Autor Wątek: Dready - pomysł?  (Przeczytany 27692 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Dready - pomysł?
« Odpowiedź #70 dnia: Luty 18, 2011, 12:27:14 »
Dronki i fightery też nie cierpią z powodu laga.  :P
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Dready - pomysł?
« Odpowiedź #71 dnia: Luty 18, 2011, 13:10:59 »
Ano dredy potrzebują troche miłości bo teraz śmierdzą okrutnie.

Ale to wszystko jest konsekwencja tego, że CCP postawiła świat na głowie i nie dała możliwości dużym statkom fitowania broni do klepania mniejszych bez zajmowania slotów dla głownego uzbrojenia.
Dred jest największym gunshipem więc na nim jest największa pizda i nie nadaje się praktycznie do niczego teraz.
4 hi sloty na dredzie (cicho naglafarowcy) a de facto 3 bo jeden zjada siege to żenada. Dred wielki jak stodoła ma tyle samo uzbrojenia co pchli ceptor.
Gdyby CCP zerwało z dogmatem, że uzbrojenie jest tylko na hislotach których jest max 8 i zróżnicowało sloty na uzbrojenie główne i pomocnicze to gra zyskałaby zupełnie nowy wymiar.
Drugą sprawą jest EW, jak to jest, że punkt zafitowany na riftera ma taką samą moc i zasięg jak punkt zafitowany na tytana. Bzdura.

No i potem jest tak, że raven na siege torpach boi się frejek scramblujących na pasku bo nie ma jak ich sklepać poza dronami a na bitwy ludzie latają drejkami bo są tanie jak barszcz i dobre na wszystko podczas gdy BSy widząc armor haki spieprzają w podskokach bo nic im nie zrobią.

I ukrócając dyskusje o ISKach, bo hac kosztuje tylke ile BS -> BSy T2 są 5 razy droższe od haca a mają praktycznie takie same możliwości klepania drejka jak BS T1. Taa wiem tank lepszy, DPS większy, bla bla. Dred kosztuje 20 razy tyle co BS i ma jeszcze żałośniejsze możliwości klepania dreja z gunów niż BS, a z dron ma dokładnie takie same.


Jak już chcą dać troche miłości dredom bez przewracania gry do góry nogami, wystarczy, że dadzą im 8 hislotów, i bonusy do modułów taklerskich(może ktoś wtedy zafituje punkt na dreda zamist cap rechargera albo dual tanka) na zasięg i zrobią tak, że siege będzie służyło tylko i wyłącznie do klepania struktur. Wtedy dredziki mające 2k-3k dpsa wrócą na pola bitew.

Pomysł, Sokolego Oka żaby w siege cariery mogły RR dredzika jak dla mnie ok.



SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Dready - pomysł?
« Odpowiedź #72 dnia: Luty 18, 2011, 13:20:57 »
Dzięki, Yogos :)

A swoją drogą - czy nie krytykujesz fundamentalnej zasady Eve, że nie ma "solo pwn mobili" i "większy nie może wszystkiego"?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Dready - pomysł?
« Odpowiedź #73 dnia: Luty 18, 2011, 13:36:50 »
A co jakby dred miał 8 high slotów to by mógł wszystkim dojebac?
Nie było mowy o lepszym sprzęcie pod kątem trakingu czy sygnatór -> dred wciąż max co móglby lutnąć sensownie to bc i to raczej shildowego. Pomysł z uzbrojeniem pomocniczym rownież fajny gdyby nie to że imo powinny sie w nim znaleźć bardzo restrykcyjne ograniczenia odnośnie tego co tam można wlozyć np 4/3 dodatkowe dziala bs size z bonusem jak na maruderze. Efekt:
- dred lejac bs'a ma nieco porównywalny / nieco wyzszy dps co rzeczony bs lejacy w dreda
- jesli dredowi zachce sie strzelać w coś mniejszego to w zasadzie opcja są dziala large tylko
- na potrzeby szybkiego przetopienia czegoś mozna dac zapis że w sige wszystko idzie w sprzet xlarge (pomocnicze uzbrojenie jest deaktywowane)

