Autor Wątek: Witam wszystkich władców kosmosu  (Przeczytany 6113 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kolec

  • Gość
Witam wszystkich władców kosmosu
« dnia: Czerwiec 10, 2011, 20:11:47 »
Chciałem się przywitać, gram w EVE od 2009 roku. Do tej pory robiłem misje i skanowałem za anomaliami w hisecu ale chyba już czas znaleźć jakiś corp i zasmakować życia w 0.0 i pvp :)

Ciupek

  • Gość
Odp: Witam wszystkich władców kosmosu
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 10, 2011, 22:42:38 »
hmm w 0.0 jest tak samo :) misje i skanowanie anomalek :) tylko przy przeskoku prze gate jest trudniej bo cos moze cie zabic po drugiej stronie i to na pewno nie beda raty :)

Melisanda Armida

  • Team Techniczny
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 182
    • Zobacz profil
  • Korporacja: VIDE
Odp: Witam wszystkich władców kosmosu
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 11, 2011, 00:43:58 »
Chciałem się przywitać, gram w EVE od 2009 roku. Do tej pory robiłem misje i skanowałem za anomaliami w hisecu ale chyba już czas znaleźć jakiś corp i zasmakować życia w 0.0 i pvp :)
Witam,
Jako jeden z Wladcow Kosmosu zadam podania stanu walleta i przyblizonej wartosci asetsow. Po zweryfikowaniu danych i pobraniu stalej oplaty w wysokosci jedynie 30% masz mozliwosc wstapienia do grona szlachetnych Wladcow kosmosu.
Pozdrawiam,

Wladca kosmosu Stela Armida (oficer rekrutacyjny)
* Lubie czasami poprzeklinac

memlacz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: memlacz
  • Korporacja: EX BUFU
Odp: Witam wszystkich władców kosmosu
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 11, 2011, 05:09:49 »
Witam,
Jako jeden z Wladcow Kosmosu <-- to mnie rozjebało
Wladca kosmosu Stela Armida (oficer rekrutacyjny)    LoL

A poważnie to ogarnij jakiś mały piracki corp coś się poducz a póżniej próbuj się dostać do BUFU może ktoś się nad tobą zlituje...

Starakopara

  • Gość
Odp: Witam wszystkich władców kosmosu
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 11, 2011, 07:26:27 »