Autor Wątek: Militia  (Przeczytany 16463 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Jacoomo

  • Gość
Militia
« dnia: Wrzesień 06, 2011, 16:27:25 »
Cześć, mam pytanie siedziałem troche na zagranicznych forach i większość pisze że asault to podstawa do milliti i bez tego nie ma co zaczynać. Jakie są wasze opinie?
edit: i czy idzie jakos ustawic autopilota zeby omijał układy wrogich frakcji?

Azbuga

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 536
  • w poszukiwaniu idealnego statku do solo :)
    • Zobacz profil
    • teaching by touching
  • Imię postaci: Azbuga
  • Korporacja: teaching by touching
Odp: Militia
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 06, 2011, 17:15:18 »
podstawa o farmienia to raczej bomber jeśli jest dobrze wyskilowany albo drake jeśli jesteś nowy. assault fretką to można polatać na milicyjne bloby jak się chce powhorować killi :)
Some Men Just Want to Watch the World Burn

CATfrcomCheshire

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 569
    • Zobacz profil
  • Korporacja: RAVE
  • Sojusz: C0ven
Odp: Militia
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 06, 2011, 17:15:46 »
jak ustawic autopilota wytlumacza ci w polskiej korporacji szkoleniowej, www.unseen.pl
Welcome to EVE. If you aren't busy finding some way to injure or at least mildly inconvenience another player, you have a lot of catching up to do.

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: Militia
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 06, 2011, 18:36:42 »
podstawa o farmienia to raczej bomber jeśli jest dobrze wyskilowany albo drake jeśli jesteś nowy. assault fretką to można polatać na milicyjne bloby jak się chce powhorować killi :)

Do whorowania juz lepszy przysłowiowy rifter. Chyba zresztą lepiej zaczynać od frytki i wprawiać się jako tackler (frytka z mircowarp drivem i warp disrupterem) niż ciułać na t2 ship (jakikolwiek) i go wtopić, co oznacza duża stratę kasy dla początkującego gracza.

Potem warto przesiąść się w cruzy, które już dysponują jako takim dps-em i tankiem, a wciąż są tańsze, niż assault frytka.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Jacoomo

  • Gość
Odp: Militia
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 07, 2011, 21:58:21 »
Ustawiać autopilota wydaje mi się że umiem ale opcji żeby omijał caldari state nie zauważyłem (22j, autopilot, wracam i cruza z tII sprzętem nie ma... zapomnialem ze teraz mam na pienku z caldaryjska policja...).

Jacoomo

Attributes
Intelligence:   26
Perception:   24
Charisma:   17
Willpower:   19
Memory:   25

Drones
Combat Drone Operation
Drone Interfacing
Drone Sharpshooting
Drones
Scout Drone Operation
Sentry Drone Interfacing
Total Skillpoints in Group: 1 029 107

Electronics
Electronics
Electronics Upgrades
Propulsion Jamming
Survey
Targeting
Total Skillpoints in Group: 282 173

Engineering
Energy Grid Upgrades
Energy Management
Energy Systems Operation
Engineering
Shield Management
Shield Operation
Shield Upgrades
Tactical Shield Manipulation
Total Skillpoints in Group: 1 022 048

Gunnery
Gunnery
Medium Hybrid Turret
Medium Projectile Turret
Motion Prediction
Rapid Firing
Sharpshooter
Small Energy Turret
Small Hybrid Turret
Small Projectile Turret
Weapon Upgrades
Total Skillpoints in Group: 158 591

Industry
Industry
Mining
Total Skillpoints in Group: 28 266

Mechanic
Armor Rigging
Hull Upgrades
Jury Rigging
Mechanic
Repair Systems
Salvaging
Shield Rigging
Total Skillpoints in Group: 859 772

Missile Launcher Operation
Missile Launcher Operation
Rockets
Standard Missiles
Total Skillpoints in Group: 8 750

