Autor Wątek: Incarna, patchnoty.  (Przeczytany 86308 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Tooten

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 781
    • Zobacz profil
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #175 dnia: Czerwiec 23, 2011, 18:08:24 »

Reakcja community jest wprost niesamowita :D

Ludziom przypomniało się, że CCP dostaje za to kasę. Atm naliczyłem 15 stron z tematami  w stylu "are you serious?".

Kara Mon

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #176 dnia: Czerwiec 23, 2011, 18:25:13 »
jest taki gdzie 30 z 35 stron ludzie cytuja jedna osobe odpowiadajaca na pytanie w "co zrobiles po wyjsciu CQ" , wiekszosc cytuje "Turned it off"  ;D

sc0rp

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #177 dnia: Czerwiec 23, 2011, 18:44:43 »
Ciekawy bug z wygladem mordki mi sie trafil.
Wymodelowalem sobie taka mordke:

I taka tez widze w grze, a na evemon i eve-kill widze taka

Wszystko po za okularami i tłem jest inne - WTF?!

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #178 dnia: Czerwiec 23, 2011, 18:47:43 »
Wiecie co, jesteście zajebiście monotematyczni :P

Jedyne do czego bym się w tym patchu przyczepił, to to, że wyszedł stanowczo zbyt wcześnie i musimy męczyć się z betą CQ. Ale jest to spowodowane tym, że ccp wpadło w założoną przez siebie pułapkę jednego dodatku co pół roku. Kompletnie bezsensowne założenie nawiasem mówiąc, bo ja wolałbym jeden dobry dodatek pod koniec roku niż tą niedoróbkę teraz. Ale to kwestia marketingu i nawet trochę ich rozumiem.
Zresztą, obserwując gry wydawane przez gigantów, mam wrażenie, że to jakiś nowy trend - wydajemy betę i za kasę ze sprzedaży dopiero dokańczamy grę (patrz Wiedźmak 2, żeby nie być gołosłownym). Więc, tak bezstronnie, nie plujmy na nich aż tak bardzo. Tak, spieprzyli, ale biorą przykład z najlepszych :P
NeX store to zupełnie inna bajka, w naszej mentalności kompletnie nie zrozumiała, ale jak pisał NeX (nomen omen :P) w innym wątku - z punktu widzenia największych rynków - jak najbardziej zrozumiała i tylko pozostaje nam się cieszyć, że nie ma tam nic niezbędnego do gry, tylko duperele typu minispódniczki, no i to, że można to wszystko kupić za iski, więc nie widzę dramatu. I póki Korea nie będzie głównym rynkiem dla Eve to się raczej nie zmieni :)
No i na koniec coś o tym "tylko". Rzeczywiście, jeśli spojrzeć tylko na CQ z punktu widzenia WoWa czy podobnego syfu, to CQ to "tylko" jeden mały pokoik. Ale Eve to nie WoW, tu nie było wcześniej enginu pozwalającego chodzić postacią gdziekolwiek. CQ to "tylko" kompletnie nowy engine graficzny i "tylko" zupełnie nowy interfejs do jego obsługi i chcąc zachować choć resztkę obiektywizmu nie należy o tym zapominać. Fakt, w wersji beta, ale jest to zupełnie nowy element gry i to też wypadałoby docenić. A jakby nie skupiali się na tych wszystkich innych duperelach, które wprowadzili z tym i poprzednimi patchami, tylko zajęli się wyłącznie CQ, to może by to dopracowali. Tylko wtedy znowu byłby płacz, że nic nie robią z lagiem, z bugami, z tym czy z tamtym.
I na litość boską, poczytajcie pacznoty, CQ i turrety zajmują tam może 10%, a o tej reszcie nikt nawet nie raczył spojrzeć, lepiej trollować, że cały nowy kontent obejrzało się w 5 minut.
Więc obiektywnie na koniec. Uważam Incarnę za jeden z gorzej dopracowanych dodatków, w zasadzie powinno to się nazywać Incarna Beta, ale doceniam ogrom pracy w to włożony, ogrom potencjału jaki to ma oraz mnóstwo innych rzeczy, które ten dodatek wprowadza.
A jak się komuś nie podoba, to przecież skasowanie subskrypcji to tylko kilka kliknięć, a na rynku jest mnóstwo innych gier, po co tracić czas na nienawiść i trollowanie? Nie podoba się, to wynocha i eot. :P
Wracam do grillika, bo mi się wódzia grzeje, nie będę spędzał wolnego dnia czytając czyjeś hateposty, jak mogę się zrelaksować przy gorącej kiełbasce i zimnej wódzi - czego i Wam życzę :D
Przedwieczny.

Chupacabra

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 218
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Blackchupacabra
  • Korporacja: Blackwater Company
  • Sojusz: Frozen Synapse
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #179 dnia: Czerwiec 23, 2011, 18:47:53 »
Była u fryzjera:) sprawdź wallet pewnie puściła kilka plexów, na ten nowy fryz:)
Dark Flonoe:
ludki z lolseca mowiace o tym ze tidi jest fajne na podstawie papierowych wyliczen i filmu na yt lol

Kira Korpii

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 196
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Julia D'maro
  • Korporacja: Pink Bunnies
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #180 dnia: Czerwiec 23, 2011, 18:54:52 »
LOL admin centrali mowi ze jestesmy monotematyczni, to znaczy.... ze cos sie dzieje.....
TURN IT OFF!

CATfrcomCheshire

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 569
    • Zobacz profil
  • Korporacja: RAVE
  • Sojusz: C0ven
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #181 dnia: Czerwiec 23, 2011, 19:06:59 »
LOL admin centrali mowi ze jestesmy monotematyczni, to znaczy.... ze cos sie dzieje.....
TURN IT OFF!

hint: im bardziej sie napinasz, tym mniej ci wychodzi. Wyobrazam sobie,  jak czytajac tego posta dostales szczekoscisku i zbielaly ci knykcie, postanowiles ze MUSISZ, MUSISZ cos napisac, natychmiast, tu i teraz... I znowu wyszlo tak jak zwykle, tzn nie wiadomo, o co ci wlasciwie chodzi ;D Sprobuj nastepnym razem zanim napiszesz posta zagryzc zeby na jakims drewnianym przedmiocie, i pobic piesciami np w poduszke, wypuscic troche pary, to powinno ci pomoc zebrac mysli na tyle, zeby twoj post byl chociaz troche zrozumialy

gl&hf
Welcome to EVE. If you aren't busy finding some way to injure or at least mildly inconvenience another player, you have a lot of catching up to do.

Goomich

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #182 dnia: Czerwiec 23, 2011, 19:14:20 »
i tylko pozostaje nam się cieszyć, że nie ma tam nic niezbędnego do gry, tylko duperele typu minispódniczki, no i to, że można to wszystko kupić za iski, więc nie widzę dramatu.

Bo nie masz żeńskiego chara?

I na litość boską, poczytajcie pacznoty, CQ i turrety zajmują tam może 10%, a o tej reszcie nikt nawet nie raczył spojrzeć, lepiej trollować, że cały nowy kontent obejrzało się w 5 minut.

To jaki jeszcze nowy kontent tam jest? CO nowego dadali?

Val Heru

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 427
  • we blob
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Val Heru
  • Korporacja: Pink Bunnies
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #183 dnia: Czerwiec 23, 2011, 19:15:56 »
...

postanowiles ze MUSISZ, MUSISZ cos napisac, natychmiast, tu i teraz... I znowu wyszlo tak jak zwykle

hint: look at the timer

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Tooten

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 781
    • Zobacz profil
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #184 dnia: Czerwiec 23, 2011, 19:16:07 »
10 sreberek z WOTa, że Xarth to CCP Soundwave.

Zsur1aM

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 568
  • Kicking ass for teh.. woops retired!
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zsur1aM
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #185 dnia: Czerwiec 23, 2011, 19:25:08 »
LOL admin centrali mowi ze jestesmy monotematyczni, to znaczy.... ze cos sie dzieje.....
TURN IT OFF!
+1

Kara Mon

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #186 dnia: Czerwiec 23, 2011, 19:27:30 »
Ja tam bym w sumie strasznie nie marudzil (bo i tak wiekszosci dodatkow glowny content mnie nie interesuje) gdyby calym tym CQ nie ograniczali mi funkcjonalnosci interface w stacji

TURN IT OFF!
  >:D



Xart nie zgodze sie ze CQ to tylko 10% calego contentu. To bylo rozreklamowane jako najwazniejszy jego element.

