Eve Online > Wsparcie techniczne

The socket was closed.

<< < (2/8) > >>

Larving:
Tutaj masz jakiś poradnik ze strony eve http://support.eveonline.com/Pages/KB/Article.aspx?id=119 . Proponuję ci, abyś  ściągnął stamtąd program pingplotter i prześledził za jego pomocą połączenie tak jak to jest opisane w instrukcji. Jak wyjdą jakieś kłopoty to screena prześlij do helpdesku netii, niech oni się tym zajmą.
Ja miałem podobną sytuację z Aster, ok 2 lat temu. Na początku wszystkiego się wypierali i dopiero jak wysłałem im log z 2 programów potwierdzający, że mam na ich sieci 100% packet loss i w związku z tym zażądałem obniżenia rachunku za internet , przyznali się do problemu i zajęli jego naprawą.

Doom:
Z netią był problem dawno dawno temu jeszcze zanim zacząłem grać. Połączenia wtedy puszczali jakąś dziwną trasą i w jednym punkcie pakiety szlag trafiał. Ale to jakoś tak rok 2006 może 2005, więc tak jak Larving pisze traker w łapke i szukaj

Shamoth:
Mi wywala ten błąd od czasu do czasu na serwerze testowym lub na normalnym jak zbyt długo zwlekam z zalogowaniem się.
Praktycznie nic nie musiałem grzebać na routerze żeby eve działało.
Sprawdź jeszcze w połączeniach sieciowych ile i jakie masz karty sieciowe poinstalowane, problemy mogą się pojawiać z wirtualnymi kartami loopback.
Ale tak jak przedmówcy wspomnieli tracker, nawet windowsowski z konsoli pathping, tracert.
Może być tez to problem z translacją nazw, sprawdź czy w routerze lub komputerze we właściwościach karty sieciowej nie masz ustawionego dziwnego DNS'a, ogólnie powinno wszystko chodzić z pustymi polami z pobieraniem automatycznym adresów serwerów nazw.
W konsoli możesz użyć narzędzia nslookup żeby sprawdzić czy adres IP jest dobrze tłumaczony na nazwę i w drugą stronę.
W ostateczności musiał byś znaleźć hosta eve np na tej stronie http://www.robtex.com/ i popatrzeć jakie mają NS servery i spróbować dodać taki serwer jako jeden z serwerów DNS.
Swojego czasu przy problemach z translacją adresów, serwery DNS Aster'a nie odświeżały się, używałem NS dynsys.org i ładnie znajdował mi co potrzeba.
Provider w twojej okolicy może też, rzadko ale czasem tak robią i nie przyznają się do tego, upload prowadzić jedną trasą a download drugą. Ciężko to sprawdzić jeśli nie masz maszyny na początku i na końcu trasy a pakiety lubią sobie gdzieś tam wsiąkać.
Sprawdź też czy nie masz jakichś wpisów w pliku C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts i network bez rozszerzenia, powinny być tylko wpisy localhost i loopback.

Nerson:
Witam



Dzieki za wszystkie rady ale niestety, wg. mnie problem lezy po stronie ISP a on jak ktos wczesniej to ujal "do niczego sie nie przyznaje" a tylko w kazdym mejlu z supportu wklejaja identyczny tekst  "Jednoczesnie informujemy ze firma Netia jako dostawca uslug internetowych nie ogranicza polaczen do zadnych adresow ip na zadnych portach i protokolach."

Jednoczesnie tlumaczenie im ze problem wystepuje tylko na pakietach TCP co udowadniam im poprawnymi wynikami dzialania ping i tracert ktore uzywaja pakietow ICMP, calkowicie mija sie z celem bo w odpowiedzi dostaje regulke z poprzedniego zdania.



Support EVE natomiast okazal sie bardzo sprawny, ale niestety wszystko co mogli zrobic to stwierdzic ze polaczenie zostaje zerwane gdzies pomiedzy ich serwerem a moim komputerem.

Dzis postaram sie ostatecznie wykluczyc przyczyne po mojej stronie NAT`u, uzywajac innego routera adsl. Jednak jestem pewien ze aktualny jest skonfigurowany poprawnie (co oznacza brak konfiguracji w tym wypadku ;p) i tylko jakis podstepny plan producenta by blokowac polaczenie z adresami EVE moze wchodzic w gre ;p



Wybaczcie ze nie napisalem dokladniejszych danych w pierwszym poscie, ale moja intencja bylo jedynie dowiedziec sie czy u innych wszystko jest ok.

Doom:
Weź większą pałę. Niestety posty z rozwiązaniami problemu sprzed lat poszły w diabły przy którymś upgradzie forum, ale z tego co pamiętam najskuteczniejsze było postraszyć gnojków prawnie.

Część z proponowanych przez nas narzędzi nie działa na zasadzie puszczenia samodzielnego skanu ale śledzenia trasy wskazanych pakietów. Namierz pakiety (choćby tym co proponował suport eve) sprawdź gdzie giną - bo prawie na bank szlag je trafia w tym samym miejscu (przynajmniej większość) następnie przedstaw to Neti ale nie mailem, a osobiście złozonym w ich biurze pismem z kopią na której mają obowiazek poświadczyć złożenie tego pisma, w momencie w którymokarzes się klientem który nie ma zamiaru odpuścić albo naprawią problem albo rozwiążą umowę bez pociągania Cię do kar itp

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej