Autor Wątek: 0.0 Fix?  (Przeczytany 94999 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

sc0rp

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #280 dnia: Maj 23, 2011, 13:18:34 »
Ciekawe jak rezydenci npc 0.0 bronia tego co jest w npc 0.0 a atakuja to co jest w sov 0.0 - bardzo zabawnie sie to czyta.


Pewnie ze oferuje... mozecie ich perma zakampic...
no np. przez kwartal a po kwartale jak tylko odpuscimy to wrocicie - syzyfowa praca. Atakujac sov 0.0 musisz tylko kampic przez 3 rf timery

Cytuj
mozecie skanowac system i uniemozliwisc robienie misji/klepania ratow/wylatywania na roamny...
j/w
Cytuj
Wszystko sie da... ba... mozecie nawet zadokowac w ich stacji czego oni nie moga zrobic u was...
jasne ze sie da tylko wyrzucic kogos z npc 0.0 jest duzo trudniej niz kogos z sov 0.0 - i to jest wlasnie unfair advantage o ktorym caly czas pisze.
Cytuj
Jak nie kumasz roznic, plusow i minusow zycia w sov i npc 0.0 to moze czas zmienic gre... bo widac po Twoich postach ze te kilkanascie zasad ktorymi rzadzi sie EvE to za duzo do ogarniecia i sie gubisz...
kumam tylko to co robi PL+pety to wlasnie wykorzystywanie mechaniki gry dajacej jej "god" mode i nic z tym nei mozna zrobic.

Ech, gdyby było tak jak chce Dark, to wszystko sprowadzałoby się do gang < flota < blob < BLOOOOB i kto pierwszy doszedłby do tego ostatniego etapu, ten wygrałby Eve i wszyscy moglibyśmy szukać innej gry.

Tymczasem witaj w sandboxie - tu nie da się ogrodzić murem od reszty.
Powiedzial czlonek sojuszu ktoremu (Co mnie bardzo zaskoczylo) nie starczylo jaj zeby wydokowac z nieclaimowanej stacji. Otoz wlasnie to wy sie odgrodziliscie murem od hostow siedzac w stacji i sie smiejac ze nic wam nie mozna zrobic

kamel

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #281 dnia: Maj 23, 2011, 13:19:30 »
A jak to sie ma do mechaniki gry o ktora pytalem?
no jpkm a jakie to ma znaczenie skoro mechanika gry uniemozliwia wyrzucenie sasiada, a sasiad moze nas wyrzucic - to jest wlasnie unfair advantage to ze Ty tego nie widzisz to najwyrazniej jestes slepy? Pozatym nie wiem jak dla innych ale mi sie chce wymiotowac na sama mysl o krzyzykach, a patrzac po ilosci pilotow we flotach to nei jestem jedyny bo to nei bylo zadne cta ot zwykly op.  A dlaczego nei zamieszkamy w venal - bo to jest sandbox i chcemy miec wlasny teren oraz jesli ktos nam zagraza to chcemy miec takie same mozliwosci jego usuniecia jak on nas. A tego gra nie oferuje.


Podjęłeś decyzję świadom jakie ryzyko niesie trzymanie SOV`a zamiast siedzieć w NPC to teraz masz jeszcze brakuje żeby ludzie z Hi zaczeli się wkurzać, że oficerów nie maja na paskach w jita.... weź się ogarnij albo pograj w Farmwille

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #282 dnia: Maj 23, 2011, 13:21:37 »
Pewnie ze oferuje... mozecie ich perma zakampic... mozecie skanowac system i uniemozliwisc robienie misji/klepania ratow/wylatywania na roamny...
Wszystko sie da... ba... mozecie nawet zadokowac w ich stacji czego oni nie moga zrobic u was...

Jak nie kumasz roznic, plusow i minusow zycia w sov i npc 0.0 to moze czas zmienic gre... bo widac po Twoich postach ze te kilkanascie zasad ktorymi rzadzi sie EvE to za duzo do ogarniecia i sie gubisz...
Mogą jeszcze utrudnić dosyłanie posilków przez kampienie wejścia do pipe bo JB sie tego nie omini, mogą też zrzucić capsle na łeb w dowolnym momencie bo cynojamu też nie ma. Trzeba mieć tylko jaja żeby uzyć floty do czegoś innego niz anomalek, albo kiedy nie ma pewności czy aby na pewno wszystkie okoliczne supercapsle są na pewno po drugiej stronie nowego edenu

Dark zauważam u Ciebie pewien syndrom, nie pamietam jak sie on fachowo nazywał ale w skrócie "lepiej się mieszka tam gdzie ja nie mogę / nie umiem mieszkać". I tym razem wiem co mówię bo akurat po npc 00 latałem i to w czasie w którym w true null było eldorado w postaci pierwszej wersji anomalek (przed nerfem lootu i dropu), w npc nie było jeszcze tych fajnych agentów z fajnymi statkami w lp stor (znaczy byli ale z gorszą ofertą)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #283 dnia: Maj 23, 2011, 13:35:10 »
Powiedzial czlonek sojuszu ktoremu (Co mnie bardzo zaskoczylo) nie starczylo jaj zeby wydokowac z nieclaimowanej stacji.

LOL, nikt z nas nie siedział na stacji. Wczorajszy wieczór spędziłem w przestrzeni - najpierw w bomberze, potem w Hellcacie - 9 killi na Was. A Ty, jeśli dobrze widzę, zero?

pewien syndrom, nie pamietam jak sie on fachowo nazywał

"The grass is always greener on the other side of the fence".


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #284 dnia: Maj 23, 2011, 13:52:55 »
DOOM ja tez uwazam ze NPC 0.0 zaczyna miec sie ostatnio troche za dobrze. Zarabiasz indywidualnie tyle co w sov albo lepiej. Duzi gracze z NPC space sa w stanie zapewnic reimbursment na poziomie sov holderow. Poprostu rachunek zyskow i strat zaczyna byc na niekorzysc SOV space. Jak myslisz dlaczego ludzie tak ciagna do PL bo maja to samo co w sov 0.0 ale nie musza "nic przy tym chodzic".  Inaczej mowiac praktycznie ZERO jakichkolwiek obowiazkow w porownaniu do sov space.

kamel

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #285 dnia: Maj 23, 2011, 13:57:30 »
DOOM ja tez uwazam ze NPC 0.0 zaczyna miec sie ostatnio troche za dobrze. Zarabiasz indywidualnie tyle co w sov albo lepiej. Duzi gracze z NPC space sa w stanie zapewnic reimbursment na poziomie sov holderow. Poprostu rachunek zyskow i strat zaczyna byc na niekorzysc SOV space. Jak myslisz dlaczego ludzie tak ciagna do PL bo maja to samo co w sov 0.0 ale nie musza "nic przy tym chodzic".  Inaczej mowiac praktycznie ZERO jakichkolwiek obowiazkow w porownaniu do sov space.

szybko na to wpadliście ;p

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #286 dnia: Maj 23, 2011, 13:59:48 »
Bzdura.

Zarabiało się (czas przeszły) w Curse. Większość moich obecnych korpowiczów albo odcina kupony od tego co zarobili wcześniej (ja również), albo ma alty w W-space i tam kerbirzy.

O przepraszam, ostatnio wytargałem jakieś 0,5B latając na akcje na dualboxie z covertem z salvagerami i krojąc wraki po bitkach.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #287 dnia: Maj 23, 2011, 14:02:27 »
To wreszcie naprawdę wiem czemu w Bufu już nie jesteś :D Savge nie mógl konkurencji ścierpieć, czy Ty nie wyrabiałeś przeciw jego falconowi? ;D ;D ;D

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #288 dnia: Maj 23, 2011, 14:13:29 »
Każdy gang BUFU ma taką baterię salvagerów, że w 3 min po bitce śladu nie ma :)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #289 dnia: Maj 23, 2011, 14:25:23 »
Sorry albo rybka(wojna) albo pipka(kerbirka). Jak sie przeprowadzilisci do pupiatego regionu w srodek wojny to juz nie moja wina.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #290 dnia: Maj 23, 2011, 14:29:30 »
Z tym Curse chodziło mi o tym, że TYLKO w Curse można było zarobić. Weź sobie z takim Great Wildlands (aka Great Wastelands) porównaj.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #291 dnia: Maj 23, 2011, 14:35:39 »
Cough nomad implants. Ulubiony zestaw hisekowych pilotow frachtow.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #292 dnia: Maj 23, 2011, 14:40:24 »
Cough nomad implants. Ulubiony zestaw hisekowych pilotow frachtow.

No spoko. Na pewno utrzyma się z tego np. 300 pilotów.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #293 dnia: Maj 23, 2011, 14:41:20 »
Jak wyślą delegacje do imperium dbającą o stały popyt to na pewno :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #294 dnia: Maj 23, 2011, 14:44:41 »
Sokol jak bys nie pamietal to ja w GW naprawde sporo czasu spedzilem i moze tam zyc calkiem spory sojusz w miare wygodnie o ile trzyma lape na M-M i eo2.

