VonBeerpuszken, bzdury opowiadasz.
Po pierwsze, jeśli rozmawiamy na przykład o rekrutacji, to analiza KB jest tylko jednym z elementów. W rozmowie z rekrutującym możesz się pochwalić jaki to z Ciebie kapitalny scout.
Patrząc na KB, patrzysz na to jakimi statkami człowiek lata. Z KB wyczytasz czy dana osoba specjalizuje się w solo, skirmish czy też raczej whoruje kille na CTA. Z lossów zobaczysz jak fituje swoje statki. Możesz też zobaczyć jak wypada na tle reszty poprzedniego korpa.
Przykłady:
1) Doskonały pilot logistyka/scout/covert.
http://zbulu.kei.pl/pbn/kb/?a=pilot_detail&plt_id=44419&view=ships_weaponshttp://zbulu.kei.pl/pbn/kb/?a=pilot_detail&plt_id=44419&view=losses2) A tu odwrotny przypadek:
Pilot:
http://tdr-corp.com/kb/?a=pilot_detail&plt_id=2004Na tle korpa wypada przyzwoicie, ale już widać, że bardzo dużo killi nabił na podach, shuttle'ach i n00bshipach (kills vs. real kills):
http://tdr-corp.com/kb/?a=corp_detail&crp_id=1&view=pilot_killsNiestety, prawdziwa porażka zaczyna być widoczna, gdy spojrzymi W JAKI sposób zaliczane były te kille
http://tdr-corp.com/kb/?a=pilot_detail&plt_id=2004&view=kills&page=25 (i jedziemy do nowszych killi, strona po stronie)
Gość latał z korpem tylko podczas CTA, a na co dzień, gdy my ramowaliśmy Providence, on kampił HED-GP/Keberz razem z AAA Citizens. Żal.pl a nie PvPer.
Podsumowując: statystyki trzeba umieć analizować.
PS. Naucz się fitować Cynabala. Mój jest może wolniejszy o 50 m/s na MWD (bez heata), ale za to ma 50 DPS więcej (nie licząc dron) i alignuje o sekundę krócej. Dodatkowo mam też wybór między dronami DPS a ECM zamiast "jednorazowych med ECM, których w razie kłopotów nigdy nie będę w stanie zebrać do baya".