Chcociaż boję się co by ludki w krtótkim czasie by wymyslili do wkłądania na dredy (np dred w sige z 4 neutami do zmielenia na szybko dorwanego supercapsa czy coś w tym stylu)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Dready - pomysł?
« Odpowiedź #74 dnia: Luty 18, 2011, 14:11:11 »
Krytykuje w tym sensie, że jestem przeciwny by duże statki były prawie zupełnie bezbronne w stosunku do mniejszych o klase, dwie od siebie gabarytowo.
Patrząc realnie mamy 6 klas w grze - freje, cruzy, bc, bs, capsy, supercapsy.
O ile jeszcze w mniejszych statkach zachowali trochę rozsądku i jest tak, że BS do BC wystartuje bez problemu to do cruza o konkretnej sygnaturze, czy speedzie ma problem.
Ok. Ale żeby taki cruz był dobry to musi być hac który kosztuje prawie jak BS. Wszystko się zgadza.
Ale już klase wyżej jest to zupełnie zachwiane.

Nie sugeruje zmian takich aby np. bsy stały sie  tak samo dobre w niszczeniu frytek jak np. interceptor czy AF. Zachowajmy te specjalizacje - luz.
Ale nie popadajmy w drugą skrajność, dred tylko do bicia struktury, bs tylko do ratowania a  drake jako uniwersalny tani pwnmobile na wszystko.

Jeszcze kumam, że ograniczymy np. dredowi możliwość klepania frytek czy cruzów - luz. Ale te statki raczej pomagają niż są kręgosłupem floty. No ok HACe  to inna sprawa ale tak jak mówię HAC swoje kosztuje i nie dostajesz z PZU tyle ile w przypadku dreja czy bsa więc tutaj aż tak nie boli.

Ale dlaczego dred jako największy gunship o tak ograniczonej manerowości na gridzie jaką ma teraz, ma się tak chujowo sprawować, przeciwko o klase mniejszemu od siebie bsowi.
Nie mówiąc już o tym, że w ogóle nie daje rady przeciw np. drakom który kosztuje realnie 40x mniej a ma tylko 3-4x mniejszy dps w porównaniu do dreda bez siega.
Drake to teraz główna siła uderzeniowa blobów, a dredy zniknęły. Tyle w temacie.

A jak nie draki to blob SC który zaora dredy bez zmrużenia oka.



SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Dready - pomysł?
« Odpowiedź #75 dnia: Luty 18, 2011, 14:18:02 »
Akurat wielkościowo Drake odpowiada BS-owi, zwłaszcza strzelając ze Scourge Fury.

W swojej propozycji celowo nie chciałem, żeby dready dobrze trafiały  w BS-y, bo wtedy floty subcapitalowe zostałyby zredukowane do light supportu, a na gridzie liczyłyby się tylko capitale. Już pominę idiotyzmy, tylko dread w low na undocku stacji, rozwalający kolejne nadlatujące BS-y.

To co krytykujesz jest zachętą do teamplayu. Poza tym pojedynczy mały statek raczej nie zabije dużego. Dread ma spory drone bay, więc może wywalić drony ECM na małą frytkę, która go trzyma i się urwać, ale i tak najlepiej jak będzie w gangu z shipami, które mogą zeżreć tego ceptora.

Myślałem czy dready nie powinny mieć w ogóle większego DPS, bo 2000 bez siege'a/4000 w siege'u (fity LR, 3x dmg mody) wydaje mi się trochę biedne. Fity CR chyba nadal będą bez sensu, chyba że faktycznie łatwo byłoby zwarpować na zero na przeciwnika i nie dać mu odejść. Z tym że to będzie jakieś 3000/6000 DPS - znów bez szału. Tyle, że nie można podbijac dmg dreadom, bo będą pożerały posy w pojedyncze minuty. Nie można podbić EHP POS-om, bo staną się odporne na floty subcapitalowe.



No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Dready - pomysł?
« Odpowiedź #76 dnia: Luty 18, 2011, 14:26:15 »
Cytuj
Ale dlaczego dred jako drugi co do wielkości gunship
Fixed

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Dready - pomysł?
« Odpowiedź #77 dnia: Luty 18, 2011, 14:34:25 »
Teamplay jest jak najbardziej ok.
Ale popatrzmy jak jest teraz - w blobie draków masz 2 inne grupy - logistyki i dykty.
Tym niemniej  kręgosłup (główna siłą bojowa) to draki które są wstanie sięgnąć carierów czy dredów bez problemu.
Nie potrzebujesz do niczego większych statków. Wystarczy ci drake + support. Po co ci nawet te stare drogie BSy ?
Dopiero blob SC jest poza ich zasięgiem ze względu na RR i ECM burst.

IMHO, jeśli chcesz zobaczyć dredy na gridzie to trzeba zrobić jedną z dwóch rzeczy:
-albo sprawić by były w stanie nawiązać sensowną walkę z główną subkapitalową siłą bojową czyli obecnie drakiem - na dzień dzisiejszy klaps
-albo sprawić by były w stanie nawiązać sensowną walkę z supercapsami - na dzień dzisiejszy klaps

Można na to popatrzeć od drugiej strony, może to klasa wyżej i klasa niżej jest przepakowana.
Znerfić draka  :P
Zabrać SC możliwość RR jeśli zadają dmg.



SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Dready - pomysł?
« Odpowiedź #78 dnia: Luty 18, 2011, 14:39:02 »
IMHO, jeśli chcesz zobaczyć dredy na gridzie to trzeba zrobić jedną z dwóch rzeczy:
-albo sprawić by były w stanie nawiązać sensowną walkę z główną subkapitalową siłą bojową czyli obecnie drakiem - na dzień dzisiejszy klaps

Na dzień dzisiejszy - zgoda. Natomiast gdyby przyjąć moją propozycję to flota 25 dreadów z 75 carrierami byłaby totalnie nie do ruszenia dla subcapitali. W drugą stronę... już niekoniecznie, bo jednak fightery by te dreje żarły.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

sc0rp

  • Gość
Odp: Dready - pomysł?
« Odpowiedź #79 dnia: Luty 18, 2011, 14:54:33 »
Na dzień dzisiejszy - zgoda. Natomiast gdyby przyjąć moją propozycję to flota 25 dreadów z 75 carrierami byłaby totalnie nie do ruszenia dla subcapitali. W drugą stronę... już niekoniecznie, bo jednak fightery by te dreje żarły.
Zalezy przez jaka flote, ilosciowo pilotow czy wartosciowo iskowo. jesli to drugie to drejki alfa-shotuja kazdego carriera i dreda, jesli ilosciowo pilotow to i teraz nie ugryza ;)

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Dready - pomysł?
« Odpowiedź #80 dnia: Luty 18, 2011, 14:59:36 »
Na dzień dzisiejszy - zgoda. Natomiast gdyby przyjąć moją propozycję to flota 25 dreadów z 75 carrierami byłaby totalnie nie do ruszenia dla subcapitali. W drugą stronę... już niekoniecznie, bo jednak fightery by te dreje żarły.

No nie do końca, bo jak draki zaczną żreć fightery to w momencie będziesz miał takie straty w iskach, że na drugi raz się dwa razy zastanowisz.
Pomijając kwestie, że jeśli będą miały alfe zdolną zmieść cariera to będą walić po carach i strącać 5 na minute. 10 min walki i nie masz carierów.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Dready - pomysł?
« Odpowiedź #81 dnia: Luty 18, 2011, 15:23:32 »
Balans się zaczął rozłazić jakiś czas temu. Poprawianie jednej klasy powoduje obecnie lawinowo zmiany w popularności w innych. Wg mnie powinni wręcz zmniejszyć dps, albo kilkukrotnie wszystkim klasom zwiększyć ehp. Wówczas walka musiałaby trwać dłużej. 25 dredów z naszego przykładu 30 SC stopi w 3 minuty, a przecież dredy miały być wielkie i przygotowane na szturm.
Kolejną rzeczą jest to jak jest budowany skład flot. To co robi CCP póki co zaczyna przynosić efekty, bowiem jeszcze 2-3 lata temu floty były homogeniczne (np. same nano-BSy, albo HACe, sniper BSy), teraz zaczyna się jednak budować floty w oparciu o wyspecjalizowane shipy (logistyki, support, dictory), a wręcz czasem wydziela się zespoły do zadań specjalnych (SB do bombardowania blobów).