Cq - wszesna alfa czegos co powinni wydac za minimum rok, wszedlem zoabczylem wylaczylem. Zawartosci tam an 5 minut i zerowa przydatnosc do czegokolwiek.

Nowe dzialka - znowu dzielo na 5 minut , obejzalem na rifterze, na cynabalau i na proteusie . 5 minut i znowu zadna roznica czy byly stare czy nowe byle strzelaly.

vanity store - jakis zart , tyle ze 1 kwietnia juz sie skonczyl.

reszta to sa tylko fixy i laty do wczesniej wygenerowanych bugow , w zupelnosci wystarczylby kolejny patch do patcha zamiast wielkiego dodatku z wspaniala i nowatorska zawartoscia.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 23, 2011, 20:06:21 wysłana przez Kara Mon »

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #187 dnia: Czerwiec 23, 2011, 20:17:07 »
Dla mnie najbardziej irytującym jest to, że po wyłączeniu tego nowego badziewia widać drzwi i ... nie wiadomo do końca w jakim statku się siedzi i czy się człowiek przesiadł już czy jeszcze nie. Mogli by w jakiś wyraźniejszy sposób określić w czym się siedzi np. to co jest widoczne jak się stanie w miejscu widokowym i ogląda łajbę mogli by to ustawić jak ten szajs jest wyłączony a nie taki syfek.

HammerSnake

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #188 dnia: Czerwiec 23, 2011, 20:22:16 »
wchodzisz w fitting i widzisz w czym siedzisz. ::)

Wszystkim rebelom polecam przeprowadzkę na posa. :P

sc0rp

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #189 dnia: Czerwiec 23, 2011, 22:26:47 »
A ja mam zasadnicze pytanie, czy kto kolwiek (lub zna kogo kolwiek) nie wylaczyl chodzenia po stacji?

update buga:

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #190 dnia: Czerwiec 23, 2011, 23:00:11 »
A ja mam zasadnicze pytanie, czy kto kolwiek (lub zna kogo kolwiek) nie wylaczyl chodzenia po stacji?

update buga:


Dark, zmień tej postaci nicka na Fantomas.  ;D

qrAq

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #191 dnia: Czerwiec 23, 2011, 23:13:00 »
ja nie wyłączyłem... jeszcze. W sumie kręcenie się po tek biednej na maksa klitce to zawsze jakieś zajęcie podczas siedzenia na stacji.

Fajnie się patrzy na swój ogromy statek z balkonu (w końcu ma się jakieś wrażenie tego ogromu żelastwa), fajnie się ogląda animki turretów (ale ammar dostali najfajniesze, bo się chowają i w ogóle) i fanie się... hmm.. no ten. tyle już.

Dupa nie dodatek.

Powinni zrobić prawdziwy wstęp do "walking in stations": wszystkie 4 kajuty(sorry, zamodelowanie 3 pokoi więcej to nie wysiłek dla takiej firmy), więcej strojów w nex. I byłby PRAWDZIWY dodatek. To co tutaj mamy to coś jak demo, beta.
Co z tego że na półce stoją butelki quafe, skoro nie mogę ich wirtualnie wypić? Jedna głupia animacja a tyle radości.

Jak dodawali inkursje, to nie narzekałem, choć mnie to nie obchodzi. Tak samo z Planetary interaction. Dodali coś nowego, dużego. Teraz dodali pokoik i sie mamy cieszyć. szałowo.
 

Założę się, że na zimę będą co najwyżej dodatkowe 3 kajuty... i kilka dupereli. mark my words.

Kara Mon

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #192 dnia: Czerwiec 23, 2011, 23:17:29 »
Moze jakims cudem ktos z ccp zerknie na forum i zobaczy reakcje graczy i nastepnym razem postaraja sie zrobic cos wiecej  :D

Goomich

  • Gość
Re: Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #193 dnia: Czerwiec 23, 2011, 23:18:07 »
Fajnie się patrzy na swój ogromy statek z balkonu (w końcu ma się jakieś wrażenie tego ogromu żelastwa),

Najlepiej wyglada tempest.