Navigation
Acceleration Control
Afterburner
Evasive Maneuvering
Fuel Conservation
High Speed Maneuvering
Navigation
Total Skillpoints in Group: 39 407

Planet Management
Command Center Upgrades
Remote Sensing
Total Skillpoints in Group: 7 072

Science
Astrometric Acquisition
Astrometric Pinpointing
Astrometric Rangefinding
Astrometrics
Cybernetics
Infomorph Psychology
Science
Total Skillpoints in Group: 305 238

Social
Connections
Negotiation
Social
Total Skillpoints in Group: 36 760

Spaceship Command
Battlecruisers
Caldari Frigate
Destroyers
Gallente Battleship
Gallente Cruiser
Gallente Frigate
Gallente Industrial
Spaceship Command
Total Skillpoints in Group: 1 139 902

Trade
Retail
Trade
Total Skillpoints in Group: 24 682

Total Skillpoints: 4 941 768
Total Number of Skills:    73

Skills at Level 0:     4
Skills at Level 1:     9
Skills at Level 2:    15
Skills at Level 3:    23
Skills at Level 4:    15
Skills at Level 5:     7
tak stroche offtopic. Widzicie jakieś rażące dziury?

Hastrabull

  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 060
    • Zobacz profil
Odp: Militia
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 12, 2011, 21:42:53 »
acha, mining na 2! Skandal! Jak śmiesz tutaj pisać bez miningu na 5?? Ja się pytam, gdzie byli rodzice? :)
Jak masz się tu kogoś bać, to mnie...
buahahaha <- demoniczny śmiech

Starakopara

  • Gość
Odp: Militia
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 13, 2011, 09:51:57 »
hmmmm. ja tam widzę wielką dziurwę w dronach i mechanice

[NF] Masa Huku

  • NF
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 180
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Masa Huku
  • Korporacja: Native Freshfood
Odp: Militia
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 13, 2011, 19:33:37 »
biorąc pod uwagę że to topic "Militia" to powiedziałbym że gunnery, missile launcher operation i electronics prawie nie istnieją

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Militia
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 14, 2011, 10:49:08 »
Jak character ma niecale 5 milionow SP to troche trudno oceniac, w czym ma dziury - bo raczej we wszystkim. :)

eloelo

  • Gość
Odp: Militia
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 12, 2011, 16:10:38 »
Jeśli chcesz już zarabiać w milicji to polecam latanie na 2 konta
1 spieprzator [cenzura] to nowe konto z byle freja siedzące w korpie milicyjnym [może mieć nawet wcs]
2 napierniczator[ cenzura] to konto z DPS bez żadnych powiązań z niczym [ wyjątek może stanowić PIS]

zasady użytkowania :
 spierdalator wpada na bikon , zbiera agro i orbituje na 100km
wykloacza napierdalator w bomberze [ najlepszy typ to bomber ] i napierdala
do solowania w przyszłosci to tengus ale i ryzyko większe i tyle samo schodzi a w skanie świeci jak psu jajca
Ważne to wybrać dobrą milicje żeby nie mieć za dużo trudności w przelocie i dobrze dobrać rase bombera
Stand Ci spada tylko na koncie które bije , kase i LP dostaje tylko konto z milicji

Kharim

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 160
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kharim Katelo
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Militia
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 13, 2011, 13:38:43 »
Drejk też świetnie daje sobie radę na misjach milicyjnych lvl4, oczywiście w ficie t2 pvp z punktem "na wszelki wypadek" :) i dwóch kont wtedy nie trzeba

Dec Apilatour

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Mothra Inc
Odp: Militia
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 13, 2011, 14:57:37 »

Goomich

  • Gość
Odp: Militia
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 13, 2011, 15:08:33 »
Nano plated geddon.

eloelo

  • Gość
Odp: Militia
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 13, 2011, 17:47:48 »
Zgadza się drejki sa super
Dzięki za pomocny przykład . Miałem o tym pisać ale kolega pewnie robi drejem misje w hi ...
W ls taki drej zazwyczaj zostaje a tylko tam masz bust LP ...