Ale i tak do dawna w EVE brakuje możliwości namierzania modułów/subsystemów oraz PD broni. Szczególnie PD na dredach miałyby sens w odniesieniu do SC, bo atak fighterami czy fighter bomberami na dreda z działkami anty dronowymi powodowałbym duże straty, a równocześnie zwiększał przeżywalność dreda.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: Dready - pomysł?
« Odpowiedź #82 dnia: Luty 18, 2011, 16:37:45 »
potrzeba .....1 highslota więcej na dredach i dosc pg&cpu zeby zafitowac duzą smartkę i pozwolic jej chodzic przez kilkanascie minut bez ogladania sie na cap
pomijając kwestie laga ...kilkadziesiąt dredów  w ciasnej gromadce smialoby sie z SC
nie jest to rozwiazanie idealne ale minimalna zmiana przywróciłaby dredy na pole bitwy przeciw sc

*nie pamiętam ehp FB ale wydaje mi sie ze kilkadziesiat smartek mogloby rozbroic stado SC tracąc kilka dredów w miedzyczasie
jesli nie to mozna to ehp zbalansowac
stacklowanie takiej grupki dredów tez nie było by takie banalne :)
Sneer Quen

YaAaR.is

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 77
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: YaAaR
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: C0ven
Odp: Dready - pomysł?
« Odpowiedź #83 dnia: Luty 18, 2011, 16:52:46 »
...
Znerfić draka  :P
...
Od dawna to mówię

ps. wiem, wiem offtop  >:D

F-YU

  • Gość
Odp: Dready - pomysł?
« Odpowiedź #84 dnia: Luty 18, 2011, 17:29:21 »
dred to powinna być maszyna bojowa dla swojego rodzaju berserkera - grzejesz z armat we flocie z innymi ale nikt nie jest wstanie cię reperować / dawać capa itd - idea genialna, tyle tylko że
balans kiepski zaczynając od trackingu na buforze i aktywnym tankowaniu kończąc - dred z łatwością powinien tanktować aktywnie pojedyńczego supercapsa mieć ze 4x większy capacitor - i mieć taki bufor aby pozwalał podczas bitwy się takiemu graczowi pod
obstrzałem "nieco" pobawić - płacisz przecież za to... śmierć jest pewna  czas siega x2 przynajmniej >:D (do tego delay ze 2 minuty po wyjściu z siega aby nie dało sie go zarzucić odrazu po wyjściu) i floty opare na kooperacji zawsze taką flotę dredów pokonają.
przydało by się też całkiem osobne drzewsko skili, dla fanatyków tego typu - było by ciekawie i różnorodnie a nie identycznie i nudno.

tak jak teraz: o jestem primary... o nie żyję.... świetna zabawa :) - 0 emocji, nuda i żal.

Cytuj
SokoLeOkO
Myślałem czy dready nie powinny mieć w ogóle większego DPS, bo 2000 bez siege'a/4000 w siege'u (fity LR, 3x dmg mody) wydaje mi się trochę biedne. Fity CR chyba nadal będą bez sensu, chyba że faktycznie łatwo byłoby zwarpować na zero na przeciwnika i nie dać mu odejść. Z tym że to będzie jakieś 3000/6000 DPS - znów bez szału. Tyle, że nie można podbijac dmg dreadom, bo będą pożerały posy w pojedyncze minuty.

trochę dynamiki w tej grze by się naprawdę przydało zwłaszcza jeśli chodzi o posy i nudę. Jak urządzenie, kupowane dzisiaj za naprawdę nędzną kasę...  może stawiać taki
zaciekły opór i marnować takiej rzeczy ludzi tyle czasu - przecież to bez sensu - naprawiać posa podczas ostrzału też się nie powinno dać. Niech się spotkają i tłuką po wyjściu wierzy z RF. Gdyby zwiększyć wygar posom, i jednocześnie wygar dredom - to nagle mogło by się okazać że bs schodzi na alphe z posa (koniec bicia posów syfem) - a dred w siegu ze zmianami proponowanymi powyżej idealnie się do tego nadaje - jest szybciej i bardziej konkretnie.

hipotetyczna sytuacja
- dredy atakują wrogiego posa wchodzą w siege - flota supportowa czeka na gate - pos ma taką siłę że niszczy alpha bsy.
- do systemu przez cyno wpada na posa flota obrońców - suport + capsy i sc.
- dredów nie da się zniszczyć dostatecznie szybko w siegu, wroga flota suportowa obańkowuje dredy przeciwnika capsy i supercapsy zadają straty flocie dredów (jednak to trwa)
- dredy reinforsują posa (trwa to minuty nie godziny - pos przestaje strzelać) - flota suportu czekająca na gate wpada i zaczyna się bitwa i odbijanie zabańkowanych dredów.
  (do tego marnowanie ddków na takiego dreda... w pośredni sposób nerfi trochę siłę bloba tytanów)

a)
 siege dredów się kończy (flota ally nie zdołała "odbić", odbańkować floty dredów. Delay 2 minuty aby wejść w kolejny siege - w tym czasie
 flota przeciwnika zadaje dredom ogromne straty.

b)
 flota broniąca posa zostaje odparta, bańki w których są dredy zniszczone - siege się kończy, dredy odlatują.
« Ostatnia zmiana: Luty 18, 2011, 18:32:26 wysłana przez solo »

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Dready - pomysł?
« Odpowiedź #85 dnia: Luty 18, 2011, 18:16:24 »
Zadam może głupie pytanie ale ... Czy dla CCP stanowiło by problem postawienie oddzielnego serwera specjalnie pod operacje na dronach i rakietach? Obecnie jak rozumiem są traktowane przez serwer jako pseudo gracze, dla których są specjalne obliczenia robione. Więc gdyby te obliczenia były wykonywane na oddzielnym serwerze to w ostateczności występowałyby lagi jedynie na dronach i być może rakietach a nie na statkach a to zmieniło by znacznie przebieg niejednej bitwy gdzie subcapsle by robiły spore zamieszanie tak jak i dredy i inne jednostki zadające insta damage.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Dready - pomysł?
« Odpowiedź #86 dnia: Luty 18, 2011, 18:25:36 »
A wiesz co by sie stało jakby sie na chwile przycieło polaczenie miedzy serwerem dron a serwerem reszty?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Tooten

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 781
    • Zobacz profil
Odp: Dready - pomysł?
« Odpowiedź #87 dnia: Luty 18, 2011, 18:27:04 »
-Zmniejszyć zasięg jumpowania capsom o 80%,
-przyjmowanie paliwa przez capsy tylko z rorquali, co by dalej utrudnic skakanie 70 msami w jeden wieczor gdzie sie chce,
-obciąć ehp msom do poziomu 6x ehp dreda
-zabrać dredom drony, może poczęstować bonusem do zasiegu/whatever.

i problem capsow jest fixed.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Dready - pomysł?
« Odpowiedź #88 dnia: Luty 18, 2011, 18:28:09 »
Nie bardzo rozumiem kawalek o dronach na dredach innych niz moros

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Tooten

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 781
    • Zobacz profil
Odp: Dready - pomysł?
« Odpowiedź #89 dnia: Luty 18, 2011, 18:33:58 »
Sentry są na wszystkich dredach, każdy wywala podczas bitki. Dają w sumie niewiele, a generują laga jak wszystko inne.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Dready - pomysł?
« Odpowiedź #90 dnia: Luty 19, 2011, 11:08:23 »
@Doom nawet gdyby czasem coś się "przycięło" na serwerze dronkowym to i tak byłby to znaczny postęp w grze i nie występowały by (być może) lagi przy zwykłych bitwach subcapslowych, w których także są używane drony lub rakiety z drejków. Wystarczyłoby na stałe ustawić silny serwer dronkowo-mislowy na stabilnym łączu i miałbyś wszystko o wiele stabilniejsze niż jest teraz.
Koszt zmian jakie proponuje byłby zapewne daleko niższy niż ten, w którym programiści zmieniają a następnie testują wszystkie poprawki. Inna sprawa to kolejne silne zaburzenie balansu w grze. Moja propozycja wymaga jedynie postawienia dedykowanego serwera i pracy nad rozdzieleniem działań między 2 serwery I zakup Serwera jako urządzenia.
To co proponuje samej grze nic by nie zmieniło. Balans pozostałby jaki znamy jedynie ograniczyłoby to w znaczny sposób laga.
« Ostatnia zmiana: Luty 19, 2011, 11:14:44 wysłana przez Herezja »

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Dready - pomysł?
« Odpowiedź #91 dnia: Luty 19, 2011, 18:26:39 »
To co proponuje samej grze nic by nie zmieniło. Balans pozostałby jaki znamy jedynie ograniczyłoby to w znaczny sposób laga.

Nie. Najpierw poczytaj sobie jak Eve działa, a potem rzucaj propozycje.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Dready - pomysł?
« Odpowiedź #92 dnia: Luty 19, 2011, 20:29:15 »
Jak na razie to laguje a nie działa i jeśli lagiem nazywasz działanie to chyba warto pomyśleć nad zniwelowaniem tego a nie nad kolejnymi niewielkimi zmianami.

ps. Sokole co by nie mówić czy pisać ale wszystko powinno iść z duchem czasu a Ty akurat zaliczasz się do najbardziej "twardogłowych" ludzi jakich znam w Tej grze. Nie chcesz zmian chyba, że sam zadecydujesz jak one mają wyglądać.  Dodatkowo zwróć uwagę na to, że jest to dyskusja a nie monolog lub przedstawienie swojej racji i daj innym na wypowiedzenie się.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Dready - pomysł?
« Odpowiedź #93 dnia: Luty 19, 2011, 20:43:12 »
Jak na razie to laguje a nie działa i jeśli lagiem nazywasz działanie to chyba warto pomyśleć nad zniwelowaniem tego a nie nad kolejnymi niewielkimi zmianami.

ps. Sokole co by nie mówić czy pisać ale wszystko powinno iść z duchem czasu a Ty akurat zaliczasz się do najbardziej "twardogłowych" ludzi jakich znam w Tej grze. Nie chcesz zmian chyba, że sam zadecydujesz jak one mają wyglądać.  Dodatkowo zwróć uwagę na to, że jest to dyskusja a nie monolog lub przedstawienie swojej racji i daj innym na wypowiedzenie się.

Nie zrozumiałeś -> chodzi o to, że widać, że nie masz pojęcia jaka jest mechanika serwera.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Dready - pomysł?
« Odpowiedź #94 dnia: Luty 19, 2011, 20:45:11 »
Herezja, nie nazwałbym Sokoła konserwatystą. Nie po tym jak zażarcie bronił CCP kiedy ich tu słownie linczowano za poprawianie grafiki, a jak tego malo to jego obecny ticker o tym swiadczy dobitnie.

A w temacie serwerów, jak nie wierzysz DOWIEDZ się u kogoś (paru programistów sie tu udziela) jaki to byłby horror tym pomyslem. Stawiam że wiecej by tym rozwalili niz naprawili

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

sc0rp

  • Gość
Odp: Dready - pomysł?
« Odpowiedź #95 dnia: Luty 20, 2011, 00:09:16 »
to sie nie ma prawa udac, wszystko co wieksze od deski ma drone bay -> karty 10g mialy by problem z obsluzeniem tego to raz, dwa przebudowanie backendu aby byl na to gotow to w pizdu roboty,  trzy pewnie maja infrastrukture na 1g upgrejd na 10g to spory wydatek, cztery ta ilosc dodatkowych polaczen cpu na nodach by musialo obslugiwac wiec z jednej strony zabierasz mu liczenie ai a z drugiej dokladasz inna mniejsza robote i piec dodatkowa infrastruktura to dodatkowe koszty bo chyba zdajesz sobie sprawe z tego ze na jednym serwerku by sie nie skonczylo

