Cos mi nie idzie to cytowanie
W sensie, żebyś mógł takie coś zostawić parę systemów obok i niech sobie kopie, a ty np. idziesz spać? To rano się obudzisz i nie będziesz już tego miał, o ile ktoś nie będzie tego pilnował.
Generalnie o to mi chodzilo zeby stacja byla czyms w rodzaju usankcjowanego bota
Dlaczego?
Glownie dlatego, ze kopanie w EVE dla zdecydowanej wiekszosci graczy jest nudne, no i przede wszystkim jest generalnie malo dochodowe w porownaniu z czym innym, podczas gdy to ono powinno napedzac gospodarke.
Zauwaz tez co piszesz - "rano się obudzisz i nie będziesz już tego miał, o ile ktoś nie będzie tego pilnował."
To tez jest imo istotne. Obecnie wielu mordulcow (chociazby na tym forum) narzeka, ze kerbiry ciagle chowaja sie przed nimi zamiast walczyc. No to teraz by kerbiry mialy o co walczyc, a jak nie to mordulce mialyby chociaz co im rozwalic na zachete na przyszlosc. Poza tym wyladowanie z czegos takiego urobku potrzebowaloby mase kursow indykami/transportami, kilku JFem, albo jednego frachtem. Czyli sila rzeczy w systemie na gravi pojawiloby sie wiecej tych jednostek ktore mozna by zlapac i ubic. Czyli mordulce powinni sie z tego cieszyc.
IMO dzieki czemus takiemu powstaloby pole pod wojny maly (kilkunastoosobowych) gangow, czego obecnie w EVE brakuje w 0.0
Poza tym cos takiego umozliwiloby CCP zajecie sie problemem botow bez obaw, ze to rozwali gospodarke.
Odnosnie zniesienia wymagan na ilosc JB i sov
Fajną byście mieli jb-stradę na północy (reszty raczej nie było by na to stać), prosto z undocku Jita 4-4 i moona naprzeciwko do dowolnego systemu.
Osobiscie mam w 4. literach JB-strade. Latam JFem wiec do jita mam kilka skokow z czego 1 w low, a reszta po hi secu.
Pominales natomiast inna kwestia. Po wprowadzeniu czegos takiego chcac zaatakowac czyjs teraz tez moglbys zrobic sobie JB-strade do niego lacznie z postawieniem JB w systemie ktory chcesz zaatakowac.
No i nie zapominajmy, ze JB-strada wymaga jednak sporo paliwa, wiec jakby ktos chcial postawic sobie po 10 JB na system to ciagle musialby organizowac mopy i ciagle by po regionie musialo kursowac zaopatrzenie tych POSow, czyli wiecej celow dla wroga.
Zawsze mozna tez pokampic JB (na polnocy nawet nie ryzykuje sie przy tym ostrzelania przez POS). No a nawet jakby wszyscy latali JB to IMO jest to i tak lepsze od sytuacji gdy ludzie nie ruszaja tylka z systemu gdzie siedza a tam kursuja tylko na drodze anomalka - POS.
No i nie zapominajmy o tym, ze bylyby stacje kopiace ktore mozna by zaatakowac dzieki czemu predzej czy pozniej przylecieliby na pasek chetni do bitki
Cynogeneratory w 0.5
A po co? Dla jump frachtów? Zaraz obok lowsec, nauczyć się stawiać cyno na stacji nie problem, nauczyć się, że ma się po wydoku niezniszczalność też nie problem. Lowsec nie ma stacji? Zaraz obok są 3 inne ze stacjami...
Dla wszystkiego co moze z tego korzystac.
Po co?
Dla mnie wystarczajacy powodem jest to ze wtedy lecac z jednego konca hi seca na drugi nie trzeba bylo siedziec godzine przy kompie patrzac na lecacy w warpie statek i ten czas mozna by poswiecic na cos bardziej aktywnego. Chociazby pvp
Poza tym nie rozumiem czemu komplikowac na sile cos takiego jak transpor.
Bo samobojcy stoja na bramach i trzeba dac im mozliwosc ustrzelenia JFa w hi secu?
Przeniosa sie na cynogenerator i beda ich miec cala mase do wyboru i tyle
Bo JFy nie beda musialy wskakiwac do low wracajac z 0.0?
Gdzies tak od roku woze rzeczy JFem z 0.0 do hi seca i spowrotem wiec wiem, ze aby stracic JFa w low graniczacym z hi seciem trzeba byc albo totalnym debilem, albo miec ogromnego pecha. Wiec to tez nie jest powod.
Zakladam tez, ze nie jest problemem to, ze czesc pilotow JF zrezygnuje z dodatkowych kont gdzie maja cynoalty.
Tak wiec nie rozumiem dlaczego cynogenerator dostepny dla wszystkich w 0.5 jest zly
Produkcja posowa w hi secu
Po co produkować tytany w hiseku bez możliwości skakania nimi po tym hiseku? Ano po to, żeby twój przeciwnik nie wskoczył ci stadem supercapitali i ci tego tytana nia rozwalił, ot po co. I bliżej do Jity, nie trzeba się pieprzyć z JFami tylko zwykłym frachtem można przewieźć minerały.
A że wojnę ci ktoś wypowie? I co ci z tą wojną zrobią, przyprowadzą do hisekowego systemu kilka setek bsów? To niech sobie prują tego posa, ktoś z niego przed reinforcem wyjmie wartościowe rzeczy i warpnie się na stację z nimi, bo przecież baniek w hiseku nie ma.
Zacznijmy od tego, ze POSy to nie tylko produkcja tytanow.
