A powiedz, jakie to konkretnie udogodnienia dla sov 0.0 według ciebie CCP powinno wprowadzić, bo teraz to mnie zainteresowałeś. Poza jb itp, które już mamy.
np.
- mozliwosc montowania dzial na gate'ach i stacjach w sov 0.0, tak jak ma ja ally w empire. w koncu to jest teren danego ally i skoro ally w empire pomontowalo to i gracze powinni miec taka mozliwosc, ale tego nie wprowadza nigdy bo wlasnie "wanna be pvp" by sie zaplakali.
- oficer spawn chance taki sam jak w npc 0.0
Pewnie mozliwość instalowania l5 agentów dowolnej frakcji pirackiej na najblizszej do niego stacji zbudowanej przez graczy
o to bylby wypas
wolalbym jednak aby zrobili spawn rate oficerow taki sam jak w npc space
Problemem tym razem nie jest to, że Południe się nie zjednoczyło i nie zmobilizowało, tylko to, że NC w sposób niezbyt etyczny przepchnęło politycznego Leppera.
LOL mozesz zdefiniowac "niezbyt etyczny" - bo wiesz zawsze mogles zaoferowac 10mil za to zeby na niego ktos nie glosowal. inna sprawa ze nazywanie lidera ktory dwa razy doje.... mollowi, odbudowal najwiekszy ally w grze lepperem jest rownie sprytne co sadzenie ze przez ubicie komus pojedynczej raciarki niszczy sie go ekonomicznie.
Co za stek farmazonów. W jaki sposób CCP promuje NPC 0.0?
na kilka sposobow:
- true sec dla spawnu oficerow w npc 0.0 jest zawsze -1
- podniesiony spawn chance na konwoje
- nie da sie nikogo wygonic z npc 0.0, jednoczesnie dajac w npc 0.0 takie same a nawet lepsze mozliwosci zarobkowania.
- skoro to 0.0 to stacje powinny byc przejmowalne.
Skąd w ogóle pomysł, by NPC 0.0 było terenem przejściowym?
afaik ccp zalozylo ze end content zapewnia sov 0.0 wiec cala reszta jest przejsciowa a teraz wyglada to tak jak chodzi o rewardy ze to npc 0.0 zapewnia end content.