Eve Online > NoobGarten

AB i MWD - kalkulacje

<< < (2/4) > >>

jarecki:
dzikus, nie szemrana tylko bzdurna, ale o to nie ma co sie klocic :)
Te rzeczy nalezy po prostu przyjac, bo tak jest i koniec.

Z drugiej strony musze wam powiedziec ze jakby uwzglednic w miare realistyczna fizyke,  walki toczyly by sie na setki tysiecy albo miliony km, na rakiety, a laser by byly point-defence co najwyzej

YANNICK:
Jakby EVE odwzorowywala by w 100% nasz wszechswiat i panujace w nim prawa fizyki, zapewniam was, ze zamiast 12k ludzi online bylo by 120. ;) Bardzo watpie bym wtedy w nia gral.

to tylko taka dygresja...

Blaster:
Troche OT ale co tam  :roll:
O fizyce i realnej walce w kosmosie sa ciekawe rozwazania na forum innej fajnej gierki kosmicznej  :D

http://www.egosoft.com/x2/forum/viewtopic.php?t=70861

BTW: Yannick ma 100% racje, ja tez pewnie bym w taka gierke nie gral  8)

partridge:
Jezeli chodzi o odwzorowanie praw fizyki to dodam tylko jedna rzecz:

-Gdyby odwzorowali gre w 100% to nawet dzwieku bysmy nie mieli :)

YANNICK:

--- Cytat: "Partridge" ---Jezeli chodzi o odwzorowanie praw fizyki to dodam tylko jedna rzecz:

-Gdyby odwzorowali gre w 100% to nawet dzwieku bysmy nie mieli :)
--- Koniec cytatu ---


Tez. :) Natomiast CCP sprytnie wytlumaczyl niektore odstepstwa od praw fizyki. Kto czytal EVE background i opowiadania, ten wie co mam na mysli ;)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej