i daltego Ty i tobie podobni placzecie jak 5 latkowie ktoremu ktos chce zabrac lizaka, nawet sobie nie zdajecie sprawy o ile wiecej funu wtedy bylo, a 0.0 to bylo 0.0 a nie low-sec...
"0.0 to było 0.0 a nie lowsec", a tego to jeszcze nie słyszałem...
Nostalgia FTW.
Ale o funie pamiętam podobną sytuację przy okazji wywalania learningów, jak to mi niektórzy próbowali udowodnić, że learningi to więcej funu niż ich brak. A nawet teraz w tym wątku Tooten właśnie w trakcie mojego odpisywania zdążył pomylić "ryzyko" z "upierdliwą wkurwiajką" i "upierdliwe wkurwiajki" z "poziomem trudności".
a tak bardziej merytorycznie i sentymentalnie: zle do tego imo podchodzisz, to nie byla meka w zaden sposob, takie byly realia i nikomu to nie przeszkadzalo, na kzadym kroku musiales uwazac zeby nie dostac w czape, wymagalo to wiece pracy zespolowej ect.
Praca zespołowa w wydaniu Eve: Ja i moje 3 alty. Także dla niektórych definicja pracy indywidualnej.
Czy nikomu to nie przeszkadzało... Bo ja wiem. Z jakiegoś powodu jednak mamy teraz warp to zero i JB, nie?
a wy placzecie, ze bedziecie musieli wykonac pare dodatkowych jumpow przez normlane bramy (o zgrozo!), to jest imo oznaka lenistwa i bycie mientkom frytom (oh noes! moga mnie zabic, hi-sec-->this way)
Okej, jedna sprawa - ja konkretnie nigdzie nie płaczę, że będę musiał skakać przez normalne bramy, więc mnie do mięczaków nie mieszaj.
Gdyby ta zmiana była częścią jakiegoś większego pakietu poprawek 0.0 - a wszyscy wiemy, że jest co poprawiać - to by nikt specjalnie nie marudził. Ale nie jest, tak samo jak wcześniejszy nerf anomalek jest oderwana od całości, a nawet nie wiadomo jak ta całość ma wyglądać - i sądząc po tym devblogu, CCP też niespecjalnie ma pojęcie. Albo ich pojęcie nie pokrywa się z tym, co ludzie naprawdę robią.
Generalnie jestem pełen podziwu dla człowieka, który jest w stanie napisać "We will then start implementing changes that will hopefully end up making 0.0 a better place to live than it is today. This particular area of space should offer a lot more opportunities than it does today, and that’s what we’ll put in." w poście ogłaszającym, że za miesiąc 0.0 będzie gorszym miejscem do życia przez co najmniej kilka miesięcy, bo nad resztą dopiero zaczną pracować pod koniec roku.
Sov 0.0 daje po prostu za duże profity przy za małym ryzyku
Też imho nie do końca. W skali aliansowej, jak najbardziej. W skali gracza już niespecjalnie, szczególnie że dopiero co te profity - dla gracza - zostały obcięte nerfem anomalek. Teraz jeszcze kolejny nerf, w końcu ci ludzie pouciekają ostatecznie z tego 0.0 i nie będzie to już "better place to live".
A w skali aliansowej, Technetium. Są inne sposoby na balans niż nerfowanie logistyki, które jednocześnie nie będą odstraszać ludzi od nulla.