ze starszym stażem weszli już w jakis schemat i nie wyobrażaja sobie możliwości zarobku takiej kasy bo nie szukają nowych możliwości ..
Ta gra dlatego jest tak zajebista ze najczęstszym ograniczeniem jest nasza wyobraźnia - tu można robić wszystko .Gra promuje graczy aktywnych i pomysłowych - wy to powinniście zrozumieć na przykładzie pvp
Ktoś może długo grac [ znać sie na pvp chyba ze tylko latał w blobach ] i nagle da sie zrobić w ciula młodszemu charowi bo ten mial gorsze skile ale lepszy pomysł  i wykonanie
Wielu nie uwierzy ale to juz ich problem , zazwyczaj zawsze czas pokazuje kto miał rację .

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 13, 2011, 08:25:15 »
Hmm pomyliłem moduły z amunicją w czasie skladania, ale i tak standard dla modułów large z pe -4 to około 3 dni, zakładając najwyższe koszta i najmniejszy zysk. Masz z konta 100 sztuk modułów co 3 dni. Jak chcesz na tym zrobić obrut jak pisałeś pod 2 miliardy isków dzienie pojęcia nie mam.
Wiem natomiast jedno pierdolisz w temacie dla nwebie o metodach zarabiania do których niezbędny jest kapitał, skile i układy niedostępne dla przeciętnego gracza przez cirka pierwszy rok gry.
Chyba czas przychylić ucha do kilku raportów i próśb odnośnie Ciebie....

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #27 dnia: Październik 13, 2011, 10:18:57 »
EVE znam wystarczająco długo i równie wystarczająco długo zajmuję się w EVE produkcją i handlem by powiedzieć, że nie masz pojęcia o czym piszesz.
Nie pamietam co znaczy zarobić 200 kk dziennie bo by mnie chyba szlak trafił [ ja wyraźnie napisałem że taki mam rekord na jednym charze czyli 10 slotach ]- juz bym wolał klepać misje milicyjne [ kolega wyciaga 1 bln dziennie]
Na handlu, misji ? 200mln Zarobić w 1 dzień to żaden problem, ale tak jak już napisał Mando:
(...) niezbędny jest kapitał, skile i układy niedostępne dla przeciętnego gracza przez cirka pierwszy rok gry.
Do tego dodam doświadczenie.

Handlując w null podczas wojny przerabiałem 2-3 bln isk w towarze dziennie na jednym charze w jednej stacji - marża od 10-50 % sami se policzcie
Marża 10% oznacza około 11% zysku za każdy zainwestowany ISK, marża 50% oznacza zysk równy poniesionym KOSZTOM (100%) !
Zapewniam Cię, że poza pewnymi wyjątkami marża na poziomie 50% jest praktycznie w tej chwili nieosiągalna. Przyczyn jest kilka, ale główna leży w tym, że ilość pośredników wzrosła (a każdy z nich chce zarobić parę %), oraz wprowadzono inwencję. Największa zmiana jest właśnie przez inwencję, bo jeśli w jakimś zakresie zaczyna zarobek rosnąć poza kilkanaście % to ludzie się na to "rzucają", w efekcie konkurencja powoduje spadek zarobku.
Teraz by na produkcji zarabiać sensownie trzeba mieć sieć sprzedawców, bo samemu latanie z produkcją po regionach powoduje, że tracisz sporo czasu zamiast przeznaczać go na PVP, albo na inne formy zarabiania.

Wyjątki dla produkcji o jakich wspominałem, to nowo wprowadzane itemy/shipy. Zazwyczaj pierwsze wyprodukowane egzemplarze osiągają spory zysk, ale szybko się to wyrównuje.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #28 dnia: Październik 13, 2011, 10:29:57 »
Cytuj
Wyjątki dla produkcji o jakich wspominałem, to nowo wprowadzane itemy/shipy. Zazwyczaj pierwsze wyprodukowane egzemplarze osiągają spory zysk, ale szybko się to wyrównuje.
Np salvagery t2, były za chorą kase przez pierwszy tydzień od wprowadzenia. Póxniej na tyle duzo producentów zakonczyło produkcję że cena spadła na pysk tak że wręcz nagle produkcja tego okazala się stratna

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #29 dnia: Październik 13, 2011, 10:35:03 »
Posiadanie BPO na T2 nie gwarantuje marży na poziomie 50%, ułatwia dążenie do tego celu (odpadają koszty inwencji i ujemnego ME), ale nie gwarantuje  >:D
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

staxu

  • Gość
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #30 dnia: Październik 13, 2011, 13:49:12 »
Ludzie, to nie miał być kontrowersyjny post .... hehe

Pytanie z innej beczki, potrzebuję do produkcji ALLOYED TRITANIUM BAR....DUŻO wiem ze odzysukę z angelowych wraków, ale na pewno nie DUŻO, tylko kilkanaście sztuk na około 30wraków z BS'ów, czy jedyna inna opcja to sygnatury MAGNETOMETRIC?? w hi sec za dużo ich nie ma a w low sec....wiadomo jak to jest jak sie lata solo.

Pozdrawiam

eloelo

  • Gość
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #31 dnia: Październik 13, 2011, 14:03:29 »
Hmm pomyliłem moduły z amunicją w czasie skladania, ale i tak standard dla modułów large z pe -4 to około 3 dni, zakładając najwyższe koszta i najmniejszy zysk. Masz z konta 100 sztuk modułów co 3 dni. Jak chcesz na tym zrobić obrut jak pisałeś pod 2 miliardy isków dzienie pojęcia nie mam.
Wiem natomiast jedno pierdolisz w temacie dla nwebie o metodach zarabiania do których niezbędny jest kapitał, skile i układy niedostępne dla przeciętnego gracza przez cirka pierwszy rok gry.
Chyba czas przychylić ucha do kilku raportów i próśb odnośnie Ciebie....
Ciężko od was sie uwolnić hehe
Wiesz jak pomyliłeś moduły z ammo to może tez pomyliłeś produkcje na stacji z produkcją na posie ..
Doobra może ja sie pomyliłem , może źle zliczyłem zera , moze za dużo pierdole dla nowych na podstawie własnych doswiadczeń [ nigdy nie płaciłem real kasą za tą grę - pierwszy bilion zarobiłem w pierwszym miesiacu ale pewnie to nie pasuje do waszego schematu starego wyjadacza ] 
Co do tych prośb to jedno mnie ciekawi ... o co oni Cię proszą hehe
Uważasz ze jak jakis zapaleniec gra codziennie po kilkanascie godzin to po 2 latach wie mniej niż taki stary kilkuletni char co sie loguje od niedzieli i wiekszośc czas spędza na forum?
No dobra możliwe .
EVE znam wystarczająco długo i równie wystarczająco długo zajmuję się w EVE produkcją i handlem by powiedzieć, że nie masz pojęcia o czym piszesz.
Nie gram tak długo pewnie jak TY ale cos tam sobie skrobe i mogę zaryzykować stwierdzenie ze kaleczysz handel i produkcję skoro masz pojecie o czym piszesz i Ci nie wychodzi .
Marża 10% oznacza około 11% zysku za każdy zainwestowany ISK, marża 50% oznacza zysk równy poniesionym KOSZTOM (100%) !
Zapewniam Cię, że poza pewnymi wyjątkami marża na poziomie 50% jest praktycznie w tej chwili nieosiągalna.
Postaram się twoją teorię obalić praktyką ...
Niektórzy wiedzą że byłem 2 miechy w null w sojuszu -A- nasz punkt zborny był w GE-8
Nie wiem czy mogę wkleić screeny z handlu żeby znowu nie podpaść temu powyżej :P ale policzmy
Jak się laliśmy flotami haców i gedonów to trimarki szybko się zużywały - w Jita są po 12 mln w Ge od 15-17 mln
Cap Bostery 800 czasami chodziły po 10 k - 400% narzutu - przelicz ile to jest marży bo coś znowu pomyle 
Wszelkie wkłady do computer coś tam od 50 - 100k nawet nie wiem ile kosztują :P
Implanty +3 w jita 6-7 mln w Ge 11-14mln
Wybaczcie ale nie moge wszystkiego wytłumaczyć dokładniej bo bym za duzo mógł stracić ale na samych impach dało rade wyżyć jakoś [dzienna sprzedaż 10-20 szt z rodzaju]
Na +4 kasa wieksza ale mniejszy zysk - pewnie sie do tego przyczepisz i dasz wykładnie
Na temat produkcji juz pisałem - większość jest mało opłacalna ale zdażają się wisienki , to że wy ich nie znaleźliście nie znaczy ze ich nie ma .
Posiadanie BPO T2 jest zajebiste ale kupno takiego to głupota - żeby się zwrócił koszt to trzeba ciągle naginać przez kilka lat
Zazwyczaj i tak się da wyprodukować kilka, kilkanaście szt dziennie [ kopiować je jest bez sensu ] a zapotrzebowanie w JIta liczy sie zazwyczaj w tysiacach
Pisałem juz wcześniej ze ta gra promuje graczy [ nie forumowiczów ] aktywnych i pomysłowych więc wypi.... do roboty albo szuuukać szuuukać
Wybaczcie mi jeśli byłem zbyt wulgarny bądź bezpośredni ale własnie skończyły mi sie fajki a stara sie spuźnia z zakupami
Jak cos nie pasi to puki będę mógł chętnie naprowadzę każdą zbłąkaną owieczkę płci meskiej :P