Kharim

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 160
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kharim Katelo
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Militia
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 13, 2011, 21:31:36 »
tak eloelo robię misje milicyjne w hi...
wg. mnie z braku laku lepszy drej, szczególnie, że nie chce opłacać drugiego konta.
Dla bezpieczeństwa wystarczy skanować co chwile na 500,000km jak coś podleci na drabinkę to zawsze da się nawiać na stację, albo zawołać kumpli

eloelo

  • Gość
Odp: Militia
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 13, 2011, 22:21:59 »
w hi nie musisz skanowac bo raczej nie zgankują ci drejka
w ls jest problem - nie odwarpisz od bramy , duża sygnatura pozwala na warp na ciebie po 1 cyklu kombatami u dobrego skanera jak siedzisz na ss ,
na bikomie jak coś sie pojawi to z twoim alignem nigdzie nie odwarpisz , skanowanie na 500 000 km też ci nie pomoże jak podleci takler w cloaku da sie omijać drabinki tak ze nic nie zauważysz do czasu aż zacznie cie namierzać ..
nie wiem ile ty zarabiasz ale po jednym secie 8-10 misji w low powinieneś mieć około 150 k Lp czyli ponad 250kk isk na czysto w czasie 1-2 godzin - zalezy jak sobie zorganizujesz trase
więc gadanie o dodatkowych opłatach u milicji nie widzi mi sie ... nie pamiętam ile skilowałem bombera ale chyba zmieściłem sie w miesiac na wystarczajacy dps .
może nie jestem superszybki ale nie zdazyło mi sie dorwać dreja na bikonie myslałem żawsze ze nie odwarpił z gejta ...

Minna Hinata

  • Gość
Odp: Militia
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 14, 2011, 04:36:14 »
w hi nie musisz skanowac bo raczej nie zgankują ci drejka
w ls jest problem - nie odwarpisz od bramy , duża sygnatura pozwala na warp na ciebie po 1 cyklu kombatami u dobrego skanera jak siedzisz na ss ,
na bikomie jak coś sie pojawi to z twoim alignem nigdzie nie odwarpisz , skanowanie na 500 000 km też ci nie pomoże jak podleci takler w cloaku da sie omijać drabinki tak ze nic nie zauważysz do czasu aż zacznie cie namierzać ..
nie wiem ile ty zarabiasz ale po jednym secie 8-10 misji w low powinieneś mieć około 150 k Lp czyli ponad 250kk isk na czysto w czasie 1-2 godzin - zalezy jak sobie zorganizujesz trase
więc gadanie o dodatkowych opłatach u milicji nie widzi mi sie ... nie pamiętam ile skilowałem bombera ale chyba zmieściłem sie w miesiac na wystarczajacy dps .
może nie jestem superszybki ale nie zdazyło mi sie dorwać dreja na bikonie myslałem żawsze ze nie odwarpił z gejta ...

Widzę tu bzdury...

1) Po kij skanować kogoś w ls na misjach milicyjnych skoro beacon jest w przestrzeni
2) Drabinki nie ominiesz w żaden sposób, mechanika gry wymaga żebyś przeleciał przez drabinkę
3) Jeśli coś podlatuje w cloaku to rozbija się o w/w drabinkę co powoduje decloak, od tego czasu masz 5s żeby gościa zobaczyć a najczęściej jest to od 7 do 10 zanim taki delikwent zwinie się w warpa na właściwy beacon.
4) Ilość LP uzależniona jest od skila Security Connection - z 10 misji można wyciągnąć nawet do 250k lp.