Moze jakims cudem ktos z ccp zerknie na forum i zobaczy reakcje graczy i nastepnym razem postaraja sie zrobic cos wiecej  :D

A co, robia dusta, woda, incarne, spodniczki i jeszcze ci malo?

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #194 dnia: Czerwiec 23, 2011, 23:34:53 »
Hammer nie marudź bo to co napisałem zapewne nie tylko mnie irytuje.

Szakal

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 763
  • 16 lat z EvE. Kupa czasu ;] Date of Birth 2004
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Szakal
  • Korporacja: Caldari Provisions
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #195 dnia: Czerwiec 23, 2011, 23:41:46 »
Topic ma już 8 stron a polskiego path nota jak nie było tak dalej nie ma ?!?

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #196 dnia: Czerwiec 23, 2011, 23:56:41 »
Ja to już wyłączyłem. Dzisiaj rano musiałem odpalić dwa konta na raz (co jest standardem dla mnie) i okazało się, że jak dwa chary siedzą na stacji, to nie da się między nimi przełączyć, mimo że mam w trybie okienkowym.

W tym momencie Incarna poleciała do kosza.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Goomich

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #197 dnia: Czerwiec 24, 2011, 00:14:19 »
Jak to nie da sie?

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #198 dnia: Czerwiec 24, 2011, 00:16:18 »
na moim laptopie, którzy bez problemu miał odpalone 4 konta na raz teraz miał ten sam problem i nie mogłem w ogóle przełączać między dwoma postaciami na stacji,
pewpew

qrAq

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #199 dnia: Czerwiec 24, 2011, 00:19:55 »
Cytuj
Najlepiej wyglada tempest.
fakt, pewnie dlatego, że jest "pionowy" i sporo ekranu zajmuje. Ten patent z balkonem to właściwie jedyny plus kajuty.

Ciekaw jestem czy posłuchają graczy i dadzą jakąś ciekawszą alternatywę dla kajuty niż jpeg z drzwiami. Ship spinning w starej formie pewnie nie wróci, ale mogliby dać chociaż jakiś widok informacyjny z aktualnym statkiem, fitem, czy coś, a nie zakichanego jpega. Zbyt wiele rzeczy pozostawia wrażenie, że incarna była robiona metodą na "odwal się".

Goomich

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #200 dnia: Czerwiec 24, 2011, 00:27:35 »
na moim laptopie, którzy bez problemu miał odpalone 4 konta na raz teraz miał ten sam problem i nie mogłem w ogóle przełączać między dwoma postaciami na stacji,

Możecie dokładnie napisać mi co palicie? Właśnie spróbowałem i nie licząc nadpalonego stołu dało się bezproblemowo.

fakt, pewnie dlatego, że jest "pionowy" i sporo ekranu zajmuje.

Dlatego, że jak się idzie na balkon, to widzi się tylko kawałek (te takie wystające z przodu) i się fajnie wyłania.

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #201 dnia: Czerwiec 24, 2011, 01:11:46 »
u nas inna ciekawostka popaczowa, 3 kile nie istnieja...
i wiem co mowie, nie bylo wspoludzialu npc, nie bylo SDestructa. Poprostu wcielo  ???


odnosnie tego co w stacji.
Liczylem na jakas fajna animacje pakowania pilota do kapsuly a tu nic :(
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

Ranshe

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #202 dnia: Czerwiec 24, 2011, 01:17:09 »
Zbyt wiele rzeczy pozostawia wrażenie, że incarna była robiona metodą na "odwal się".

Oczekujecie od dodanej zdecydowanie na odwal i na parę dni przed releasem opcji nieładowania CQ, że będzie używalna? Co wy palicie... ;p Cieszcie się, że w ogóle widzicie jpga, a nie czarny ekran :)

Mapkę sobie odpalcie przecież, będziecie mieli a) coś pożytecznego, b) więcej fpsów :P

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #203 dnia: Czerwiec 24, 2011, 01:42:39 »
u nas inna ciekawostka popaczowa, 3 kile nie istnieja...
i wiem co mowie, nie bylo wspoludzialu npc, nie bylo SDestructa. Poprostu wcielo  ???

