Statki T1/2/3 ?
W skrócie produkcja...
T1 = skupujesz minsy na buy orderach, dodajesz BPO/BPC (w zależności od zasobności portfela) wsadzasz w fab i produkujesz.
T2 = skupujesz komponenty na buy orderach, dodajesz BPC (może być własnoręcznie wyinwentowane), dodajesz wyprodukowany własnoręcznie T1 i wsadzasz w fab i produkujesz.
T3 = to samo co powyżej, z tą różnicą, że nie potrzebujesz statku T2 i T1 - pomimo, że najwyższe zyski to najwięcej z tym zachodu.
Generalnie na T1 nie spodziewaj się marży większych niż 1-5%. No chyba, że bardziej się zaangażujesz w handel, ale to już lepiej zająć się handlem. W przypadku T2 bazującego na inwencji to pewnie 10-15% będzie normą, ale są modele gdzie da się wyciągnąć i 30%. Przy T3 musiałbyś policzyć kompleksowo marżę, ale wątpię by się udało wyciągnąć więcej jak 50%, a i to wymagałoby co najmniej kilku charów (2-3 konta) i bytowania w W-Space. Generalnie by pojechać pełen cykl produkcyjny T3, to musiałbyś zainwestować spory kapitał i wydaje mi się, że mógłby być porównywalny z zakupem BPO T2.
A zbywanie to albo poprzez market, albo poprzez kontrakty, ewentualnie za pomocą prywatnych kontaktów z potencjalnymi kupcami.
Skilli (jeśli o to chciałeś zapytać) potrzebujesz w grupach:
- industry
- mechanic
- science
- trade
Zasadniczo jakich skilli do produkcji potrzebujesz powie Ci BPO/BPC, w przypadku inwencji tak samo. Do trade na początek powinny wystarczyć:
- trade
- accounting
- broker relations
- margin trading
- day trading
- marketing
- procurement
3 ostatnie na lvl3 powinny wystarczyć w zupełności.
Na początek zacznij od amo.