Kharim

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 160
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kharim Katelo
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Militia
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 14, 2011, 06:39:40 »
1)właśnie :)
2)podkreślam "skanować co chwilę", mieć oko na local

a co do LP z misji to u Amarrów zdarzają się takie tłuściutkie po 28k, więc wyciąga się nieco więcej niż 250k po zrobieniu 10 misji

Belm Starr

  • Gość
Odp: Militia
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 14, 2011, 08:08:20 »
3) Jeśli coś podlatuje w cloaku to rozbija się o w/w drabinkę co powoduje decloak, od tego czasu masz 5s żeby gościa zobaczyć a najczęściej jest to od 7 do 10 zanim taki delikwent zwinie się w warpa na właściwy beacon.

Niekoniecznie. Warpować możesz odleglości 2500m od drabinki, a cloak schodzi 2000m. Kilka razy udało mi się warpnąć przez drabinkę bez wychodzenia z cloaka. Chociaż zabawy jest z tym tyle, że siedzący na misji zdąży ją zakończyć.

Minna Hinata

  • Gość
Odp: Militia
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 14, 2011, 08:27:54 »
Niekoniecznie. Warpować możesz odleglości 2500m od drabinki, a cloak schodzi 2000m. Kilka razy udało mi się warpnąć przez drabinkę bez wychodzenia z cloaka. Chociaż zabawy jest z tym tyle, że siedzący na misji zdąży ją zakończyć.

To już są kombinacje alpejskie które mało kto stosuje. Niestety grid drabinki jest tak duży że nigdy nie wiesz czy wylądujesz akurat na gridzie i cloak Ci zejdzie. IMO zabawa niewarta świeczki. Ale masz racje, coś takiego może się zdarzyć.

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Militia
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 14, 2011, 09:11:52 »
Warp na 20 km na beacon zawsze mnie wywalał na 6-10 km od beacona. Żaden problem podlecieć te kilka km i warpnąć nie wyklouczając. Już większy problem jest przy wlocie na lokację. W większości misji (chyba tylko przy Uproot jest inaczej) lądujesz prosto na tym beaconie. I tu jest loteria, czy wpadniesz poniżej czy powyżej 2km od niego.
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Militia
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 14, 2011, 15:01:50 »
Zaraz bedzie po co stać na ss w ls ...a bo lubi Bzdura ale juz koledzy wytłyumaczyli Zajebista bzdura :P
Nie ma to jak skrytykować własną wypowiedź  :P
Cytuj
Cytat: eloelo w Wczoraj o 22:21:59
A swoją drogą po co stać na SS w LS, pytam bo może czegoś nie wiem ?
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

eloelo

  • Gość
Odp: Militia
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 14, 2011, 15:16:17 »
Widze że tu można tak kombinować z cytatami jak sie chce pod warunkiem ze sie w dupe wchodzi adminowi ...
Ale dzieki temu widzimy ile ty rozumiesz z całej wypowiedzi .. graty
A swoją drogą po co stać na SS w LS, pytam bo może czegoś nie wiem ?
Wytłumaczyłbym Ci ale i tak nie zrozumiesz wiec po co ?

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Militia
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 14, 2011, 15:21:57 »
Widze że tu można tak kombinować z cytatami jak sie chce pod warunkiem ze sie w dupe wchodzi adminowi ...

0:59 słychać strzały.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Militia
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 14, 2011, 15:25:04 »
Widze że tu można tak kombinować z cytatami jak sie chce pod warunkiem ze sie w dupe wchodzi adminowi ...
Ale dzieki temu widzimy ile ty rozumiesz z całej wypowiedzi .. graty Wytłumaczyłbym Ci ale i tak nie zrozumiesz wiec po co ?
Zatem twierdzisz, że to nie jest TWOJA wypowiedź ?
w hi nie musisz skanowac bo raczej nie zgankują ci drejka
w ls jest problem - nie odwarpisz od bramy , duża sygnatura pozwala na warp na ciebie po 1 cyklu kombatami u dobrego skanera jak siedzisz na ss ,
na bikomie jak coś sie pojawi to z twoim alignem nigdzie nie odwarpisz , skanowanie na 500 000 km też ci nie pomoże jak podleci takler w cloaku da sie omijać drabinki tak ze nic nie zauważysz do czasu aż zacznie cie namierzać ..
nie wiem ile ty zarabiasz ale po jednym secie 8-10 misji w low powinieneś mieć około 150 k Lp czyli ponad 250kk isk na czysto w czasie 1-2 godzin - zalezy jak sobie zorganizujesz trase
więc gadanie o dodatkowych opłatach u milicji nie widzi mi sie ... nie pamiętam ile skilowałem bombera ale chyba zmieściłem sie w miesiac na wystarczajacy dps .
może nie jestem superszybki ale nie zdazyło mi sie dorwać dreja na bikonie myslałem żawsze ze nie odwarpił z gejta ...

Ale dzieki temu widzimy ile ty rozumiesz z całej wypowiedzi .. graty Wytłumaczyłbym Ci ale i tak nie zrozumiesz wiec po co ?
A Ty jak zwykle zamiast odpowiedzieć na pytanie wolisz skrytykować mnie.  ::)
Zatem mam przyjąć, że nie wiesz o tym, że zarówno w null jak i w low NIE powinno się siedzieć na SS, bo to NIE zapewnia bezpieczeństwa. NALEŻY natomiast przemieszczać się POMIĘDZY wcześniej przygotowanymi SS'ami, lub w trakcie przemieszczania tworzyć ad hoc nowe. Pewnie powinienem również przyjąć, że NIE wiesz dlaczego należy się przemieszczać, ale wytłumaczę Ci to żeby nie było, że czegoś z mojej wypowiedzi TY nie zrozumiesz. Otóż wyobraź sobie, że przemieszczanie się pomiędzy SS'ami służy temu by utrudnić, lub wręcz uniemożliwić komuś wyskanowanie za pomocą sond. Na SS'ie możesz sobie siedzieć jeśli masz zakloaczony ship, ale nawet wówczas NIE masz gwarancji bezpieczeństwa. Życzę Ci żebyś nigdy nie miał sytuacji, w której się boleśnie przekonasz dlaczego cloak na SS'ie nie gwarantuje bezpieczeństwa.
Koledzy wielokrotnie opisywali na tym forum takich cwaniaków. Poszukaj sobie.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Kharim

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 160
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kharim Katelo
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Militia
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 14, 2011, 15:42:03 »
odpowiedź na całe zamieszaniem jest banalnie prosta, kolegę eloelo najwyraźniej podnieca nabijanie postów


Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Militia
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 14, 2011, 15:57:29 »
odpowiedź na całe zamieszaniem jest banalnie prosta, kolegę eloelo najwyraźniej podnieca nabijanie postów
Wiemy, wiemy...  >:D
Doobra wyjaśniam :
Chciałem mieć dostęp do flamewar z wiadomych lub dla innych niewiadomych przyczyn ...
do tego potrzeba minimum 20 postow a jak to zrobić w pare dni? Okazało sie że przepychanki z gorliwymi wyznawcami nowego porządku sie nie liczą [ cholera ] to co miałem robić ? czekać na nowy zajebisty topic gdzie bedę sie mógł wykazac swoja zajebistościa?
Tak robi byle user bo na co stac przeciętnieka :P . Posiedziałem pare chwil żeby przeczytac wszystkie topiki [ żeby wiedzieć o co chodzi a nie pisac za dużo glupot ]  maznolem pare "merytorycznych" postów i po osiagnięciu zawrotnej liczby 20 szt poleciałem do wujka Dooma o pozwolenie .
Ale lepiej jego wypocin nie zostawiać bez odpowiedzi, bo jeszcze ktoś uzna, że ma rację... albo cuś.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Minna Hinata

  • Gość
Odp: Militia
« Odpowiedź #27 dnia: Październik 14, 2011, 16:05:51 »
odpowiedź na całe zamieszaniem jest banalnie prosta, kolegę eloelo najwyraźniej podnieca nabijanie postów

J.W. Pan Dormio dobrze to określił.

Wracając do poprzednich wypowiedzi Pana @eloelo:

Bzdurę to zrobili twoi rodzice ...

Traktuję to jako obrazę personalną oraz niestosowną odzywkę wychodzącą poza realia działu oraz topicu (mianowicie życie realne -> rodzina) i jednocześnie postaram się o to abyś uzyskał stosowną karę za to.

Tyle w temacie.
[admin]Nie musisz się starać, takie rzeczy to ja muszę ścigać z urzędu
Doom[/admin]
« Ostatnia zmiana: Październik 14, 2011, 16:10:27 wysłana przez Doom »

eloelo

  • Gość
Odp: Militia
« Odpowiedź #28 dnia: Październik 14, 2011, 17:11:44 »

odpowiedź na całe zamieszaniem jest banalnie prosta, kolegę eloelo najwyraźniej podnieca nabijanie postów
Wole to jak robić misje milicyjne drejem w ls ty jesteś pewnie zajebiście pro i lansujesz swoj zajebisty styl gry - nikt się z tobą nie zgadza ale dalej dajesz zajebiste posty z przesłaniem

Ale lepiej jego wypocin nie zostawiać bez odpowiedzi, bo jeszcze ktoś uzna, że ma rację... albo cuś.
Lepiej lansować własny styl gry głupi , durny , mniej kasy więcej czasu na forum ale wy jesteście pro bo gracie w ta gre juz kilka lat co ? czas na forum też sobie wliczacie cy cus ?

Wracając do poprzednich wypowiedzi Pana @eloelo:
Traktuję to jako obrazę personalną oraz niestosowną odzywkę wychodzącą poza realia działu oraz topicu (mianowicie życie realne -> rodzina) i jednocześnie postaram się o to abyś uzyskał stosowną karę za to.
Tyle w temacie.

noo to coś mało napisałeś umiesz coś w tej grze poza obrażaniem sie i denuncjowaniem ?


-------------------------------------------------------------------------------------
1
Widzę tu bzdury...

Po kij skanować kogoś w ls na misjach milicyjnych skoro beacon jest w przestrzeni

Przeczytaj dowolną ilość razy aż zrozumiesz mój tekst

, duża sygnatura pozwala na warp na ciebie po 1 cyklu kombatami u dobrego skanera jak siedzisz na ss ,
Zaraz bedzie po co stać na ss w ls ...a bo lubi

2
Drabinki nie ominiesz w żaden sposób, mechanika gry wymaga żebyś przeleciał przez drabinkę

Bzdura ale juz koledzy wytłumaczyli

3
Jeśli coś podlatuje w cloaku to rozbija się o w/w drabinkę co powoduje decloak, od tego czasu masz 5s żeby gościa zobaczyć a najczęściej jest to od 7 do 10 zanim taki delikwent zwinie się w warpa na właściwy beacon.
Zajebista bzdura :P
Czyli takler w dedykowanym shipie warpi zazwyczaj 7-10 s a drejk sfitowany na misje da rade pewnie odwarpić w 6 s  proponuje więcej czasu spedzać w grze jak na forum bo twoje doświadczenie w grze jest znikome albo go nie ma , pewnie sie naczytałeś gdzieś na forach ...

4

Ilość LP uzależniona jest od skila Security Connection - z 10 misji można wyciągnąć nawet do 250k lp.
Kolejny przykład jak teoria rozmija sie z praktyką ...Z najlepszej misji można wyciagnąć 25k LP ale jak bierzesz set to ci sie trafiają rożne i nie spotkałem się ze ktoś ma wszystkie misje najlepsze no ale powiadaja ze głupi ma szczeście wiec może tak miałeś

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Poprawiłem obraźliwy post chociaż nadal twierdzę że to było tylko spostrzeżenie ...

