Autor Wątek: Amarrscy początkowi agenci  (Przeczytany 2435 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Dagorian

  • Gość
Amarrscy początkowi agenci
« dnia: Maj 17, 2011, 16:04:47 »
Witam, mam takie pytania:
1. gdzie znajdę początkowych Amarskich agentów do podbicia reputacji na większą.
2.Oraz mam jeszcze jedno pytanie jakie misje lub jakich agentów robić poza wszystkimi tutorialowymi i z Epic Arc , dla których frakcji warto robić ( chodzi mi głównie o zarobek).
3.Jak się przesiać ze statków:
-obecnie latam niszczycielem Coercer
-planuję się przesiąść na krążownik Maller (być możne w ciągu jednego dnia)

Mógłbym prosić o aktualne dobre fity dla Coercer i maller pod misje PVE

A może radzicie coś innego, inny wybór Krążwonika np . Omen, zaznaczam że nie mam zbyt dobrych skilli w  dronkach ale jeśli warto to się skupie na nich.

       Z góry dziękuje za pomoc :-)


Zgudi

  • Gość
Odp: Amarrscy początkowi agenci
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 19, 2011, 17:19:37 »
Cytuj
gdzie znajdę początkowych Amarskich agentów do podbicia reputacji na większą.
Niemal wszędzie, na prawie każdej stacji w Amarr Empire. Dobrym rozwiązaniem jest Ministry of War, zadziwiające że ja na początku też ich szukałem :P Po prawej stronie ekranu na stacji masz informacje o agentach, klikasz prawym i start conversation
Cytuj
2.Oraz mam jeszcze jedno pytanie jakie misje lub jakich agentów robić poza wszystkimi tutorialowymi i z Epic Arc , dla których frakcji warto robić ( chodzi mi głównie o zarobek).
Misje level 1 w empire jak na początek, wszystkich agentów wszelkich NPC korporacji w Empire masz dostępnych od razu, ale są to misje łatwe i słabo zarobkowe a standing klepie się dłuuuuugo. Więc cierpliwość twym sprzymierzeńcem. Z czasem odblokujesz lepszych agentów (level 2, 3, 4, 5), aż będziesz miał takich, na których zarobisz kilkanaście /dziesiąd mln isk godzinowo, a z czasem stwierdzisz że to i tak za mało.
Cytuj
3.Jak się przesiać ze statków:
klikasz prawym na statek (w stacji) i leave ship, lub kupijesz inny i prawym i assemble skip, a potem prawym i active ship


EDIT:

[Coercer, stable n00bs snip] level 1
Small 'Accommodation' Vestment Reconstructer I
N-Type Adaptive Nano Membrane I
Local Power Plant Manager: Capacity Power Relay I
Emergency Damage Control I

Cold-Gas I Arcjet Thrusters

Dual Modulated Light Energy Beam I, Ultraviolet S
Dual Modulated Light Energy Beam I, Ultraviolet S
Dual Modulated Light Energy Beam I, Ultraviolet S
Dual Modulated Light Energy Beam I, Ultraviolet S
Dual Modulated Light Energy Beam I, Ultraviolet S
Dual Modulated Light Energy Beam I, Ultraviolet S
Dual Modulated Light Energy Beam I, Ultraviolet S
Dual Modulated Light Energy Beam I, Ultraviolet S

Small Capacitor Control Circuit I
Small Capacitor Control Circuit I
Small Capacitor Control Circuit I

[Maller, Long range n00bs] level 2
Emergency Damage Control I
Medium 'Accommodation' Vestment Reconstructer I
Thermal Exhaust System I
Thermal Exhaust System I
Type-D Power Core Modification: Capacitor Power Relay
Voltaic Nanite Adaptive Membrane I

Y-S8 Hydrocarbon I Afterburners
Fixed Parallel Link-Capacitor I
Fixed Parallel Link-Capacitor I

Focused Anode Medium Particle Stream I, Ultraviolet M
Focused Anode Medium Particle Stream I, Ultraviolet M
Focused Anode Medium Particle Stream I, Ultraviolet M
Focused Anode Medium Particle Stream I, Ultraviolet M
Focused Anode Medium Particle Stream I, Ultraviolet M
[empty high slot]

Medium Auxiliary Nano Pump I
Medium Capacitor Control Circuit I
Medium Capacitor Control Circuit I

Cytuj
Omen

Nex miał świętą rację, że wszyscy chcą omena, bo ładny jest, ale maller sprawdzi się tu znacznie lepiej, omenem bedzie ciężko. Jeśli tak lubisz omena, to jego zaawansowane wersje jak Omen Navy Issue i Zealot są nie tylko ładne, ale mistrzowsko się sprawdzają do różnych ciekawych zadań, np do pvp. Niby do PVE też, ale w tedy to będziesz mógł latać masywnymi bs-ami, które sprawdzą się do ciężkich misji PVE duuużo lepiej.