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #32 dnia: Październik 13, 2011, 14:20:50 »
Cytuj
Ciężko od was sie uwolnić hehe
Wiesz jak pomyliłeś moduły z ammo to może tez pomyliłeś produkcje na stacji z produkcją na posie ..
Doobra może ja sie pomyliłem , może źle zliczyłem zera , moze za dużo pierdole dla nowych na podstawie własnych doswiadczeń [ nigdy nie płaciłem real kasą za tą grę - pierwszy bilon zarobiłem w pierwszym miesiacu ale pewnie to nie pasuje do waszego schematu starego wyjadacza ] 
Co do tych prośb to jedno mnie ciekawi ... o co oni Cię proszą hehe
Uważasz ze jak jakis zapaleniec gra codziennie po kilkanascie godzin to po 2 latach wie mniej niż taki stary kilkuletni char co sie loguje od niedzieli i wiekszośc czas spędza na forum?
No dobra możliwe .
Właśnie zanim napisałem poprzedniego posta upewniłem się co do paru rzeczy. Moduły produkują się krócej niż amunicja (mówimy o wyinwentowanych max run bpc), ale i tak jest to liczone w dniach. Pos skraca proces składania modułu o około 16-18%. A żeby tak produkować nalerzy mieć skile które sie odpowiednio długo robią, kasę na materiały i dostęp do posa lub kase na posa i jego utrzymanie.
Cytuj
Postaram się twoją teorię obalić praktyką ...
Niektórzy wiedzą że byłem 2 miechy w null w sojuszu -A- nasz punkt zborny był w GE-8
Nie wiem czy mogę wkleić screeny z handlu żeby znowu nie podpaść temu powyżej  ale policzmy
Jak się laliśmy flotami haców i gedonów to trimarki szybko się zużywały - w Jita są po 12 mln w Ge od 15-17 mln
Cap Bostery 800 czasami chodziły po 10 k - 400% narzutu - przelicz ile to jest marży bo coś znowu pomyle 
Wszelkie wkłady do computer coś tam od 50 - 100k nawet nie wiem ile kosztują
Implanty +3 w jita 6-7 mln w Ge 11-14mln
Wybaczcie ale nie moge wszystkiego wytłumaczyć dokładniej bo bym za duzo mógł stracić ale na samych impach dało rade wyżyć jakoś [dzienna sprzedaż 10-20 szt z rodzaju]
Na +4 kasa wieksza ale mniejszy zysk - pewnie sie do tego przyczepisz i dasz wykładnie
Na temat produkcji juz pisałem - większość jest mało opłacalna ale zdażają się wisienki , to że wy ich nie znaleźliście nie znaczy ze ich nie ma .
Posiadanie BPO T2 jest zajebiste ale kupno takiego to głupota - żeby się zwrócił koszt to trzeba ciągle naginać przez kilka lat
Zazwyczaj i tak się da wyprodukować kilka, kilkanaście szt dziennie [ kopiować je jest bez sensu ] a zapotrzebowanie w JIta liczy sie zazwyczaj w tysiacach
Pisałem juz wcześniej ze ta gra promuje graczy [ nie forumowiczów ] aktywnych i pomysłowych więc wypi.... do roboty albo szuuukać szuuukać
Wybaczcie mi jeśli byłem zbyt wulgarny bądź bezpośredni ale własnie skończyły mi sie fajki a stara sie spuźnia z zakupami
Jak cos nie pasi to puki będę mógł chętnie naprowadzę każdą zbłąkaną owieczkę płci meskiej
Hmmm
członkostwo dużego sujuszu z null...
kasa do inwestowania w towar z jita
organizacja, lub samodzielny transport odporny na kampy i tp
przeciwnik uprzejmy podejmować walkę oraz fc dający walke i ponoszący straty...

