Broń powinieneś wybierać patrząc na to na co ma bonusy w opisie dany statek, a nie patrząc na rasę. Ogólnie jednak statki minmatarskie mają bonus do projectile jeśli chodzi o działa.
A możesz to jakoś udowodnić, czy to Twoje prywatne zdanie w temacie ?
O ile wiem broń może lepiej/gorzej odpowiadać czyjemuś stylowi gry lub danej sytuacji taktycznej, ale od tego daleko do stwierdzeń typu - to najlepsza broń. Tym bardziej, że musiałbyś podać i kryterium i sposób bezstronnego pomiaru pomiędzy poszczególnymi broniami. Moim zdaniem nie ma lepszej broni od laserów, a wiesz dlaczego ? Bo nie zużywa amunicji (z wyłączeniem amunicji faction i T2), czyli obiektywnie Twoje twierdzenie nie jest prawdziwe.
Pewnie dlatego że z wszystkich turretów tylko projectile są w stanie zadawać każdy rodzaj dmg, są uniwersalne. Dlaczego na Abaddony we flotach zakada się często 1400mm arty? Napewno nie dlatego że wydają fajny grzmot przy wystrzale. Dlaczego na Myrmidona zakłada się autocannony? Dlaczego na punishera zakada się autocannony?
A jeśli Ty lasery uważasz za najlepsze bo nie zuzywają amunicji to pozostaje mi tylko pogratulować...
12km/2.3km to raczej zasięg, a nie dmg. 12km w przypadku hybryd wskazuje na raile (co z resztą sam napisałeś), a zatem porównujesz broń długo i krótkozasięgową. A jak sytuacja wygląda jak zamontujesz artki albo blastery ? Porównujesz jedynie optimal, czy też optimal + falloff ? Patrzysz na mnożnik, czy może na pure dmg amunicji ? Jeśli tak to jakiej (zamontuj antimater na raile - sprawdź zasięg) ?
Proszę nie mieszaj chłopakowi w głowie railami i antimatter... Thrasher -> projectile i nic innego...
FIX
w tej grze nie ma czegoś takiego jak assalut missile, jest jedynie podzial w wyrzutniach
- assalut launcher - strzelaja light missile (podobnie jak standard launchery) tyle że są przeznaczone dla cruzerów (wiekszy magazynek i chyba rof w stosunku do frejekowych standardów)
Fullmination Assault Missile
Hellfire Assault Missile
Terror Assault Missile
Torrent Assault Missile
Dalej chyba wymieniać nie muszę...
@up
Dzięki za rade, ale na razie robię misje, a tam są myśliwce ( głównie używam 3x rail i launcher'a do rakietek ). Swoich 4 autocannonow 150mm zbytnio nie używam ;/ ( dopiero jak podlecę ale jak podlecę to tych myśliwców musi być kilkanaście ) Najlepsze są chyba lasery ... Raz sobie kupisz dobre "szkiełko" i jest OK, nie trzeba nawet przeładowywać ( chyba )
Pozdrawiam,
Mrowqa
Proszę nie słuchaj bluźnierców namawiających Cię na raile
czy blastery
, to totalna głupota. Tym bardziej ze jeteś matarem więc nie raz przyjdzie Ci strzelać do piratów "Angel Cartel" a strzelanie do nich z blasterów/raili (które zadają tylko dmg typu thermal/kinetic) jest nieefektywne, zaraz Ci unaocznie dlaczego. Thrasher ma bonus do projectili i takie działka zakładaj. Ogólnie pojęte projectile to autocannony (krótki zasięg) i artyleria (daleki zasięg). Ja osobiście polecam Ci autocannony 150mm lub 200mm, po wsadzeniu do nich amunicji Fusion S masz najefektywniejszą maszynke do zabijania angeli, dlatego ze ich słabym punktem jest odporność na dmg typu explosive, a własnie amunicja fusion zapewnia dealowanie takim rodzajem dmg. Kolejny rodzaj amunicji jaką Ci polecam to Phased Plasma S, zadaje dmg typu thermal i jest to chyba najbardziej uniwersalny typ dmg.