Autor Wątek: Incarna, patchnoty.  (Przeczytany 86151 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Goomich

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #210 dnia: Czerwiec 24, 2011, 16:04:36 »
A nie jest to może ten bug, w którym skille i moduły nie dają nic do siły dział?

HammerSnake

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #211 dnia: Czerwiec 26, 2011, 15:37:25 »
oni nerfneli speeda frytą? caldari hookbill jest teraz 400m/s wolniejszy na abku. Czy to kolejne nie przewidziane komplikacje? Dramielowi też nerfneli?
Czy generalnie druty i skille nic teraz nie dają i ma się bazowe parametry? 8)
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 26, 2011, 15:51:30 wysłana przez HammerSnake »

Kara Mon

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #212 dnia: Czerwiec 26, 2011, 16:01:22 »
Dramielowi mieli speed nerfic ale jeszcze nie w tym patchu chyba, z drugiej strony pozmieniali mechanike skanowania i zapomniewli o tym wspomiec  :D

HammerSnake

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #213 dnia: Czerwiec 26, 2011, 18:45:54 »
Wygląda, że po prostu wszystkie skille nie działają navy i implanty.

Czyli generalnie noob 4 dniowy = roczny char z setem snaków + drutami do gunów ? hehe

Niezły lol.

Kara Mon

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #214 dnia: Czerwiec 26, 2011, 18:51:56 »
Moze w tym konkretnym przypadku bo moje sneje dzialaja dobrze , przynajmniej na matarskich statkach.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #215 dnia: Czerwiec 27, 2011, 22:46:35 »
http://www.eveonline.com/updates/patchnotes.asp?patchlogID=23
Nie widze tam nic co np sprawiłoby że gra po wyłączeniu tego gówna które wprowadzili przestanie obciążać komp w takim samym stopniu jak z włączonym... ;/

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #216 dnia: Czerwiec 27, 2011, 22:52:50 »

Kara Mon

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #217 dnia: Czerwiec 27, 2011, 23:02:28 »
Moze po prostu nie wylacza tylko wstawia screen a incarna "swoje robi" dalej. W sumie mam rupiecia (E4600 , 2 gb , gt240) i jakies tam wielkiej tragedii nie ma nawet na 2 konta , jedynie jak kiedys wspomnialem to zauwazylem spadek fps-ow jak jest burdel na ekranie z okolic 120 na 60 ale dalej da sie zyc. Mnie jedynie zlosci czas ladowania sie tej izolatki , mass effect 2 laduje level doslownie w kilka chwil a zadokowanie do CQ jadac na 2 konta wyglada tak ze ja klikam dock i moge pojsc na papierosa  >:D jak wroce to moge cos podzialac w stacji.

Co gorsza te drzwi wywoluja u mnie straszna depreche i juz chetniej bym popatrzyl na to CQ gdyby nie ten kompletny brak optymalizacji  ;D

p.s. 1 klient z grafa "full" w stacji grafika grzeje do 60 stopni , 3 klienty eve w kosmosie z taka sama grafika 50 stopni ...............mass effect 2 40 stopni  :o
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 27, 2011, 23:28:19 wysłana przez Kara Mon »

R@F

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #218 dnia: Czerwiec 28, 2011, 07:54:06 »
Doom dałeś złego linka ten prowadzi do jakiegoś patcha z 2004 roku :)

Chupacabra

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 218
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Blackchupacabra
  • Korporacja: Blackwater Company
  • Sojusz: Frozen Synapse
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #219 dnia: Czerwiec 28, 2011, 09:22:57 »
a może oni podpinają nasze kompy pod jakieś obliczenia :) wynajęli część serwerów a teraz sięgnęli po nasze moce obliczeniowe ? :)

Na AT promowali jakąś kartę, pamiętacie, no to wiecie co zrobić żeby było dobrze:) a że grafika się grzeje, to jest celowe szybciej się spali, a Ty już będziesz wiedział co kupić, w końcu oglądałeś Alliace Tournament :)
Dark Flonoe:
ludki z lolseca mowiace o tym ze tidi jest fajne na podstawie papierowych wyliczen i filmu na yt lol

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #220 dnia: Czerwiec 28, 2011, 09:47:42 »
Doom dałeś złego linka ten prowadzi do jakiegoś patcha z 2004 roku :)
Czepiasz sie szcz:Pegółów. Pol zapodał dobry :p

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Jonas

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #221 dnia: Sierpień 26, 2011, 19:33:47 »
Incarna 1.1 będzie wprowadzana w najbliższy wtorek w czasie przedłużonego DT między 12, a 17 PL (planowo TM). Jedna z intrygujących zmian jaka ma zostać wprowadzona tym patchem (poza nowymi butami) to, tu cytuję z newsa, "changes to the session change timer while docking". Czyżby CCP wzięło się za docking games, czy też mają dla nas jakąś zabawniejszą niespodziankę? W oczekiwaniu na patchnotesy - speculate. :)

Goomich

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #222 dnia: Sierpień 26, 2011, 19:54:42 »
Albo instalate sisilate i sprawdzate.

Jonas

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #223 dnia: Sierpień 26, 2011, 19:57:55 »
Cicho Mona, nie psuj zabawy. :)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #224 dnia: Sierpień 28, 2011, 21:17:02 »
może wydłużą ten czas z racji obsów ładowania sie stacji z racji incarny?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

ghavir

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 27
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ghafir
  • Korporacja: School of Applied Knowledge
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #225 dnia: Sierpień 29, 2011, 19:41:22 »

Larving

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 159
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Galtan
  • Korporacja: GBTeam
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #226 dnia: Sierpień 29, 2011, 20:16:33 »
A co ty się nerfu matek w tym patchu spodziewałeś? Jak się za to w ogóle w tym roku zabiorą to będę happy, ale wątpię, żeby się wyrobili. Ogólnie patch to jakieś duperele + nowe forum i zlikwidowanie session change timer przy przesiadaniu się między statkami na stacji, co akurat bardzo mi pasuje.

garnoo

  • Leń Patentowany
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 147
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Garnoo
  • Korporacja: Eternity INC.
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #227 dnia: Sierpień 30, 2011, 00:48:49 »
czesc 'Activity Notifications'..... omg..... pewnie planuja juz polaczenie eve z twitterem, youtubem i nasza klasa....

api i Switching ships while docked in a station no longer causes a session change - tyle i nic wiecej co by nas interesowalo  :-\
"Głupi jak komentarz na Centrali" - stara indiańska obelga

Jonas

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #228 dnia: Wrzesień 01, 2011, 11:39:42 »
Dla upośledzonych lingwistycznie i innych leniuszków patchnotes Incarna 1.1 PL

Patchnoty dla Incarna 1.1

Patch wprowadzany w dniu 1 września 2011 tj. czwartek.
Rozmiary patcha dla poszczególnych systemów:

  • Windows z Incarna 1.0.1 do Incarna 1.1 - 21.6 MB
  • Windows pełny klient 4.4 GB
  • Mac z Incarna 1.0.1 do Incarna 1.1 - 34.4 MB
  • Mac pełny klient 5.1 GB

EVE Gate (nowe forum zostanie otwarte w poniedziałek, 5 września)
Nowe oficjalne forum EVE
  • Nowe środowisko serwerowe zostaje udostępnione na potrzeby nowego forum.
  • Nowe forum będzie dodane do EVE Gate i zastąpi stare dostępne dotąd na eveonline.com. Forum będzie zawierało te same funkcjonalności, które były już wcześniej udostępnione i chwalone, a ponadto:
    • Prosty i zaawansowany system wyszukiwania.
    • Opcja wyboru pomiędzy pełnym a kompaktowym wyglądem wątków.
    • Możliwość „Lubienia” postów i podgląd ilości osób, które „Lubią” dany post.
    • Każdy wątek będzie zawierał opcję „Oznacz jako Ulubiony”; opcja doda wątek do twoich ulubionych stron, co pozwoli na szybkie odnalezienie go ponownie, jak i śledzenie jego aktywności.
    • Opcja szybkiej odpowiedzi umożliwiająca odpowiedź do posta bez konieczności wczytywania strony z pełnymi opcjami formatowania wiadomości.
    • Rozwijana lista dla postaci, zawierająca podręczne funkcje, jak wysłanie EVE Maila czy przejście do profilu EVE Gate postaci, a także liczbę „Lubień” jakie użytkownik otrzymał na forum
    • Kanał RSS dla wątków i kryteriów wyszukiwania.
    • DEV, GM, CSM, ISD i zewnętrzni partnerzy otrzymają kolorowe odznaki na swoich avatarach, dla łatwego odróżnienia. Ponadto DEV i GM otrzymają odznaki także w profilach EVE Gate.
    • Ustawienia forum będą zlokalizowane wraz z ustawieniami profilu EVE Gate, umożliwiając włączenie pokazywania informacji o korporacji/alliansie, w którym jest postać.
  • Stare forum zostanie zamrożone, pozostając dostępnym w trybie read-only. Posty i wątki ze starego forum nie zostaną przeniesione do nowego.
Powiadomienia o aktywności
  • Powiadomienie o aktywności jest funkcją umożliwiającą śledzenie interesujących zmian w ramach EVE Gate i EVE Forum. Powiadomienia będą wyświetlane w czasie rzeczywistym na ikonie powiadomień w nagłówku EVE Gate. Gdy akurat będziesz przeglądał inną stroną, informacja o liczbie powiadomień będzie dostępna na belce/zakładce w przeglądarce.
  • Ikona poczty będzie informować o nieprzeczytanej poczcie, a kliknięcie na niej przeniesie od razu do okna EVE Mail.
  • Flaga powiadomień będzie wskazywać liczbę powiadomień jaka dotarła do ciebie z EVE Gate lub forum. Kliknięcie na fladze pozwoli na dostęp do rozwijanej listy z nowymi powiadomieniami i pozwoli na szybkie przejście do interesujących wątków i aktywności. Na dole listy znajdzie się odnośnik do strony z powiadomieniami, gdzie wszystkie powiadomienia będą wyszczególnione wraz z datą ich otrzymania.
  • Gracze będą powiadamiani o następujących aktywnościach w czasie rzeczywistym:
    • Gdy ktoś zapostuje na twoim profilu.
    • Gdy ktoś skomentuje wiadomość na twoim profilu.
    • Gdy ktoś skomentuje wiadomość zamieszczoną na twoim profilu przez inną osobę.
    • Gdy ktoś zamieści odpowiedź w wątku na forum, który subskrybujesz.
    • Gdy ktoś polubi twój post na forum.
    • Gdy otrzymasz zaproszenie do udziału w evencie.
    • Gdy otrzymasz nową pocztę EVE Mail.
  • W ustawieniach profilu EVE Gate możesz ustawić, które powiadomienia chcesz otrzymywać.
Personalizowane tła
  • Możesz teraz wybrać z zestawu tło dla swojego profilu EVE Gate. W tym wydaniu udostępnione zostanie tło Minmatar, Caldari, Gallente, Amarr, Incarna, Incursion i Tyrannis.
  • Możesz ustawić inne tło dla każdej postaci.
  • Gracze mogą wybrać tło w swoich ustawieniach profilu EVE Gate.

Kajuty kapitańskie (CQ)
  • Wprowadzono szereg usprawnień wizualnych do głównych ekranów i systemu menu w CQ.
  • Naprawiono rzadki błąd sprawiający, że interaktywne obiekty były nieaktywne.
  • Naprawiono szereg błędów prowadzących do resetu klienta przy korzystaniu z EVE Voice.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że osoby korzystające z voice chata floty nie mogły w ogóle używać voice chata.

API
Konfigurowalne klucze API
  • Wprowadza się nowe konfigurowalne klucze API i nową metodę dostępu do API. Szczegóły zmian zawarto w <a href="http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=2319">devblogu</a>.
  • Nowa strona zarządzania kluczami API dostępna jest pod adresem https://support.eveonline.com/api{/url].
  • System API będzie nadal akceptował dotychczasowe klucze przez ograniczony czas.
  • Należy zaktualizować wszystkie zewnętrzne aplikacje korzystające z API i wprowadzić dla nich nowe klucze API.

Kontrakty
  • API kontraktów jest już dostępne dla zewnętrznych aplikacji. Więcej informacji zawarto w devblogu
  • Dodano trzy nowe strony API (zarówno dla /char jak i /corp): Contracts.xml.aspx, ContractItems.xml.aspx i ContractBids.xml.aspx.

Różne
  • Itemy na liście assetsów i kontraktach będą od teraz zawierały atrybut rawQuantity, jeżeli ich liczba w bazie danych jest wartością ujemną. Ujemne wartości są faktycznie kodami: -1 to singleton (ni cholera nie wiem co to jest, wybaczcie), a -2 to kopia blueprintu.
  • Zapytanie do MarketOrders.xml.aspx będzie od teraz zwracać wszystkie aktywne ordery, a także wszystkie ordery wystawione na przestrzeni ostatnich 7 dni. Można zastosować opcjonalny parametr „orderID” umożliwiający pobranie konkretnego orderu dla postaci/korporacji.
  • CharacterInfo.xml.aspx zawiera teraz historię zatrudnienia.
  • WalletJournal.xml.aspx nie będzie już generował błędu, jeżeli wartość rowCount jest wysoka.

Interfejs użytkownika
  • Okno “Show Info” dla dron w drone bayu wyświetla prawidłowe atrybuty dron, zależne od twoich skilli.

Grafika
  • Skorygowano błąd z sortowaniem sprawiajacy, że włosy były renderowane na wprost hologramu statku w kajucie kapitańskiej.
  • Machariel będzie już prawidłowo animowany w hangarze.

Technikalia
  • Zmiana statku na stacji nie generuje już timera zmiany sesji.
  • Podczas montowania wieżyczek do/ze statku, okna hangaru i fittingu nie aktualizowały się prawidłowo do czasu wydoku lub zmiany statku. Błąd ten został skorygowany.
  • CarbonIO będzie nadal funkcjonował na serwerze, ale nie zostanie aktywowany w tym patchu. Aktywacja CarbonIO będzie zaplanowana na kolejnego patcha.

Lokalizacja
  • Niemiecki i rosyjski klient otrzymały szereg korekt spójności i błędów językowyach.
  • Okno potwierdzenia porzucenia lootu w niemieckim i rosyjskim kliencie będzie już zawierała możliwość oznaczenia opcji, aby okno potwierdzenia już się nie pojawiało.
  • Skorygowano kilka błędów z formatowaniem w oknie menu pod ESC w kliencie niemieckim.

Mac
  • Naprawiono błąd generowany przez hardware NVIDIA sprawiający, że postaci były renderowane z żółtymi dłońmi; poprawka ta dotyczy tylko Snow Leoparda, gdyż drivery NVIDIA zostały naprawione dla Liona.
  • Zoptymalizowane VBO (vertex buffer object) powinno w niektórych sytuacjach zapewnić wzrost wydajności na systemach AMD.
  • Problem z Jukeboxem odbinającym fragmenty utworów z końca został ograniczony, jednakże mogą jeszcze występować sytuacje ucięcia kilku sekund z końca odtwarzanych utworów.
  • Wprowadzono szereg poprawek dotyczących pamięci, znacząco redukując liczbę crashy powodowanych przez korzystanie z klienta w trybie high-detail.
  • Wprowadzono rozwiązanie zastępcze dla crashy generowanych przez NVIDIA 9400 u użytkowników korzystających z OS X Lion.

sc0rp

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #229 dnia: Wrzesień 01, 2011, 13:31:40 »
Cytuj
(ni cholera nie wiem co to jest, wybaczci
tzn ze itemu nie da sie stackowac, przykladami singletonow sa np. wybadane bpo, wszystkie bpc, sfitowane shipy, czy szkielka frakcyjne/t2 delikatnei uszkodzone

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #230 dnia: Wrzesień 01, 2011, 13:53:41 »
bpc mają osobną kategorię akurat

Cytuj
CarbonIO będzie nadal funkcjonował na serwerze, ale nie zostanie aktywowany w tym patchu. Aktywacja CarbonIO będzie zaplanowana na kolejnego patcha.
Ktoś wie co to za ustrojstwo?
Cytuj
Zmiana statku na stacji nie generuje już timera zmiany sesji.
Zapis po angielsku mi się nie podobał, tłumaczenie też nie - boje się czy poprostu nie "znikną" taimera z okna gry, a kary nie zostawią, jedna sytuacja tego typu już jest - po logowaniu nie mogę zmienić statku, ale timera brak

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Lt Rook

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Lt Rook
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #231 dnia: Wrzesień 01, 2011, 14:14:38 »
Ktoś wie co to za ustrojstwo?

http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=925

Cytuj
•Zmiana statku na stacji nie generuje już timera zmiany sesji.

mam mieszane uczucia.
"Welcome to Eve Online, here's your Rubik's Cube, go f*** yourself"

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #232 dnia: Wrzesień 01, 2011, 14:16:22 »
A teraz proszę po polsku dla kogoś kto zna tylko bardzo podstawowe podstawy programowania.

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

sc0rp

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #233 dnia: Wrzesień 01, 2011, 14:17:15 »
bpc mają osobną kategorię akurat
dopiero beda mialy, ja podalem na chwile obecna i afaik kolumna singleton nie wylatuje wiec nadal beda oflagowane jako singleton

Jonas

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #234 dnia: Wrzesień 01, 2011, 14:22:31 »
Dzięki za wyjaśnienie Dark. Człowiek uczy się całe życie. A co do timera to ma po prostu nie być żadnych przestojów pomiędzy zmianami shipów. Dokujesz, masz 30 sek timera, wskakujesz w statek A, wskakujesz w B, wskakujesz w C, wydok natychmiastowy. Tak przynajmniej rozumiem to o czym wcześniej mówili/pisali. Ale zobaczymy jak serwer wstanie.

sc0rp

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #235 dnia: Wrzesień 01, 2011, 14:23:23 »
Dzięki za wyjaśnienie Dark. Człowiek uczy się całe życie. A co do timera to ma po prostu nie być żadnych przestojów pomiędzy zmianami shipów. Dokujesz, masz 30 sek timera, wskakujesz w statek A, wskakujesz w B, wskakujesz w C, wydok natychmiastowy. Tak przynajmniej rozumiem to o czym wcześniej mówili/pisali. Ale zobaczymy jak serwer wstanie.
To teraz jak zadokujesz to musisz czekac 30s zeby wydokowac (jesli nie zmieniasz shipa)?

Mnie zastanawiaja nowe apikey'e tzn jak ich sie bedzie uzywac bo to ze apikey sobie wygeneruje to spx, ale dzis jest jeszcze parametr userid a w nowym tego nei widzialem wiec co bedzie trzeba podac. no ale na szczescie stare keye beda jeszcze dzialac wiec moze ktos opisze migracje na eve-dev ;)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #236 dnia: Wrzesień 01, 2011, 14:32:13 »
Cytuj
To teraz jak zadokujesz to musisz czekac 30s zeby wydokowac (jesli nie zmieniasz shipa)?
Chodzi o to ze jak dokujesz to masz 30 secund delay zanim będziesz mógł zmienić statek, jeśli dokowałeś tylko po to a zrobisz miss clicka to masz ekstra 30 sekund czasu zmarnowanego (u mnie w sumie dokowanie zmiana shipa i wydok to i tak około 90 secund łącznie odkąd uszczęśliwili nas po chamsku incarną)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #237 dnia: Wrzesień 01, 2011, 14:34:42 »
A co do timera to ma po prostu nie być żadnych przestojów pomiędzy zmianami shipów. Dokujesz, masz 30 sek timera, wskakujesz w statek A, wskakujesz w B, wskakujesz w C, wydok natychmiastowy.
Dokładnie tak to działa, przynajmniej jeszcze wczoraj na SiSi tak to działało. Testowałem tylko na zasadzie dock - zmiana shipa - undock - zero czekania.

Starakopara

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #238 dnia: Wrzesień 01, 2011, 14:44:44 »
ja tę informację zrozumiałem tak:
dock->reship->undock bez timera, czyli w założeniu tak szybko jak klikasz na ikonki :)

Lt Rook

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Lt Rook
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #239 dnia: Wrzesień 01, 2011, 14:50:59 »
Ja zrozumiałem tak że zmiana shipa nie generuje nowego timera, czyli można zadokować i zmienić statek na jednym timerze, a nie tak jak teraz na 2.
Timery zmiany sesji puki co zostaną, skok przez bramy, wh, boarding ship w przestrzeni i inne, jak to CCP kiedyś napisało, TQ musi mieć czas na przeniesienie danych.
"Welcome to Eve Online, here's your Rubik's Cube, go f*** yourself"

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #240 dnia: Wrzesień 01, 2011, 23:02:54 »
O jest nowy ficzer w patchu :-) Magiczne auto-otwierające się okienko cargo po każdym skoku przez gate  ;D Tez to macie ?

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #241 dnia: Wrzesień 02, 2011, 00:41:51 »
Oraz offline'owanie losowych modułów na statku po wydokowaniu ze stacji \o/
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Goomich

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #242 dnia: Wrzesień 02, 2011, 00:47:22 »
O jest nowy ficzer w patchu :-) Magiczne auto-otwierające się okienko cargo po każdym skoku przez gate  ;D Tez to macie ?

W krokach do odtworzenia buga napisałem:
1. Jump through the gate.
2. Rage at CCP.

Starakopara

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #243 dnia: Wrzesień 02, 2011, 07:32:48 »
O jest nowy ficzer w patchu :-) Magiczne auto-otwierające się okienko cargo po każdym skoku przez gate  ;D Tez to macie ?

Si  :D

Jonas

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #244 dnia: Wrzesień 02, 2011, 08:22:24 »
U mnie nie działa też rclick menu na statku w oknie fittingu. Wysiadanie z shipa stało się jeszcze bardziej upierdliwe.