I jeszcze jedno, coercerem misji level 2 nie zrobisz, tak samo mallerem level 3, może tylko niektóre, ale będzie bardzo ciężko.

Na level 3 dobry będzie harbinger, ale 1,5 miesiąca niestety trzeba poczekać na chodź podstawowe wyskillowanie, kiedyś nie wierzyłem, ze to tyle czasu, ale potem się przekonałem, że jest dużo pobocznych skilli które znacznie poprawiają efektywność walki i sprawiają że w ogóle coś potrafisz. Np, żeby bardzo dobrze taki statek wytrenować do PVE jak i PVP z pełnym fitem t2 to trzeba nawet do pół roku.
« Ostatnia zmiana: Maj 19, 2011, 17:53:01 wysłana przez Zgudi »

Goomich

  • Gość
Odp: Amarrscy początkowi agenci
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 19, 2011, 17:30:19 »
klikasz prawym na statek (w stacji) i leave ship, lub kupijesz inny i prawym i assemble skip, a potem prawym i active ship

Łapiesz szipa w hangarze i przenosisz nad widok hangaru i puszczasz.

[NF] Masa Huku

  • NF
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 180
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Masa Huku
  • Korporacja: Native Freshfood
Odp: Amarrscy początkowi agenci
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 19, 2011, 18:35:35 »
1.   

Imperiall academy:
Deepari (main school) Fora Hanan Horir Chaven

Royal Ammar Institute:
Pasha (main school) Emrayur Kerepa Safilbab Seitam

Hedion U:
Conoban (main school) Akhwa Sehmy Annad Chaktaren


za każdego dostaniesz boos w standingu do Amarr Empire, ważne by zrobić wszystkei misje w main school systemach około 5 agentów na każdy system. Dorzuć do tego social skille i robisz misje lvl 2 po raptem 2-3 dniach a nie 2-3 tygodniach.

Potem skillujesz dreja, wbijasz do milicji i po 2-3 dniach misji robisz LVL 4 ;)

2. Ministry of War albo Theological Councill (czy jakoś tak :P)

3. Maller, wybacza więcej i jest twardszy od Omena.

observer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 115
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kesmond
  • Korporacja: Shocky Industries
  • Sojusz: A4
Odp: Amarrscy początkowi agenci
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 19, 2011, 20:56:22 »
Jeśli skończyłeś komplet tutoriali (52 misje) to masz 0,5 standingu do amarr, jak zrobisz to co pisze MasaHuku (kolejne 104 misje), to będziesz miał około 1,5, co razem ze skilami socjal pozwoliło by wbić odrazu na misje lvl2. Milicja jest fajna, lub bardzo nie fajna - zależy gdzie się lata i z kim. Rejon amarr-minmatar jest na tyle gorący, że na misje drejem to nawet nie dolecisz, chyba że będziesz miał pomocników. Robiąc normalne misje np dla ministry of war, co 16 misja to storyline. Podnosi ona standing do frakcji, nie pamiętam dokładnie czy do sojuszników (caldari) też.
Jeśli chodzi o cruzy amarrskie, to l2 robiłem omenem, mallerem, arbitratorem. Najłatwiej dla mnie było arbitratorem, ale każdy ma inne preferencje i sposób latania, sam musisz potestować co wolisz.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Amarrscy początkowi agenci
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 20, 2011, 00:19:52 »

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

[NF] Masa Huku

  • NF
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 180
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Masa Huku
  • Korporacja: Native Freshfood
Odp: Amarrscy początkowi agenci
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 20, 2011, 00:24:56 »
oj tam oj tam...kupujesz dreja robisz nano/wcs i w porze kiedy (jak to Doom określa) brudaski potulnie śpią zapinasz do poketu gdzie najczęściej dostaje się misje i dreja takiego zostawiasz...zbierasz 5-10  misji od agentów we wcześniej wspomnianym pokecie  i jajuszkiem ładnie do drejka zapinasz :) o taki przepis dla low secowego kerbirka  :-* jeżeli coś nie wyjdzie to Your doing it wrong...