Takie rzeczy zawsze się zdarzały, naprawdę bym tego nie wiązał.

@Xarthias

Większość naszych reakcji wynika z połączenia badziewności Incarny z tym newsletterem. Jak połączysz te dwa punkty linią i pociągniesz ją dalej w prawo, robi się nieciekawie.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Ranshe

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #204 dnia: Czerwiec 24, 2011, 02:53:10 »
Ja tam w ogóle tego CQ nie wyłączałem, dwa klienty też mi na laptopie chodzą normalnie (trzeba było sobie kupić laptopa z kartą graficzną, a nie intelem czy innym srati), przełączać się mogę bez problemów, tekstur mi nie gubi ani nie zmienia, statki mi nie latają do góry nogami...

W ogóle jedyny problem jaki z tym mam to taki, że przyzwyczaiłem się do otwierania cargo po dwukliku w pusty kawałek hangaru, teraz będę się musiał przyzwyczajać do czego innego albo skrót klawiszowy sobie jakiś ustawię. O, to nawet nie taki głupi pomysł.

Dziwna banda z was, ot co.

Ranshe

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #205 dnia: Czerwiec 24, 2011, 08:08:04 »
Nie ma żadnego nowego mema na jutubie? Ten kawałek już widziałem z pół setki razy ;p

R@F

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #206 dnia: Czerwiec 24, 2011, 08:47:17 »
Zalogowałem się, przeszedłem na balkon ship wygląda jakoś dziwnie no i widać go tylko z jednej strony, chciałem sobie pokręcić a tu d... Mineło 5 minut wyłączyłem i teraz się łapie na tym że próbuje kręcić drzwiami z jpga. Ikony działek = wtf?? Animacja działek, eee to ktoś wogóle się temu przygląda?? Sklep z ciuszkami hahahahahahahahahahaha. To co tam mamy jeszce nowego w tym patchu??

PS zapomniałem dodać o skoku ceny plexów
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 24, 2011, 08:57:35 wysłana przez R@F »

qrAq

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #207 dnia: Czerwiec 24, 2011, 08:53:48 »
nowy model mallera - i to wszystko z nowości. Reszta to fixy i inne takie.

Kira Korpii

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 196
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Julia D'maro
  • Korporacja: Pink Bunnies
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #208 dnia: Czerwiec 24, 2011, 09:26:28 »
Jest TYLKO JEDNA zmiana odpowiadajaca na apele graczy od DWOCH lat - zmiana systemu JB, cala reszta to nieudane fixy i smieszna kwaterka dajaca pretekst do przemycenia nex store w stylu iscie BigPointowskim.
Fix systemu skanowania to jeden z ciekawszych faili - na forum Eve-o tworca zmiany przyznal juz ze calkowicie pozmienial ten system. Tak czy siak ludzie nadal nie moga wyskanowac obiecanych im nieskanowalnych shipow :)
Dzialka - mile dla oka na poczatek, ale w walce i tak nie zwrocisz na to uwagi.

Znowu zero dynamiki i reakcji na to co sie w swiecie gry dzieje, zero chociazby drobnych tweakow w statkach, a zdawaloby sie to proste... nawet gdyby testowac co miesiac jak w balansujacych patchach do WoW. Dlaczego, na przyklad, nie mozna zrobic boosta np blaster boatow, drone boatow - chociazby na chwile - zobaczyc jak sie sprawdza i cos dobalansowac?

Niestety eve nie ma teamu do zajmowania sie mechanika tak na codzien. Content ktory teraz zaproponowali jest niestety z punktu widzenia funu gry daremny.

Kara Mon

  • Gość
Odp: Incarna, patchnoty.
« Odpowiedź #209 dnia: Czerwiec 24, 2011, 15:55:52 »
Cod o nieskanowalnosci statku to moze bylby skanowalny w starej wersji probow, juz od sporej liczby osob od wczoraj slyszalem "czy zmniejszyli sile skanu probow?"  :D