Venzon 2003

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 893
  • Mistrz Nekromancji
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Venzon 2003
  • Korporacja: BUFU
  • Sojusz: CartelDOTpr0
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #295 dnia: Maj 23, 2011, 15:32:25 »

Podjęłeś decyzję świadom jakie ryzyko niesie trzymanie SOV`a zamiast siedzieć w NPC to teraz masz jeszcze brakuje żeby ludzie z Hi zaczeli się wkurzać, że oficerów nie maja na paskach w jita.... weź się ogarnij albo pograj w Farmwille

on podjal tylko jedna decyzje - anomalie ftw  :P
While i fully endorse this plan i somehow feel that beach-bunnys wont tremble of fear^^

Venzon 2003

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 893
  • Mistrz Nekromancji
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Venzon 2003
  • Korporacja: BUFU
  • Sojusz: CartelDOTpr0
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #296 dnia: Maj 23, 2011, 15:38:56 »
DOOM ja tez uwazam ze NPC 0.0 zaczyna miec sie ostatnio troche za dobrze. Zarabiasz indywidualnie tyle co w sov albo lepiej. Duzi gracze z NPC space sa w stanie zapewnic reimbursment na poziomie sov holderow. Poprostu rachunek zyskow i strat zaczyna byc na niekorzysc SOV space. Jak myslisz dlaczego ludzie tak ciagna do PL bo maja to samo co w sov 0.0 ale nie musza "nic przy tym chodzic".  Inaczej mowiac praktycznie ZERO jakichkolwiek obowiazkow w porownaniu do sov space.

nie bardzo, wartosciowych npc 0.0 jest za malo zeby cale true 0.0 moglo sie tam sprowadzic, zyc i zarabiac nie psujac rynku faction itemow...
przecietny kerber z pure blind czy deklein nie da rady nawet wydokowac w mission hubie w venal  :P
sov space zawsze bedzie pelne bo duzej grupie ludzi latwiej tam robic iski
While i fully endorse this plan i somehow feel that beach-bunnys wont tremble of fear^^

kamel

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #297 dnia: Maj 23, 2011, 15:42:33 »
True a jak by się nagle te wszystkie kerbirki ze swoimi uber raciarkami nam przeniosły do NPC to by były rape`y wszechczasów pomijając już fakt, że pewnie jak Inici na początku flotami na misje by latali bo samemu to był by strach wydokować lol

F-YU

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #298 dnia: Maj 24, 2011, 13:39:25 »
Cytuj
Kiedy był ostatni boost HP statków?
a kiedy wprowadzono jakiś nerf bloba?
np. opracować jakąś mechanikę że strzelanie w 1 cel więcej niż np 20 statków (to samo logistyki itd) stało by się niezbyt efektywnym rozwiązaniem,
aby wymusić walki blobów na wiele celi naraz w tym samym czasie (nagle commanderzy skrzydeł floty mieli by co robić)

może wtedy liczył by się trochę i sam skill, a nie sam blob.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #299 dnia: Maj 24, 2011, 13:42:23 »
trochę to bez sensu co piszesz ale cóż

F-YU

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #300 dnia: Maj 24, 2011, 13:44:01 »
bez sensu bo nie widzisz logicznego uzasadnienia takiego czegoś na polu walki, czy bez sensu bo nie zrozumiałeś co napisałem?

sc0rp

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #301 dnia: Maj 24, 2011, 13:45:18 »
bez sensu bo nie widzisz logicznego uzasadnienia takiego czegoś na polu walki, czy bez sensu bo nie zrozumiałeś co napisałem?
Ja osobiscie nie widze sensu bo wlasnie brak logicznego uzasadnienia.

F-YU

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #302 dnia: Maj 24, 2011, 13:46:34 »
no brak  ;)
ale ile w tej grze jest już rzeczy które są poprostu mechaniką gry i nie mają logicznego uzasadnienia. - generatory wh, generatory anomali itd.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #303 dnia: Maj 24, 2011, 14:09:57 »
ciężko to jest jakoś uzasadnić logicznie Solo, np w przypadku bomb fajnie działa mechanika i bomby się nawzajem znoszą. Centralnie nie czuję jak 21 kolega z floty swoim laserem mógłby przeszkodzić mojemu laserowi wypalać dziurę w jakimś shipie...

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #304 dnia: Maj 24, 2011, 14:12:52 »
ciężko to jest jakoś uzasadnić logicznie Solo, np w przypadku bomb fajnie działa mechanika i bomby się nawzajem znoszą. Centralnie nie czuję jak 21 kolega z floty swoim laserem mógłby przeszkodzić mojemu laserowi wypalać dziurę w jakimś shipie...
Na podobnej zasadzie jak działają obecne systemy wspólnego śledzenia i zwalczania celów (i.e. AEGIS) ?
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Goomich

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #305 dnia: Maj 24, 2011, 14:20:06 »
To znaczy na jakiej?