Co do pytania kto wypowie wojne. Zauwaz ze do ubicia tych frachtow wozacych mineraly z jita nie potrzeba setek BSow, wiec chetnych moze byc calkiem sporo. Oleja POSa i beda sie czaic na frachty z minsami z jita, a moze postawia sobie wlasnego, wyprodukuja pare carriery i nimi pojada tego POSa
Poza tym dzieki takiemu rozwiazaniu mniejsze corpy moze by zaczely walczyc w hi secu chociazby o ksiezyce do kopania
Industrialisci w 0.0
No niby jak, skoro teraz dla industrialistów w 0.0 to praktycznie tylko CSAA stoją, a po takiej zmianie wszystkie stały by w Jicie, ew. jakimś innym pobliskim systemie 1.0.
Za to mialyby zajecie osoby zajmujace sie wydobywaniem mineralow i transportem ich na stacje. Wieksza ilosc mineralow wydobywanych na miejscu moglaby byc tez zacheta dla producentow, do produkowania na miejscu
Frachty do ustrzelenia
Niby gdzie te frachty, skoro jb-strady by były wszędzie. Już teraz można teoretycznie frachty trafić, część upgrade'ów do ihuba się nie mieści w jf bo nie - szczególnie po ostatnich i nadchodzących zmianach ograniczających jump bridge.
Zacznijmy od tego, ze wiecej ich musialoby latac po systemach i musialyby to robic regularnie, a tylko jednorazowo zeby dowiezc upgrade ktory nie miesci sie w JFa.
Nie znam sie na strzelaniu do frachtow, ale chyba latwiej ustrzelic frachta przy JB niz na stacji.
No i zawsze pozostawalyby frachty na paskach zbierajace urobek stacji kopiacych
Obrona stacji kopiacej
Obrońcy, hah. "I ch.. 200kk w plecy, zadokujmy na godzinę, to im się znudzi i sobie polecą" - a czym to się różni od tego co jest teraz?
Czemu 200kk? Myslisz ze w systemie bylaby tylko 1-2?
Zreszta nawet jezeli tak to do ceny stacji zawsze doszlaby wartosc tego co wykopala.
No a co by sie zmienilo?
Obecnie wyglada to tak.
Przylatuje wrogi gang, kerbiry leca na stacje/POSa. Gang pokreci sie troche, poklnie na localu ze nikt nie chce walczyc i poleci dalej szukac kogos kto nie czyta intela.
Jak by bylo w wersji dla cierpliwych
Roam wlatuje do systemu. Skoki na paski gdzie jest szansa zlapania indykow/transportow/frachtow rozstawiajacych/pakujacych stacje lub zbierajacych ich urobek.
Nie udalo sie? Stacja kopiaca do odstrzalu. Brak chetnych do bitki? Nastepna i nastepna.
Zmiana systemu.
Skoki na paski gdzie jest szansa zlapania indykow/transportow/frachtow rozstawiajacych/pakujacych stacje lub zbierajacych ich urobek.
Nie udalo sie? Stacja kopiaca do odstrzalu. Brak chetnych do bitki? Nastepna i nastepna.
Predzej czy pozniej udaloby sie zlapac cos na pasku przy takiej stacji kopiacej. Podobnie jak predzej czy pozniej znalezliby sie chetni do bitki w ich obronie. Na a nawet jezeli nie to zawsze byloby cos na KB.
Nie zapominajmy tez o tym, ze im wiecej takich przelotow tym chetnych do bitki byloby wiecej i szybciej by sie zbierali.
Zawsze tez by pozostawalo to co obecnie.
Czy to duza zmiana? Nie wiem. IMO jednak byloby to lepsze od tego co jest obecnie
Hulk
Wystarczyłby dramiel z 2 punktami i trochę więcej amunicji, ot co. Też mi filozofia, ubić hulka z wcsami.
Czyli ludzie mordujacy hulki przez podmienianie im puszek nie powinni narzekac. Kopiacy hulkami tez nie. Wiec znow wszyscy zadowoleni
Tak wiec z uwagi na wszystko powyzsze nie rozumiem czemu uznales moj pomysl za "do dupy"
Co imho lepiej niż produkowanie tytanów w Jicie:
Sie przyczepiles do tych tytanow w jita
1. Pomieszać znowu w moonach i/lub produkcji komponentów do T2, tylko nie failując jak ostatnim razem. Mogą się na przykład wyczerpywać te minerały po jakimś czasie, a można by też wykorzystać do tego mechanikę PI. Można też dodać więcej reakcji do alchemii.
2. Zdjąć jump bridge z posów i ustawiać je na planetach tak jak ihuby, wywalić w cholerę hasło (działanie tylko po standach), dodać je do overview tak jak bramy (edit: każdemu, niezależnie od standingu), mogą być nawet 2 na system wtedy. Ograniczenie dla capsów zostawić, ew. dać możliwość skakania przez nie jfami - po prostu nie możesz skakać przez zwykłą bramę, to i przez jb nie przeskoczysz.
3. O wiele więcej slotów produkcyjnych i researchowych w outpostach w 0.0. Tak np. x10 to co jest teraz na każdym.
5. Wywalić rogue drones w cholerę albo prawie - po jakimś czasie zagrożenie zostało wyeliminowane, plexy niech zostaną i jakieś nieliczne misje, a do dronkowa niech przylecą np. Angele i Guristasi się napierdzielać.
Samo mieszanie w moonach nic nie zmieni
Reszta przynajmniej mi odpowiada i moglabyc doskonalym rozwinieciem projektu "do dupy"