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Dready - pomysł?
« Odpowiedź #96 dnia: Luty 20, 2011, 00:38:48 »
Ale jak by nie patrzeć to CCP od dawna chyba boryka się z lagami i jak na razie nie znaleźli na nie remedium. Więc tym samym nasuwa się pytanie jak to zrobić?
Nigdy nie pisałem, że znam się na programowaniu wręcz przeciwnie ale jak by nie patrzeć obecnie SC i drake army wygrywają nie za sprawą dobrze zbudowanej i wszechstronnej floty ale właśnie za sprawą laga i ten topik jest jednym z wielu gdzie temat Laga powraca jak przysłowiowy bumerang więc myślę, że zasadnym byłaby dyskusja o tym.
Poddałem pomysł jaki mi przyszedł do głowy. Napisaliście powód dla, którego jest to trudne o ile nawet nie wykonalne do zrobienia i dziękuję Wam za to (myślę, że inne osoby tak samo jak ja nie obeznane z mechaniką serwerów także miały właśnie pomysły podobne do moich lub w jakiejś materii zbliżone i to co napisaliście także i ich mrzonki rozwieje) ale temat myślę, że nadal jest otwarty.

ps. Aby to nie był skończony offtop to może skomentowalibyście także i mój post odnoszący się do Tego tematu

...
Wystarczy dredowi umożliwić wyłączanie i włączenie Siege podobnie jak jest z cloakiem z jakimś małym rzędu minuty czy 2 opóźnieniem ponownego wejścia w siege, zmniejszyć ilość paliwa potrzebnego do wejścia a także zmniejszyć odrobinę alfe a poprawić traking. W ten sposób dred nie byłby tak osłabiony jak jest obecnie, stałby się odporniejszy na hotdropa i mógłby efektywniej walczyć z suportem przeciwnika.
I co najważniejsze. Na moje oko te zmiany nie wymagały by wielkiej ingerencji w silnik gry a co za tym idzie CCP nie powinno marudzić, że to kupę roboty.
...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Dready - pomysł?
« Odpowiedź #97 dnia: Luty 20, 2011, 00:45:57 »
Herezja ale bierzesz pod uwagę że:
Drake army = BLOB
Kontra drake army = większy blob
SC army w wydaniu Sytem Sige to również BLOB + jeszcze większy blob albo dwa supportu do "obstawy"

Nie dojdziesz czy serwer w wikeszym stopniu zarzynają draki tym ze sa standardowym łatwo skilowalnym, produkowalnym i dostępnym wyposarzeniem bloba czy missile spamem.
Ostatnio we flotach do lask wracaja BS a mimo to ludki sie skaraz na laga w bitkach w których drake to samobierzny KM nie patrzacy na intel i dlatego pojawiajacy sie na gridzie bramy

EDIT
Głownie blob jest powodem do którego dalej nie ma informacji czy zmiana w mechnice bombowców wpłyneła pozytywnie czy nie wplyneła na lag. Poprostu walki sa na takich liczbach ze te bombery sa niezauwazalne
« Ostatnia zmiana: Luty 20, 2011, 09:36:45 wysłana przez Doom »

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Dready - pomysł?
« Odpowiedź #98 dnia: Luty 20, 2011, 02:23:02 »
Dobrze Doom ale ... myślę, że dobrze aby każdy napisał własne pomysły bo być może któryś się okaże "strzałem w dziesiątkę".

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Dready - pomysł?
« Odpowiedź #99 dnia: Luty 20, 2011, 09:32:23 »
Ale rozmowa jest o dredach nie o lagu. Wątek lagu wypłyna w jednym kontekscie tylko i nie widze podstaw żeby ten topic w ramach ewolucji zmieniła sie w kolejny o lagu.

A dredy nie potrzebują zmiany laga bardziej niż inne statki, tylko potrzebują zmian ogólnie na sobie albo w najgroźnijszym dla nich sprzecie , bo bez tego można je wydokować tylko po dokładnym sprawdzeniu czy w zasięgu jedngo skoku capitalowego nie ma kilkunastu SC, inaczej moze sie to skonczyc masakra dredów
« Ostatnia zmiana: Luty 20, 2011, 09:38:46 wysłana przez Doom »

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.