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #306 dnia: Maj 24, 2011, 14:23:12 »
To znaczy na jakiej?
Ograniczeń systemowych ?

Podobne ograniczenia już masz w EVE. Więcej niż zadana ilość celów nie jesteś w stanie namierzyć, a jakoś ciężko mi uwierzyć, że to problem mocy obliczeniowej CPU danego statku (osobiście bardziej składałbym to na problemy natury niewystarczającej ilości urządzeń/końcówek podpiętych pod CPU). Swoją drogą to niewielki postęp jest w tym zakresie względem obecnych możliwości.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #307 dnia: Maj 24, 2011, 14:27:14 »
CCP wypowiedziało się jak to chce widzieć -> Fleet Formations i Line of Sight.

Statki nie powinny latać w dzisiejszym blobie, tylko w konkretnych formacjach. Z ich ustawienie względem siebie będzie wynikać to, że nie każdy ship będzie mógł strzelać do każdego celu, bo coś będzie mu zasłaniać. To oczywiście wywróci taktykę dużych walk do góry nogami (anchor on me, primary is.....)

To jednak dodatkowe obciążenie dla serwera, więc najpierw trzeba wygrać "War on Lag", potem dokończyć Incarnę i kiedyś kiedyś tam to będzie :)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Goomich

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #308 dnia: Maj 24, 2011, 14:34:56 »
CCP wypowiedziało się jak to chce widzieć -> Fleet Formations i Line of Sight.

Statki nie powinny latać w dzisiejszym blobie, tylko w konkretnych formacjach. Z ich ustawienie względem siebie będzie wynikać to, że nie każdy ship będzie mógł strzelać do każdego celu, bo coś będzie mu zasłaniać. To oczywiście wywróci taktykę dużych walk do góry nogami (anchor on me, primary is.....)



Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #309 dnia: Maj 24, 2011, 14:37:32 »
Jeszcze lepszy przykład to claw, albo stożek podstawą w kierunku przeciwnika - w obu wypadkach oczywiście cele są kompletnie zasłonięte... :D
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Goomich

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #310 dnia: Maj 24, 2011, 14:41:21 »
Inne formacje używałem tylko dwa razy: pierwszy i ostatni. :P
Wall jest prosty, szybko się składa, całkiem ładnie skręca, bardzo szybko daje duży wygar.
Inne (z clawem na czele) to jakieś pipidółki.

Podobne ograniczenia już masz w EVE. Więcej niż zadana ilość celów nie jesteś w stanie namierzyć, a jakoś ciężko mi uwierzyć, że to problem mocy obliczeniowej CPU danego statku

Znaczy, chcesz dać statkom atrybut maksymalna liczba statków, które mogą do niego strzelać w jednym czasie?

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #311 dnia: Maj 24, 2011, 14:43:25 »
Ja jeszcze dość często używałem sfery, ale to zależało bezpośrednio od sytuacji taktycznej w jakiej znalazła się dana eskadra (np. jeden/wiele celów).
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Goomich

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #312 dnia: Maj 24, 2011, 14:48:29 »
Ja jeszcze dość często używałem sfery, ale to zależało bezpośrednio od sytuacji taktycznej w jakiej znalazła się dana eskadra (np. jeden/wiele celów).

Sfery używałem salvage korwetami na cloakującym statku.
Ta duża sfera z fregat ionowych wokół jakiegoś gejta, czy czegoś, pod koniec gry... cała walczyła w mojej flocie w ostatnich misjach. :D

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #313 dnia: Maj 24, 2011, 14:57:50 »
Sfery używałem salvage korwetami na cloakującym statku.
Ta duża sfera z fregat ionowych wokół jakiegoś gejta, czy czegoś, pod koniec gry... cała walczyła w mojej flocie w ostatnich misjach. :D
Protoplasta bloba ?  ;)
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Vidar Snipes

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #314 dnia: Maj 24, 2011, 20:45:45 »
CCP mówiło, jak chce rozwiązać pilotowanie shipów w tych formacjach? Wygląda na to, że albo FC kontroluje statek, a reszta automatycznie za nim podąża, albo piloci dostają znacznik, do którego sami mają dolecieć. Jeśli to pierwsze, to wygląda na to, że latanie w blobie będzie wymagało jeszcze mniejszego 'wkładu własnego' niż teraz. No, ale może ludzie tak lubią, nie wiem.