Doom jak cos to nie pierdol sie banuj na całego bo to przecież wasze forum i wam wszystko wolno nie wiem po co ty sie czaisz ?
W noobgarden wyszłeś na nooba co chce uczyć innych a sam nic nie wie do konca to mnie wyjebałeś
Ja ci tu też nie pasują moje odpowiedzi to wiesz z URZEDU go

garnoo

  • Leń Patentowany
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 147
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Garnoo
  • Korporacja: Eternity INC.
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Militia
« Odpowiedź #29 dnia: Październik 14, 2011, 17:24:38 »
chyba nikt jeszcze mu nie uswiadomil ze nawet jak kogos wyskanuje na misji i warnie na niego to.... i tak wyladuje na drabince (wyjatkiem jest jedna misja)

wydaje mi sie ze nie mozna warpnac na odleglosc do drabinki - tzn mozna ale i tak laduje sie <2500m od niej

misje milicyjne drejem - to az sie prosi aby wyladowac na kb  :P

PS. nadal eloelo nie kapuje o co ci chodzi z tymi cytatami...
"Głupi jak komentarz na Centrali" - stara indiańska obelga

Minna Hinata

  • Gość
Odp: Militia
« Odpowiedź #30 dnia: Październik 14, 2011, 17:48:55 »
noo to coś mało napisałeś umiesz coś w tej grze poza obrażaniem sie i denuncjowaniem ?

Jako osoba grająca aktywnie od 2004 roku na pewno dużo, nie zwykłem przechwalać się nie wiadomo jakimi skilami / doświadczeniem / ociekaniem z... ekhem, powiedzmy z kulturą - byciem nad wyraz fajnym i wciskanie tego innym. Poza tym jako osoba dorosła, mająca już rodzinę, nie pozwalam sobie aby nawet pod płaszczykiem internetu ktoś publicznie insynuował sytuację, jakoby moja egzystencja była "bzdurą". Mam nadzieję, że zrozumiałeś lekcje.

Czyli takler w dedykowanym shipie warpi zazwyczaj 7-10 s a drejk sfitowany na misje da rade pewnie odwarpić w 6 s  proponuje więcej czasu spedzać w grze jak na forum bo twoje doświadczenie w grze jest znikome albo go nie ma , pewnie sie naczytałeś gdzieś na forach ...

Interceptor / Interdictor / HIC / Lachesis - wymagają od 2,5s do 6-7s aby złożyć się do warpa. Dodatkowo widać je jak byk na skanie ogólnym 14,3 au. Mało czasu na ucieczkę? Myślę, że nie.
Proteus / Arazu - od 4,5 do 10s aby wejść w warpa + 1-2s na zainicjowanie cloaka po wyjściu z drabinki. Delay timer Directional Scanner - 2s. Nie widzę problemu aby zobaczyć taki ship na skanie jak pojawia się na drabince.

Kolejny przykład jak teoria rozmija sie z praktyką ...Z najlepszej misji można wyciagnąć 25k LP ale jak bierzesz set to ci sie trafiają rożne i nie spotkałem się ze ktoś ma wszystkie misje najlepsze no ale powiadaja ze głupi ma szczeście wiec może tak miałeś

Niekoniecznie teoria ponieważ szanując swój czas i dobrze licząc Czas/LP starasz się uzyskać odpowiedni stand do frakcji aby nie martwić się standem do corpa. Mając 6.0+ do frakcji masz nadmiar zapasu aby bez problemu odrzucać misje nawet jeśli będzie to karane utratą standa do corpa. Tych misji nie jest tak dużo żeby nie wylosować za 3-4-5 razem odpowiedniej która daje dużo lp i robi się ją szybko. Zazwyczaj zrobienie serii 10 misji odbudowuje Ci stand do corpa wystarczająco aby ponownie robić sobie losowanie.

