Eve Online > Wsparcie techniczne

The socket was closed.

(1/8) > >>

Nerson:
Witam



Uzywam uslugi internetowej firmy Netia.

Mam problem z zalogowaniem do gry a mianowicie blad "The socket was closed" przy probie logowanie.

Kontaktowalem sie juz z supportem EVE i wynika z tego ze problem lezy w polaczeniu miedzy mna a serwerem.

Przyczyne u siebie wykluczylem, nie bede opisywal jak ale jestem na 99% pewien ze moja siec LAN i routing jest ok.



Pytanie do innych uzytkownikow netii - czy mieliscie jakiekolwiek problemy z dzialaniem gry lub strony www.eveonline.com?

Trzmielu:
Mam netie od około 2 lat i nigdy nie miałem problemów z połączeniem do eve lub strony. Jedynym problemem byl modem adsl sagema od netii. Po pewnym czasie przestal sie laczyc z internetem, wymienilem na router pentagrama i od tej pory wszystko działa.

amra:
czy przypadkiem nie masz tego po rozlaczeniu z serverem eve ?

Nerson:

--- Cytat: Kane McCallan w Luty 10, 2011, 05:11:02 ---czy przypadkiem nie masz tego po rozlaczeniu z serverem eve ?

--- Koniec cytatu ---

Jeszcze nigdy nie udało mi się do niego podłączyć.

Ravenscar:
Cześć.

Ja używam Netii. Nigdy nie miałem tego problemu, o którym piszesz. Używam Win XP i Win 7 Pro. Może jednak ten Twój routing nie jest OK? Sprawdź firewalla, program antywirusowy itp. Moim zdaniem jakis program lub usługa rozłącza Cię z klientem EVE... hmm jeszcze przed połączeniem  8) Coś takiego pojawia się czasem tak jak pisze Kane. Wystarczy wtedy zaknąć i uruchomić ponownie klienta EVE.

o7

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej