Mnie trochę martwi ten fragment:
What makes Eve unique is the shardless galaxy that allows epic conflicts, wars involving tens of thousands of players culminating in the kind of battles which were once only the province of films like Star Wars. This is the fundamental distinction between a game like Eve and small-group PvP games like World of Tanks or League of Legends. When ten people win a raid on some server in World of Warcraft, no one cares; when three thousand players clash in one fight in Eve, even the traditional media takes notice.
TL;DR - blob or GTFO.
Fajnie, tylko Eve nie jest przystosowanie do tych "epickich" bitek od strony mechaniki. Nie mówię, że pomysł zaprezentowany tutaj nie zadziała. Ale nawet jeśli przyjmiemy, że uda się zlikwidować lag podczas dużej bitki - to co pozostaje? Alfowanie primary, do czego nie potrzeba ani skilla, ani żadnej zaawansowanej taktyki. Liczba shipów we flotach zwiększyła się znaczenie od 2003 roku, a HP shipów boostowano chyba raz i to dawno temu. Mechanika PvP wcale nie skaluje się w górę. To co działa tak jak założono przy 100-150, nie działa w ogóle przy 1000-1500.
CCP chyba umyka fakt, że w kategorii "fun" zwyciężają bitki do 100, w porywach do 150 osób.