Faktycznie dostęp do tego ma każdy początkujący gracz...

Ostatnie ostrzeżenie z mojej strony, potem do niechęci z mojej strony dojdzie Ci na głowę jeszcze zazdrość kilku weteranów tego forum za to ze to tobie poświęcam całą uwagę a ich przestałem ganiać...

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #33 dnia: Październik 13, 2011, 14:45:00 »
(...)stara sie spuźnia z zakupami(...)

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #34 dnia: Październik 13, 2011, 14:50:09 »
No dobra możliwe .Nie gram tak długo pewnie jak TY ale cos tam sobie skrobe i mogę zaryzykować stwierdzenie ze kaleczysz handel i produkcję skoro masz pojecie o czym piszesz i Ci nie wychodzi .
A tak napisałem ? Poproszę o cytat.

Cap Bostery 800 czasami chodziły po 10 k - 400% narzutu - przelicz ile to jest marży bo coś znowu pomyle 
Upewnijmy się - sprzedawałeś po 40k, czy po 50k ? ILE takich sprzedałeś, a ile kupowałeś po 10k, ile sprzedawałeś po 11k ?
Ile kosztował Cię transport (wlicz wtopione shipy) ? Jakie masz skille w trade ?

Na +4 kasa wieksza ale mniejszy zysk - pewnie sie do tego przyczepisz i dasz wykładnie
Po co ? Każdy rozsądny zrozumie, co mu się bardziej opłaca, czy zarobić mniej per jednostka, ale nie kisić kapitału, czy zarobić więcej jednostkowo, ale czekać dłużej na zwrot z inwestycji. Polecam zapoznać się z pojęciami ROI i cashflow.

Posiadanie BPO T2 jest zajebiste ale kupno takiego to głupota - żeby się zwrócił koszt to trzeba ciągle naginać przez kilka lat
Buhahaha... rozumiem, że to BPO Ci się zużywa i dlatego potrzebujesz żeby na sprzedaży T2 z BPO zwrócił się koszt zakupu BPO. O stracie/zysku możesz powiedzieć dopiero jak będziesz SPRZEDAWAĆ to BPO. Wszystko co z niego wyprodukujesz będzie zyskiem (oczywiście po odliczeniu kosztów produkcji/szlifowania/transportu itd).
Ale przecież Ty o tym wiesz, prawda ? Próbujesz jedynie sprawdzić moje "niedzielne" doświadczenie...  :P

Zazwyczaj i tak się da wyprodukować kilka, kilkanaście szt dziennie [ kopiować je jest bez sensu ] a zapotrzebowanie w JIta liczy sie zazwyczaj w tysiacach
Sprawdź zanim napiszesz kolejną odkrywczą prawdę. Zupełnie inne ilości wychodzą przy produkcji amo, dronek, modułów i statków. Dla każdej z tych kategorii jest zupełnie inny popyt, w dodatku zróżnicowany regionalnie. W Jita popyt również nie jest stały.
Handel to niekoniecznie potrzeba produkcji.

Pisałem juz wcześniej ze ta gra promuje graczy [ nie forumowiczów ] aktywnych i pomysłowych więc wypi.... do roboty albo szuuukać szuuukać
Wybaczcie mi jeśli byłem zbyt wulgarny bądź bezpośredni ale własnie skończyły mi sie fajki a stara sie spuźnia z zakupami
Jak cos nie pasi to puki będę mógł chętnie naprowadzę każdą zbłąkaną owieczkę płci meskiej :P
A SJP jest tam ->
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...