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Militia
« Odpowiedź #31 dnia: Październik 14, 2011, 18:52:06 »
wydaje mi sie ze nie mozna warpnac na odleglosc do drabinki - tzn mozna ale i tak laduje sie <2500m od niej

Akurat można. Każdu skok na beacon na odległość inna niz 0 ładuje Cię w pewnej odległosci od drabinki. No może poza skokiem na 10. Ten lubi wrzucic na 0 (przynajmniej mnie najczęściej wrzucał) :)
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Kara Mon

  • Gość
Odp: Militia
« Odpowiedź #32 dnia: Październik 14, 2011, 19:33:54 »
Warp na 0 na drabinke powoduje ze statek laduje tuz obok drabinki, czasem w jej srodku , ryzyko zaplatania sie w drabinke przez kilka sekund jest bardzo duze.

Warp na 10 powoduje ze statek laduje wedlug OV na 0 od drabinki ale w przeciwienstwie do warpu na 0 nie ma ryzyka zaplatania sie w choinke

warp na 20 wywala nas 20 km od drabinki.

eloelo

  • Gość
Odp: Militia
« Odpowiedź #33 dnia: Październik 14, 2011, 20:45:05 »
Jako osoba grająca aktywnie od 2004 roku na pewno dużo, nie zwykłem przechwalać się nie wiadomo jakimi skilami / doświadczeniem / ociekaniem z... ekhem, powiedzmy z kulturą - byciem nad wyraz fajnym i wciskanie tego innym.
A czym tu sie chwalić ? 12 kilami przez 7 lat ? pewnie masz alta ale nim też nie zwykłeś się chwalić bo veldsparu nie uwzględnia KB , pvp też nie zwykłeś robić i dlatego bronisz opinii że drake po ls może zasuwać jak burza po kilkanaście systemów bez problemu ?
Ale próbowałeś odrzucać po kilka misji na set ? Czyli robiłeś misje za 250 k LP w secie 10 misji ? mozesz to potwierdzić czy sie okaze nagle ze ty znowu o rodzine zahaczasz?
Moze jakis stryjeczny brat siostry twojej kuzynki ci o tym opowiadał?
Zaraz ktoś skontruje ze EVE to nie tylko pvp - owszem ale jak ktoś tłucze skałki i poczytał czy posłuchał opowieści innych to nie znaczy ze ma w tym praktykę .
Ja latam po LS-ie i wypatrujemy takich amatorów i jak już pisałem o drejka cieżko a jak już sie trafi to nie jest to milicja ale bajt .
Ale jestem pełen podziwu jak ty potrafisz wszystko wypatrzeć na skanie 14au . takie nowe nuuby obcinaja go na kilka au to na bikon może warpnąc każdy spoza 14 au w cloaku
wiesz też że po ls nie lata sie shipami co warpią w 10 sek ? Chyba że to większy gang ze skautami no ale my tu rozmawiamy bomber vs drake ...
To jak protek/arazu wchodzi w warpa od 4.5do 10 s to ile według ciebie potrzebuje na to drejk?
Wierze w ciebie , jestem pewny ze wymyślisz taki wzór ze na pewno zdąży ucieć .Jak byś mial czas to napisz jeszcze jak lecieć 10-15 j po ls drejem , chętnie poczytam nową lekcję . 

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Militia
« Odpowiedź #34 dnia: Październik 14, 2011, 21:20:39 »
Ale bierzesz pod uwagę że nie tylko Ty podałeś troll alta w profilu?
Znam goscia który sie chowa pod tym nikiem i z lepszym lub gorszym skutkiem bawil się już w dosłownie każdy gatunek pvp spotykany w tej grze tak długo jak przez pvp rozumiemy coś z udziałem dps

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.